Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 mei 2007, 15:22   #1
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard Waarom mogen echte moslims hier niet bestaan?

De titel zegt het al: waarom mogen echte moslims in België niet bestaan.
Als ze hier zijn moeten ze onmiddellijk intergreren, binnen een paar jaar de taal perfect beheersen, belastingen betalen (maar dan beginnen de racisten weer te zeuren als we de allochtonen stemrecht geven).
Ze mogen al bijna geen Oosterse kleding meer dragen, er wordt geprotesteerd als ze hun eigen voedsel eten en als ze hun godsdienst wagen uit te oefenen is het hek helemaal van de dam. We zien op het nieuws dat een extremist in Indonesië zich heeft opgeblazen en we beschuldigen de zonen van Turken die in de mijnen werkten van terrorrisme. We zien dat er iemand wordt doodgestoken om een mp-3 en wie beschuldigen we? Juist, de Moslims natuurlijk!
De Joden die door de diaspora overal verspreid zijn hebben eigen wijken, eigen scholen en al bijna eigen wetten. Dat is geweldig maar waarom krijgen de Moslims die niet? Omdat daar geen 6 miljoen van zijn gestorven in de gaskamers?
De druk maakt de Moslims gek, met het gevolg dat wij er voor zorgen dat er bijna alleen veel te geïntegreerde of veel te extremistische mensen in België wonen. Dat laatste is goed nieuws voor het VB, want dan kunnen ze weer iedereen terrorrist gaan noemen.
Heeft niemand hier dan ooit iets gehoord over christenen die iemand vermoorden?
Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 15:29   #2
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Bwa, ik zie toch niet zo vlug een priester of een cristenfundamentalist een bommen gordel dragen om een bus te laten ontploffen.

De islam heeft geen historische bestaansredenen hier dit in tegenstelling tot de Joden.

Moslims moeten zich aanpassen, indien ze dit niet willen kunnen ze nog altijd terug naar hun land waar ze hun cultuur voor 100% kunnen beleven.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 16:12   #3
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Wat is een echte moslim volgens u?
En vind u het vreemd dat van iedereen die zich permanent in Vlaanderen wil vestigen, ook de taal moet leren en gewoontes, cultuur en gebruiken van dit land? Dat is toch een terechte verwachting? Het zijn minimale voorwaarden om te kunnen deelnemen aan de samenleving op economisch en sociaal vlak en juist omdat er al grote groepen zijn die zelfs die minimale zelfredzaamheid niet hebben, is inburgering nu voor bepaalde groepen verplicht en zeer terecht volgens mij, gezien de slechte economische en sociale situatie van vele moslims in Vlaanderen.
U zou de vraag ook kunnen omdraaien, waarom willen zoveel moslims hier wel zijn, maar niets weten over dit land, de cultuur en zelfs niet eens de taal leren?
En natuurlijk betalen ook moslims belasting, net als iedere andere burger, wat is daar fout mee?
En uw bewering over kleding en eten, wie verbiedt dit? Niemand bij mijn weten, wel wordt gevraagd om er rekening mee te houden dat dit een seculier land is, en er anders denkenden zijn, dus kan een hoofddoek niet overal bijvoorbeeld, mogen wij dit nog bepalen of is de centuur al zo ver dat dit niet meer kan?

Moslims hebben in Europa veel meer vijheid om hun religie te beleven dan in eigen land, hier verbiedt niemand de moskees van mill gorus, en kunnen sjiitische en soennitischem oslims vrij hun erediensten beleven, waar heeft u het eigenlijk over?

Wilt u soms ontkennen dat er evengoed haat en afwijzing is vanuit sommige moslims naar anders denkenden, Joden, homo's en het verdorven westen in het algemeen?
Mogen wij dit niet opmerken? Mogen wij niet kritisch zijn tegenover Islam?
Ik zie niet in waarom dit niet zou mogen .

Vindt u dat Joden meer rechten hebben dan moslims? Volgens mij niet!Wel klagen Joodse mensen veel minder en organiseren ze meer zelf! Zij verwachten niet dat de staat alles doet!
Joden eigen wetten? Sinds wanneer? Het zijn moslims die eigen wetten willen, blijkbaar u ook? Kent u dan de virtuele Turkse en Berberse dorpen niet in Antwerpen? In verhouding veel groter dan de Antwerpse Joodse wijk hoor, wat vertelt u eigenlijk?

