Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 mei 2007, 09:38   #41
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Ik kan best begrijpen dat nogal wat mensen wraakgevoelens koesteren wanneer dergelijke afschuwelijke voorvallen plaatsvinden, maar een rechtsstaat kan het zich niet veroorloven daar op in te gaan.

Wij zijn als beschaafde samenleving gedwongen tot een reactie die van die beschaving getuigt, maar dat betekent allerminst dat bestraffing uit den boze is.

Zoals jullie wellicht al weten ben ik nog steeds principieel tegenstander van de doodstraf, en dat zal ik blijven. Dat de opgepakte jongeren een zware straf moeten krijgen, zal ik zeker niet ontkennen, en dat geldt zowel voor die éne die maar niet kon ophouden op zijn slachtoffer in te trappen als voor die anderen die niet ingrepen.


Nu het steeds duidelijker blijkt dat de confrontatie van daders met hun slachtoffer (en/of familieleden) en de bemiddelende aanpak wel degelijk positieve resultaten oplevert, moet er maar eens ernstig werk van worden gemaakt.


En nogmaals, ter verduidelijking: zowel voor autochtone als allochtone criminelen moeten dezelfde regels gelden.

Elke afwijking van de geldende rechtsregels is een ondermijning van de rechtsstaat, en het is daar al erg genoeg mee gesteld.


Dit is mijn mening, en ik kan begrijpen/aanvaarden dat niet iedereen die deelt.

Laatst gewijzigd door djimi : 6 mei 2007 om 09:38.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 09:41   #42
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Ik vind niet dat die gestraft moeten worden.
Waarom? Omdat ze zich verdedigden?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 09:44   #43
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik vind niet dat die gestraft moeten worden.
Waarom? Omdat ze zich verdedigden?

Tegen wie verdedigden ze zich dan wel?

Alleszins niet tegen die man die op de grond lag en blijkbaar niet meer tot reageren in staat was, en evenmin tegen zichzelf, zoveel is toch wel duidelijk.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 09:48   #44
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Ja hij was wel begonnen.
Als hij iemand naar de nek of keel heeft gegrepen en uw overlevingsinstinct schiet in gang, dan zijde ni in staat om zeer berekend tekeer te gaan. Ik had misschien ook zo gereageerd. Nu leeft die ene tenminste nog.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 09:51   #45
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht

Ja hij was wel begonnen.
Heeft u het over Daniel Fontayne?
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 09:53   #46
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Ehm?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:02   #47
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ehm?
Ik had het over die 48-jarige man die in metrostation Delta hersendood werd geschopt omdat hij blijkbaar niet wilde ingaan op het ongetwijfeld zeer vriendelijke verzoek van een groep jongeren hen aan wat zakgeld te helpen.

Dat was trouwens de 'topic' van deze draad.


Ik vind alleszins dat de reeds opgepakte jongeren streng bestraft mogen worden, na confrontatie met hun slachtoffer en na bemiddeling met diens familie.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:03   #48
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Je moet je beter informeren. De daders zijn wel degelijk autochtonen en geen nieuwe Belgen. Voor mij verandert dat nochtans niets aan de zaak hoor... voor anderen blijkbaar wel. En dat is ronduit zielig!

Je heb mijn tekst dus niet begrepen!!!!!!

Wat zijn nieuwe Belgen, wat zijn autochtonen, wat zijn allochtonen?
Gisteren was ik op een gehuchtfeest en was men ook bezig met te vertellen wie de autochtone inwoners waren en wie de inwijkelingen.
Grof was dat mensen die uit het zelfde dorp, maar van een ander gehucht als inwijkelingen werden bestempeld. Maar die zelfde mannen of vrouwen hun kinderen wel autochtone inwoners waren, want de andere ouder was wel van het gehucht zelf.

Zijn we niet allemaal op de eerste plaats mensen?

En moet men nu eens niet gaan stoppen met de kastenverdeling om te gaan zeggen wie en wat de problemenmakers zijn.

Maar dat we eens eerst gaan uitzoeken waarom er problemen zijn.

Want idd de problemen zijn steeds naar de zelfde omgevingen te brengen.
Mensen die dus in bepaalde streken en wijken opgroeien.
Met de jongeren is het heel opvallend dat het meestal jongeren zijn uit steden en zeer weinig jongeren van buiten de steden en bijna nooit jongeren van op het platte land.

Maar hier op het platte land, zijn er nog plaatsen en velden waar de jongeren zich kunnen gaan uitleven. En zijn er nog oudere en bejaarden dit buiten zitten en de jongeren helpen en toekijken naar wat ze doen.

En zijn er nog landbouwers die de jongeren op hun velden een eerlijke cent laten verdienen door hen te laten helpen bij het planten en oogsten.

