Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 november 2017, 16:43   #1
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.837
Standaard Ontslagen omdat hij TE VEEL werkte...

Volgens het bericht is een werknemer van een Lidl vestiging in Spanje....euh....Catalonie hiervoor ontslagen ...De gestelde reden is dat hij inbreuken jegens het arbeidsreglement gepleegd had...

https://www.demorgen.be/economie/spa...erkt-b92f248c/

We moeten natuurlijk voortgaan op wat ons via de pers medegedeeld wordt,maar het lijkt me niet dat deze persoon lang zonder werk zal zitten..

Het is ook zo schrijnend dat dit het hoofdkantoor in Duitsland wel ter ore zal komen.De lokale filiaalmanager mag misschien alvast eens controleren of zijn CV en zo een beetje op orde staan.....

Tenslotte,het lijkt bewezen te zijn,gebeurden er daar jarenlang bezigheden die niet volgens de regels waren en werd zonet een "modelwerknemer" ontslagen...

Ik bedoel maar,hoe KAN de Lidl daar een goeie pers uit halen meneer de "lokale manager"?
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 1 november 2017 om 16:46.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 17:45   #2
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Volgens het bericht is een werknemer van een Lidl vestiging in Spanje....euh....Catalonie hiervoor ontslagen ...De gestelde reden is dat hij inbreuken jegens het arbeidsreglement gepleegd had...

https://www.demorgen.be/economie/spa...erkt-b92f248c/

We moeten natuurlijk voortgaan op wat ons via de pers medegedeeld wordt,maar het lijkt me niet dat deze persoon lang zonder werk zal zitten..

Het is ook zo schrijnend dat dit het hoofdkantoor in Duitsland wel ter ore zal komen.De lokale filiaalmanager mag misschien alvast eens controleren of zijn CV en zo een beetje op orde staan.....

Tenslotte,het lijkt bewezen te zijn,gebeurden er daar jarenlang bezigheden die niet volgens de regels waren en werd zonet een "modelwerknemer" ontslagen...

Ik bedoel maar,hoe KAN de Lidl daar een goeie pers uit halen meneer de "lokale manager"?
Er zal waarschijnlijk meer aan de hand geweest zijn.
Het is natuurlijk wettelijk verboden om iets te doen zonder ingecheckt te zijn, indien er zich iets voordoet of indien de arbeidsinspectie toevallig langskomt, dan heeft de filiaalleider het vlaggen. Anderzijds kan er met een fatsoenlijk gesprek veel opgelost worden, vandaar mijn gedacht dat er meer aan de hand geweest is.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be