Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 mei 2007, 16:29   #21
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Dat kan , zoals de democratie dat ook is ! het is een vrijheid enkel en alleen voor de bange-blanke-kapitalist uit het witte westen !
Op welke manier voelt u zich nu, als moslim, onvrij?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Iedere diertje zijn pleziertje, en wie de sterkste waarden heeft overleeft op de ladder/piramide van de natuur !
Zo is dat.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 16:31   #22
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Op welke manier voelt u zich nu, als moslim, onvrij?



Zo is dat.
Ik zeg dan ook niet dat ik niet vrij ben, een gevangene tussen de gevangene is ook vrij alleen is die vrijheid een illusie in de gevangenis en zo ook is die vrijheid voor mij , hier op aarde alleen maar een illusie !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 16:56   #23
Enter
Parlementslid
 
Enter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2006
Berichten: 1.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik stel in mijn buurt vast dat het bijna onmogelijk is om je auto ergens veilig te parkeren. Continu wordt er tegen gereden, met deuken tot gevolg. Het koetswerk wordt beschadigt. Ramen worden stukgeslagen. Er wordt ik auto's ingebroken.
In migrantenbuurten is dat schering en inslag. Toch blijven bepaalde auto's van deze ellende gespaard: het gebeurd veel minder, bijna nooit met auto's waar islamitische gebedskransen aan de spiegel hangen.

De meeste slachoffers van auto-inbraken en -vandalisme, zijn mensen die geen openlijke, islamitische symbolen in hun voertuig hebben hangen.

Daarom raad ik iedereen aan die zijn auto parkeert in oud-Borgerhout, Antwerpen-Noord, Molenbeek en andere, dergelijke wijken, om een islamitische gebedskrans aan zijn spiegel te hangen.
Ook voor niet-moslims en gematigden, biedt dit wat meer bescherming, dan een peperduur auto-alarm, waar bijna niemand op reageert als het afgaat. Dit gebeurd hier zo vaak, dat er niemand meer van opkijkt.

Om twijfel te voorkomen, kan je beter alle Westerse elementen uit je voertuig verstoppen onder een matje met Arabische teksten. Dit is samen met een gebedskrans voor enkele euro's te koop in verschillende islamitische winkels.
Nog een tip: leg sloffen in je auto en koop deze spullen als niet-moslim niet in de wijk, waar je regelmatig je auto parkeert.

Raar maar waar, je auto zal veel minder kans lopen op vandalisme, diefstal, brandstichting en dergelijke, vermits vele daders van zulke misdrijven dat niet bepaald met mensen uit hun eigen gemeenschap gaan doen.
Natuurlijk kan je dit onderbouwen met statistieken, bewezen door beelden terwijl je aan het tellen bent.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 17:19   #24
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Ik zeg dan ook niet dat ik niet vrij ben, een gevangene tussen de gevangene is ook vrij alleen is die vrijheid een illusie in de gevangenis en zo ook is die vrijheid voor mij , hier op aarde alleen maar een illusie !
Een beetje zoals Allah en al het religieus gedoe errond ook maar illusies zijn, bedoel je?
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 17:24   #25
Villa Comedia
Schepen
 
Villa Comedia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2006
Berichten: 481
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Iedere diertje zijn pleziertje, en wie de sterkste waarden heeft overleeft op de ladder/piramide van de natuur !
In sé wel, maar moeilijk vast te leggen wat nu precies de "sterkste waarden" zijn. Iedereen vindt in principe zijn waarden de beste/sterkste t.o.v. andermans waarden. Hierin zal men dus nooit overeenkomen.
__________________
"Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly and applying the wrong remedies. "
Villa Comedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 17:38   #26
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia Bekijk bericht
In sé wel, maar moeilijk vast te leggen wat nu precies de "sterkste waarden" zijn. Iedereen vindt in principe zijn waarden de beste/sterkste t.o.v. andermans waarden. Hierin zal men dus nooit overeenkomen.
Dat maakt de tijd/natuur wel uit, een mens zelf kan niet bepalen welke of wat de sterkste waarden zijn !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 17:57   #27
Villa Comedia
Schepen
 
Villa Comedia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2006
Berichten: 481
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Dat maakt de tijd/natuur wel uit, een mens zelf kan niet bepalen welke of wat de sterkste waarden zijn !
Eigenlijk is het dan gewoon evolutieleer? Zoiets als resistent zijn tegen toekomstige ziektes en dergelijke? Of begrijp ik dat nu verkeerd of is het nog uitgebreider dan dat?
__________________
"Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly and applying the wrong remedies. "
Villa Comedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 18:09   #28
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia Bekijk bericht
Eigenlijk is het dan gewoon evolutieleer? Zoiets als resistent zijn tegen toekomstige ziektes en dergelijke? Of begrijp ik dat nu verkeerd of is het nog uitgebreider dan dat?
Ongeveer.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 21:14   #29
gladiator
Burgemeester
 
Geregistreerd: 8 september 2006
Berichten: 506
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Zo is dat.
gladiator is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be