Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juni 2017, 16:46   #41
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dus "rechtse rakkers", waar je Schoof bij klasseert, keuren "meisjes als dessert" af, "maar helemaal niet als het hun eigen aanbelangt...".

Me dunkt dat dit toch meer dan duidelijk genoeg is, neen? Ik laat het aan de forumgenoten over om daarover te oordelen.
Seksuele voorkeuren en gedragingen hebben absoluut niets met links, rechts of politieke voorkeur te maken. Wat voor de ene normaal is voor de andere abnormaal. Wat de ene lekker vind, is voor de andere vies. Wat de ene opwind daar knakt de andere op af.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 18:58   #42
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dus "rechtse rakkers", waar je Schoof bij klasseert, keuren "meisjes als dessert" af, "maar helemaal niet als het hun eigen aanbelangt...".

Me dunkt dat dit toch meer dan duidelijk genoeg is, neen? Ik laat het aan de forumgenoten over om daarover te oordelen.
Hoeveel keren ga je nog je eigen versie neerpennen van hetgeen ik niet schreef ?
Ik schreef dat rechtse mensen vooral graag streng zijn voor anderen maar liever zelf niet al te streng worden behandeld. En hoe jij dat interpreteert laten we maar over aan de forumgenoten om daarover te oordelen.
En uw oordeel net als van de andere nobele digitale figuurtjes giet ik gewoon bij de rest van de virtuele inkt alhier

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2017 om 19:05.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be