Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 januari 2024, 16:55   #1
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard Kim Geybels keert terug naar de politiek

Lummense Kim Geybels keert terug naar de politiek: “Ik heb veel geleerd uit de periode van mijn ontslag”
Sint-Martens-Latem -

Kim Geybels (42), de Lummense ex-N-VA-politica die in 2010 uit de politiek verdween toen ze betrokken raakte bij een drugsaffaire met haar toenmalige vriend in Thailand, keert terug naar de politiek. Ze wordt lijsttrekker voor het Vlaams Parlement in Oost-Vlaanderen voor de nieuwe partij ‘Voor U’ van Els Ampe. “Ik heb veel geleerd uit de periode van mijn ontslag.”

Wat denken jullie? Maakt ze een kans?
Maakt de VU eigenlijk een kans?

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20240121_93945499


Persoonlijk kon ik destijds goed opschieten met Kim.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 17:26   #2
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Lummense Kim Geybels keert terug naar de politiek: “Ik heb veel geleerd uit de periode van mijn ontslag”
Sint-Martens-Latem -

Kim Geybels (42), de Lummense ex-N-VA-politica die in 2010 uit de politiek verdween toen ze betrokken raakte bij een drugsaffaire met haar toenmalige vriend in Thailand, keert terug naar de politiek. Ze wordt lijsttrekker voor het Vlaams Parlement in Oost-Vlaanderen voor de nieuwe partij ‘Voor U’ van Els Ampe. “Ik heb veel geleerd uit de periode van mijn ontslag.”

Wat denken jullie? Maakt ze een kans?
Maakt de VU eigenlijk een kans?

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20240121_93945499


Persoonlijk kon ik destijds goed opschieten met Kim.
Zoals ik reeds schreef: de zoete wraak van Kim op Bartje. Of ze heel veel stemmen gaat halen, valt nog af te wachten.
Het Oosten is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 19:54   #3
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Zoals ik reeds schreef: de zoete wraak van Kim op Bartje. Of ze heel veel stemmen gaat halen, valt nog af te wachten.
Ik zie daar geen wraakactie in.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 20:57   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Ik denk dat het initiatief van Els Campe niets "voor u" gaat opbrengen.

Een nieuwe partij uit de grond stampen is geen klein bier.

Maar mocht ik ooit een been breken in Zottegem, dan word ik wel graag door Kim behandeld.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2024, 17:49   #5
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik denk dat het initiatief van Els Campe niets "voor u" gaat opbrengen.

Een nieuwe partij uit de grond stampen is geen klein bier.

Maar mocht ik ooit een been breken in Zottegem, dan word ik wel graag door Kim behandeld.
Ik had het graag met haar te doen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 11:35   #6
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Zoals ik reeds schreef: de zoete wraak van Kim op Bartje. Of ze heel veel stemmen gaat halen, valt nog af te wachten.
De zoete wraak door wat in de marge stemmen van Decroo te proberen afsnoepen. ok dan.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 11:47   #7
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
De zoete wraak door wat in de marge stemmen van Decroo te proberen afsnoepen. ok dan.
Daar heeft Bart De Wever (samen met Danny Pieters) een schandalige blunder begaan. Hij panikeerde, zette Geybels ook onder druk en dwong haar ontslag als senator af. Maar Kim liet zich niet doen, trok naar de rechtbank en haalde haar gelijk. Zij kreeg een schadevergoeding van € 35.000.

Een blaam voor paniekerig Bartje.


Citaat:
Voormalig N-VA-senator Kim Geybels krijgt 35.000 euro schadevergoeding van de Belgische Staat na onrechtmatig ontslag. © BELGA.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 januari 2024 om 12:04.
Het Oosten is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 13:00   #8
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Daar heeft Bart De Wever (samen met Danny Pieters) een schandalige blunder begaan. Hij panikeerde, zette Geybels ook onder druk en dwong haar ontslag als senator af. Maar Kim liet zich niet doen, trok naar de rechtbank en haalde haar gelijk. Zij kreeg een schadevergoeding van € 35.000.

Een blaam voor paniekerig Bartje.
Ze kreeg een schadevergoeding van de Belgische staat, niet van de N-VA. U lijkt moeite te hebben met lezen nietwaar? Maar goed, u had het over de wraak van Geybels. De vraag blijft ook daar. Om welke wraak gaat het eigenlijk?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 25 januari 2024 om 13:01.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 13:04   #9
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ze kreeg een schadevergoeding van de Belgische staat, niet van de N-VA. U lijkt moeite te hebben met lezen nietwaar?
Ze kreeg een schadevergoeding wegens een gedwongen maar onrechtmatig ontslag. De initiator van heel dit weinig prijzenswaardig gedoe was de NVA, en meer bepaald paniekerige Bart De Wever , Danny Pieters, en Lisbeth Homans.
Het Oosten is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 13:08   #10
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ze kreeg een schadevergoeding wegens een gedwongen maar onrechtmatig ontslag. De initiator van heel dit weinig prijzenswaardig gedoe was de NVA, en meer bepaald paniekerige Bart De Wever , Danny Pieters, en Lisbeth Homans.
Wat u beweert is een leugen. Ze kreeg daar helemaal geen schadevergoeding voor. Ze kreeg er 1 omwille van het ontbreken van procedures binnen de senaat.

