Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 november 2017, 12:53   #381
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Ben jij wel een oorspronkelijke bewoner? Hoeveel generaties terug ben je al woonachtig in je dorp? Lang genoeg om gemeentelijke inspraak te hebben? Of ben je nog inwijkeling?
Of nog erger, je hebt toch geen voorouder uit Wallonië, of het buitenland? zo ja dan heb je helemaal niets te zeggen hier. althans volgens je eigen kromme redeneringen
In de veronderstelling dat ik vanuit Antwerpen naar Luik zou verhuizen met de bedoeling daar met mijn familie te gaan wonen en mijn carrière uit te bouwen zal ik mij zo goed en zo kwaad mogelijk aan die nieuwe woonomgeving aanpassen door eerst en vooral de taal degelijk aan te leren en me in de plaatselijke gemeenschap te laten opnemen. (school, fitness, heemkundige kring, enz)
Dat is het minste wat men kan doen om zich te integreren.
Het getuigd van minachting en arrogantie als men het in die omstandigheden in zijn bol haalt zich met andere inwijkelingen te groeperen om een andere taal aan de lokale bevolking op te leggen en met als toppunt, om territoriale eisen te stellen.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 13:10   #382
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
larie, faciliteiten zijn NIET uitdovend, maar gebetonneerd.
Juist en daarom blijven ze wat ze zijn : faciliteiten !

Citaat:
Als Vlaanderen haar eigen inwoners ooit voor zich wil winnen zal ze met wat anders moeten komen dan azijnpisserij en de realiteit en de basisdemocratie negeren.
Vlaanderen hoeft ze niet meer voor zich te winnen. Ze zijn sowieso gekomen en welkom als ze zich realiseren dat ze zich ook moeten gedragen zoals de door hun gekozen nieuwe gemeenschap mag verwachten.

Citaat:
Als je dat anders ziet, dan moet je ook geen rechten vragen voor Catalonie, binnen de Spaanse staat.
Zij zijn de oorspronkelijke gemeenschap en hebben daardoor het recht op hun eigen keuzes.

Citaat:
En uw verhaaltje over inwijkelingen? Nationalisten gaan meestal net zover terug tot het hen goed uitkomt. Volksverhuizingen van voor hun ideale tijdsframe, daar hebben ze zogezegd geen weet van. Als het in hun kraam past doen ze alsof de huidige bewoners er altijd gewoond hebben, en alle rechten door de eeuwen heen hebben.
Men hoeft niet verder te gaan dan tot de tijd (1963) wanneer de taalgrens op vraag van de Franstaligen in dit land per wet democratisch en in akkoord van alle betrokkenen werd vastgelegd.

Vlamingen ten zuiden van die grens hebben zich na enige tijd aangepast in de geest van de taalwetten.
De Franstaligen ten noorden blijkbaar niet en tot zolang blijven ze zich gedragen als inwijkelingen in hun nieuwe streek.

Citaat:
Zowel Vlaanderen als voor Catalonie hebben verschillende bevolkingsgroepen gekend door de geschiedenis
Juist. En Uw punt ?
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 13 november 2017 om 13:12.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 13:22   #383
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.065
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Debat over Catalonië zondat op TV... Heel de francofonie is tegen Catalonië en voor de Spaanse facistische houding...
Waarom??? De NVa.
Morgen mag men, voor de grote francofonie wel te verstaan, doden, moorden, vernielen, pissen op de tegenstanders, Vlaamse gemeenten verfransen... alles mag omdat de NVa mee in het spel zou zitten en als men zo zijn geindoctrineerde afkeer tegen de NVa, goed excuse om niet te moeten zeggen tegen de alle Vlamingen tout court, kan zegevieren...
en dat is la Belgique en dat is het geindoctrineerde niveau geworden van heel de Francofonie... en als ze morgen, onder het excuse van het zijn de Vlamingen die dit of dat, of nog erger het is de NVa die dit of dat... hewel dan slaat die grote, mentaal totaal verkommerde francofonie paraat om de zwaarste mensenschendingen toe te passen...
Linkebeekse meerderheid mag beslissen... goed maar alleen als de Vlaamse meerderheid in la Belgique mag beslissen...

