Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 april 2007, 16:47   #21
Pontus
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 juni 2006
Berichten: 370
Standaard

Citaat:
Vandaag kreeg ik dit schrijven in mijn mailbox. Nu weet ik weer waarom ik niet meer ga zwemmen in een publiek zwembad...

Vandaag was het bijna 30 graden, een mooie zondag en dus kwam ik op het idee met mijn kinderen gezellig te gaan zwemmen, in het gemeentelijk zwembad te Beveren.
In een ver en achterlijk verleden kwam je als Vlaming in zo’n zwembad vooral Vlamingen tegen; wat een bekrompenheid. Nu kom je er gelukkig Turken tegen. Veel Turken.
Turken zijn, dat is bekend, welwillend en nieuwsgierig. Bij het betreden van het zwembad werd ik dan ook aan een uitgebreide lichaamscontrole onderworpen door een vijftal oudere Turkse heren, die vanop een bank een goed uitzicht hadden over het hele gebeuren. Geruststellend, zo’n team Turkse controleurs, ongetwijfeld ook voor Vlaamse vrouwen in zwembadkledij.
Turken zijn ook erg behendig. Het was opmerkelijk hoe de Turkse jongemannen erin slaagden steeds op enkele millimeters van mijn dochtertje in het water te duiken; dat ze angstig gilde door de watergolven, ach, dat hoort erbij.
Turken zijn ook erg sociaalvoelend, en komen op voor hun medemensen. Toen mijn 11-jarige zoon bij het zwemmen per ongeluk de voet van een 16-jarige Turk aanstootte, kreeg hij meteen een welwillende scheldpartij van de hele tienkoppige groep over zich heen. Ontroerend, hoe Turkse mensen ook Vlaamse kinderen op het rechte pad willen houden.
Turkse meisjes waren vreemd genoeg niet te zien; ach, met dit warme weer bleven zij ongetwijfeld liever thuis dan verveeld in het water te dobberen.
Turken zijn erg gezagsgetrouw. Toen zij steevast in strijd met alle regels de grote waterglijbaan met grote groepen versperden, lachten zij het Beverse personeel, dat hen terechtwees, steeds vriendelijk in het aangezicht uit.
Bij het verlaten van het zwembad verrichtte een Turkse jongeman tenslotte speciaal voor mij nog een behendigheidskunstje. Met overtuiging mikte hij een vers gerochelde fluim net voor mijn voeten in de goot. Men moet toegeven, zoiets vergt oefening en bekwaamheid.
Ja, ik prijs mij gelukkig dat wij dankzij VLD, SP.a en CD&V afscheid hebben kunnen nemen van de bekrompen Vlaamse mentaliteit, ook onder de Beverse kerktoren, en dat dit multiculturele paradijs ons nu bekend is. Een dagje zwemmen zal nooit meer hetzelfde zijn. Alleen merkwaardig dat ik een Vlaming in de kleedkamer fluisterend hoorde zeggen ‘dat er toch wel erg veel Turken waren vandaag’…

Bron : http://janice-laureyssens-visie.skynetblogs.be/
Dit bericht zouden de pro-multicullers uiteraard weerleggen als zijnde racistische praat van een verzuurde vuil belanger. Nu het op VRT nieuwssite staat zijn ze echter héél stil
Pontus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 16:58   #22
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Nu het op VRT nieuwssite staat zijn ze echter héél stil
Tja NU mag het op VRT teletekst, de paasvakantie is voorbij!
De dochterkes hebben het weer allemaal eens mogen meemaken. Wat dacht je nu dat ze zoiets op tijd zouden meedelen? Allez jong! dat is stigmatizerend!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 17:10   #23
KrisKras
Banneling
 
 
KrisKras's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2006
Locatie: Gènk
Berichten: 2.894
Standaard

Wat ik me nu afvraag. Is de lucht in Limburg gezonder of zo? Allé, ik weet niet he, ma wat een verhalen, damn! Nog nooit, maar dan ook echt nog nooit in mijn leven heb ik die shit meegemaakt. Elke zomer bij lekker weer vind je mij wel in Kapermolen (openlucht zwembad Hasselt). Nog nooit heb ik gezien wat jullie hier meemaken. Wat een zever denk ik dan, nu, begrijp me niet verkeerd he, ik wil jullie best geloven, maar hoe komt het dat het bij ons niet zo is? Dat vraag ik me enkel af.

