Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 mei 2007, 22:38   #41
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Onwetendheid is geen zonde.
Hang nu niet de onwetende uit Uh-Huh.
In naam van uw religie van de vrede en verdraagzaamheid worden 'zondige' vrouwen slachtoffers van geweld en moord omdat ze de 'familie-eer' aantasten. In uw geboorteland kennen ze d'r wat van. Om de twee minuten krijgt een vermeend zondige vrouw daar een kwak zwavelzuur in haar gezicht.
Gelukkig komt mijn familie uit een cultuur die al een paar beschavingen verder staat dan het "tolerante" islamitisch model.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 22:39   #42
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
je moet eens wat minder vaak aan seks denken
Mag dat ook al niet meer van de islam?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 22:42   #43
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Mag dat ook al niet meer van de islam?
Ik sprak uit persoonlijke bezorgdheid. We hadden een bezadigde discussie over de koran, en zonder aanleiding begin je een seksuele orgie neer te pennen.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 7 mei 2007 om 22:43.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 22:43   #44
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Hang nu niet de onwetende uit Uh-Huh.
In naam van uw religie van de vrede en verdraagzaamheid worden 'zondige' vrouwen slachtoffers van geweld en moord omdat ze de 'familie-eer' aantasten. In uw geboorteland kennen ze d'r wat van. Om de twee minuten krijgt een vermeend zondige vrouw daar een kwak zwavelzuur in haar gezicht.
Gelukkig komt mijn familie uit een cultuur die al een paar beschavingen verder staat dan het "tolerante" islamitisch model.
Dat heeft niets met islam te maken maar met oer-oude onislamitische tradities die in stand worden gehouden.

Bv.: Een meisje werd, onlangs nog, tot der dood gestenigd omdat ze verliefd werd op een islamitische jongen, zich bekeerd had tot de islam en met hem wou trouwen.
http://www.wadda.be/meisje-gestenigd-door-menigte_dutch

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 7 mei 2007 om 22:44.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 22:44   #45
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Ik sprak uit persoonlijke bezorgdheid. We hadden een bezadigde discussie over de koran, en zonder aanleiding begin je een seksuele orgie neer te pennen.
Een seksuele orgie?
Maar jongen toch, gewoon enkele versen uit de koran.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 22:46   #46
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Een seksuele orgie?
Maar jongen toch, gewoon enkele versen uit de koran.
Excuseer, maar dat waren geen verzen uit de koran.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 22:47   #47
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Een seksuele orgie?
Maar jongen toch, gewoon enkele versen uit de koran.
Mijn beste, ik weet niet veel van de koran, maar dit weet ik: Andy Garcia komt er niet in voor.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 22:49   #48
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Dat heeft niets met islam te maken maar met oer-oude onislamitische tradities die in stand worden gehouden.
1 april is al lang voorbij Uh-Huh. Niets de maken met de islam? Het heeft ALLES te maken met de islam. De klassieke vergoeilijking luidt dan ook 'onislamitisch' gedrag.
http://www.dutch.faithfreedom.org/
Huiselijk Geweld en Overvolle Vluchthuizen -Marij Uijt den Bogaard

Citaat:

Bv.: Een meisje werd tot der dood gestenigd omdat ze verliefd werd op een islamitische jongen, zich bekeerd had tot de islam en met hem wou trouwen.
http://www.wadda.be/meisje-gestenigd-door-menigte_dutch
[/quote]
En nu ben je zeker opgelucht dat je een voorbeeldje hebt kunnen vinden uit een andere primitieve cultuur om de islamitische manier van vergelding op 'oneerbare' vrouwen goed te praten?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 22:52   #49
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Mijn beste, ik weet niet veel van de koran, maar dit weet ik: Andy Garcia komt er niet in voor.
Uiteraard niet. Dat is dan de 7de discriminatie tegen vrouwen in de koran : enkel de mannetjes krijgen hoeris. De vrouwen mogen op hun kin kloppen in het paradijs en enkel naar de grote eroticashow kijken.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 22:54   #50
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Uiteraard niet. Dat is dan de 7de discriminatie tegen vrouwen in de koran : enkel de mannetjes krijgen hoeris. De vrouwen mogen op hun kin kloppen in het paradijs en enkel naar de grote eroticashow kijken.
Dat is niet waar hoor. Het is onlangs aan het licht gekomen dat die 72 maagden een foute vertaling zijn, het gaat gewoon over 72 druiven. Er is dus geen enkele reden om je zo op te winden.

