Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 augustus 2017, 17:49   #1
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard Duitse ngo-boot betrapt en in beslag genomen

Citaat:
De Italiaanse justitie verdenkt Jugend Rettet ervan direct contact te hebben met mensensmokkelaars. Foto’s en een filmpje moeten dat bewijzen.
De Italiaanse justitie heeft woensdag beslag gelegd op een boot van de Duitse organisatie Jugend Rettet, een van de ngo’s die voor de kust van Libië migranten op onzeewaardige rubberboten in veiligheid brengen.
Het openbaar ministerie in Trapani verdenkt leden van deze organisatie ervan direct contact te hebben met mensensmokkelaars. Zij heeft foto’s en een filmpje vrijgegeven uit juni van dit jaar, waarop onder andere te zien is hoe mensensmokkelaars tijdens wat een reddingsactie bij kalm weer zou zijn, de buitenboordmotor van een rubberboot vol migranten af halen. Zij zouden de motor die weer mee terug hebben genomen naar Libië. Andere beelden zouden aantonen hoe door migranten gebruikte boten worden teruggegeven aan mensensmokkelaars.
uit DSonline
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170803_03000991

Op heterdaad betrapt!
Terwijl de mensensmokkelaars aan de ene kant van de rubberboot de buitenboord motor er af halen zitten de "ngo-redders" aan de andere kant van die boot klaar om het hele zootje gelukzoekers "te redden"! Hopelijk zijn ze die boot alvast kwijt en krijgen ze er nog een flinke boete bovenop om de andere ngo-komedianten wat de schrik op het lijf te jagen! We hebben nu al genoeg van die komediant-oorlogsslachtoffers in onze straten en steden rondhangen. En genoeg inbrekers, dieven, agressievelingen, godsdienstgekken en onbeschaamde profiteurs en leugenaars om onze belastingcenten op te zuigen !
De wereld gaat zo al genoeg naar de bliksem zonder dat we er nog meer moeten zelf aan helpen! Naast milieuproblemen nu nog invasieproblemen!

Laatst gewijzigd door andev : 3 augustus 2017 om 17:53.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 18:20   #2
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Hij was beter gekelderd, maar het is beter dan niks.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 19:18   #3
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170803_03000991

Op heterdaad betrapt!
Terwijl de mensensmokkelaars aan de ene kant van de rubberboot de buitenboord motor er af halen zitten de "ngo-redders" aan de andere kant van die boot klaar om het hele zootje gelukzoekers "te redden"! Hopelijk zijn ze die boot alvast kwijt en krijgen ze er nog een flinke boete bovenop om de andere ngo-komedianten wat de schrik op het lijf te jagen! We hebben nu al genoeg van die komediant-oorlogsslachtoffers in onze straten en steden rondhangen. En genoeg inbrekers, dieven, agressievelingen, godsdienstgekken en onbeschaamde profiteurs en leugenaars om onze belastingcenten op te zuigen !
De wereld gaat zo al genoeg naar de bliksem zonder dat we er nog meer moeten zelf aan helpen! Naast milieuproblemen nu nog invasieproblemen!
Vluchtelingen, illegalen, migranten... zijn de reden van bestaan van bepaalde ngo's en sommige zogezegd maatschappelijk geëngageerde organisaties.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 19:28   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Wellicht bootje kwijt.
Bonusje voor Italië.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 19:32   #5
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170803_03000991

Op heterdaad betrapt!
Terwijl de mensensmokkelaars aan de ene kant van de rubberboot de buitenboord motor er af halen zitten de "ngo-redders" aan de andere kant van die boot klaar om het hele zootje gelukzoekers "te redden"! Hopelijk zijn ze die boot alvast kwijt en krijgen ze er nog een flinke boete bovenop om de andere ngo-komedianten wat de schrik op het lijf te jagen! We hebben nu al genoeg van die komediant-oorlogsslachtoffers in onze straten en steden rondhangen. En genoeg inbrekers, dieven, agressievelingen, godsdienstgekken en onbeschaamde profiteurs en leugenaars om onze belastingcenten op te zuigen !
De wereld gaat zo al genoeg naar de bliksem zonder dat we er nog meer moeten zelf aan helpen! Naast milieuproblemen nu nog invasieproblemen!
Het begint heel moeilijk te worden mijzelf ervan te overtuigen dat ngo's Als Amnesty; azg en hele vele andere die zich bemoeien met migranten eerlijke bedoelingen hebben. Beetje zoals de ps-sers. Vind daar eens een met propere handen. Ik zeg al langer dat de ps een misdadige organisatie Is. Ik Begin dat te denken van ngo's ook.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 19:35   #6
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Het begint heel moeilijk te worden mijzelf ervan te overtuigen dat ngo's Als Amnesty; azg en hele vele andere die zich bemoeien met migranten eerlijke bedoelingen hebben. Beetje zoals de ps-sers. Vind daar eens een met propere handen. Ik zeg al langer dat de ps een misdadige organisatie Is. Ik Begin dat te denken van ngo's ook.
Het gaat over een groep studenten die een boot gekocht hadden. Hoe ze dat geflikt hebben is de vraag.

