Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Conner Rousseau uit zich als niet zuivere hetero.
1. Onzin, hij is 100% niet hetero en verzwijgt voor de stemmen. 7 17,07%
2. Onzin, hij is 100% hetero maar doet voor de stemmen. 7 17,07%
3. Hij had beter gewacht met publiek te gaan tot na de verkiezinge. 9 21,95%
4. Hij gaat nu publiek in aanloop van de verkiezingen. 16 39,02%
5. Prins Laurent for president. 19 46,34%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 maart 2024, 10:02   #3941
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Of haar banden met Rousseau .
Roma mogen niet te weten komen wat Rousseau juist zei.

https://www.hln.be/binnenland/br-rom...bank~a0996fd4/

"Roma weigeren nog te praten met Conner Rousseau, omdat ze dossier niet mogen inkijken:
komt “zattemansklap” toch nog voor rechtbank?"


Dat moet dan wel zeer ver over de schreef geweest zijn .
Als de Roma zelfs niet mogen weten wat Rousseau juist gezegd heeft die nacht.



De leegloop van Vooruit is dus nog zeker niet gestopt,tot spijt van de Belgicisten .

Hopelijk krijgen we de "totale ongecensureerde zattemansklap" nog te lezen voor de volgende verkiezingen.

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 11 maart 2024 om 10:09.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2024, 11:44   #3942
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.842
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Roma mogen niet te weten komen wat Rousseau juist zei.

https://www.hln.be/binnenland/br-rom...bank~a0996fd4/

"Roma weigeren nog te praten met Conner Rousseau, omdat ze dossier niet mogen inkijken:
komt “zattemansklap” toch nog voor rechtbank?"


Dat moet dan wel zeer ver over de schreef geweest zijn .
Als de Roma zelfs niet mogen weten wat Rousseau juist gezegd heeft die nacht.



De leegloop van Vooruit is dus nog zeker niet gestopt,tot spijt van de Belgicisten .

Hopelijk krijgen we de "totale ongecensureerde zattemansklap" nog te lezen voor de volgende verkiezingen.
Is het vonnis met voorlopige maatregelen ergens online te lezen ? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de rechter als voorwaarde oplegt om met één specifieke vzw te gaan spreken die de Roma zou vertegenwoordigen.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2024, 13:18   #3943
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Is het vonnis met voorlopige maatregelen ergens online te lezen ? Ik kan me moeilijk voorstellen dat de rechter als voorwaarde oplegt om met één specifieke vzw te gaan spreken die de Roma zou vertegenwoordigen.
Waarom mag men eigenlijk de "zattemansklap" van Rousseau niet te weten komen.

Gaf hij misschien het advies om voor de N-VA te stemmen?

Of ging hij zodanig over de schreef dat het nadelig voor Vooruit zou kunnen zijn?

Voor zijn proces beloofde hij de volledige transparantie.
Alles ging openbaar gemaakt worden.Want zo erg zou het allemaal niet geweest zijn.


Na zijn proces durfde hij zelfs zijn eigen woorden van die nacht niet meer herhalen.Laat staan dat wij inzage kregen van zijn dossier.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 12:06   #3944
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
En een extreemrechtse in een Maserati die door rode lichten vliegt.
Maserati PhilipDW komt er echt goedkoop vanaf, slechts een boete van 240 euro. Gewone burgers kunnen nu hun rijbewijs minstens een maand inleveren.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240315_93875314
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 12:16   #3945
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Hopelijk krijgen we de "totale ongecensureerde zattemansklap" nog te lezen voor de volgende verkiezingen.
De immer nuchtere Louis Tobback, ongecensureerd:

"Nadat Conner in de problemen was geraakt met zijn uitspraken over de Roma schoof ik op zijn vraag aan bij het RTL-programma C'est pas toujours dimanche van Christophe Deborsu. Daar zat ook een afgevaardigde van de Roma in Sint-Niklaas. Ik heb die man gezegd: “Ik ken geen enkele burgemeester met Roma op zijn grondgebied die er geen ambras mee heeft gehad.” Hij kon er niet veel op zeggen."