Maar dan blijft natuurlijk de vraag waarom je nu net het ene lijntje uit de koran opvist dat kan geïnterpreteerd worden als een seksuele orgie. En het was precies daarom dat ik mij zorgen maakte.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 22:55   #51
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
1 april is al lang voorbij Uh-Huh. Niets de maken met de islam? Het heeft ALLES te maken met de islam. De klassieke vergoeilijking luidt dan ook 'onislamitisch' gedrag.
http://www.dutch.faithfreedom.org/
Huiselijk Geweld en Overvolle Vluchthuizen -Marij Uijt den Bogaard
Bla bla bla..? In deze discussie zie ik hier de relevantie niet van in.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
En nu ben je zeker opgelucht dat je een voorbeeldje hebt kunnen vinden uit een andere primitieve cultuur om de islamitische manier van vergelding op 'oneerbare' vrouwen goed te praten?
Is het voor jou echt zo moeilijk om te begrijpen dat het om de cultuur gaat en niet om de islam? Of zie jij in België ook eermoorden, tot der dood stenigingen, zwavelzuurdinges, enz...?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 22:57   #52
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Uiteraard niet. Dat is dan de 7de discriminatie tegen vrouwen in de koran : enkel de mannetjes krijgen hoeris. De vrouwen mogen op hun kin kloppen in het paradijs en enkel naar de grote eroticashow kijken.
Het is enkel een discriminatie als je echt gelooft dat mannen 72 maagden krijgen in het paradijs en vrouwen niet. Geloof je dit misschien?

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 7 mei 2007 om 23:00.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 23:03   #53
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Dat is niet waar hoor. Het is onlangs aan het licht gekomen dat die 72 maagden een foute vertaling zijn, het gaat gewoon over 72 druiven. Er is dus geen enkele reden om je zo op te winden.
Nee, hebben de moslims 14 eeuwen nodig gehad om door te hebben dat er vertaalfouten zijn gemaakt? Dur de comprenure noemen wij dat. Maar dat zal dan wel wat te maken hebben met het verbod op reflectie....
En de zelfontploffers hebben die boodschap nu nog niet doorgekregen? En zeggen dat ze met zoveel zijn onder de 'gematigde moslims' om de boodschap door te geven. Uh-Huh, op wat wacht je ?


Citaat:
Maar dan blijft natuurlijk de vraag waarom je nu net het ene lijntje uit de koran opvist dat kan geïnterpreteerd worden als een seksuele orgie. En het was precies daarom dat ik mij zorgen maakte.
Je hoeft je daar absoluut geen zorgen over te maken. Beter ware het dat je het sexuele gedrag van die woestijnprofeet eens overschouwde. Als 'profeet' kindjes neuken van 9 jaar en er dan nog 12 �* 13 verslijten, da's nogal profeetachtig hé. En dan de vrouwtjes aanmanen om zich in te pakken. Nogal shizofreen, me dunkt.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 23:04   #54
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Het is enkel een discriminatie als je echt gelooft dat mannen 72 maagden krijgen in het paradijs en vrouwen niet. Geloof je dit misschien?
Uiteraard geloof ik dit niet. Maar de meeste moslims wel hoor. Ga maar wat rondkijken op moslimsites.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 23:09   #55
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

[quote=Online;2648909]
Citaat:
Nee, hebben de moslims 14 eeuwen nodig gehad om door te hebben dat er vertaalfouten zijn gemaakt? Dur de comprenure noemen wij dat. Maar dat zal dan wel wat te maken hebben met het verbod op reflectie....
En de zelfontploffers hebben die boodschap nu nog niet doorgekregen? En zeggen dat ze met zoveel zijn onder de 'gematigde moslims' om de boodschap door te geven. Uh-Huh, op wat wacht je ?
Het is enkel jij die wakker ligt van dat vers.