Verwar dat aub niet opzettelijk met Amnesty, AZG ea.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 19:44   #7
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het gaat over een groep studenten die een boot gekocht hadden. Hoe ze dat geflikt hebben is de vraag.

Verwar dat aub niet opzettelijk met Amnesty, AZG ea.
Ik verwar die niet maar ik vermoed dat die ngo's andere motieven hebben dan enkele humanitaire. Ik denk aan commerciele, op kap van migranten. Ik denk dat we grote ogen zouden trekken indien men die ngo's eens deftig zou doorlichten.

Hoedanook. Zich schuldig maken aan illégale migratie Is strafbaar. Ontbinden die troep.

Laatst gewijzigd door Mindset : 3 augustus 2017 om 19:45.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 19:52   #8
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Ik verwar die niet maar ik vermoed dat die ngo's andere motieven hebben dan enkele humanitaire. Ik denk aan commerciele, op kap van migranten. Ik denk dat we grote ogen zouden trekken indien men die ngo's eens deftig zou doorlichten.

Hoedanook. Zich schuldig maken aan illégale migratie Is strafbaar. Ontbinden die troep.
Er zijn een hele hoop ngo's. Er is zelfs een Vlaams-Nationalistische ngo: Het Vlaams Kruis (grapje ). Daar zullen er zeker wel twijfelachtige tussenzitten.

Maar dat je (of 'men') Amnesty, azg, Het Rode Kruis ed tracht zwart te maken gaat mij toch iets te ver. Beetje politiek fatsoen zou sieren.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 19:54   #9
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het gaat over een groep studenten die een boot gekocht hadden. Hoe ze dat geflikt hebben is de vraag.

Verwar dat aub niet opzettelijk met Amnesty, AZG ea.
Het gaat hier niet over het kopen van een boot
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 20:00   #10
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er zijn een hele hoop ngo's. Er is zelfs een Vlaams-Nationalistische ngo: Het Vlaams Kruis (grapje ). Daar zullen er zeker wel twijfelachtige tussenzitten.

Maar dat je (of 'men') Amnesty, azg, Het Rode Kruis ed tracht zwart te maken gaat mij toch iets te ver. Beetje politiek fatsoen zou sieren.
Ik maak niets of niemand zwart. Dat doen ze zelf wel.
Er is de perceptie; en er zijn mijn persoonlijke vermoedens. Vele van die humanitaire ngo's zijn vergeven van het poco cultuurmarxistische en globalistische gedachtengoed dat ons continent naar de kloten helpt.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 20:02   #11
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het gaat over een groep studenten die een boot gekocht hadden. Hoe ze dat geflikt hebben is de vraag.
Volgens deredactie.be via crowdfunding; oude Hollandse boot, kan 200 mensen vervoeren, vaart onder Nederlandse vlag tot in de Libische territoriale wateren, daar hijst men de Libische vlag hetgeen het vermoeden wekt van betrokkenheid van de Libische kustwacht. — Goe bezig.
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 20:02   #12
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er zijn een hele hoop ngo's. Er is zelfs een Vlaams-Nationalistische ngo: Het Vlaams Kruis (grapje ). Daar zullen er zeker wel twijfelachtige tussenzitten.

Maar dat je (of 'men') Amnesty, azg, Het Rode Kruis ed tracht zwart te maken gaat mij toch iets te ver. Beetje politiek fatsoen zou sieren.
Ik ben geen politieker. Mochten politici effectief wat (veel) meer politiek fatsoen aan de dag leggen zou ons al een heel stuk verder helpen. Nu nog de georganiseerde illégale en economische migratie aanpakken...

Laatst gewijzigd door Mindset : 3 augustus 2017 om 20:03.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 20:05   #13
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Ik maak niets of niemand zwart. Dat doen ze zelf wel.
Er is de perceptie; en er zijn mijn persoonlijke vermoedens. Vele van die humanitaire ngo's zijn vergeven van het poco cultuurmarxistische en globalistische gedachtengoed dat ons continent naar de kloten helpt.
En de feiten uiteraard....
Of tellen die niet voor de pocobende?
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 20:07   #14
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er zijn een hele hoop ngo's. Er is zelfs een Vlaams-Nationalistische ngo: Het Vlaams Kruis (grapje ). Daar zullen er zeker wel twijfelachtige tussenzitten.