Ook bijvoorbeeld het stukje in dat verhaal dat je geen Turkse meisjes ziet aan het zwembad. Vreemd, ik bedoel, bij ons zie je ze wel rondlopen, in bikini dan nog wel, stel je voor. Ok, sommigen hebben misschien een rokje omgebonden om een dikke kont te camoufleren, mja, dat doen Belgische meisjes ook.

Echt, en ik bedoel hier echt niets verkeerd mee he, ik stel gewoon een eerlijke vraag. Waarom is het bij ons zo aangenaam en met dat je de provinciegrens oversteekt plots zo 'fucked up'?
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 17:10   #24
Pontus
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 juni 2006
Berichten: 370
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Tja NU mag het op VRT teletekst, de paasvakantie is voorbij!
De dochterkes hebben het weer allemaal eens mogen meemaken. Wat dacht je nu dat ze zoiets op tijd zouden meedelen? Allez jong! dat is stigmatizerend!
Het hoeveelste bericht is dit eigenlijk al van een openbaar zwembad dat geterroriseerd wordt door allochtone jongeren? Enfin ik vind niet dat we alle allochtonen moeten stigmatiseren, we weten allemaal dat het hoofdzakelijk over Turks en Marokkaans geboefte gaat.
Pontus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 17:15   #25
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontus Bekijk bericht
Het hoeveelste bericht is dit eigenlijk al van een openbaar zwembad dat geterroriseerd wordt door allochtone jongeren? Enfin ik vind niet dat we alle allochtonen moeten stigmatiseren, we weten allemaal dat het hoofdzakelijk over Turks en Marokkaans geboefte gaat.
Ik denk dat het eerder over Marokkaans geboefte gaat dan over Turks.

Het verslag van het zwembad van Beveren en de latere versie van de Pravda laat duidelijk zien dat het geboefte weer vanuit Antwerpen kwam, en daar zijn Marokkanen oververtegenwoordigd.

Ik ga alvast niet meer zwemmen, noch in De Ster, noch in het Bevers zwembad tijdens het schoolverlof.

Wel spijtig voor de kinderen, die hadden er vroeger heel veel plezier. Met de nadruk op VROEGER.

Maar ja, je moet er wat voor over hebben om "verrijkt" te worden nietwaar?

Ik weet dat Willockx het niet graag in de gazet ziet staan, maar ik hoorde recent dat de laatste jaren het Domein De Ster (ooit de STER van een domein in het Waaslandse) ondertussen niet meer rendabel blijkt te zijn.

De verrijkers mogen nu alleen komen, de slachtoffers blijven weg en ja, de restaurants en tavernes kunnen dus op hun kin kloppen. Uiteraard kunnen de inkomgelden nog amper het onderhoud ondersteunen.
Maar Willockx is content zeker?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 april 2007 om 17:19.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 17:18   #26
KrisKras
Banneling
 
 
KrisKras's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2006
Locatie: Gènk
Berichten: 2.894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik denk dat het eerder over Marokkaans geboefte gaat dan over Turks.

Het verslag van het zwembad van Beveren en de latere versie van de Pravda laat duidelijk zien dat het geboefte weer vanuit Antwerpen kwam, en daar zijn Marokkanen oververtegenwoordigd.

Ik ga alvast niet meer zwemmen, noch in De Ster, noch in het Bevers zwembad tijdens het schoolverlof.

Wel spijtig voor de kinderen, die hadden er vroeger heel veel plezier. Met de nadruk op VROEGER.

Mag ik je in dat geval dan eens vriendelijk uitnodigen om een dagje in Kapermolen te komen genieten van de zon met de kindjes? De Limburgers heten u welkom

Zwembad Kapermolen
11de liniestraat
Hasselt
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 17:28   #27
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Mag ik je in dat geval dan eens vriendelijk uitnodigen om een dagje in Kapermolen te komen genieten van de zon met de kindjes? De Limburgers heten u welkom

Zwembad Kapermolen
11de liniestraat
Hasselt
Dank je vriendelijk voor de uitnodiging hoor!