Over een Leuvens project voor de Roma:

"De mensen van onze technische dienst weigerden na een tijd om de sanitaire voorzieningen nog te herstellen: “We hebben ze al zes keer opgelapt en telkens opnieuw zitten we tot onze ellebogen in de vuiligheid.” Als onze sociaal assistente er één dag eens niet was, gingen die kinderen ook niet naar school. De buurt hebben we alleszins geen plezier gedaan met het aanleggen van dat terrein. Alle buren van het Romakamp zijn intussen vertrokken. Als er één zou zijn overgebleven, zou die gegarandeerd voor het Vlaams Belang stemmen. Het probleem van die mensen is dat het nomaden zijn die nu een vaste standplaats hebben. Dat zorgt overal voor spanning. Als burgemeester zorgde ik ervoor dat de afspraken nog een beetje werden nageleefd. Als de huurachterstand te hoog was opgelopen of bij andere problemen, riep ik de chefs bij mij – ze heetten bijna allemaal ‘Modest'. Ze kwamen dan in hun beste kostuum naar het stadhuis, ik ontving hen in onze mooiste zaal en schold hen daar de huid vol. Het zijn geen slechte mensen. Ze hebben gewoon een andere cultuur. Vandaar dat er problemen zijn met de omwonenden. Zoals ook in Sint-Niklaas.'" (Knack, 7 maart 2024)
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 12:30   #3946
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
De immer nuchtere Louis Tobback, ongecensureerd:

"Nadat Conner in de problemen was geraakt met zijn uitspraken over de Roma schoof ik op zijn vraag aan bij het RTL-programma C'est pas toujours dimanche van Christophe Deborsu. Daar zat ook een afgevaardigde van de Roma in Sint-Niklaas. Ik heb die man gezegd: “Ik ken geen enkele burgemeester met Roma op zijn grondgebied die er geen ambras mee heeft gehad.” Hij kon er niet veel op zeggen."

Over een Leuvens project voor de Roma:

"De mensen van onze technische dienst weigerden na een tijd om de sanitaire voorzieningen nog te herstellen: “We hebben ze al zes keer opgelapt en telkens opnieuw zitten we tot onze ellebogen in de vuiligheid.” Als onze sociaal assistente er één dag eens niet was, gingen die kinderen ook niet naar school. De buurt hebben we alleszins geen plezier gedaan met het aanleggen van dat terrein. Alle buren van het Romakamp zijn intussen vertrokken. Als er één zou zijn overgebleven, zou die gegarandeerd voor het Vlaams Belang stemmen. Het probleem van die mensen is dat het nomaden zijn die nu een vaste standplaats hebben. Dat zorgt overal voor spanning. Als burgemeester zorgde ik ervoor dat de afspraken nog een beetje werden nageleefd. Als de huurachterstand te hoog was opgelopen of bij andere problemen, riep ik de chefs bij mij – ze heetten bijna allemaal ‘Modest'. Ze kwamen dan in hun beste kostuum naar het stadhuis, ik ontving hen in onze mooiste zaal en schold hen daar de huid vol. Het zijn geen slechte mensen. Ze hebben gewoon een andere cultuur. Vandaar dat er problemen zijn met de omwonenden. Zoals ook in Sint-Niklaas.'" (Knack, 7 maart 2024)
Den ouwen toebak heeft natuurlijk gelijk, maar hij mag dat niet zeggen, want dat is racistisch. En dat is nu eenmaal het probleem , maatschappelijke problemen met bepaalde bevolkingsgroepen zijn door links onbespreekbaar gemaakt, want racistisch.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 15:05   #3947
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Den ouwen toebak heeft natuurlijk gelijk, maar hij mag dat niet zeggen, want dat is racistisch. En dat is nu eenmaal het probleem , maatschappelijke problemen met bepaalde bevolkingsgroepen zijn door links onbespreekbaar gemaakt, want racistisch.
Inderdaad !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 15:45   #3948
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht

Ik heb die man gezegd: “Ik ken geen enkele burgemeester met Roma op zijn grondgebied die er geen ambras mee heeft gehad.” Hij kon er niet veel op zeggen."
Voor Roma kun je ook "Vlamingen" invullen. Of eender welke bevolkingsgroep.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 16:09   #3949
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Den ouwen toebak heeft natuurlijk gelijk, maar hij mag dat niet zeggen, want dat is racistisch. En dat is nu eenmaal het probleem , maatschappelijke problemen met bepaalde bevolkingsgroepen zijn door links onbespreekbaar gemaakt, want racistisch.
Maar de blanke constant de grond inboren mag dan wel van datzelfde links.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 maart 2024 om 16:13.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 17:19   #3950
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Voor Roma kun je ook "Vlamingen" invullen.
Als de Vlamingen in gelijkaardige verhoudingen als de Roma voor "ambras" zorgden, denk ik niet dat onze gouwen aan de Noordzee nog leefbaar zouden zijn.

Even uw naamgenoot Van der Laan, toch geen rechtse rakker, citeren: "De drie belangrijkste probleemvelden zijn disproportioneel hoge criminaliteit, extreem hoog schoolverzuim, en overlast. Vooral sociaal-culturele factoren spelen een belangrijke rol bij de oorzaak van deze problemen. Roma-gemeenten signaleren dat Roma oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers. Zo laten cijfers van de gemeente Nieuwegein zien dat een groot aantal Roma valt onder de categorie veelplegers. Onder die groep zijn relatief veel Roma jongeren. Van de Roma jongeren onder de 18 jaar heeft naar schatting een kwart een strafblad. Bij de overige bevolking uit die leeftijdscategorie is dat 2%. Boven de 18 jaar heeft naar schatting ruim driekwart van de Roma een strafblad vergeleken met 15% van de overige Nieuwegeinse bevolkingsgroep uit die categorie". (Bron)
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 17:43   #3951
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Maserati PhilipDW komt er echt goedkoop vanaf, slechts een boete van 240 euro. Gewone burgers kunnen nu hun rijbewijs minstens een maand inleveren.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240315_93875314
De Winter is dus volgens u op een VB-gezinde rechter gestoten?
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 17:52   #3952
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Als de Vlamingen in gelijkaardige verhoudingen als de Roma voor "ambras" zorgden, denk ik niet dat onze gouwen aan de Noordzee nog leefbaar zouden zijn. ])
Is voor jou kinderverkrachting en belastingfraude criminaliteit?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 18:15   #3953
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Is voor jou kinderverkrachting en belastingfraude criminaliteit?
Ja. Moet ik uit je vraag besluiten dat Vlamingen disproportioneel meer kinderen verkrachten dan Roma? Graag cijfers die dat staven dan.

Aan belastingfraude zullen Roma zich inderdaad niet vaak bezondigen, aangezien er bij hen doorgaans niet veel te belasten valt, al kan diefstal of het illegaal aftappen van water en stroom in gekraakte panden natuurlijk wel geïnterpreteerd worden als een truukje om de B.T.W. te ontlopen.

Overigens is belastingfraude geen bron van "ambras" of overlast tussen burgers onderling. Al frauderen mijn buren bij het leven, ik hoef er niet om te verhuizen.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 18:17   #3954
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
De Winter is dus volgens u op een VB-gezinde rechter gestoten?
Het zou wel eens de ultieme ironie zijn hee Egidius, na jaaaaarenlange jeremiades over 'regimerechters' die de 'onschuldige' Blokkers voor racisme veroordeelden, boehoehoe, een Blok-hoofdman die 'heel het gerecht is rot' loopt te fulmineren, eindelijk een rechter die hun rechtschapenheid en goed burgerschap honoreert door PhDW een flutstrafje te geven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 18:18   #3955
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Is voor jou kinderverkrachting en belastingfraude criminaliteit?
Bij de Roma bestaat kinderverkrachting niet. Dat heet daar kinderprostitutie. Die verdienen er een flinke boterham mee en gaan daarvoor niet naar de politie.
En hetzelfde geldt voor fraude. Dat is geen misdaad bij Roma, maar de natuurlijke gang van zaken. Niet frauderen wordt daar eerder gezien als een misdaad.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 18:27   #3956
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ja. Moet ik uit je vraag besluiten dat Vlamingen disproportioneel meer kinderen verkrachten dan Roma? ...
"Godvergeten" gevolgd?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht

Overigens is belastingfraude geen bron van "ambras" of overlast tussen burgers onderling.
Jawel.

