Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 maart 2010, 08:46   #21
Tick
Lokaal Raadslid
 
Tick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 280
Standaard

Nee eigelijk is het niet eind goed al goed. Als er geen kranten op gesprongen waren of die mensen hadden mooi betaald dan hadden ze er mooi mee weggekomen. Ik verwacht liefst toch nog wat menselijkheid van een bestuur. Een brief tot betaling had eigelijk nooit verzonden mogen worden.
Tick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2010, 22:40   #22
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
Ik neem voortaan maar een fles "Allesreiniger" van de Aldi mee in de auto. Voor geval da ik een konijn of dergelijk plat rij...
En dan betrappen ze U terwijl U dat dood konijn van de rijweg wil verwijderen...

Dan krijgt ge eerst Michel Vandenbossche én de complete GAIA tegen U vanwege de barbaarse manier van slachten...

En vervolgens de moslim-executieve op Uw dak als blijkt dat het konijn niet volgens de regel van slachten op halal wijze,richting oost én met bijgaande gebed is aan zijn einde gekomen....

En daarna de gemeente omdat U het overblijvende karkas wil dumpen naast de rijweg,en dit hoedanook als sluikstorten zal worden ervaren,buiten het feit dan nog dat U een illegale slachting heeft gedaan aangezien alléén slachthuizen als slachtplaats daarvoor in aanmerking kunnen komen...

En vervolgens de federale overheid omdat U enerzijds niet over enig jachtrecht beschikt om zomaar op klein wild te mogen jagen,en anderzijds de kans groot is dat dit buiten het jachtseizoen gebeurd,U uiteraard als zijnde stroper zal worden omschreven....

Dus gewoon doorrijden is het motto,de kraaien en eksters zullen hun werk wel in Uw plaats verrichten...

En dat is dan dus alvast één fles allesreiniger uit de aldi bespaard...

Laatst gewijzigd door Svennies : 16 april 2010 om 22:40.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2010, 07:35   #23
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En dan betrappen ze U terwijl U dat dood konijn van de rijweg wil verwijderen...

Dan krijgt ge eerst Michel Vandenbossche én de complete GAIA tegen U vanwege de barbaarse manier van slachten...

En vervolgens de moslim-executieve op Uw dak als blijkt dat het konijn niet volgens de regel van slachten op halal wijze,richting oost én met bijgaande gebed is aan zijn einde gekomen....

En daarna de gemeente omdat U het overblijvende karkas wil dumpen naast de rijweg,en dit hoedanook als sluikstorten zal worden ervaren,buiten het feit dan nog dat U een illegale slachting heeft gedaan aangezien alléén slachthuizen als slachtplaats daarvoor in aanmerking kunnen komen...

En vervolgens de federale overheid omdat U enerzijds niet over enig jachtrecht beschikt om zomaar op klein wild te mogen jagen,en anderzijds de kans groot is dat dit buiten het jachtseizoen gebeurd,U uiteraard als zijnde stroper zal worden omschreven....

Dus gewoon doorrijden is het motto,de kraaien en eksters zullen hun werk wel in Uw plaats verrichten...

En dat is dan dus alvast één fles allesreiniger uit de aldi bespaard...
Man, gij hebt veel vrije tijd om uw energie in zo'n stommiteiten te steken.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2010, 07:54   #24
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik herinner me dat jaren geleden de kostprijs voor het installeren van een veiligheidslamp bij Opel (door de interne onderhoudsploeg) zo'n 50000 fr. kostte. De reden was eenvoudig: die mannen werkten tijdens hun uren vooral in het zwart voor externen (met materiaal van het bedrijf, dat spreekt voor zich). Die kosten moesten dan op een of andere manier gerecupereerd worden. Daardoor kostte het kleinste klusje ineens belachelijk veel geld in de interne boekhouding. Het zou me weinig verwonderen dat hier exact hetzelfde gebeurd is. Zum kotsen.
Ik heb zo'n 30 jaar geleden bij General Motors gewerkt als onderhoudstechnicus.
Materiaal meenemen om in 't zwart karweitjes te gaan doen ?
Geen idee hoe we dat materiaal zouden buiten gekregen hebben
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2010, 08:37   #25
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Ik heb zo'n 30 jaar geleden bij General Motors gewerkt als onderhoudstechnicus.
Materiaal meenemen om in 't zwart karweitjes te gaan doen ?
Geen idee hoe we dat materiaal zouden buiten gekregen hebben
Dit lijkt me eerder een "klusje" voor de overheid.
Daar kan dit , met medenweten van "chefs" veel makkelijker.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2010, 08:30   #26
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Jozef Uyttersprot belde al naar zijn familiale verzekering, maar door de vrijstelling zou hij er maar 10 euro van terugkrijgen. ‘Ik heb al gevraagd om rechtsbijstand, want een advocaat zou brandhout maken van die belachelijke regel. Maar soms denk ik dat ik het gewoon ga betalen. Dan zijn we ervan af.'
Het is daar dat ze op rekenen; procederen leidt tot extra kost en er is zelfs kans dat je verliest of dergelijks. Men rekent op de submissie van de burger.
Goed dat het nu niet betaald word maar geheid deze praktijken zullen ze blijven toepassen waar het kan zolang er maar 1 is die toegeeft en betaald.
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be