Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 maart 2017, 11:46   #21
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
trolololo, heel die regio is islamitisch..........alleen dat piepklein deel zou joods zijn

Religieuze zotten, van beide kanten.
Mag ik er u beleefd doch met aandrang op wijzen dat er een paar duizend jaar geleden geen Islam bestond.
Bedankt voor uw aandacht.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:48   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik vind dat Israël een juiste methodiek toepast : Hamas conditioneren dat elke aanval automatisch een antwoord zal krijgen, en dat dit antwoord minstens 10x zwaarder zal zijn dan de aanval. Een muggebeet beantwoorden met een voorhamer.
Wat bedoel je nu eigenlijk ?
Terugslaan aan tien maal straffer, dat is ok (vind ik ook wel ...)
of
Ze slaan niet terug aan tien maal straffer, maar zoals je voorbeeld (muggenbeet en voorhamer ...) wel 1000 keer erger , en dat is niet ok.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:50   #23
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Mag ik er u beleefd doch met aandrang op wijzen dat er een paar duizend jaar geleden geen Islam bestond.
Bedankt voor uw aandacht.
en gij weet wat er toen wel bestond ??
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:55   #24
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.758
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Het is raar want Joden zien er helemaal niet uit als Arabieren. Heel dat Israël verhaal stinkt. Ik geloof misschien wel in die "Khazar" mythe.

https://www.britannica.com/topic/Khazar

De Crimea kwestie in Oekraïne komt zo in een heel ander daglicht te staan.
Dat khazar verhaal is een hoax...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:04   #25
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
en gij weet wat er toen wel bestond ??
Ja, natuurlijk, dat joods tempeltje bv. De Romeintjes die daar vrolijk rondhuppelden en zo meer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:36   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Mag ik er u beleefd doch met aandrang op wijzen dat er een paar duizend jaar geleden geen Islam bestond.
Bedankt voor uw aandacht.
Een paar duizend jaar geleden:
wat bedoel je daarmee ?
2000 ?
5000 ?
8000 ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:41   #27
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Mag ik er u beleefd doch met aandrang op wijzen dat er een paar duizend jaar geleden geen Islam bestond.
Bedankt voor uw aandacht.
gaat gij nu ook al religie associëren met het al dan niet rechtmatig bezitten van een stuk grond ??
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:42   #28
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Een paar duizend jaar geleden:
wat bedoel je daarmee ?
2000 ?
5000 ?
8000 ?

.
Een paar is meestal twee, maar jij mag kiezen hoor.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:43   #29
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
gaat gij nu ook al religie associëren met het al dan niet rechtmatig bezitten van een stuk grond ??
Ik? Nee hoor eerder jij dacht ik:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
trolololo, heel die regio is islamitisch..........alleen dat piepklein deel zou joods zijn
Religieuze zotten, van beide kanten.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:46   #30
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik? Nee hoor eerder jij dacht ik:
Ah ok, want dat "joods tempeltje" was niks religieus ??
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:48   #31
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
The Jewish Press bericht dat op donderdag 2 maart omstreeks 14u30 locale tijd, een IDF eenheid werd beschoten vanuit de Gazastrook. Ondanks verscheidene kogelinslagen in hun voertuig raakte gelukkig niemand gewond tijdens die aanval. Als reactie zette het IDF een jachtvliegtuig en een tank in en nam vervolgens twee stellingen van Hamas in Gaza onder vuur.

Zoals bekend houdt het IDF telkens Hamas terecht verantwoordelijk voor alles wat er gebeurt in Gaza zelfs als het geschut en eventuele aanslagen van andere Gazaanse terreurgroepen komt. Tenslotte wordt geen enkele granaat of raket vanuit Gaza afgeschoten naar Israël zonder medeweten of op instructie van het Hamascommando.

Daarnaast werden de afgelopen 30 dagen nog drie raketten afgevuurd. De laatste raket die vanuit Gaza naar Israël werd afgevuurd explodeerde in een veld ergens ten zuiden van de kuststad Ashkelon in de nacht van woensdag 1 op donderdag 2 maart zonder lichamelijke noch materiële schade te veroorzaken.

Enkele dagen eerder – op maandag 27 februari 2017 werd vanuit Gaza een raket gelanceerd naar het gebied van Sha’ar Hanegev, waar deze insloeg in een open veld. Israëlische tanks reageerden door verscheidene terreurnesten te beschieten en enkele uren later bestookten enkele Israëlische jachtvliegtuigen verscheidene terreurdoelwitten in de Strook.

