Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 april 2024, 11:52   #41
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
En op de koop toe holocaust ontkenner.
Waar staat dat?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 11:53   #42
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Is Italië "zijn" land? En dat gaat dan nog over zijn ouders, niet over zijn grootouders.

Als ik dat principe moest hanteren, dan was Frankrijk "mijn land". En kon ik het weer opeisen in naam van mijn verjaagde voorouders.
Royalisten ten tijde van de Franse Revolutie?
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 11:54   #43
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Maar dat handtekeningensysteem trekt toch op niets? Deelname aan de verkiezingen doen afhangen van de instemming van andere deelnemers.
Mee eens, het is een instrument van de particratie om zichzelf te beschermen tegen nieuwkomers. Desondanks zou ik toch enigszins kieskeurig zijn aan wie ik mijn handtekening zou geven.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 11:55   #44
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Royalisten ten tijde van de Franse Revolutie?
Toch ergens een soort nobiljons.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 11:58   #45
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Mee eens, het is een instrument van de particratie om zichzelf te beschermen tegen nieuwkomers. Desondanks zou ik toch enigszins kieskeurig zijn aan wie ik mijn handtekening zou geven.
Aan Jodenhaters geef ik zeker geen handtekening.

Wanneer de partij waar ik voor stem een handtekening geeft aan Jodenhaters stop ik met daarvoor te stemmen.

Zelfs Bouchez moet er van kotsen.


Citaat:
Georges-L BOUCHEZ
@GLBouchez
.
@Aboujahjah
heeft niets te zoeken op een kieslijst na zulke uitspraken. Ik ben geschokt dat een deel van de politieke klasse zulke gedachten banaliseert door niet te reageren.
@KhadijaZamouri
heeft een echte politieke fout gemaakt en ze moet uitleg geven. #MRvoorzitter #trotseliberaal #LAvenirSEclaire
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 13:59   #46
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Want er zitten nu nog geen antisemieten in het parlement.
Zeker weten. PS, Vooruit en groen zitten er vol van. Dus op zich is het wel goed dat Open VLD nu ook naar buiten komt met dat soort sympathie
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 18:50   #47
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Aan Jodenhaters geef ik zeker geen handtekening.

Wanneer de partij waar ik voor stem een handtekening geeft aan Jodenhaters stop ik met daarvoor te stemmen.

Zelfs Bouchez moet er van kotsen.
Bouchez moet daar (naar mijn gedacht) niet van kotsen.
Maar hij zal wel een leuke opportuniteit om eens goed te laten weten wie er in dat blauwe Brusselse nest de plak zwaait.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 19:01   #48
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.509
Standaard

Ik ben - als inwoner van het Hoofdstedelijk Gedrocht - méér dan zomaar een klein beetje benieuwd naar de verkiezingsresultaten van de Lijst "Viva Palestina" met meneer < valise ou cercueil > als kopman.


In een aantal buurten alhier bots je letterlijk OVERAL tegen "Free Gaza", "Free Palestine", "Stop Israeli Terrorism", "Stop Genocide", ... op:

gesprayde of met stift geschreven slogans op deuren en muren van huizen en metrostations, posters in étalages van (snack-)bars en winkel(tje)s, stickers op lantaarnpalen of verkeerslichten, ...


Als hij überhaupt MAG opkomen, gaan we alleszins geen peilingen meer moeten organiseren om te weten hoe vér het 'islamo-fascisme' alhier reeds opgerukt is.

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 19:01   #49
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Abou Jahjah gaat opkomen voor de verkiezingen in Brussel, dankzij een OpenVLD handtekening.

Élections régionales : Viva Palestina, la liste de Dyab Abou Jahjah, déposée grâce au soutien d’une députée de l’Open VLD



Het zit er nu bovenarms op tussen MR en OpenVLD:

https://twitter.com/GLBouchez/status...08809760280822
Misschien nog eens zeggen dat antisemiet als vorm van ‘racisme’ geen apart juridisch begrip is (negationisme is dat wel). ‘Antisemiet’ staat op gelijke voet met ‘anti-islamiet’ of ‘anti-Marrokaan’.

Jajah zegt ook dat hij een anti-Zionist is en dat ben ik ook.
En wat hij zegt over de herovering van Palestina: hoe zoudt ge zelf zijn?

Als de Joden (of wie dan ook) Vlaanderen ingenomen zouden hebben en de oorspronkelijke bewoners (wij dus) bijeengedreven in het Zwin en de Hoge Venen. Zou je dan niet ook protesteren?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 19:09   #50
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik ben - als inwoner van het Hoofdstedelijk Gedrocht - méér dan zomaar een klein beetje benieuwd naar de verkiezingsresultaten van de Lijst "Viva Palestina" met meneer < valise ou cercueil > als kopman.


In een aantal buurten alhier bots je letterlijk OVERAL tegen "Free Gaza", "Free Palestine", "Stop Israeli Terrorism", "Stop Genocide", ... op:

gesprayde of met stift geschreven slogans op deuren en muren van huizen en metrostations, posters in étalages van (snack-)bars en winkel(tje)s, stickers op lantaarnpalen of verkeerslichten, ...


