Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 november 2017, 22:18   #21
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.865
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het stomme wijf heeft niet meer dan ze verdiende.

Zijn er nu echt die denken dat ze met die gestoorde Hillary beter af zouden geweest zijn?
2 middelvingers wordt al wat moeilijker op zo een onhandige fiets.

Ontslag was dan misschen zelfs niet meer nodig.....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2017, 22:26   #22
sepper
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 672
Standaard

Blijkbaar staat het niet in het artikel want de VRT vindt het belangrijker om tendentieus nieuws te brengen dan echt nieuws, maar het gaat om een bedrijf dat veel contracten met de Amerikaanse overheid heeft.
Tja, dan is dat niet slim natuurlijk. Klanten schofferen.

Laatst gewijzigd door sepper : 7 november 2017 om 22:30.
sepper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2017, 03:53   #23
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.351
Standaard

Kan iemand mij a.u.b. helpen bij het vinden van een gebaar dat nog duizend keer méér 'beledigend'/'obsceen' is als het er op aan komt een eerder milde - want niet per sé gewelddadige - vorm van ongenoegen t.a.v. ingebeelde 'persoonlijkheden' te uiten?

Het soort flapdrollen 'Trump', 'Merkel', 'Putin', 'Erdogan', 'Macron', 'Kagame', 'Jung Il', 'Duterte', 'Rajoy', 'Rutte', 'Juncker', etc... kan m.i. niet vaak genoeg en alleszins nooit voldoende diep beledigd worden.


Om het in Algemeen Beschaafd Engels te zeggen: "Whothefuck needs those Uglycreeps"?

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2017, 07:05   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

'k Heb al een paar keer een bedrijf gecontacteerd omwille van wangedrag in het verkeer van een van hun personeelsleden. Wie zich als een varken in het verkeer gedraagt, met een camionette of groter, met duidelijk de naam van het bedrijf op vermeld kan zich aan een mail met bijhorende film verwachten. En ik kan u garanderen dat een bedrijf dat zichzelf wat ernstig neemt daar niet kan mee lachen. Imagoschade hebben ze niet graag.
Brenntag was de laatste, deels ook over een opgestoken middenvinger. Zeer vriendelijke mail terug van de HR-manager die, volgens zijn schrijven, de betrokken werknemer bij zich heeft geroepen.

Conclusie....uw middenvinger opsteken terwijl je, al is het met een t-shirt van het bedrijf waar je werkt, identificeerbaar bent.... is geen goed idee. Draag dan ook de gevolgen voor uw (wan)gedrag.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2017, 07:42   #25
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
'k Heb al een paar keer een bedrijf gecontacteerd omwille van wangedrag in het verkeer van een van hun personeelsleden. Wie zich als een varken in het verkeer gedraagt, met een camionette of groter, met duidelijk de naam van het bedrijf op vermeld kan zich aan een mail met bijhorende film verwachten. En ik kan u garanderen dat een bedrijf dat zichzelf wat ernstig neemt daar niet kan mee lachen. Imagoschade hebben ze niet graag.
Brenntag was de laatste, deels ook over een opgestoken middenvinger. Zeer vriendelijke mail terug van de HR-manager die, volgens zijn schrijven, de betrokken werknemer bij zich heeft geroepen.

Conclusie....uw middenvinger opsteken terwijl je, al is het met een t-shirt van het bedrijf waar je werkt, identificeerbaar bent.... is geen goed idee. Draag dan ook de gevolgen voor uw (wan)gedrag.
et voil�*, i rest my case

wie draagt er nu ook t shirts vh bedrijf zonder daarvoor extra vergoed te worden ?!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2017, 08:09   #26
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
et voil�*, i rest my case

wie draagt er nu ook t shirts vh bedrijf zonder daarvoor extra vergoed te worden ?!
ik soms....om thuis te verven of in de tuin te werken...

Maar behalve die van ons stoort zich daar niemand aan. Als er een toevallige voorbijganger langs komt en dat "bedrijf van die tuinman" zou willen contacteren om ze in te huren zal die wel meteen merken dat het een andere branche is.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2017, 10:04   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Kan iemand mij a.u.b. helpen bij het vinden van een gebaar dat nog duizend keer méér 'beledigend'/'obsceen' is als het er op aan komt een eerder milde - want niet per sé gewelddadige - vorm van ongenoegen t.a.v. ingebeelde 'persoonlijkheden' te uiten?

Het soort flapdrollen 'Trump', 'Merkel', 'Putin', 'Erdogan', 'Macron', 'Kagame', 'Jung Il', 'Duterte', 'Rajoy', 'Rutte', 'Juncker', etc... kan m.i. niet vaak genoeg en alleszins nooit voldoende diep beledigd worden.


Om het in Algemeen Beschaafd Engels te zeggen: "Whothefuck needs those Uglycreeps"?

Je kan dat uiten van beledigingen naar die personen toe ook zien als een soort van reclame, ze zijn weer maar eens in het nieuws na dat soort van acties/beledigingen, gedaan door wie dan ook.

Het is en blijft een duistere vorm van reclame maar zijn al die reclameboodschappen niet duister?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 november 2017 om 10:05.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2017, 10:52   #28
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Kan iemand mij a.u.b. helpen bij het vinden van een gebaar dat nog duizend keer méér 'beledigend'/'obsceen' is als het er op aan komt een eerder milde - want niet per sé gewelddadige - vorm van ongenoegen t.a.v. ingebeelde 'persoonlijkheden' te uiten?

Het soort flapdrollen 'Trump', 'Merkel', 'Putin', 'Erdogan', 'Macron', 'Kagame', 'Jung Il', 'Duterte', 'Rajoy', 'Rutte', 'Juncker', etc... kan m.i. niet vaak genoeg en alleszins nooit voldoende diep beledigd worden.


Om het in Algemeen Beschaafd Engels te zeggen: "Whothefuck needs those Uglycreeps"?

²
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2017, 10:53   #29
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Kan iemand mij a.u.b. helpen bij het vinden van een gebaar dat nog duizend keer méér 'beledigend'/'obsceen' is als het er op aan komt een eerder milde - want niet per sé gewelddadige - vorm van ongenoegen t.a.v. ingebeelde 'persoonlijkheden' te uiten?

Het soort flapdrollen 'Trump', 'Merkel', 'Putin', 'Erdogan', 'Macron', 'Kagame', 'Jung Il', 'Duterte', 'Rajoy', 'Rutte', 'Juncker', etc... kan m.i. niet vaak genoeg en alleszins nooit voldoende diep beledigd worden.


Om het in Algemeen Beschaafd Engels te zeggen: "Whothefuck needs those Uglycreeps"?

²
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be