En wat de migratie betreft; hou eens op met die onzin!
Migranten kwamen omdat ze hier geld konden verdienen, wat gezien hun scholingsgraad uiteraard geen bureauwerk was.
En migranten bleven omdat de sociale voorzieningen in Vlaanderen gewoon veel beter zijn, in de landen van herkomst is tot op de dag van vandaag geen pensioen voor iedere burger, werkloosheidsuitkering,kindergeld of zelfs maar betaalbaar en toegankelijke gezondheidszorg!
Als die mensen niet gekomen waren zaten ze vandaag nog met hun geit op de berg arm te wezen in het binnenland van Marokko of Turkije, en omdat dit zo is, diuurt die migratie nog steeds...wat voor onzin vertelt u eigenlijk?

Wat uw opmerking over christenen betreft, weet u of ergens christenen zich gedragen zoals momenteel moslim groeperingen dit doen in Darfoer?
Nee echt, u staat niet erg sterk in uw betoog!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 16:50   #4
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Ik ken nochtans meer gevallen van Christenen die in België mensen vermoorden dan van Moslims. dat is nog zoiets: als een Moslim hier een misdaad pleegt, krijgt de Islam de schuld. Men denkt er niet aan dat sommige mensen gewoon slecht zijn en dat dat niks te maken heeft met de godsdienst.
Wat u vertelt over de redenen van migratie naar hier is pas echt onzin.
In Limburg bijvoorbeeld werkten bijna uitsluitend Marokkanen en Turken in de steenkoolmijnen. Daardoor evolueerde Linburg van achterlijke boerenprovincie naar wat het nu is. Te danken dus aan de allochtonen.
En wat die slechte zorg betreft in hun thuisland: de meeste van die landen zijn exkolonies van Europese landen, die zijn leeggeroofd door de Europeanen. Eigenlijk zouden ze niet eens moeten hoeven komen, omdat Europa die schulden zou moeten terugbetalen, maar dat doen ze natuurlijk niet.
En over die discriminatie van homosexuelen en zo: in de Islam is er 1 groep mensen die dat predikt. Bijna niemand op de wereldschaal van de Islam gezien geeft daar gehoor aan. In de katholieke Kerk predikt de LEIDER, de Paus hetzelfde (behalve die doodstraf, want zijn macht is geslonken).
Veel meer mensen op de christelijke wereldschaal geven daar gehoor aan.
De roep om de Kruistocht is groter dan die om de Jihad. Trouwens volgens mij kent u de juiste betekenis van de Jihad nog niet eens.
Het Christenfundamentalisme is veel groter dan het Moslimfundamentalisme, waarom zouden de Verenigde staten zich anders op Islamieten fixeren denkt u? Er is meer haat van de katholieken dan van de moslims, kijk maar hier in Europa.
Ik hoop dat uw ogen nu opengaan en u stopt met voor een niemandal te schelden.

Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 6 mei 2007 om 17:04.
Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 17:32   #5
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Ik ken nochtans meer gevallen van Christenen die in België mensen vermoorden dan van Moslims. dat is nog zoiets: als een Moslim hier een misdaad pleegt, krijgt de Islam de schuld. Men denkt er niet aan dat sommige mensen gewoon slecht zijn en dat dat niks te maken heeft met de godsdienst.
Wat u vertelt over de redenen van migratie naar hier is pas echt onzin.
In Limburg bijvoorbeeld werkten bijna uitsluitend Marokkanen en Turken in de steenkoolmijnen. Daardoor evolueerde Linburg van achterlijke boerenprovincie naar wat het nu is. Te danken dus aan de allochtonen.
En wat die slechte zorg betreft in hun thuisland: de meeste van die landen zijn exkolonies van Europese landen, die zijn leeggeroofd door de Europeanen. Eigenlijk zouden ze niet eens moeten hoeven komen, omdat Europa die schulden zou moeten terugbetalen, maar dat doen ze natuurlijk niet.
En over die discriminatie van homosexuelen en zo: in de Islam is er 1 groep mensen die dat predikt. Bijna niemand op de wereldschaal van de Islam gezien geeft daar gehoor aan. In de katholieke Kerk predikt de LEIDER, de Paus hetzelfde (behalve die doodstraf, want zijn macht is geslonken).
Veel meer mensen op de christelijke wereldschaal geven daar gehoor aan.
De roep om de Kruistocht is groter dan die om de Jihad. Trouwens volgens mij kent u de juiste betekenis van de Jihad nog niet eens.
Het Christenfundamentalisme is veel groter dan het Moslimfundamentalisme, waarom zouden de Verenigde staten zich anders op Islamieten fixeren denkt u? Er is meer haat van de katholieken dan van de moslims, kijk maar hier in Europa.
Ik hoop dat uw ogen nu opengaan en u stopt met voor een niemandal te schelden.
Ga uw belachelijke praat verkopen op één of andere jihad-site. Je zal beslist je 72 maagden verdienen.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 17:39   #6
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Ik ken nochtans meer gevallen van Christenen die in België mensen vermoorden dan van Moslims. dat is nog zoiets: als een Moslim hier een misdaad pleegt, krijgt de Islam de schuld. Men denkt er niet aan dat sommige mensen gewoon slecht zijn en dat dat niks te maken heeft met de godsdienst.
Wat u vertelt over de redenen van migratie naar hier is pas echt onzin.
In Limburg bijvoorbeeld werkten bijna uitsluitend Marokkanen en Turken in de steenkoolmijnen. Daardoor evolueerde Linburg van achterlijke boerenprovincie naar wat het nu is. Te danken dus aan de allochtonen.
En wat die slechte zorg betreft in hun thuisland: de meeste van die landen zijn exkolonies van Europese landen, die zijn leeggeroofd door de Europeanen. Eigenlijk zouden ze niet eens moeten hoeven komen, omdat Europa die schulden zou moeten terugbetalen, maar dat doen ze natuurlijk niet.
En over die discriminatie van homosexuelen en zo: in de Islam is er 1 groep mensen die dat predikt. Bijna niemand op de wereldschaal van de Islam gezien geeft daar gehoor aan. In de katholieke Kerk predikt de LEIDER, de Paus hetzelfde (behalve die doodstraf, want zijn macht is geslonken).
Veel meer mensen op de christelijke wereldschaal geven daar gehoor aan.
De roep om de Kruistocht is groter dan die om de Jihad. Trouwens volgens mij kent u de juiste betekenis van de Jihad nog niet eens.
Het Christenfundamentalisme is veel groter dan het Moslimfundamentalisme, waarom zouden de Verenigde staten zich anders op Islamieten fixeren denkt u? Er is meer haat van de katholieken dan van de moslims, kijk maar hier in Europa.
Ik hoop dat uw ogen nu opengaan en u stopt met voor een niemandal te schelden.
U onderschat de haat van moslims tegenover het westen.Je beseft het zelfs niet eens.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 17:45   #7
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

En u onderschat de haat van het Westen (USA) tegenover de Islam.
Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 17:47   #8
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Ik ken nochtans meer gevallen van Christenen die in België mensen vermoorden dan van Moslims. dat is nog zoiets: als een Moslim hier een misdaad pleegt, krijgt de Islam de schuld. Men denkt er niet aan dat sommige mensen gewoon slecht zijn en dat dat niks te maken heeft met de godsdienst.
Wat u vertelt over de redenen van migratie naar hier is pas echt onzin.
In Limburg bijvoorbeeld werkten bijna uitsluitend Marokkanen en Turken in de steenkoolmijnen. Daardoor evolueerde Linburg van achterlijke boerenprovincie naar wat het nu is. Te danken dus aan de allochtonen.
En wat die slechte zorg betreft in hun thuisland: de meeste van die landen zijn exkolonies van Europese landen, die zijn leeggeroofd door de Europeanen. Eigenlijk zouden ze niet eens moeten hoeven komen, omdat Europa die schulden zou moeten terugbetalen, maar dat doen ze natuurlijk niet.
En over die discriminatie van homosexuelen en zo: in de Islam is er 1 groep mensen die dat predikt. Bijna niemand op de wereldschaal van de Islam gezien geeft daar gehoor aan. In de katholieke Kerk predikt de LEIDER, de Paus hetzelfde (behalve die doodstraf, want zijn macht is geslonken).
Veel meer mensen op de christelijke wereldschaal geven daar gehoor aan.
De roep om de Kruistocht is groter dan die om de Jihad. Trouwens volgens mij kent u de juiste betekenis van de Jihad nog niet eens.
Het Christenfundamentalisme is veel groter dan het Moslimfundamentalisme, waarom zouden de Verenigde staten zich anders op Islamieten fixeren denkt u? Er is meer haat van de katholieken dan van de moslims, kijk maar hier in Europa.
Ik hoop dat uw ogen nu opengaan en u stopt met voor een niemandal te schelden.
Te belachelijk om op in te gaan...