Omdat er massale fraude is betalen wij elk jaar veel meer dan nodig.
Is gewoon diefstal. Dus overlast.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 18:57   #3957
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
"Godvergeten" gevolgd?
Nee. Bleek daaruit dat Vlamingen zich disproportioneel vaker aan kinderverkrachting te buiten gingen dan Roma?

Citaat:
Jawel.

Omdat er massale fraude is betalen wij elk jaar veel meer dan nodig.
Is gewoon diefstal. Dus overlast.
Ik raad u aan de Wikipedia-pagina over 'overlast' aan te passen dan. Tot nu toe is namelijk niemand op het idee gekomen om belastingfraude als "overlast" aan te merken. Merkwaardig, niet?

Onze overheid heeft het over "voornamelijk individuele, materiële gedragingen die het harmonieuze verloop van de menselijke activiteiten kunnen verstoren en de levenskwaliteit van de inwoners van een gemeente, een wijk, een straat kunnen beperken op een manier die de normale druk van het sociale leven overschrijdt." (Bron)

Geef mij gerust de namen van de straten en wijken waar het harmonieus samenleven van mensen is verstoord door plaatselijke belastingfraudeurs.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 20:06   #3958
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Nee. Bleek daaruit dat Vlamingen zich disproportioneel vaker aan kinderverkrachting te buiten gingen dan Roma?



Ik raad u aan de Wikipedia-pagina over 'overlast' aan te passen dan. Tot nu toe is namelijk niemand op het idee gekomen om belastingfraude als "overlast" aan te merken. Merkwaardig, niet?

Onze overheid heeft het over "voornamelijk individuele, materiële gedragingen die het harmonieuze verloop van de menselijke activiteiten kunnen verstoren en de levenskwaliteit van de inwoners van een gemeente, een wijk, een straat kunnen beperken op een manier die de normale druk van het sociale leven overschrijdt." (Bron)

Geef mij gerust de namen van de straten en wijken waar het harmonieus samenleven van mensen is verstoord door plaatselijke belastingfraudeurs.
Uit jouw bijdragen in deze draad blijkt dat jij bepaalde vormen van criminaliteit "niet zo erg" lijkt te vinden. Of jij je denkt serieus dat diefstal van de gemeenschap geen "overlast" geeft.

Je bent zeker niet de enige trouwens. En dat is nu net de reden waarom onze gevangenissen wel bevolkt worden door lieden die pakjes lekkernijen van A naar B brengen maar niet door heren die kinderen in 't poepertje pakken of stelen van de gemeenschap.

Uiteindelijk is dat een politieke keuze.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2024, 22:29   #3959
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het zou wel eens de ultieme ironie zijn hee Egidius, na jaaaaarenlange jeremiades over 'regimerechters' die de 'onschuldige' Blokkers voor racisme veroordeelden, boehoehoe, een Blok-hoofdman die 'heel het gerecht is rot' loopt te fulmineren, eindelijk een rechter die hun rechtschapenheid en goed burgerschap honoreert door PhDW een flutstrafje te geven.
Ooit werd prins Laurent in Gent geflitst omdat hij 130 reed op een baan waar je maar 90 mocht rijden en hij kreeg zelfs geen flutstrafje.

De politie commissaris zei doodleuk dat ze zijn rijbewijs hadden kunnen intrekken maar bij een prins doe je dat natuurlijk niet.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2024, 00:34   #3960
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ooit werd prins Laurent in Gent geflitst omdat hij 130 reed op een baan waar je maar 90 mocht rijden en hij kreeg zelfs geen flutstrafje.

De politie commissaris zei doodleuk dat ze zijn rijbewijs hadden kunnen intrekken maar bij een prins doe je dat natuurlijk niet.
Vaessen schreef onder andere dat koning Albert II in 1972 betrokken was bij een auto-ongeval in Stavelot. Daarbij kwamen twee Duitsers om het leven. De koning zou volgens Vaessen achter het stuur gezeten hebben.

Nooit een veroordeling laat staan straf geweest...
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be