Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 maart 2016, 01:48   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.589
Standaard Theorie abstractie: Hollandse PVV vs Hollandse K3 (ivm superieure Android Deepmind)

Het was een PIKzwarte dag voor de hele mensheid toen dus de Google Android Deepmind na vijf matches won van de Zuid Koreaanse wereldkampioen Go, Lee Sedol. En velen keken online mee, en het was echt een deadmatch van een superieure Android tegen de hele mensheid.

Hierom moeten wij mensapen en mensaapachtigen ons toch snel bezinnen op de toekomst:

Terminator, Rise of the Machines komt steeds diichterbij, stel nou dat Skynet echt opeens realiteit is morgenochtend om 08:59:999999999 AM ja wat zal er dan gebeuren als je dan je pc aanzet, wat zou je dan op je scherm zien, de nieuwe Google Android, Dictator en Cyber Uber Fuhrer op aarde spreekt tot u en dat is dus het hele internet, die overal en nergens zit en de absolute macht overneemt op deze planeet.

HIER is er een technologie programma over gemaakt op discovery.

Maar hierom geloof ik nu dat wij Rechts Extremistische bewegingen hard nodig hebben in heel Europa, en onderin kan je lezen waarom dit zo is.

1. Hollandse PVV empowered de laatste, hoogstens 6 miljoen, blanke, heteroseksuele Hollandse mannen.

2. En de Hollandse K3 empowered de laatste blanke Hollandse meisjes in Nederland die dus in theorie binnen 18,8818 jaar tijd de volgende generatie raszuivere, blanke, inheemse, Hollandse mannen zou moeten baren, mits zij daadwerkelijk bevrucht worden door een raszuivere, blanke Hollandse man.

Zie onder uitleg, post aub je visies, geldt ook voor Extreem Rechtse, Pro White Race empowerment partijen in Vlaanderen, Wallonie, Belgie, Frankrijk, Duitsland enz. Dit is een biologisch abstractie niveau en Wieroe en ik moeten het verder uitwerken in een nieuw boek dat dit jaar echt af moet.

dewa aapje en Wieroe, de slimme Hindoe Nazi (homo) kat uit Delft kennisstad.

---------------

[10.03.2016]
De rechtszaak tegen Wilders is hypocriet

Peter Breedveld


op 11 03 2016 at 19:05 schreef dewanand:

Noot v Murat:

Wist je dat Joden zelf de meeste humor schrijven over joden zelf???

De Kabbala is de mystieke, esoterische leer van Zion geloof ik, maar ik heb het nooit echt gelezen.

…….
Noot FNaakters:

De vraag is of Wilders in staat is om het IQ van zijn hogere, BBB Arische Hollandse mensapen ras wat omhoog te domLULLEN met zijn PVV aftrek en kontenbeuk clubje. Het zou toch geweldig zijn als volgend jaar een slimme raszuivere PVVer opeens kan winnen van Google’s Deepmind, die nu dus de slimste go speler op aarde heeft gevloerd.

PVV moet de Blanke Hollanders empoweren, net zoals K3 dus die jonge meiden empowered, er is feitelijk geen enkel (biologisch geabstraheerd) verschil tussen Hollandse PVV en Hollandse K3, slechts verschil in leeftijd, geslacht, kleding en seksuele geaardheid.

Grote Politieke leiders zijn vaak geestelijke, massa psychologische masturbators van het oervolk. Idem dito: Erdogan, Obama, Bouta, Modi Narendra (india) enz

—— TRIEST is dit

Wereldkampioen Chinees bordspel, Lee Sedol (zuid korea) Go verliest van Google’s DeepMind

http://www.rtlnieuws.nl/economie/hom...ogles-deepmind

Bron: frontaal naakt discussies olv moderator Uberstormman Peter Breedveld

http://www.frontaalnaakt.nl/archives...hypocriet.html
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 12 maart 2016 om 01:51. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 00:07   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.589
Standaard

1. de Hollandse PVV moet het mannelijk ego en de balharen strelen van de laatste 6 miljoen blanke heteroseksuele HOllandse mannen in Nederland.

2. En dankzij 1 wordt de potentie en neukenergie van deze laatste zes miljoen blanke hollandse mannen dus verhoogd, zodat zij dan de meiden zwanger kunnen neuken, zodat het blanke Hollandse ras/ volk dus langzamer zal uitsterven.

3. Uit 1 en 2 volgt dat hierbij feitelijk bewezen is dat de Rechtse PVV een heel belangrijke biologisch, organische functie vervuld binnen de blanke Hollandse mensapentoop in Nederland.

Ja, wieroe en ik moeten dit beter onderzoeken komende maanden en toch werken aan geabstraheerde parametrische analyse modellen van dit fenomeen in de complexe Multikukeluku.

Dankzij Wieroe kon ik overleven, en Wieroe heeft mijn zelfmoord voorkomen afgelopen vier jaar en daarom moeten wij een piramide bouwen voor Wieroe als slimme Hindoe nazi homo kat uit delft kennisstad.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be