Citaat:
Geybels trok naar het Europees Hof van de Rechten van de Mens en dat heeft nu beslist dat de rechten van Geybels werden geschonden, omdat de Belgische Senaat geen duidelijke regels heeft rond het intrekken van ontslag en dat er geen procedurele garanties zijn tegen willekeur.
NVA was op geen enkele manier betrokken partij in die rechtzaak. Ik weet wel dat feiten niet echt uw ding zijn, maar ik vind het niet erg dat jij zo nu en dan eens met de kop tegen de muur loopt.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 25 januari 2024 om 13:10.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 13:32   #11
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Wat u beweert is een leugen. Ze kreeg daar helemaal geen schadevergoeding voor. Ze kreeg er 1 omwille van het ontbreken van procedures binnen de senaat.



NVA was op geen enkele manier betrokken partij in die rechtzaak. Ik weet wel dat feiten niet echt uw ding zijn, maar ik vind het niet erg dat jij zo nu en dan eens met de kop tegen de muur loopt.
Dat is de formele juridische kant van de zaak. Maar indien er geen NVA was geweest die het meisje eigenlijk dwong ontslag te nemen (alhoewel het tot nu toe nooit bewezen werd dat ze echt iets mispeuterd had), was er van heel die onsmakelijke historie nooit sprake geweest. Het ging bij de NVA vooral om de zogenaamde 'goede naam' van de partij. Goede naam? Laat me niet lachen. Ze zouden beter Van Dijck uit de partij hebben gezwierd. Maar Kim Geysels was toen jong, wat naïef, en zo hebben ze het meisje kunnen tot ontslag kunnen dwingen. Eigenlijk een schande. Een schande die Bartje altijd zal vervolgen.
Het Oosten is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 13:59   #12
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat is de formele juridische kant van de zaak. Maar indien er geen NVA was geweest die het meisje eigenlijk dwong ontslag te nemen (alhoewel het tot nu toe nooit bewezen werd dat ze echt iets mispeuterd had), was er van heel die onsmakelijke historie nooit sprake geweest. Het ging bij de NVA vooral om de zogenaamde 'goede naam' van de partij. Goede naam? Laat me niet lachen. Ze zouden beter Van Dijck uit de partij hebben gezwierd. Maar Kim Geysels was toen jong, wat naïef, en zo hebben ze het meisje kunnen tot ontslag kunnen dwingen. Eigenlijk een schande. Een schande die Bartje altijd zal vervolgen.
Naïef, als 28 jarige dokter in de geneeskunde ???
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 14:08   #13
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Naïef, als 28 jarige dokter in de geneeskunde ???
Op politiek vlak zeker. Nu weet ze wel beter. Ofte nooit tellen op mensen zoals enen De Wever Bart. Hij belazert u terwijl ge erbij staat.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 januari 2024 om 14:10.
Het Oosten is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 14:14   #14
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Op politiek vlak zeker. Nu weet ze wel beter. Ofte nooit tellen op mensen zoals enen De Wever Bart. Hij belazert u terwijl ge erbij staat.
manneke kunt ge nog wat anders dan rabiate onzin uitbraken, zoals ge hier al jaren doet ???
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 14:18   #15
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
manneke kunt ge nog wat anders dan rabiate onzin uitbraken, zoals ge hier al jaren doet ???
Ik zeg maar wat is. Dat het u niet aanstaat, is begrijpelijk maar daarom nog niet minder waar.
Het Oosten is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 14:43   #16
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik zeg maar wat is. Dat het u niet aanstaat, is begrijpelijk maar daarom nog niet minder waar.
Jij zegt helemaal niet wat is. De feiten zijn wat ze zijn en dat is dat de Belgische staat veroordeeld werd wegens het ontbreken van duidelijke procedures. Jij liegt echter over onrechtmatig ontslag door NVA.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 16:26   #17
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ze kreeg een schadevergoeding wegens een gedwongen maar onrechtmatig ontslag. De initiator van heel dit weinig prijzenswaardig gedoe was de NVA, en meer bepaald paniekerige Bart De Wever , Danny Pieters, en Lisbeth Homans.
De fameuze prof sociaal recht van bij N-VA, teruggefloten door de rechter wegens onrechtmatig ontslag...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 16:29   #18
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Jij zegt helemaal niet wat is. De feiten zijn wat ze zijn en dat is dat de Belgische staat veroordeeld werd wegens het ontbreken van duidelijke procedures. Jij liegt echter over onrechtmatig ontslag door NVA.
Wat een gekronkel alweer... had Pieters Kim Geybels niet op die schandalige manier tot ontslag gedwongen dan was er nooit een veroordeling van de staat geweest.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 17:04   #19
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat een gekronkel alweer... had Pieters Kim Geybels niet op die schandalige manier tot ontslag gedwongen dan was er nooit een veroordeling van de staat geweest.
Inderdaad. Dat is hetgeen ik ook al stelde. Wat wilt u : ”wat baat den uil enen bril als hij niet en zienen wil.”

En Bart De Wever als toenmalige voorzitter draagt de uiteindelijke verantwoordelijkheid voor deze miezerige dwangvertoning.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 januari 2024 om 17:08.
Het Oosten is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2024, 17:45   #20
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ze kreeg een schadevergoeding van de Belgische staat, niet van de N-VA. U lijkt moeite te hebben met lezen nietwaar? Maar goed, u had het over de wraak van Geybels. De vraag blijft ook daar. Om welke wraak gaat het eigenlijk?
Kim heeft geen Wraakgevoelens t.o.v. de N-VA.
Ik heb er nog regelmatig contact mee.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be