Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 maart 2016, 19:30   #81
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Nog niet zo lang geleden hield men bij hoog en laag vol dat er helemaal geen werk was voor onze werklozen.
Nu hebben we plotseling vluchtelingen nodig om die jobs die er niet zijn te doen.
Ja, die De Wever toch.
Hij is aan het zorgen voor nieuwe kiezers tegen 2019.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 19:41   #82
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Als dat goed is ???? Merkel de hemel in prijzen.

Een regering bestaat uit coalitiepartners, deze regering zelfs uit vier partijen waarvan er 3 aan Vlaamse zijde.

Je kan in deze regering de grootste partij zijn, toch kan je niet eenzijdig je wil opleggen, ieder voorstel, hoe klein ook, moet goedgekeurd worden door een meerderheid.

Wie er hier geloofd dat er ook maar één van de drie andere partijen de N-VA alleen zal laten scoren, die hoort niet thuis op dit forum. Politiek werkt (helaas) niet op deze manier.
.. een meerderheid in de coalitie ? werkt dat zo .. afijn .. u wil dus zeggen dat de andere drie partners in crime niet akkoord gaan met wat de nazionaaltjes uitvreten .. staat de regering dan op springen .. moet ik de sjampie al koud zetten ?

__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 maart 2016 om 19:42.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 19:41   #83
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Hij is aan het zorgen voor nieuwe kiezers tegen 2019.
Waar doet hij dat.
Meyrem kwam met een oplossing die ze zelf een half jaar geleden afgeschoten heeft. Maar ja, toen kwam ze van Bart De Wever.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 19:43   #84
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Waar doet hij dat.
Meyrem kwam met een oplossing die ze zelf een half jaar geleden afgeschoten heeft. Maar ja, toen kwam ze van Bart De Wever.
.. meyrem kwam van bart de wever ?
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 19:45   #85
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Voor mijn part aan Meyrem.
Hoewel het ook al gene vette was.
.. meyrem laten denken voor mij .. mag ik daar een nachtje op slapen ? ik twijfel enigzins ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 19:46   #86
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. een meerderheid in de coalitie ? werkt dat zo .. afijn .. u wil dus zeggen dat de andere drie partners in crime niet akkoord gaan met wat de nazionaaltjes uitvreten .. staat de regering dan op springen .. moet ik de sjampie al koud zetten ?

U leest iets wat ik niet geschreven heb.
Dat wil niet meer en niet minder zeggen dat iedere partij op enkele punten wil scoren.

Om het met de woorden van De Wever te zeggen: "Er zal onderhandelt moeten worden"
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 19:47   #87
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. meyrem kwam van bart de wever ?
Gaan we op deze kinderlijke manier blijven debatteren.
Niet echt mijn ding.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 19:48   #88
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
U leest iets wat ik niet geschreven heb.
Dat wil niet meer en niet minder zeggen dat iedere partij op enkele punten wil scoren.

Om het met de woorden van De Wever te zeggen: "Er zal onderhandelt moeten worden"
.. ah bon .. de nazionaaltjes onderhandelen tegenwoordig .. u bedoelt dat nazionaaltjes naar een compromis zoeken en niet langer iemands poot uitdraaien ? krachtige verandering ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 19:48   #89
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. meyrem laten denken voor mij .. mag ik daar een nachtje op slapen ? ik twijfel enigzins ..
Dat kunt ge best aan haar vragen.
Het is niet aan mij om te beslissen wie op haar mag slapen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 19:49   #90
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Gaan we op deze kinderlijke manier blijven debatteren.
Niet echt mijn ding.
.. afijn meneer, niet ik maar u formuleert slordig ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 19:58   #91
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat kunt ge best aan haar vragen.
Het is niet aan mij om te beslissen wie op haar mag slapen.
.. toch maar niet .. dat denken overlaten aan haar .. bedoel ik .. hoe aantrekkelijk het ook mag zijn .. op het eerste gezicht natuurlijk .. afijn .. en bij nadere beschouwing eigenlijk ook niet .. nu ja .. meyrem is wel de vrouw die berbère kaltstelde .. desalniettemin .. na zorgvuldig wikken en wegen .. toch maar niet ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 maart 2016 om 19:59.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 13:55   #92
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Gaat ze een officiële tegenkandidate zijn voor de sjerp? Ik zou op haar stemmen.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 20:11   #93
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Gaat ze een officiële tegenkandidate zijn voor de sjerp? Ik zou op haar stemmen.
.. woont u dan in 't Stad ?
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 20:14   #94
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Jeroen Olyslaegers, keek ook naar de derby en schrijft

"Na die ramp (Peter De Roover bij Kathleen Cools - nv4x10e6) moest de partijvoorzitter zelf op De zevende dag de schade beperken. Nee, het ging verder dan dat. Het ging zelfs over het gat dichten en niet dat wat zijn fractieleider had gemaakt, maar dat van de begroting. Dat komt in orde, volgens Bart De Wever, tenminste: als men zijn partij vrij spel laat.

Wow. Dat is volgens mij übercynisme: uw financiënminister een fuck-up laten veroorzaken door ideologische verblinding, regelrecht amateurisme en arrogantie en dan impliceren dat het in orde komt als gij nu eens eindelijk uw goesting moogt doen."