Als hij überhaupt MAG opkomen, gaan we alleszins geen peilingen meer moeten organiseren om te weten hoe vér het 'islamo-fascisme' alhier reeds opgerukt is.

JahJah is gewezen Hezbollah militant, wat al veel verduidelijkt.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 19:10   #51
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik ben - als inwoner van het Hoofdstedelijk Gedrocht - méér dan zomaar een klein beetje benieuwd naar de verkiezingsresultaten van de Lijst "Viva Palestina" met meneer < valise ou cercueil > als kopman.


In een aantal buurten alhier bots je letterlijk OVERAL tegen "Free Gaza", "Free Palestine", "Stop Israeli Terrorism", "Stop Genocide", ... op:

gesprayde of met stift geschreven slogans op deuren en muren van huizen en metrostations, posters in étalages van (snack-)bars en winkel(tje)s, stickers op lantaarnpalen of verkeerslichten, ...


Als hij überhaupt MAG opkomen, gaan we alleszins geen peilingen meer moeten organiseren om te weten hoe vér het 'islamo-fascisme' alhier reeds opgerukt is.

Hij is al eens voor de verkiezingen opgekomen, was geen groot sukses.
Nu, met het Gaza conflict, gaat hij misschien wat meer stemmen halen maar veel zal het niet zijn.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 19:13   #52
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.987
Standaard

Juist. En zelfs als je dat allemaal verwerpelijk vindt, is dat een reden om een partij niet toe te laten deel te nemen aan de verkiezing? Wie wat tactisch denkt weet ook dat die lijst vooral stemmen zal kosten aan linkse partijen. Als er een nieuwe extreem rechtse partij zich aandient zou ik met 2 handen tekenen in de hoop dat ze stemmen gaan afsnoepen van VB
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 19:19   #53
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
...

Als de Joden (of wie dan ook) Vlaanderen ingenomen zouden hebben en de oorspronkelijke bewoners (wij dus) bijeengedreven in het Zwin en de Hoge Venen. Zou je dan niet ook protesteren?

Gewoon ter informatie:


- oppervlakte van het Natuurpark Hoge Venen: een heel klein beetje meer dan 45 vierkante kilometer.

- oppervlakte van het Natuurpark Zwin: 1,58 vierkante kilometer.



- oppervlakte van de West Bank: 5665 vierkante kilometer.

- oppervlakte van Gaza: 365 vierkante kilometer.


bronnen: Wikipedia


Me dunkt dat 'wij Vlamingen' tenminste West- en een groot stuk van Oost-Vlaanderen mogen houden.

Laat die Joden dus maar komen.


__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 19:43   #54
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hij is al eens voor de verkiezingen opgekomen, was geen groot sukses.
Nu, met het Gaza conflict, gaat hij misschien wat meer stemmen halen maar veel zal het niet zijn.
Mij gaat het niet om het feit of hij veel stemmen haalt of niet, mij gaat het om het feit dat iemand buitenlandse politiek toepast om een politieke invloedssfeer te creëren in de Belgische politiek.

Wanneer mensen spreken over omvolking door massamigratie denken ze aan bootjes met mensen die vluchten voor oorlogsgeweld, maar velen zijn blijkbaar blind voor de omvolking die gebeurt via de politieke kanalen, druk zetten en invloed krijgen op de Belgische politiek via buitenlandse affaires die niks met ons land te maken hebben.

Toch is het plots ook ons probleem geworden wat er in die zandbakken gebeurt, en door bootjes met negertjes denken velen? Nee, door politieke inmeningen van buitenlandse terroristen zoals Aboebie Jar-Jar.

En als een partij als Open VLD niet wil samenwerken met het VB omdat die te radicaal zouden zijn, maar een geradicaliseerde geitenneuker zoals dat kutwijf aboeh chacha geen probleem ziet... dan weet je genoeg.

Open VLD probeert volgens mij hun triestige dieptepunt in de peilingen nog lager te duwen. Volgens mij willen ze onder nul gaan, maar dat lijkt me niet mogelijk. Op een grote klas van 30 leerlingen zijn er twee die open VLD stemmen.

Twee. (allez vooruit, 2,4 om precies te zijn -> (8/100)*30)

Toch mag deze partij de lakens uitdelen en doen ze alsof ze belangrijk zijn omdat ze twee en half van de dertig leerlingen van de klas representeren.

Nuja, als we in democratie blijven geloven weten we dat onze regeringen luchtkastelen zijn en blijven opgepompt worden. De manier van regering vormen is ondemocratisch en ik geloof in democratie. Ik ben ervan overtuigd dat we geen regering gaan krijgen na de volgende verkiezingen. Ze gaan ons gewoon blijven naar de stembus doen gaan tot we stoppen met VB stemmen.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 20:26   #55
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als de Joden (of wie dan ook) Vlaanderen ingenomen zouden hebben en de oorspronkelijke bewoners (wij dus) bijeengedreven in het Zwin en de Hoge Venen. Zou je dan niet ook protesteren?
Verkeerde analogie.