Citaat:
Je hoeft je daar absoluut geen zorgen over te maken. Beter ware het dat je het sexuele gedrag van die woestijnprofeet eens overschouwde. Als 'profeet' kindjes neuken van 9 jaar en er dan nog 12 �* 13 verslijten, da's nogal profeetachtig hé. En dan de vrouwtjes aanmanen om zich in te pakken. Nogal shizofreen, me dunkt.
Kijk, je begint nu WEERAL over seks te spuien. Denk je ooit aan wat anders?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 23:11   #56
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Bla bla bla..? In deze discussie zie ik hier de relevantie niet van in.
Uiteraard niet. Dat komt door het geslagen-vrouw-syndroom. Heel normaal hoor. Maak je niet ongerust. De verlichting volgt ooit wel eens.

Citaat:
Is het voor jou echt zo moeilijk om te begrijpen dat het om de cultuur gaat en niet om de islam? Of zie jij in België ook eermoorden, tot der dood stenigingen, zwavelzuurdinges, enz...?
België is geen islamitisch land. Die islamitische praktijken worden hier dan ook (nog) niet getolereerd. In Duitsland was er onlangs een rechtszaak waarbij de rechter wel de sharia-interpretatie wou volgen en rekening wou houden met de gebruiken van vrouwenmishandeling in de islamitische cultuur. Die rechter werd gelukkig teruggefloten.
En Uh-Huh, in de islamitische gemeenschap zijn godsdienst en cultuur nauw verboden : ze vormen communicerende vaten. Nice try, maar alles behalve overtuigend om de geweldpraktijken op vrouwen als cultureel verschijnsel af te wimpelen. Ben je de vers al vergeten die mannen toestaat hun vrouw af te motten als ze zich niet voegen (i.e. de eer aantasten door onwelvoegelijk gedrag ... volgens de islamitische maatstaven ?).
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 23:12   #57
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Uiteraard geloof ik dit niet. Maar de meeste moslims wel hoor. Ga maar wat rondkijken op moslimsites.
moslims interesseren mij niet
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 23:12   #58
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

[quote=Flippend Rund;2648921]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht

Het is enkel jij die wakker ligt van dat vers.



Kijk, je begint nu WEERAL over seks te spuien. Denk je ooit aan wat anders?
Hang jij altijd de perfecte dhimmie uit? Of doe je soms nog eens normaal?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 23:14   #59
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
moslims interesseren mij niet
Vandaar dat je persé wil uitblinken als dhimmie om hun religieuse achterlijkheden en discriminaties goed te wauwelen.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2007, 23:14   #60
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Uiteraard niet. Dat komt door het geslagen-vrouw-syndroom. Heel normaal hoor. Maak je niet ongerust. De verlichting volgt ooit wel eens.
Links, naast de koelkast, onder de tafel, schat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
België is geen islamitisch land. Die islamitische praktijken worden hier dan ook (nog) niet getolereerd. In Duitsland was er onlangs een rechtszaak waarbij de rechter wel de sharia-interpretatie wou volgen en rekening wou houden met de gebruiken van vrouwenmishandeling in de islamitische cultuur. Die rechter werd gelukkig teruggefloten.
En Uh-Huh, in de islamitische gemeenschap zijn godsdienst en cultuur nauw verboden : ze vormen communicerende vaten. Nice try, maar alles behalve overtuigend om de geweldpraktijken op vrouwen als cultureel verschijnsel af te wimpelen. Ben je de vers al vergeten die mannen toestaat hun vrouw af te motten als ze zich niet voegen (i.e. de eer aantasten door onwelvoegelijk gedrag ... volgens de islamitische maatstaven ?).
Ja hoor, maandverband vol met bloed.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be