Oh neen, dat overleeft la Belgique niet en dus draaien ze de grote francofonie nog een beetje meer anti-Vlaamse racistische praat door de strot...
Dit fenomeen kan men niet alleen bij de Franstaligen in België vaststellen.
Ook in Vlaanderen is er een groep waarbij de aversie tegenover alles waar de N-va voor staat zo groot is, dat men onvoorwaardelijk het recht van de sterkste verdedigt zonder na te gaan met welke figuren men daardoor in zee gaat.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 13 november 2017 om 13:34.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 13:40   #384
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
In de veronderstelling dat ik vanuit Antwerpen naar Luik zou verhuizen met de bedoeling daar met mijn familie te gaan wonen en mijn carrière uit te bouwen zal ik mij zo goed en zo kwaad mogelijk aan die nieuwe woonomgeving aanpassen door eerst en vooral de taal degelijk aan te leren en me in de plaatselijke gemeenschap te laten opnemen. (school, fitness, heemkundige kring, enz)
Dat is het minste wat men kan doen om zich te integreren.
Het getuigd van minachting en arrogantie als men het in die omstandigheden in zijn bol haalt zich met andere inwijkelingen te groeperen om een andere taal aan de lokale bevolking op te leggen en met als toppunt, om territoriale eisen te stellen.
Ze leggen niets op aan anderen, ze vragen enkel hun eigen taal te mogen gebruiken op lokaal vlak. nationalisten houden toch zo van overdrijven hé

Wat die territoriale eisen betreft? Waarom willen nationalisten af van Wallonië (en Brussel) ? Ik heb gehoor d omdat die hen beletten hun eigen keuzes te maken.

Waarom zouden bvb Linkebekenaren af willen van Vlaanderen? Om net dezelfde redenen.

De eeuwige spreidstand van nationalisten : goed beseffen dat ze eisen wat ze de anderen niet gunnen, en dan de uitleg erbij verzinnen om het geloofwaardig te houden, en begrippen gaan invoeren als inwijking, afstamming, eigen grond, ook al is die van een ander, enz
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 13:50   #385
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Dit fenomeen kan men niet alleen bij de Franstaligen in België vaststellen.
Ook in Vlaanderen is er een groep waarbij de aversie tegenover alles waar de N-va voor staat zo groot is, dat men onvoorwaardelijk het recht van de sterkste verdedigt zonder na te gaan met welke figuren men daardoor in zee gaat.
Er is een groep mensen die probeert consequent te zijn in hun handelen en spreken (en de NVA is dat niet):

Als Catalonië het recht heeft om de wetten met de voeten te treden om hun 'democratisch zelfbeschikkingsrecht' uit te oefenen dan hebben de Linkebekenaren dat ook. Dat is consequent zijn.

Beter is te zeggen dat we de wetten moeten gehoorzamen (of op wettelijke manier wijzigen). Zeggen dat je omwille van je 'identiteit' bepaalde wetten mag negeren is lulkoek.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 13:51   #386
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht

Zij zijn de oorspronkelijke gemeenschap en hebben daardoor het recht op hun eigen keuzes.
U zal mij ongetwijfeld wel een link geven naar het verdrag dat bevestigd dat "oorspronkelijke" gemeenschappen, (wat dit ook al mag betekenen, en hoe dit bepaald wordt) meer rechten hebben dan die die niet aan dit criterium voldoen.

De wet Anselmo ??

U beseft hopelijk zelf dat u dit begrip hebt ingevoerd om uw spreidstand met "mist" te omhullen, om het Catalaanse volk zelfbeschilkking toe te kennen ondanks de wetten van het moederland, wat u in eigen land niet gunt aan anderen.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 14:59   #387
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Opnieuw nonsens... Je zegt dat iedereen moet ofwel zwijgen ofwel een nieuwe partij stichten... De beste manier om jan en alleman het zwijgen op te leggen...
Democratie durven ze dat dan nog noemen; terwijl hun enige betrachting is overal waar ze kunnen de inspraak van het volk te minialiseren of zelfs uit te schakelen...
Wat is dan volgens jou een democratie ?
Een vraag die ik trouwens ook al aan anderen hier gesteld heb, maar waar ik tot nu toe nog altijd geen antwoordje op heb gekregen.