Ook op 6 februari 2017 werd vanuit het noorden van de Gazastrook een raket afgevuurd die insloeg in open terrein in het gebied van Hof Ashkelon, overigens zonder veel schade aan te richten.
Ze smeken erom om weer eens lekker plat gebombardeerd te worden. Dit geeft hen dan een unieke gelegenheid om een meute politiek-correcte Westerse journalisten in Gaza binnen te halen, de gebombardeerde woningen met hysterisch gillende, de armen ten hemel zwaaiende vrouwen te tonen. En een dode baby erbij verhoogt het effect natuurlijk.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:49   #32
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik lees de openingspost, en ... vraag me af wat het punt is van de draadopstarter.
.
Gewoon een bericht van alledag uit Israël maar dat nooit de westerse en vooral niet de Belgische pers bereikt. Waarom niet? Omdat dit niet overeenstemt met het beeld dat ze hier hebben van die 'arme' Palestijntjes en die 'slechte' Israëli's.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:51   #33
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ah ok, want dat "joods tempeltje" was niks religieus ??
Dat joods tempeltje staat daar al heel lang en bewijst dat de joden er eerst waren, snap je. De moslims hebben het een paar keer vernield maar dat wil niet zeggen dat ze er eerst waren.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 12:53   #34
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Een paar duizend jaar geleden:
wat bedoel je daarmee ?
2000 ?
5000 ?
8000 ?

.
Mohammed stierf op 8 juni 632 in Medina, Saoedi-Arabië. De profeet zou binnenkort zijn 1385ste verjaardag hebben gevierd.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 13:05   #35
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat khazar verhaal is een hoax...
Maakt niet uit. Ze hebben door massale immigratie een land dat niet van hen is gestolen.
En nu schrijven ze daar de wet voor. Klinkt bekend, hè?
Terugvechten mag natuurlijk niet want dat is "terrorisme".
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 13:12   #36
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
trolololo, heel die regio is islamitisch..........alleen dat piepklein deel zou joods zijn

Religieuze zotten, van beide kanten.
Je hoeft zelfs niet eens de Bijbel aan te halen om te weten dat het gebied tussen de Jordaan en de Middellandse Zee gedurende meer dan duizend jaar joods geweest is. Daarvoor zijn er evenzeer goed gedocumenteerde Romeinse historische bronnen.Zoek het maar eens op onder de benaming "Joods-Romeinse oorlogen. Het is Rome geweest die ervoor verantwoordelijk was dat die reeds meer dan een millenium bestaande joodse staat politiek, demografisch en militair vernietigd werd na de derde Joods-Romeinse oorlog (132-135 n.C.) onder keizer Hadrianus. Het overgroot gedeelte van de joodse bewoners werden doodeenvoudig weggejaagd. Sedert die tijd is dat gebied nooit meer onafhankelijk geweest maar altijd een kolonie van Rome, Byzantium, Arabische kalifaten, Westerse kruisvaarders, Turken en uiteindelijk Britten.
En wat die zogenaamde "Palestijnen" betreft: er heeft daar nooit een palestijnse staat bestaan. Overigens, een flink deel van die "Palestijnen" zijn hoogstwaarschijnlijk afstammelingen van de in dat gebied schaars overgebleven joodse landbouwers die op een bepaald ogenblik gedwongen werden zich te bekeren tot de islam.

Laatst gewijzigd door quercus : 4 maart 2017 om 13:12.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 13:26   #37
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je hoeft zelfs niet eens de Bijbel aan te halen om te weten dat het gebied tussen de Jordaan en de Middellandse Zee gedurende meer dan duizend jaar joods geweest is. Daarvoor zijn er evenzeer goed gedocumenteerde Romeinse historische bronnen.Zoek het maar eens op onder de benaming "Joods-Romeinse oorlogen. Het is Rome geweest die ervoor verantwoordelijk was dat die reeds meer dan een millenium bestaande joodse staat politiek, demografisch en militair vernietigd werd na de derde Joods-Romeinse oorlog (132-135 n.C.) onder keizer Hadrianus. Het overgroot gedeelte van de joodse bewoners werden doodeenvoudig weggejaagd. Sedert die tijd is dat gebied nooit meer onafhankelijk geweest maar altijd een kolonie van Rome, Byzantium, Arabische kalifaten, Westerse kruisvaarders, Turken en uiteindelijk Britten.
En wat die zogenaamde "Palestijnen" betreft: er heeft daar nooit een palestijnse staat bestaan. Overigens, een flink deel van die "Palestijnen" zijn hoogstwaarschijnlijk afstammelingen van de in dat gebied schaars overgebleven joodse landbouwers die op een bepaald ogenblik gedwongen werden zich te bekeren tot de islam.
En een hoop jordaanse gastarbeiders die er in de fruitteelt werkzaam waren en die toendertijd, u weet wel toen de arabieren de zee rood gingen kleuren met het Joodse bloed, ff moesten vluchten zodat ze niet mee over de kling gejaagd werden.
Is me dat ff tegengevallen.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 13:30   #38
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Dat joods tempeltje staat daar al heel lang en bewijst dat de joden er eerst waren, snap je. De moslims hebben het een paar keer vernield maar dat wil niet zeggen dat ze er eerst waren.
religieuze onzin, dus.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 13:38   #39
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
religieuze onzin, dus.
Man toch , nee bewijsvoering dat de Joden daar al waren voor er zelfs maar spraken was van de Islam of Palestijnen
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 13:43   #40
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Man toch , nee bewijsvoering dat de Joden daar al waren voor er zelfs maar spraken was van de Islam of Palestijnen
Misschien moeten we ook maar eens tweeduizend jaar teruggaan, om te zien of het stuk grond waar gij op woont, wel degelijk uw rechtmatige eigendom is.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be