Hier zijn er nog mensen die de jongeren helpen om eens een fiets te veranderen en om een voertuig te maken om zich uit te leven.
Hier worden nog dorpspelen georganiseerd om de jongeren hun competitiedrang om een gezonde manier met elkaar te kunnen meten.

Hier staan de mensen nog klaar om elkaar te helpen en bij te staan in vreugde en leed.

En daar zit het probleem van onze stedelijke jongeren, zij worden aan hun lot overgelaten door staat en gemeenschap.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:04   #49
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Je ziet spoken mens.
Ik zie circe nergens beweren dat het om allochtonen zou gaan,integendeel,iedereen weet dat het om autochtonen gaan die zat waren.
Waarom staat deze discussie dan bij vreemdelingenbeleid en integratie en niet in binnenland?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:10   #50
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Geloof me dit gebeurd ook met vlamingen 18 jaar geleden als jong ventje kreeg ik het aan de stok met een klootzakske die bij een bende was. Wist ik veel. Eenmaal ik de fuifzaal buiten was had ik prijs . Ik had ene vast ik een houdgreep op de grond z'n vriend zag dat hij geen weg meer kon en die schotte met z'n voet "toevallig verkeerd " naast m'n kopke. Ik voelde de wind van de luchtverplaatsing!!! Indien dat een voltreffer was geweest ging het niet leuk geweest zijn .
Een buitenstaander had toen het lef om te zeggen dat er politie was gebeld en ik moest terug in de zaak gaan omwille van m'n eigen bescherming en er was een vriend van me mee die het weer allemaal zeeer leuk vond en verstandig was en er zich niet zoveel mee moeide .


Het beste is soms er niet op in te gaan, al is dat soms enorm moeilijk en vraagt het ook veel karakter.

run away and live to fight another day
Een paar turken hebben eens een geladen geweer op me gericht en wat pittige anti-arabische koosnaampjes toegeworpen. De security stond gelukkig niet ver af, en ze zullen allicht beseft hebben hoe laf ze bezig waren, en gingen weg.


Maar weet je, dan ga je terug de fuifzaal binnen naar uw sletje en je voelt u leven. Als je om zo'n dingen al zo hard gepakt bent dat je niet meer buitendurft, sluit uzelf dan maar op ergens en begeef u niet buiten uw beperkt leefwereldje, want je bent niet rijp voor wat er buiten ligt.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!

Laatst gewijzigd door Raven : 6 mei 2007 om 10:11.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:13   #51
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Waarom staat deze discussie dan bij vreemdelingenbeleid en integratie en niet in binnenland?
mss omdat de jongeren niet meer kunnen integreren in onze egoïstische overconsumptie maatschap, waar niemand nog tijd heeft voor hen en waar zij geen ruimte en plaats meer krijgen.

De stedelijke jongeren zijn allemaal vreemdelingen aan het worden in hun eigen maatschappij.

Er word dus een vervreemdingbeleid en des-intgratiebeleid gevoerd in ons land, door alle egoïstische politici.

Dus van waar en wie de daders en slachtoffers zijn speeld eigenlijk geen rol meer.

Iedereen is vreemdeling aan het worden hier in Vlaanderen en het begind ook in Wallonie.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:13   #52
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik had het over die 48-jarige man die in metrostation Delta hersendood werd geschopt omdat hij blijkbaar niet wilde ingaan op het ongetwijfeld zeer vriendelijke verzoek van een groep jongeren hen aan wat zakgeld te helpen.

Dat was trouwens de 'topic' van deze draad.


Ik vind alleszins dat de reeds opgepakte jongeren streng bestraft mogen worden, na confrontatie met hun slachtoffer en na bemiddeling met diens familie.
Straffen? Wat houd dat nu eigelijk in? Opsluiten tussen soortgenoten?
Dat "integratie" aspect van hun "straf" is toch maar wat sociaal gehuppeldepup. Niet dat ik het strenger wil; maar ge kunt aan die generatie niks meer doen. Alsof die ooit hun eigen kinderen beter gaan opvoeden.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:16   #53
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

... het probleem: onze stedelijke jongeren worden aan hun lot overgelaten door staat en gemeenschap.
Dat is nochtans slechts gedeeltelijk waar: er zijn ook in een stad als Brussel veel initiatieven ten behoeve van de opgroeiende mensen.

En dat die initiatieven best wel nuttig zijn, wordt toch afdoende bewezen door het feit dat een grote meerderheid van de stedelijke jeugd helemaal géén problemen veroorzaakt en integendeel zelfs vaak net het meest sociale en dynamische element van de agglomeratie uitmaakt.