Mag mag ik misschien mijn CO2 uitstoot beperken (ik wordt er nl. via mijn benzine op belast) en kan je je uitnodiging niet versturen naar het achtergestelde en gediscrimineerde gedeelte van de Antwerpse "jongeren"? Die rijden gewoonlijk toch al gratis met de trein naar het schijnt!

En dan genieten wij hier even terug van "de tijd van toen".


(weet trouwens wat je vraagt als je een betere ontsluiting van Limburg vraagt..... Brussel en Antwerpen kunnen ineens héél dichtbij geraken).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 april 2007 om 17:29.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 17:51   #28
KrisKras
Banneling
 
 
KrisKras's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2006
Locatie: Gènk
Berichten: 2.894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dank je vriendelijk voor de uitnodiging hoor!

Mag mag ik misschien mijn CO2 uitstoot beperken (ik wordt er nl. via mijn benzine op belast) en kan je je uitnodiging niet versturen naar het achtergestelde en gediscrimineerde gedeelte van de Antwerpse "jongeren"? Die rijden gewoonlijk toch al gratis met de trein naar het schijnt!

En dan genieten wij hier even terug van "de tijd van toen".


(weet trouwens wat je vraagt als je een betere ontsluiting van Limburg vraagt..... Brussel en Antwerpen kunnen ineens héél dichtbij geraken).

Spijtig, het was een mooie kans geweest voor jou om te zien dat het ook anders kan.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 18:05   #29
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Spijtig, het was een mooie kans geweest voor jou om te zien dat het ook anders kan.
jamaar, w8 ff

- ik wéét dat het ook anders kan.
- ik wéét dat het gespuis zou moeten leren hoe ze het moeten doen
- mag ik dan ook weten waarom U MIJ uitnodigt en niet het gespuis zodat ze kunnen leren hoe het moet?

Of bedoelt U dat U aan mijn dochters gaat leren hoe ze zich als hoeren moeten gedragen en zich laten bepampelen door het herrenvolk of zo?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 18:17   #30
KrisKras
Banneling
 
 
KrisKras's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2006
Locatie: Gènk
Berichten: 2.894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
jamaar, w8 ff

- ik wéét dat het ook anders kan.
- ik wéét dat het gespuis zou moeten leren hoe ze het moeten doen
- mag ik dan ook weten waarom U MIJ uitnodigt en niet het gespuis zodat ze kunnen leren hoe het moet?

Of bedoelt U dat U aan mijn dochters gaat leren hoe ze zich als hoeren moeten gedragen en zich laten bepampelen door het herrenvolk of zo?
Asjeblieft he! Niet zo beginnen. Doe eens een beetje normaal, je moet je dochters niet gebruiken voor je eigen agenda.

Kijk he, je bent vriendelijk uitgenodigd, je moet je niet verplicht voelen, even dikke vrienden, maar de manier hoe je het van je afschuift vind ik (persoonlijk) verschrikkelijk onbeschoft. Sorry.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 18:21   #31
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

- ik wéét dat het gespuis zou moeten leren hoe ze het moeten doen
Maar van u zullen ze het dus nooit leren, omdat u er in zo'n groot mogelijke boog omheen loopt, hé ?

Waarom DOET u eens niet iets concreets en positiefs, in plaats van hier altijd maar te komen mekkeren ?
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 18:24   #32
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Het is gewoon een TOTAAL gebrek aan respect voor dit land en de bevolking.
Het is dagelijkse kost geworden , ook voor de kids .
Beledigen , agressie en handtastelijkheden. Maar het wordt geminimaliseerd door de overheid. De mensen die er wel last van hebben worden weggelachen .
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 18:25   #33
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Waarom DOET u eens niet iets concreets en positiefs, in plaats van hier altijd maar te komen mekkeren ?
Tja , je mag ze niet neerschieten hé
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 18:28   #34
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Asjeblieft he! Niet zo beginnen. Doe eens een beetje normaal, je moet je dochters niet gebruiken voor je eigen agenda.

Kijk he, je bent vriendelijk uitgenodigd, je moet je niet verplicht voelen, even dikke vrienden, maar de manier hoe je het van je afschuift vind ik (persoonlijk) verschrikkelijk onbeschoft. Sorry.

