Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

 
 
Discussietools
Oud 13 november 2004, 11:24   #21
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
U bent niet neutraal.
Maar aantonen lukt niet?

Nu ja ik wens je in ieder geval veel succes met je eigen forum
Jeroen is offline  
Oud 13 november 2004, 11:40   #22
carlos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Locatie: oostende
Berichten: 587
Standaard

Aantonen ! Jawel ! De valse aantijgingen tegenover mij persoon worden steeds door U aanvaard. Wanneer ik reageer, roept U mij ten orde !
carlos is offline  
Oud 13 november 2004, 11:43   #23
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Aantonen ! Jawel ! De valse aantijgingen tegenover mij persoon worden steeds door U aanvaard. Wanneer ik reageer, roept U mij ten orde !
Moh, sukkelke, zo eeeeeeeeerg
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 13 november 2004, 11:44   #24
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Het zijn hier nazi's, zeg ik u! NAAAAAZZZZIIIIIIISSSS!

Kijk, ik ben er nog, ik ben er nog

de vraag is natuurlijk hoe lang nog.
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 13 november 2004, 11:45   #25
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Aantonen ! Jawel ! De valse aantijgingen tegenover mij persoon worden steeds door U aanvaard. Wanneer ik reageer, roept U mij ten orde !
Waar roep ik jou tot de orde?
Overigens heb jij nooit die aantijgingen aangeklaagd ...
Jeroen is offline  
Oud 13 november 2004, 12:03   #26
carlos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Locatie: oostende
Berichten: 587
Standaard

Meer dan nodig ! Maar U hebt er nooit enkel gevolg aangegeven. Typisch vlaamsvoelend ! Einde discussie ...
carlos is offline  
Oud 13 november 2004, 12:09   #27
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Waar roep ik jou tot de orde?
Overigens heb jij nooit die aantijgingen aangeklaagd ...
Oh, gullie zijt allemaal flaminganten !
PAJOT is offline  
Oud 13 november 2004, 12:11   #28
dUSK
Provinciaal Statenlid
 
dUSK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Locatie: Gewrongen tussen A'pen en Limburg
Berichten: 698
Stuur een bericht via MSN naar dUSK
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
In dit "brandend actueel" forum, en enkel in dit forum, kun je alle topics kwijt omtrent het Vlaams Blok arrest.

Mocht je toch nog elders een topic over dit onderwerp tegenkomen, gelieve dit dan te melden d.m.v. het gevarendriehoekje.
Ik zie door de draden ook vaak het stukje textiel niet meer. Het is hier soms een echte jungle. Je hebt ergens net je motivatie gedaan, en even later zie je dat je weer opnieuw hetzelfde zou moeten doen in een andere thread.

Kun je niet beter iedereen zijn nieuwe onderwerpen laten aanvragen, waarna je ze eerst moet goedkeuren, of doorverwijzen naar een soortgelijke thread? Waarschijnlijk extra werk, maar het zou het forum zeker ten goede komen.

Btw, doe jij vrijwilligerswerk hier, of is het gesubsidiëerd?

Laatst gewijzigd door dUSK : 13 november 2004 om 12:12.
dUSK is offline  
Oud 14 november 2004, 12:59   #29
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Meer dan nodig ! Maar U hebt er nooit enkel gevolg aangegeven. Typisch vlaamsvoelend ! Einde discussie ...
Ik kan je echt wel zwart op wit bewijzen dat jij nooit iets gerapporteerd hebt hoor, maar goed je zegt maar wat je wil ik verplicht je niet hier te blijven ...
Jeroen is offline  
Oud 14 november 2004, 13:02   #30
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Ik zie door de draden ook vaak het stukje textiel niet meer. Het is hier soms een echte jungle. Je hebt ergens net je motivatie gedaan, en even later zie je dat je weer opnieuw hetzelfde zou moeten doen in een andere thread.

Kun je niet beter iedereen zijn nieuwe onderwerpen laten aanvragen, waarna je ze eerst moet goedkeuren, of doorverwijzen naar een soortgelijke thread? Waarschijnlijk extra werk, maar het zou het forum zeker ten goede komen.
Voor en tegen, voor omdat het qua dubbele discussies wel een oplossing kan zijn, maar tegen omdat het onnoemelijk veel werk is (de laatste week waren er per dag +/- 2.500 berichten) en omdat het eigenlijk niet wenselijk is wij willen geen reacties gaan beoordelen ... dat laten we graag over aan de talrijke forummers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Btw, doe jij vrijwilligerswerk hier, of is het gesubsidiëerd?
100% vrijwilligerswerk
Iedereen bij Politics.be werkt vrijwillig en onbezoldigd aan dit mooie project
Jeroen is offline  
Oud 14 november 2004, 15:16   #31
carlos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Locatie: oostende
Berichten: 587
Standaard

Jeroen, als het waar is hetgeen U verteld tot wat dien jullie dan ! Eigenaardig, U roept mij ten orde, dus U leest mijn tussenkomsten, maar wat mij die van de Blokkers en andere vlaamsgezinden ... die worden niet op de mat geroepen, nochtans zijn zij de oorzaak van heftige tussenkomsten.
carlos is offline  
Oud 14 november 2004, 15:19   #32
carlos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Locatie: oostende
Berichten: 587
Standaard