Bovendien, waar heb ik onderstaande ergens gezegd of beweerd ?
Citaat:
...Je zegt dat iedereen moet ofwel zwijgen ofwel een nieuwe partij stichten... De beste manier om jan en alleman het zwijgen op te leggen...
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 15:13   #388
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er is een groep mensen die probeert consequent te zijn in hun handelen en spreken (en de NVA is dat niet):

Als Catalonië het recht heeft om de wetten met de voeten te treden om hun 'democratisch zelfbeschikkingsrecht' uit te oefenen dan hebben de Linkebekenaren dat ook. Dat is consequent zijn.

Beter is te zeggen dat we de wetten moeten gehoorzamen (of op wettelijke manier wijzigen). Zeggen dat je omwille van je 'identiteit' bepaalde wetten mag negeren is lulkoek.
Met uw herhaald verwijzen naar Linkebeek gebruikt u in deze gedachtenwisseling een volkomen manke vergelijking en dus een volstrekt mank en irrelevant argument.

Linkebeek is een situatie waar inwijkelingen, wijl ze vanzelfsprekend zoals ieder ander vrij zijn om privé de taal te gebruiken die zij wensen, kennelijk mordicus weigeren zich voor officiële aangelegenheden aan te passen aan de daartoe bij grondwet voorziene taal, wijl Catalonië een situatie is waar in een discussie omtrent de mate van grondwettelijke autonomie van een volksgemeenschap het centraal gezag aan fascisme herinnerende repressie gebruikt.

Dat zijn totaal verschillende zaken, die niets (ik herhaal : niets) met elkaar te maken hebben, overigens nog even daar latend dat deze discussiedraad helemaal niet over Linkebeek gaat.

Let wel, het is uw volste recht om een mening te uiten omtrent Linkebeek of welkdanig ander boerengat, maar dat doet u best in de daartoe voorziene forumonderdelen.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 15:19   #389
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Debat over Catalonië zondat op TV... Heel de francofonie is tegen Catalonië en voor de Spaanse facistische houding...
Waarom??? De NVa.
Morgen mag men, voor de grote francofonie wel te verstaan, doden, moorden, vernielen, pissen op de tegenstanders, Vlaamse gemeenten verfransen... alles mag omdat de NVa mee in het spel zou zitten en als men zo zijn geindoctrineerde afkeer tegen de NVa, goed excuse om niet te moeten zeggen tegen de alle Vlamingen tout court, kan zegevieren...
en dat is la Belgique en dat is het geindoctrineerde niveau geworden van heel de Francofonie... en als ze morgen, onder het excuse van het zijn de Vlamingen die dit of dat, of nog erger het is de NVa die dit of dat... hewel dan slaat die grote, mentaal totaal verkommerde francofonie paraat om de zwaarste mensenschendingen toe te passen...
Linkebeekse meerderheid mag beslissen... goed maar alleen als de Vlaamse meerderheid in la Belgique mag beslissen...

Oh neen, dat overleeft la Belgique niet en dus draaien ze de grote francofonie nog een beetje meer anti-Vlaamse racistische praat door de strot...
U zou mij een plezier doen en bovendien preciezer zijn in uw argumentatie als u zou nalaten om een debat op (neem ik aan) een Franstalige Belgische zender te verwarren met "heel de francofonie".

De Belgische Franstaligen zijn bijlange niet "heel de francofonie", nietwaar.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 15:35   #390
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Met uw herhaald verwijzen naar Linkebeek gebruikt u in deze gedachtenwisseling een volkomen manke vergelijking en dus een volstrekt mank en irrelevant argument.

