Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 februari 2016, 21:32   #1
Eric007
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 februari 2016
Berichten: 3
Standaard Is Vlaanderen racisistisch?

Hey iedereen, ik zn Eric FeiFei. Ik heb een Chinese familienaam, ni omdat ik ne Chinees ben maar omda mijn pa geadopteerd is uit Taiwan door Vlaamse ouders.
Mijn grootouders aan moederskant zijn echte Vlaams Nationalisten. En ik voel mij ook echt Vlaaming. Mijn vader was zes maande toen hij in België kwam. Dus zowel ik als hem hebben niets met China of met de Chinese cultuur. Buiten dat we er een beetje Chinees uitzien natuurlijk haha.

Nu, mijn familie waren vroeger voor de Volksunie. Nu komt mijn nonkel op voor Vlaams Belang Hove en zijn broer in de zelfde gemeente voor den N-VA.

Wat mij stoort is dat de meerderheid van de Belgische bevolking deze twee partijen als "Racistisch" ziet. Sorry, maar is volgens de vanDale de definitie van racisme ni discriminatie op basis van Ras? Als dat het geval is zijn het Vlaams Belang en den N-VA helemaal niet racistisch, want ik heb veel vrienden in die kringen door mijn familie.

(Ironisch is het enige racisme dat ik heb meegemaakt dat ik vroeger voor mijn spleet-ogen in de middelbare altijd gepest geweest werdt door een jongeman die toevalig moslim was!)

En dan is er natuurlijk iets vreemds. Als die pester een Vlaams-Nationalist was werdt hij waarschijnlijk geschorst. Maar aangezien hij net als mij zelf een vreemd uiterlijk had was het allemaal geen probleem.

Dus als de zogenaamd Politiek corecte school ervan uit gaat dat soort hun soort moge beledigen. wie is dan racistisch?
Eric007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 21:45   #2
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

welkom, trolletje!
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 21:49   #3
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric007 Bekijk bericht
Hey iedereen, ik zn Eric FeiFei. Ik heb een Chinese familienaam, ni omdat ik ne Chinees ben maar omda mijn pa geadopteerd is uit Taiwan door Vlaamse ouders.
Mijn grootouders aan moederskant zijn echte Vlaams Nationalisten. En ik voel mij ook echt Vlaaming. Mijn vader was zes maande toen hij in België kwam. Dus zowel ik als hem hebben niets met China of met de Chinese cultuur. Buiten dat we er een beetje Chinees uitzien natuurlijk haha.

Nu, mijn familie waren vroeger voor de Volksunie. Nu komt mijn nonkel op voor Vlaams Belang Hove en zijn broer in de zelfde gemeente voor den N-VA.

Wat mij stoort is dat de meerderheid van de Belgische bevolking deze twee partijen als "Racistisch" ziet. Sorry, maar is volgens de vanDale de definitie van racisme ni discriminatie op basis van Ras? Als dat het geval is zijn het Vlaams Belang en den N-VA helemaal niet racistisch, want ik heb veel vrienden in die kringen door mijn familie.

(Ironisch is het enige racisme dat ik heb meegemaakt dat ik vroeger voor mijn spleet-ogen in de middelbare altijd gepest geweest werdt door een jongeman die toevalig moslim was!)

En dan is er natuurlijk iets vreemds. Als die pester een Vlaams-Nationalist was werdt hij waarschijnlijk geschorst. Maar aangezien hij net als mij zelf een vreemd uiterlijk had was het allemaal geen probleem.

Dus als de zogenaamd Politiek corecte school ervan uit gaat dat soort hun soort moge beledigen. wie is dan racistisch?
Er zijn racistische Vlamingen en en zijn geen racistische Vlamingen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 22:00   #4
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
welkom, trolletje!
Hij lijkt zo uit een lieke van de Strangers gestapt...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 22:02   #5
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hij lijkt zo uit een lieke van de Strangers gestapt...
den blauwe geschelpte?
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 23:13   #6
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2016, 23:16   #7
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Maar neen!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 00:41   #8
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric007 Bekijk bericht
Hey iedereen, ik zn Eric FeiFei. Ik heb een Chinese familienaam, ni omdat ik ne Chinees ben maar omda mijn pa geadopteerd is uit Taiwan door Vlaamse ouders.
Mijn grootouders aan moederskant zijn echte Vlaams Nationalisten. En ik voel mij ook echt Vlaaming. Mijn vader was zes maande toen hij in België kwam. Dus zowel ik als hem hebben niets met China of met de Chinese cultuur. Buiten dat we er een beetje Chinees uitzien natuurlijk haha.

Nu, mijn familie waren vroeger voor de Volksunie. Nu komt mijn nonkel op voor Vlaams Belang Hove en zijn broer in de zelfde gemeente voor den N-VA.

Wat mij stoort is dat de meerderheid van de Belgische bevolking deze twee partijen als "Racistisch" ziet. Sorry, maar is volgens de vanDale de definitie van racisme ni discriminatie op basis van Ras? Als dat het geval is zijn het Vlaams Belang en den N-VA helemaal niet racistisch, want ik heb veel vrienden in die kringen door mijn familie.

(Ironisch is het enige racisme dat ik heb meegemaakt dat ik vroeger voor mijn spleet-ogen in de middelbare altijd gepest geweest werdt door een jongeman die toevalig moslim was!)

En dan is er natuurlijk iets vreemds. Als die pester een Vlaams-Nationalist was werdt hij waarschijnlijk geschorst. Maar aangezien hij net als mij zelf een vreemd uiterlijk had was het allemaal geen probleem.

Dus als de zogenaamd Politiek corecte school ervan uit gaat dat soort hun soort moge beledigen. wie is dan racistisch?

Eerst 2 paragrafen pseudo Chinees-Vlaamse onzin, en dan plots redelijk Nederlands.

Blijven oefeningen trolchinees!
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 06:15   #9
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Vleemd dat deze tloll geen Jommekeschinees gebluikt.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be