Ik geloof U niet ! Inderdaad de aanstichters van heftige tussenkomsten worden niet ter orde geroepen door U ..
maar wel ik, dewelke alleen heftig aan de valse en lasterijke
aantigingen antwoord ! Waar is dan uw onzijdigheid ....
carlos is offline  
Oud 14 november 2004, 15:24   #33
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Jeroen, als het waar is hetgeen U verteld tot wat dien jullie dan !
Waarover heb je het in godsnaam?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Eigenaardig, U roept mij ten orde, dus U leest mijn tussenkomsten,
Jouw tussenkomsten c.q. scheldproza worden frequent gemeld en dus hebben wij je verzocht dit te staken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
maar wat mij die van de Blokkers en andere vlaamsgezinden ... die worden niet op de mat geroepen, nochtans zijn zij de oorzaak van heftige tussenkomsten.
Jij hebt nog nooit iets gemeld daarover, dus gaan we ervan uit dat je het niet erg vindt.
Anderen die jij uitscheldt voor vanalles en nog wat melden jouw posts wel en dus grijpen we in.
Jeroen is offline  
Oud 14 november 2004, 15:25   #34
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Ik geloof U niet ! Inderdaad de aanstichters van heftige tussenkomsten worden niet ter orde geroepen door U ..
Ik geloof niet dat jij over de informatie beschikt waarover wij beschikken dus jij kan onmogelijk weten wie wij al dan niet op het matje roepen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
maar wel ik, dewelke alleen heftig aan de valse en lasterijke
aantigingen antwoord ! Waar is dan uw onzijdigheid ....
Onzijdig ben ik zeker niet, wel onpartijdig meen ik
Jeroen is offline  
Oud 14 november 2004, 16:39   #35
carlos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Locatie: oostende
Berichten: 587
Standaard

Het spijt mij. Ik heb verschillende keren, op de forum, de tussenkomst gevraagd van de moderator zonder dat hieraan gevolg werd gegeven. Ik speel niet het kiinderachtig spel van uw tieners. Ik weerleg volledig uw woorden ! Maar ja, van verklikking kunnen die wel een aardig iets !
carlos is offline  
Oud 14 november 2004, 17:00   #36
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Het spijt mij. Ik heb verschillende keren, op de forum, de tussenkomst gevraagd van de moderator zonder dat hieraan gevolg werd gegeven. Ik speel niet het kiinderachtig spel van uw tieners. Ik weerleg volledig uw woorden ! Maar ja, van verklikking kunnen die wel een aardig iets !
Laat me het bewijs erbij halen dat je nooit één post hebt gemeld en je dus ook onmogelijk kunt hard maken dat wij niet ingrijpen nadat jij dit hebt gevraagd (indien nodig).


Voor de duidelijkheid, je moet klikken op de afbeelding om deze op ware grootte weer te geven.
forumid 81 is het id van een verborgen forum waarin alle meldingen komen en userid 2427 is jouw userid.

Bewijs dat dat forum bestaat zie je hieronder (opnieuw klikken om het weer te geven op ware grootte):


Als je nu nog volhoudt dat ik hierover lieg stel ik voor, vergeef me de woorden, dat je het hier afbolt.
Jeroen is offline  
Oud 14 november 2004, 17:55   #37
carlos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Locatie: oostende
Berichten: 587
Standaard

deze zogezegde bewijzen zijn onleesbaar, ten eerste. Ten tweede, ik bevestig dat ik verschillende keren de moderator verzocht in te grijpen, zonder gevolg echter. verder, bevestig ik ook dat ik uw opmerkingen niet aanvaard. Ik ben geen puber en ook niet seniel !
carlos is offline  
Oud 14 november 2004, 18:01   #38
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
deze zogezegde bewijzen zijn onleesbaar, ten eerste.
Zoals duidelijk vermeld: klik op de afbeelding om ze op ware grootte weer te geven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Ten tweede, ik bevestig dat ik verschillende keren de moderator verzocht in te grijpen, zonder gevolg echter.
Ik bevestig dat je dat nooit hebt gevraagd, althans niet via de meldingen wat de geijkte weg is en bij iedere andere forummer lukt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
verder, bevestig ik ook dat ik uw opmerkingen niet aanvaard. Ik ben geen puber en ook niet seniel !
Mooi, dan neem ik aan dat je zelf de deur weet zijn.
Eerlijk gezegd mij maakt het bitter weinig uit hoe oud jij zegt te zijn, feit is dat jij in deze ongelijk hebt en als je dat niet bevalt ga je maar elders of start je zelf een forum op.

Dit is verre van vriendelijk, maar je begrijpt dat ik het moeilijk heb met het feit dat jij me van leugens beschuldigt
Jeroen is offline  
Oud 14 november 2004, 18:05   #39
carlos
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Locatie: oostende
Berichten: 587
Standaard

Dank U. U bevestigt mijn standpunt. Verder is het U die mij van leugens beschuldigd !
carlos is offline  
Oud 14 november 2004, 18:09   #40
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Dank U. U bevestigt mijn standpunt. Verder is het U die mij van leugens beschuldigd !
Ik heb dan ook bewijzen dat u liegt, nietwaar
Ik bevestig je standpunt dus verre van.

Soit, we zijn uitgepraat, je zoekt maar andere oorden op.
Jeroen is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be