Linkebeek is een situatie waar inwijkelingen, wijl ze vanzelfsprekend zoals ieder ander vrij zijn om privé de taal te gebruiken die zij wensen, kennelijk mordicus weigeren zich voor officiële aangelegenheden aan te passen aan de daartoe bij grondwet voorziene taal, wijl Catalonië een situatie is waar in een discussie omtrent de mate van grondwettelijke autonomie van een volksgemeenschap het centraal gezag aan fascisme herinnerende repressie gebruikt.

Dat zijn totaal verschillende zaken, die niets (ik herhaal : niets) met elkaar te maken hebben, overigens nog even daar latend dat deze discussiedraad helemaal niet over Linkebeek gaat.

Let wel, het is uw volste recht om een mening te uiten omtrent Linkebeek of welkdanig ander boerengat, maar dat doet u best in de daartoe voorziene forumonderdelen.
uiten een verschil in oppervlakte en aantal inwoners, gaat deze vergelijking perfect op.
Linkebeek moet zich volgens u houden aan de in de grondwet voorziene taal. Moet Catalonië zich dan niet houden aan de grondwet die referenda verbiedt?
ofwel heeft men respect voor de grondwet, ofwel niet. Maar naargelang aan welke kant het nationalisme staat, wijzigen van standpunt, datlijkt mij geen eerlijke redenering.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 15:39   #391
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Met uw herhaald verwijzen naar Linkebeek gebruikt u in deze gedachtenwisseling een volkomen manke vergelijking en dus een volstrekt mank en irrelevant argument.

Linkebeek is een situatie waar inwijkelingen, wijl ze vanzelfsprekend zoals ieder ander vrij zijn om privé de taal te gebruiken die zij wensen, kennelijk mordicus weigeren zich voor officiële aangelegenheden aan te passen aan de daartoe bij grondwet voorziene taal, wijl Catalonië een situatie is waar in een discussie omtrent de mate van grondwettelijke autonomie van een volksgemeenschap het centraal gezag aan fascisme herinnerende repressie gebruikt.

Dat zijn totaal verschillende zaken, die niets (ik herhaal : niets) met elkaar te maken hebben, overigens nog even daar latend dat deze discussiedraad helemaal niet over Linkebeek gaat.

Let wel, het is uw volste recht om een mening te uiten omtrent Linkebeek of welkdanig ander boerengat, maar dat doet u best in de daartoe voorziene forumonderdelen.
op de oppervlakte en het aantal inwoners na klopt de vergelijking perfect.
U roept de grondwet in om De taalwetten in België te laten respecteren, maar u praat tegelijk goed dat Catalanen de spaanse grondwet negeren, en democratische rechten hebben.
U kan niet van intellectuele eerlijkheid beschuldigd worden, als u draait naargelang de kant waar de nationalisten staan.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 15:42   #392
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
uiten een verschil in oppervlakte en aantal inwoners, gaat deze vergelijking perfect op.
Linkebeek moet zich volgens u houden aan de in de grondwet voorziene taal. Moet Catalonië zich dan niet houden aan de grondwet die referenda verbiedt?
ofwel heeft men respect voor de grondwet, ofwel niet. Maar naargelang aan welke kant het nationalisme staat, wijzigen van standpunt, datlijkt mij geen eerlijke redenering.
U weet kennelijk van geen ophouden.

Als u dan toch absoluut wil vergelijken, laat ons dan duidelijk weten hoe lang de verkozenen van bedoeld boerengat Linkebeek in voorhechtenis hebben gezeten, en hoeveel jaren gevangenisstraf ze riskeren door in officiële zaken niet de grondwettelijk voorziene taal te gebruiken.

Daarna praten we verder.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 13 november 2017 om 15:47.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 15:46   #393
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
U weet kennelijk van geen ophouden.

Als u dan toch absoluut wil vergelijken, laat ons dan duidelijk weten hoe lang de verkozenen van bedoeld boerengat in voorhechtenis hebben gezeten, en hoeveel jaren gevangenisstraf ze riskeren door in officiële zaken niet de grondwettelijk voorziene taal te gebruiken.