Lieve schat, mijn dochters hebben ondertussen hun eigen agenda, inclusief echtgenoot/vriend en zij gaan naar het buitenland op verlof.

Verder vond ik uw uitnodiging leuk, maar gezien jij aan MIJ wil laten zien hoe het moet, ontgaat me totaal de reden waarom IK zou moeten worden uitgenodigd en een hoop naft verstoken om naar een publiek domein te gaan waar turkse en marokkaanse etters zich blijkbaar wèl weten te gedragen.

Zou het daarom niet leerrijker zijn om de turkse en marokkaanse etters van HIER uit te nodigen zodat ze bij jullie op cursus kunnen gaan?
En op diezelfde dag kunnen de mensen van hier die wéten hoe zich te gedragen ook eens rustig zwemmen.

Of vind je dat IK cursus nodig heb?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 april 2007 om 18:29.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 18:33   #35
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Tja , je mag ze niet neerschieten hé
En dan gaat ù klagen over 'agressie' ?
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 18:34   #36
KrisKras
Banneling
 
 
KrisKras's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2006
Locatie: Gènk
Berichten: 2.894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Lieve schat, mijn dochters hebben ondertussen hun eigen agenda, inclusief echtgenoot/vriend en zij gaan naar het buitenland op verlof.

Verder vond ik uw uitnodiging leuk, maar gezien jij aan MIJ wil laten zien hoe het moet, ontgaat me totaal de reden waarom IK zou moeten worden uitgenodigd en een hoop naft verstoken om naar een publiek domein te gaan waar turkse en marokkaanse etters zich blijkbaar wèl weten te gedragen.

Zou het daarom niet leerrijker zijn om de turkse en marokkaanse etters van HIER uit te nodigen zodat ze bij jullie op cursus kunnen gaan?
En op diezelfde dag kunnen de mensen van hier die wéten hoe zich te gedragen ook eens rustig zwemmen.

Of vind je dat IK cursus nodig heb?
poppeke, een betere wereld begint steeds bij je eigen, want je creëert je eigen realiteit. Zonder waarnemer kan er ook geen universum bestaan.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 18:39   #37
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
En dan gaat ù klagen over 'agressie' ?
Ik zei dit met een knipoog ===)
Iets positief doen zou dus helpen ??? Waarom heeft dat soort pamperpolitiek dan nog steeds niets uitgehaald ? Het doet me wat denken aan het bouwen van extra speeltuintjes en voetbalveldjes om de overlast van migrantenjongeren tegen te gaan. IDD minder last nu , daar komen de andere mensen nu niet meer !!!
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 18:40   #38
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Komt gij dan maar alvast "waarnemen" op De Ster sé!

Weinig volk gegarandeerd! plaats met hopen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 18:57   #39
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Nu we toch even over het recreatieoord de ster hebben, ik denk dat Willockx (burgemeester van Sint-Niklaas) er zelfs de appartheid al ingevoerd heeft.

Uit de standaard

donderdag 06 juli 2006
,,Die kant is het stuk strand van de allochtonen''

De 'Flinkse' aanpak van Freddy Willockx, burgemeester van Sint-Niklaas, moet de hoofden koel houden.

Laatst gewijzigd door alberto : 18 april 2007 om 18:59.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2007, 19:01   #40
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Ik zei dit met een knipoog ===)
Iets positief doen zou dus helpen ??? Waarom heeft dat soort pamperpolitiek dan nog steeds niets uitgehaald ? Het doet me wat denken aan het bouwen van extra speeltuintjes en voetbalveldjes om de overlast van migrantenjongeren tegen te gaan. IDD minder last nu , daar komen de andere mensen nu niet meer !!!
Tja, de knipogen zijn niet meer wat ze ooit waren, hé.

'Iets positiefs' is niet noodzakelijk hetzelfde als 'pamperpolitiek'.

Ook 'kordaat optreden' kan als 'positief' beschouwd worden, zolang het leidt tot het gewenste resultaat (in dit geval aanvaardbaar gedrag).


Voor zover ik weet heeft èlk openbaar zwembad een 'reglement', en dat kan toch gewoon correct toegepast worden ?


Schelden en beledigen leidt net zo min tot een oplossing van een probleem als systematisch weglopen wanneer het een beetje moeilijker wordt, zou ik denken.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be