Moslims die denken dat ze aan een nieuwe veroveringstocht van het Westen zijn begonnen hebben hier geen zakens. Trouwens, overal ter wereld waar ze voet aan wal krijgen heeft men niets dan last met hen en wenst iedereen dat ze weer terug gaan waar ze thuishoren.
Weg met dat soort, ze zorgen enkel voor problemen en verpesten het voor de normaal functionerenden onder hen, want die zijn er ook.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 17:47   #9
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
U onderschat de haat van moslims tegenover het westen.Je beseft het zelfs niet eens.
Die haat zit ingebakken in hun religieuse identiteit. Vandaar dat moslims, waar ze zich ook vestigen niet assimileren, en heel moeizaam integreren.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 17:50   #10
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
En u onderschat de haat van het Westen (USA) tegenover de Islam.
Die is steeds maar aan het groeien, inderdaad: en met reden!
We hebben in het Westen geen enkele reden om weer terug te keren naar de achterlijke, soms barbaarse, gewoontes en levenswijze en godsdienst-terreur uit de middeleeuwen van hun landen van oorsprong. Niet meer dan dat we zouden verlangen naar de pest en de cholera.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 17:51   #11
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Ga uw belachelijke praat verkopen op één of andere jihad-site. Je zal beslist je 72 maagden verdienen.
Bedankt werkelijk bedankt.
U heeft mij nu echt in de kaart gespeeld. Zag u niet dat ik zei dat de meesten niet weten wat Jihad werkelijk is?
Er zijn twee soorten Jihads: de grote en de kleine.
De Grote jihad is... het zuiveren van je binnenste zelf van kwade bedoelingen. Toch ietsjepietsje anders dan jullie dachten.
De Kleine Jihad is het VERDEDIGEN van de Islam tegen volkeren die het willen vernietigen. Het is absoluut verboden om zelf de Jihad te starten, je moet wachten tot de vijand binnenvalt.

Natuurlijk wordt de Jihad misbruikt door sommige freaks, maar dat zijn extremisten. Ik heb de indruk dat u allen de Islam haat. ik zeg u, het is een grote vergissing om zulks te doen. Haat het godsdienstextremisme met alle haat die een mens kan opbrengen, maar laat de onschuldige gelovige met rust.

Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 6 mei 2007 om 17:53.
Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 17:54   #12
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Ik merk trouwens aan het gescheld op mij gericht dat niemand nog iets zinvols te zeggen heeft.
Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 17:55   #13
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Ik merk trouwens aan het gescheld op mij gericht dat niemand nog iets zinvols te zeggen heeft.
Op onzin kan je moeilijk iets zinvol zeggen
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 17:56   #14
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Ik merk trouwens aan het gescheld op mij gericht dat niemand nog iets zinvols te zeggen heeft.
Ik scheld nergens.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 18:40   #15
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

zie andev, online en hellfigger
Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 18:53   #16
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
zie andev, online en hellfigger
Intresseert mij geen bal.
Je moet hier niet iedereen over één en dezelfde kam gaan scheren want ik merk dat je daar zeer goed in bent.
Ik sta niet in voor wat anderen zeggen,ieder zijn gedacht.
En hetgeen jij hier soms zit uit te kramen,vanwaar haal je dat in godsnaam allemaal?
Ik denk dat je teveel die rooie bril hebt oplopen of bij mensen/kameraden loopt/hebt die allemaal links getint zijn en de andere kant van het verhaal niet willen inzien.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 18:56   #17
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Ik schelden? Ben de braafste mens op deze forum.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 18:59   #18
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Bedankt werkelijk bedankt.
U heeft mij nu echt in de kaart gespeeld. Zag u niet dat ik zei dat de meesten niet weten wat Jihad werkelijk is?
Er zijn twee soorten Jihads: de grote en de kleine.
De Grote jihad is... het zuiveren van je binnenste zelf van kwade bedoelingen. Toch ietsjepietsje anders dan jullie dachten.
De Kleine Jihad is het VERDEDIGEN van de Islam tegen volkeren die het willen vernietigen. Het is absoluut verboden om zelf de Jihad te starten, je moet wachten tot de vijand binnenvalt.