Hier is een betere: het Joodse volk krijgt na de holocaust de gemeente Komen toegewezen als enige stukje grondgebied voor hun eigen natie. Sommige van de Vlamingen die in Komen wonen zien dat niet zitten en roepen een nieuwe etniciteit in het leven: het Komense volk. En stampen tevens een nieuwe terreurgroep uit de grond: de KLO. Hun terreur-activiteiten verkopen ze aan de buitenwereld als een existentiële strijd om het voortbestaan van hun volk. In en rond Komen bouwt de internationale gemeenschap vluchtelingenkampen voor ontheemde "Komenaren", waar de vluchtelingen door middel van voortplanting hun aantal meer dan vervijfvoudigen, en de status van vluchteling doorgeven aan de volgende generaties. Ondertussen hebben de Joden de grootste moeite om hun enige stukje grondgebied te verdedigen tegen steeds groter - en steeds krankzinniger - wordende meutes Komenaren.

Vervang Vlamingen door Arabieren, Komen door Israël, Komenaren door Palestijnen en je hebt het huidige conflict.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 20:45   #56
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hij is al eens voor de verkiezingen opgekomen, was geen groot sukses.
Nu, met het Gaza conflict, gaat hij misschien wat meer stemmen halen maar veel zal het niet zijn.
Zoals reeds gezegd: als hij überhaupt MAG opkomen, sparen we een opinie-peiling over een gevoelig onderwerp uit.

Ik zou daarenboven wel eens willen zien wie nog meer op die lijst "Viva Palestina" gaat staan.

Misschien zitten daar mensen tussen die ik hier op straat al tegengekomen ben.

Het kan nooit kwaad je buren beter te leren kennen.




< Slava Ukraïni! >

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 20:47   #57
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Er heeft al vanalles op lijsten gestaan.

Denk maar aan ROSSEM, het Front National van Féret, communisten, trotskisten en maoisten, Islam in Brussel, en wat weet ik nog allemaal.

Ik kan er in komen dat je via rechtbanken een systeem hebt dat bepaalde figuren het recht ontzegt aan verkiezingen deel te nemen. Dat hebben we met de voorwaarde van politieke rechten.

Maar dat handtekeningensysteem trekt toch op niets? Deelname aan de verkiezingen doen afhangen van de instemming van andere deelnemers.

Daar ben ik het volmondig mee eens.

D.m.v. een BROV zouden we daar op vreedzame wijze komaf mee kunnen maken, hé.

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 20:53   #58
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Verkeerde analogie.

Hier is een betere: het Joodse volk krijgt na de holocaust de gemeente Komen toegewezen als enige stukje grondgebied voor hun eigen natie. Sommige van de Vlamingen die in Komen wonen zien dat niet zitten en roepen een nieuwe etniciteit in het leven: het Komense volk. En stampen tevens een nieuwe terreurgroep uit de grond: de KLO. Hun terreur-activiteiten verkopen ze aan de buitenwereld als een existentiële strijd om het voortbestaan van hun volk. In en rond Komen bouwt de internationale gemeenschap vluchtelingenkampen voor ontheemde "Komenaren", waar de vluchtelingen door middel van voortplanting hun aantal meer dan vervijfvoudigen, en de status van vluchteling doorgeven aan de volgende generaties. Ondertussen hebben de Joden de grootste moeite om hun enige stukje grondgebied te verdedigen tegen steeds groter - en steeds krankzinniger - wordende meutes Komenaren.

Vervang Vlamingen door Arabieren, Komen door Israël, Komenaren door Palestijnen en je hebt het huidige conflict.
Om op de stelling van de draadstarter terug te komen: stel dat Netanyahu hier aan de verkiezingen zou willen deelnemen met een Zionistische partij. Mogen politiekers die dan wel een handtekening leveren?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 20:56   #59
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Juist. En zelfs als je dat allemaal verwerpelijk vindt, is dat een reden om een partij niet toe te laten deel te nemen aan de verkiezing? Wie wat tactisch denkt weet ook dat die lijst vooral stemmen zal kosten aan linkse partijen. Als er een nieuwe extreem rechtse partij zich aandient zou ik met 2 handen tekenen in de hoop dat ze stemmen gaan afsnoepen van VB

Dat zit er inderdaad dik in.

Maar ook MR en Défi riskeren klop te krijgen.


Op de hier haast onbestaande stemmen voor "Vlaamse Partijen" zal "Viva Palestina" alleszins weinig invloed uitoefenen.



Verder verkies ik te tekenen voor de invoering van het BROV als bijkomend wettelijk en wettig beleidsinstrument, naast gemeenteraden, provincieraden, parlementen en zelfs EU.

Er zijn ruim voldoende Zwitsers die ons kunnen komen helpen er geen knoeiboel van te maken.




__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2024, 20:59   #60
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Mij gaat het niet om het feit of hij veel stemmen haalt of niet, mij gaat het om het feit dat iemand buitenlandse politiek toepast om een politieke invloedssfeer te creëren in de Belgische politiek.

...
Ik denk niet dat zoiets tegen onze grondwet is. Ik hou niet van het VB maar zolang ze zich aan de wet houden hebben ze voor mij alle recht om aan de verkiezingen deel te nemen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be