** feitelijk zou Jeroen geen slecht burgemeester van Antwerpen zijn .. Meyrem ?
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 21:25   #95
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. afijn meneer, niet ik maar u formuleert slordig ..
Neen hoor, het ligt volledig aan u.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 21:29   #96
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat kunt ge best aan haar vragen.
Het is niet aan mij om te beslissen wie op haar mag slapen.
Voila, dat krijgt ge ervan he.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2016, 21:29   #97
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat kunt ge best aan haar vragen.
Het is niet aan mij om te beslissen wie op haar mag slapen.
Dubbel

Laatst gewijzigd door stuyckp : 14 maart 2016 om 21:30.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2016, 00:43   #98
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Straks kissebissen Meyrem Almaci, uitdaagster, en Bart De Dewever, belaagd en titelvoerend sjerpdrager, over de oorlogsvluchtelingen en over het miljarden tekort in de Belgische begroting.

Meyrem versus Bart. Tot voor kort zou geen mens (foendies met weelderige bossen baard- en schaamharen niet te na gesproken) geld durven zetten op Meyrem. De tijden zijn echter krachtig veranderd. Bart is slechts een schim van zijn oude zelf. John Crombez gaf hem een maand geleden al toekemuil. Dat Bart entourage hem in de steek laat is een publiek geheim. Sarah Smeyers werd net geen penningmeesteres, Nadia Sminate verkaste naar Londerzeel, Liesbeth Homans waant zich koningin – weliswaar van het debat. En dan is er nog Jan Jambon en Theo Francken. Jan is op zoek naar Salah en Theo wil vluchtelingen in gesloten centra intiem fouilleren. We vergeten doelbewust de staatssecretaris tegen fiscale fraude (Elke Sleurs) te vermelden. Doch Barts achillespees is Johan Van Overtvelt. Johan gaat door een moeilijke periode sinds hij de warme knusse redactielokalen van Trends inruilde voor de koude harde toren van Financiën. Johan doet het niet goed en dat raakt Bart diep.

Meyrem heeft ook kopzorgen waardoor ze amper de tijd heeft om zich voor te bereiden op het sjakossengevecht met Bart (Bart durft wel een Louis Vuitton handtasje aan zijn ranke polsen laten bengelen). Meyrem heeft wat ‘issues’ met Kristof Calvo, een voormalige spits die geen passen geeft maar wel goals wil maken. Meyrem heeft ook wat onverwerkt verleden met de Armeense genocide. Gelukkig kan Meyrem een koppel charmes in de arena gooien.

’t Stad en zondagmorgen televisie kijkend België kijken uit naar de derby om dan snel over te schakelen naar Standard-Mechelen. In samenwerking met politics.be opent het onderzoekcentrum van het post-flamingante tijdperk de voorbeschouwingen van deze niet te missen match en krijt het voorgemelde gerenommeerde centrum de lijnen voor de nabeschouwingen. De spelbal wordt geschonken door de firma Peeters-Beke.

Les jeux sont faits / de spellen zijn gemaakt.


tim arbitert
Ik heb het daarjuist bekeken op "de redactie"...Almaci is ferm op hare bek gegaan, en nog geen klein beetje. Ciao
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2016, 00:43   #99
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Straks kissebissen Meyrem Almaci, uitdaagster, en Bart De Dewever, belaagd en titelvoerend sjerpdrager, over de oorlogsvluchtelingen en over het miljarden tekort in de Belgische begroting.

Meyrem versus Bart. Tot voor kort zou geen mens (foendies met weelderige bossen baard- en schaamharen niet te na gesproken) geld durven zetten op Meyrem. De tijden zijn echter krachtig veranderd. Bart is slechts een schim van zijn oude zelf. John Crombez gaf hem een maand geleden al toekemuil. Dat Bart entourage hem in de steek laat is een publiek geheim. Sarah Smeyers werd net geen penningmeesteres, Nadia Sminate verkaste naar Londerzeel, Liesbeth Homans waant zich koningin – weliswaar van het debat. En dan is er nog Jan Jambon en Theo Francken. Jan is op zoek naar Salah en Theo wil vluchtelingen in gesloten centra intiem fouilleren. We vergeten doelbewust de staatssecretaris tegen fiscale fraude (Elke Sleurs) te vermelden. Doch Barts achillespees is Johan Van Overtvelt. Johan gaat door een moeilijke periode sinds hij de warme knusse redactielokalen van Trends inruilde voor de koude harde toren van Financiën. Johan doet het niet goed en dat raakt Bart diep.

Meyrem heeft ook kopzorgen waardoor ze amper de tijd heeft om zich voor te bereiden op het sjakossengevecht met Bart (Bart durft wel een Louis Vuitton handtasje aan zijn ranke polsen laten bengelen). Meyrem heeft wat ‘issues’ met Kristof Calvo, een voormalige spits die geen passen geeft maar wel goals wil maken. Meyrem heeft ook wat onverwerkt verleden met de Armeense genocide. Gelukkig kan Meyrem een koppel charmes in de arena gooien.

’t Stad en zondagmorgen televisie kijkend België kijken uit naar de derby om dan snel over te schakelen naar Standard-Mechelen. In samenwerking met politics.be opent het onderzoekcentrum van het post-flamingante tijdperk de voorbeschouwingen van deze niet te missen match en krijt het voorgemelde gerenommeerde centrum de lijnen voor de nabeschouwingen. De spelbal wordt geschonken door de firma Peeters-Beke.

Les jeux sont faits / de spellen zijn gemaakt.


tim arbitert
Ik heb het daarjuist bekeken op "de redactie"...Almaci is ferm op hare bek gegaan, en nog geen klein beetje. Ciao
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2016, 20:35   #100
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Ik heb het daarjuist bekeken op "de redactie"...Almaci is ferm op hare bek gegaan, en nog geen klein beetje. Ciao
.. toeval of niet .. Ik heb het daarjuist nog eens bekeken op "de redactie"... berbère is ferm op zijnen bek gegaan, en nog geen klein beetje , doei ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 maart 2016 om 20:35.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be