Natuurlijk wordt de Jihad misbruikt door sommige freaks, maar dat zijn extremisten. Ik heb de indruk dat u allen de Islam haat. ik zeg u, het is een grote vergissing om zulks te doen. Haat het godsdienstextremisme met alle haat die een mens kan opbrengen, maar laat de onschuldige gelovige met rust.
Zels als we de kleine jihad' buiten beschouwing laten, dan nog is de "grote' jihad' niets anders dan een vorm van geestelijk extremisme, van intolerantie en van geïnterioriseerde haat tgo alles dat niet islamitisch is. U noemt dat 'vroom gelovig'. Wel die vroomheid is voor de moslim die gans zijn koran ter harte neemt inclusief de tientallen haat- en geweldversen tgo de niet- of andersgelovige, niets anders dan geïnternaliseerde haat en afwijzen van alles dat niet binnen de islamitische krijtlijnen valt. De onschuldige gelovige is dus geen onschuldige. Een trigger kan volstaan om hem/haar te laten ontvlammen. Kenmerkend voor die onschuldige gelovige is dat hij door zijn vroomheid (en dus geinternaliseerde haat) geen respect kan en wil opbrengen voor de niet-islamitische cultuur waar hij zich vestigt. Die weerzin manifesteert zich in een verkrampt vastklampen aan de moederlandcultuur en aan de godsdienst, hetgeen zich dan uit in allerlei vormen van intolerantie (importhuwelijken, ghettovorming, etc) en de gevolgen ervan zijn u ook al bekend (taalachterstand bij de kinderen, ongeschiktheid voor de arbeidsmarkt, etc).
Verder uit de Grote Jihad zich ook in Umma-vorming, hetgeen prioritair is op het (goede) burgerschap. Dit zien we dan weer geflecteerd in de parallele natie van moslims die zich in dit land (maar ook in andere Europese landen) gevormd heeft.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 19:02   #19
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Zels als we de kleine jihad' buiten beschouwing laten, dan nog is de "grote' jihad' niets anders dan een vorm van geestelijk extremisme, van intolerantie en van geïnterioriseerde haat tgo alles dat niet islamitisch is. U noemt dat 'vroom gelovig'. Wel die vroomheid is voor de moslim die gans zijn koran ter harte neemt inclusief de tientallen haat- en geweldversen tgo de niet- of andersgelovige, niets anders dan geïnternaliseerde haat en afwijzen van alles dat niet binnen de islamitische krijtlijnen valt. De onschuldige gelovige is dus geen onschuldige. Een trigger kan volstaan om hem/haar te laten ontvlammen. Kenmerkend voor die onschuldige gelovige is dat hij door zijn vroomheid (en dus geinternaliseerde haat) geen respect kan en wil opbrengen voor de niet-islamitische cultuur waar hij zich vestigt. Die weerzin manifesteert zich in een verkrampt vastklampen aan de moederlandcultuur en aan de godsdienst, hetgeen zich dan uit in allerlei vormen van intolerantie (importhuwelijken, ghettovorming, etc) en de gevolgen ervan zijn u ook al bekend (taalachterstand bij de kinderen, ongeschiktheid voor de arbeidsmarkt, etc).
Verder uit de Grote Jihad zich ook in Umma-vorming, hetgeen prioritair is op het (goede) burgerschap. Dit zien we dan weer geflecteerd in de parallele natie van moslims die zich in dit land (maar ook in andere Europese landen) gevormd heeft.
Zelfs een overheersing door moslims kan niet erger zijn dan uw gezaag.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 6 mei 2007 om 19:02.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 19:15   #20
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Zelfs een overheersing door moslims kan niet erger zijn dan uw gezaag.
Niemand verplicht jou dat gezaag te lezen. Het moet zijn dat je d'r verslaafd aan bent sinds je het altijd leest en zelfs moeite doet om te reageren.
Dat jij graag een knieval maakt voor een islamitische overheersing hoefde je zelfs niet meer te vertellen. We weten inmiddels al goed genoeg hoe graag jij je broek afsteekt voor die verrijkende cultuur.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be