Er zijn �*ltijd en over�*l wel mensen te vinden die er niet in slagen tot evenwichtige persoonlijkheden uit te groeien, maar dat is zeker niet altijd te wijten aan 'verwaarlozing' door staat en gemeenschap. Als ik hier in Brussel of elders zie hoe sommige ouders hun kinderen aanpakken (of net niet), dan kan ik niet anders dan vrezen voor hun toekomst (zowel die van de ouders als die van de kinderen!).
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:20   #54
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Waarom staat deze discussie dan bij vreemdelingenbeleid en integratie en niet in binnenland?
Het staat bij INTEGRATIE omdat nu blijkt dat ook autochtone jongeren zich al netjes beginnen integreren in de allochtone cultuurpatronen.

Ik vind bovendien dat kranten "jongeren" beter moeten definieren. Misschien kan je even een klachtenbrief sturen?

Geachte Hoofdredacteur,
gelieve in het vervolg het begrip "jongeren" beter te definieren. Nu zet Circe alles onder het onderwerp integratie, en het waren autochtonen. Wil je dat er in het vervolg even bij vermelden aub? Dan kan ze het onder "binnenland" zetten en de échte "jongeren"topics zoals de moord van Demoor, onder "integratie" houden.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 6 mei 2007 om 10:22.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:25   #55
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het staat bij INTEGRATIE omdat nu blijkt dat ook autochtone jongeren zich al netjes beginnen integreren in de allochtone cultuurpatronen.
Fantastisch hoe je er toch een draai aan hebt kunnen geven. Het MOEST uiteindelijk toch op een of andere manier de schuld zijn van allochtonen, ik bedoel, het KAN toch niet anders?

Citaat:
Ik vind bovendien dat kranten "jongeren" beter moeten definieren. Misschien kan je even een klachtenbrief sturen?

Geachte Hoofdredacteur,
gelieve in het vervolg het begrip "jongeren" beter te definieren. Nu zet Circe alles onder het onderwerp integratie, en het waren autochtonen. Wil je dat er in het vervolg even bij vermelden aub? Dan kan ze het onder "binnenland" zetten en de échte "jongeren"topics zoals de moord van Demoor, onder "integratie" houden.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 6 mei 2007 om 10:25.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:30   #56
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht

Straffen? Wat houd dat nu eigelijk in? Opsluiten tussen soortgenoten?
Dat "integratie" aspect van hun "straf" is toch maar wat sociaal gehuppeldepup. Niet dat ik het strenger wil; maar ge kunt aan die generatie niks meer doen. Alsof die ooit hun eigen kinderen beter gaan opvoeden.
Ik zie 'straffen' niet onmiddellijk als 'sociaal gehuppeldepup', en ik ben evenmin voorstander van opsluiting zonder meer. Ik ben ervan overtuigd dat de mensen die in de wereld van de rechtspraak hun brood verdienen en oproepen tot uitbreiding van de systemen van confrontatie dader/slachtoffer en herstelbemiddeling echt wel weten wat ze zeggen.

Ik deel uw pessimisme ('ge kunt aan die generatie niks meer doen') niet. Mijn ervaringen in het onderwijs leren mij namelijk dat er nog altijd jonge mensen zijn die in staat zijn tot evenwichtig denken en handelen, dat er nog altijd jonge mensen zijn die niet opgroeien 'voor galg en rad', dat er nog altijd jonge mensen zijn die mooie dromen koesteren en die mooie dromen planmatig omzetten in al even mooie daden. Wie ben ik om die grote groep bij voorbaat af te schrijven?


Ik voel me ook niet geroepen het vermogen van de mens om tot inzicht en inkeer te komen te onderschatten.

Ik weet echter wel dat NIKS DOEN géén optie is.

Laatst gewijzigd door djimi : 6 mei 2007 om 10:31.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:31   #57
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het staat bij INTEGRATIE omdat nu blijkt dat ook autochtone jongeren zich al netjes beginnen integreren in de allochtone cultuurpatronen.

Ik vind bovendien dat kranten "jongeren" beter moeten definieren. Misschien kan je even een klachtenbrief sturen?

Geachte Hoofdredacteur,
gelieve in het vervolg het begrip "jongeren" beter te definieren. Nu zet Circe alles onder het onderwerp integratie, en het waren autochtonen. Wil je dat er in het vervolg even bij vermelden aub? Dan kan ze het onder "binnenland" zetten en de échte "jongeren"topics zoals de moord van Demoor, onder "integratie" houden.
Wanneer men iets post in "vreemdelingenbeleid en integratie", ga ik er vanuit dat het over allochtonen gaat.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:35   #58
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het staat bij INTEGRATIE omdat nu blijkt dat ook autochtone jongeren zich al netjes beginnen integreren in de allochtone cultuurpatronen.
Circe, ik walg echt van je onophoudelijke pogingen om alles op allochtonen te betrekken. Geef gewoon toe dat je er van uitging dat de daders allochtonen waren en dat het daarom in dit subforum staat. Net zoals de schrijver van het artikel dat je kopiëerde dat dacht. Waarom stond anders jongeren expliciet tussen haakjes? En waarom wordt er verwezen naar de "multicullovers"? Maar nee, toegeven dat je wat voorbarig bent geweest met je conclusies, is blijkbaar te moeilijk. En toegeven dat dit geen bal met allochtonen te maken heeft nog meer. Want nu luidt het ineens dat geweld een allochtoon cultuurpatroon is. Alsof dat jammer genoeg niet altijd overal heeft bestaan!