Daarna praten we verder.
Een levenslang beroepsverbod om burgemeester te zijn na een daad van ongehoorzaamheid. Hier hebben ze daar zelfs geen rechterlijke macht voor nodig. Politiek is rechter en partij.
Ik zou dus maar stillekes zwijgen als ik u was over ons "Vlaams democratisch paradijs"
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 15:48   #394
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
U weet kennelijk van geen ophouden.

Als u dan toch absoluut wil vergelijken, laat ons dan duidelijk weten hoe lang de verkozenen van bedoeld boerengat in voorhechtenis hebben gezeten, en hoeveel jaren gevangenisstraf ze riskeren door in officiële zaken niet de grondwettelijk voorziene taal te gebruiken.

Daarna praten we verder.
Gij ook niet. Ge zit hier nu al dagenlang te zeggen dat naargelang van zijn 'identiteit' men al dan niet wetten mag negeren.

Beseft ge dan niet dat zoiets volkomen van de pot gerukt is?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 15:48   #395
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Een levenslang beroepsverbod om burgemeester te zijn na een daad van ongehoorzaamheid. Hier hebben ze daar zelfs geen rechterlijke macht voor nodig. Politiek is rechter en partij.
Ik zou dus maar stillekes zwijgen als ik u was over ons "Vlaams democratisch paradijs"
Dat is geen antwoord op de vraag, mijnheer. Hoe lang heeft betrokkene in voorarrest gezeten, en hoeveel jaren gevangenisstraf riskeert hij ?

Terzijde : u hebt mij hier of elders nooit iets horen of zien zeggen over welkdanig "Vlaams paradijs".

Laatst gewijzigd door Gwylan : 13 november 2017 om 15:55.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 15:52   #396
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gij ook niet. Ge zit hier nu al dagenlang te zeggen dat naargelang van zijn 'identiteit' men al dan niet wetten mag negeren.

Beseft ge dan niet dat zoiets volkomen van de pot gerukt is?
In welke post heb ik het woord "identiteit" gebruikt en/of daarover iets gezegd ?
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 15:54   #397
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Dat is geen antwoord op de vraag, mijnheer. Hoe lang heeft betrokkene in voorarrest gezeten, en hoeveel jaren gevangenisstraf riskeert hij ?

Terzijde : u hebt mij hier of elders nooit iets horen of zien zeggen over welkdanig "Vlaams paradijs".
ik vind LEVENSLANG beroepsverbod niet mis. Erger als een paar maand voorarrest (in een luxecel).
Waarom dit niet in de strafwet staat, en waarom er geen opsluiting voorzien is in Belgie, weet ik niet. Waarschijnlijk omdat de NVA toe nog niets te zeggen had, over dit halsmisdrijf.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 15:58   #398
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
ik vind LEVENSLANG beroepsverbod niet mis. Erger als een paar maand voorarrest (in een luxecel).
Waarom dit niet in de strafwet staat, en waarom er geen opsluiting voorzien is in Belgie, weet ik niet. Waarschijnlijk omdat de NVA toe nog niets te zeggen had, over dit halsmisdrijf.
Vermits u een voorgehouden beroepsverbod uiterst los uit de pols vergelijkt met het riskeren van 30 jaar opsluiting, meen ik dat uw standpunten niet ernstig te nemen zijn. Ik ga mijn tijd niet verprutsen aan het verder reageren op uw onzinnige posts.

Doei.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 15:59   #399
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
In welke post heb ik het woord "identiteit" gebruikt en/of daarover iets gezegd ?
Dat was JVDB, maar 'identiteit', 'volk' 'ras', 'cultuur' etc is allemaal dezelfde lulkoek. Er is simpelweg de wet en die geldt voor iedereen, Catalanen inbegrepen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 16:05   #400
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat was JVDB, maar 'identiteit', 'volk' 'ras', 'cultuur' etc is allemaal dezelfde lulkoek. Er is simpelweg de wet en die geldt voor iedereen, Catalanen inbegrepen.
Kortom, uw snerende stelling was een klinkklare leugen. Trouwens, ook de woorden "volk", "ras" of "cultuur" hebt u mij in deze discussie niet zien gebruiken.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 13 november 2017 om 16:22.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be