Maar dat je (of 'men') Amnesty, azg, Het Rode Kruis ed tracht zwart te maken gaat mij toch iets te ver. Beetje politiek fatsoen zou sieren.
Ik heb het Rode Kruis nergens vernoemd
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 20:20   #15
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.056
Standaard

Een heel goeie maatregel van de kant van de Italianen. Ze hadden het reeds veel eerder moeten doordrukken. Die taxidienst waarbij massa's economische migranten met hulp van smokkelaars tot op de grens van de Lybische territoriale wateren worden geloodst en daar door ngo's van allerlei pluimage worden overgenomen en netjes in een Italiaanse haven worden gedumpt, dit moet stoppen. De Italianen mogen wat mij betreft de schepen van alle ngo's aan de ketting leggen.

Het voorbije jaar zijn de vluchtelingen uit oorlogsgebied slechts een kleine minoriteit. De grote massa zijn economische migranten uit Erithrea, Bangladesh enz.

Laatst gewijzigd door quercus : 3 augustus 2017 om 20:21.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 20:23   #16
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Een heel goeie maatregel van de kant van de Italianen. Ze hadden het reeds veel eerder moeten doordrukken. Die taxidienst waarbij massa's economische migranten met hulp van smokkelaars tot op de grens van de Lybische territoriale wateren worden geloodst en daar door ngo's van allerlei pluimage worden overgenomen en netjes in een Italiaanse haven worden gedumpt, dit moet stoppen. De Italianen mogen wat mij betreft de schepen van alle ngo's aan de ketting leggen.

Het voorbije jaar zijn de vluchtelingen uit oorlogsgebied slechts een kleine minoriteit. De grote massa zijn economische migranten uit Erithrea, Bangladesh enz.
Dit Is misdadig. Medeplichtigheid aan mensensmokkel.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 20:54   #17
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Een heel goeie maatregel van de kant van de Italianen. Ze hadden het reeds veel eerder moeten doordrukken. Die taxidienst waarbij massa's economische migranten met hulp van smokkelaars tot op de grens van de Lybische territoriale wateren worden geloodst en daar door ngo's van allerlei pluimage worden overgenomen en netjes in een Italiaanse haven worden gedumpt, dit moet stoppen. De Italianen mogen wat mij betreft de schepen van alle ngo's aan de ketting leggen.

Het voorbije jaar zijn de vluchtelingen uit oorlogsgebied slechts een kleine minoriteit. De grote massa zijn economische migranten uit Erithrea, Bangladesh enz.
Het is een mening, maar het komt erop neer: laat ze maar verdrinken...het zal ze leren.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 21:29   #18
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is een mening, maar het komt erop neer: laat ze maar verdrinken...het zal ze leren.
Huilie huilie. Geef jij junks ook altijd hun "stuff"? Faciliteer en sponsor jij druggebruik. Dit is net hetzelfde met die mensensmokkel. Sponsor jij "slaven"handel? Zelfde logica. En laten we realistisch zijn 90% van die "gelukzoekers" verdwijnen in de illegaliteit, criminaliteit en slavenwerk.

Je kan doen alsof je een fuck geeft om die mensen maar je doet het ook niet. Die ngo's hebben er ook iets bij te winnen.

Die ngo's zijn te vergelijken met drugsdealers en die negerkes zijn de junks. Hoe eindigen junks meestal? Juist ja... Het is een hopeloze zaak... en dan zijn er nog veel bij met een IQ onder de 80...

Wat stel jij eigenlijk voor? ...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 21:39   #19
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Huilie huilie. Geef jij junks ook altijd hun "stuff"? Faciliteer en sponsor jij druggebruik. Dit is net hetzelfde met die mensensmokkel. Sponsor jij "slaven"handel? Zelfde logica. En laten we realistisch zijn 90% van die "gelukzoekers" verdwijnen in de illegaliteit, criminaliteit en slavenwerk.

Je kan doen alsof je een fuck geeft om die mensen maar je doet het ook niet. Die ngo's hebben er ook iets bij te winnen.

Die ngo's zijn te vergelijken met drugsdealers en die negerkes zijn de junks. Hoe eindigen junks meestal? Juist ja... Het is een hopeloze zaak... en dan zijn er nog veel bij met een IQ onder de 80...

Wat stel jij eigenlijk voor? ...
En als er dan eens een Vlaams kind verdrinkt dan staan al de nationalisten hier huilie huilie te doen.

Als er honderden niet-Vlaamsen verdrinken dan is dat een goed signaal.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 21:43   #20
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is een mening, maar het komt erop neer: laat ze maar verdrinken...het zal ze leren.
Inderdaad.
Wij verplichten niemand om in een boot te stappen en de Middellandse zee over te steken.
Daar kiezen zij zelf voor.
Geen enkele verdronken 'vluchteling' is onze schuld.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be