Laatst gewijzigd door Edina : 6 mei 2007 om 10:41.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:46   #59
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Dat is nochtans slechts gedeeltelijk waar: er zijn ook in een stad als Brussel veel initiatieven ten behoeve van de opgroeiende mensen.

En dat die initiatieven best wel nuttig zijn, wordt toch afdoende bewezen door het feit dat een grote meerderheid van de stedelijke jeugd helemaal géén problemen veroorzaakt en integendeel zelfs vaak net het meest sociale en dynamische element van de agglomeratie uitmaakt.

Er zijn �*ltijd en over�*l wel mensen te vinden die er niet in slagen tot evenwichtige persoonlijkheden uit te groeien, maar dat is zeker niet altijd te wijten aan 'verwaarlozing' door staat en gemeenschap. Als ik hier in Brussel of elders zie hoe sommige ouders hun kinderen aanpakken (of net niet), dan kan ik niet anders dan vrezen voor hun toekomst (zowel die van de ouders als die van de kinderen!).

Er zijn idd ook nog andere oorzaken, maar als je die dieper gaat onderzoeken kom je ook weer terug op dezelfde oorzaken.

En ook de initiatieven die men in de steden uitbouwd, zijn nog steeds op consumptie gericht. Aan veel ervan kan je gewoon niet deelnemen zonder dat je geld hebt. Andere zijn juist de oorzaak van bendevormingen.

Deze zijn dus ook vaker juist de oorzaken van de problemen dan een oplossing er voor.


Je moet de problemen van onze maatschappij als een ziekte zien.
En je komt al snel tot de ondekking dat men enorm veel geld uitgeeft aan het genezen van deze ziekte, tot amputaties van hele ledematen toe en totaal niets doet voor de preventie tegen deze ziekte.

Zo is een andere oorzaak van deze ziekte, te veel vrije tijd voor de jongeren en te weinig mogelijkheden om zelf op een eerlijke manier een cent te verdienen.

Zelf de jongeren van 16 en 17 jaar krijgen het steeds moeilijker om een jobje te vinden voor in het weekend. Dit omdat men aan hen dezelfde eisen begind te stellen als aan een gewone werknemer.
Of omdat de bedrijven die hen indienst nemen gewoon misbruik maken van hun onervarenheid op de arbeidsmarkt.

Een paar dagen geleden gingen mijn 16 jarige dochter en twee vriendinnen soliciteren voor weekendjobjes bij de Quick en Mac, ze mochten direct alle 3 beginnen.
Ze kregen een contract van 8uur per weekend aangeboden.
Maar er stond wel in dat ze gedurende het hele weekend beschikbaar moesten zijn en daar blijven als ze begonnen. En daar moesten wachten onbetaald, tussen twee piektijden in, maar dat ze die tijd tussen de pieken niet werkte en dus niet betaald zouden worden. ze moesten dus voor de mooie ogen van de gerant daar maar een hele dag en avond rondlopen en enkel werken als het druk werd en dus enkel die tijd betaald krijgen. Met andere worden, daar 8 tot 12 uur per dag aanwezig zijn om slechts 4 uur betaald te krijgen.

Daarna zijn ze in een paar broodjeszaken en pizzabars gaan horen.
Ook die wilden dat ze aan koortjes hingen en steeds beschikbaar waren wanneer de uitbuiters het wilde en ook daar kregen ze geen vaste uren op hun contacten.
Zulke zaken veroorzaken dus problemen met de jongeren.
De jongeren willen immers ook zekerheid en regelmaat.
Maar ook een eerlijke behandeling en geen uitbuiting.
En daar ligt het begin van de problemen.

Alles kost geld en ze krijgen geen kans meer om op een eerlijk manier zonder uitbuiting en misbruik van hen dit te verdienen.

De gevolgen van die gedrag tegenover hen zijn duidelijk.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:52   #60
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Zo oud als de straat...
Ik word gewoon moedeloos van mensen zoals jij.
Ik van mensen die anderen in coma stampen.
Blijkbaar vind jij het belangrijker en schandaliger om over de verkeerde plaats van een topic op dit forum dan het geval zelf. Triestig.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be