Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 mei 2007, 17:13   #41
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Pietje zonder argumenten,van waar ken ik dat
Je hebt gelijk. Nu goed ?
Kinderen en oude wijven geef ik trouwens altijd gelijk.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 17:13   #42
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
nubian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2006
Berichten: 9.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Nog geen tijd om te gaan slapen
neen waarom, heb jij misschien wel slaap
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 17:16   #43
frituur oswald
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2006
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
toevallig heb ik een Turkse vriendin die jarenlang door haar Vlaamse vriend mishandeld werd en w8 het beste moet nog komen, hij vond het nog een leuk ideetje om haar rekening te plunderen en dan het slachtoffertje te gaan uithangen
De verhouding tussen het aantal Moslim (of Turkse) mannen dat met een Noord West Europese trouwt en het aantal Moslim vrouwen (of Turkse) dat met een autochtone Noord West Europese man trouwt, maakt het mathematisch onmogelijk dat men veel voorbeelden van de tweede soort kent. Voorts behoren de Vlaamse mannen die hun vrouw èn mishandelen èn plunderen ook niet bepaald tot een meerderheid. Ik wil maar zeggen: zeer weinig X zeer weinig = zeer zeldzaam. En nu wilt het toeval toch wel dat uitgerekend nubian (jawel, uitgerekend toevallig in het forum over vreemdelingen), dus uitgerekend dié nubian kent die zeldzame vogel. Voorwaar, een mens zou geneigd zijn om het maar half te geloven, maar néén, het toeval liet zich weer gelden. Dat sakkerse toeval toch.
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 17:17   #44
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Je hebt gelijk. Nu goed ?
Kinderen en oude wijven geef ik trouwens altijd gelijk.
Zou je ook eens wat meer met normale mensen moeten doen,ontwaak uit Uw linkse over droom
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 17:23   #45
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
nubian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2006
Berichten: 9.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald Bekijk bericht
De verhouding tussen het aantal Moslim (of Turkse) mannen dat met een Noord West Europese trouwt en het aantal Moslim vrouwen (of Turkse) dat met een autochtone Noord West Europese man trouwt, maakt het mathematisch onmogelijk dat men veel voorbeelden van de tweede soort kent. Voorts behoren de Vlaamse mannen die hun vrouw èn mishandelen èn plunderen ook niet bepaald tot een meerderheid. Ik wil maar zeggen: zeer weinig X zeer weinig = zeer zeldzaam. En nu wilt het toeval toch wel dat uitgerekend nubian (jawel, uitgerekend toevallig in het forum over vreemdelingen), dus uitgerekend dié nubian kent die zeldzame vogel. Voorwaar, een mens zou geneigd zijn om het maar half te geloven, maar néén, het toeval liet zich weer gelden. Dat sakkerse toeval toch.
amai, is wel straf van u en opmerkelijk, u bent de alwetende ofzo frituur oswald ga jij nu beslissen wie er hier de waarheid zegt of niet frituur oswald ? Of ken je mijn privéleven of mijn vriendenkring(en dat voor iemand die hier nog maar net op deze forum zit) ,chapeau, doe zo verder u mag trots zijn,want toevallig weet u het beter frituur oswald in het forum over vreemdelingen.

Laatst gewijzigd door nubian : 15 mei 2007 om 17:39.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 20:21   #46
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Ask the Almighty Frituur Oswald !!!
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 20:58   #47
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
ik kom juist terug van het districtshuis van Merksem waar ik iets onwaarschijnlijk heb kunnen mee maken
en marokkaan heeft daar den boel bijna afgebroken opdat hij niet op 5 man mocht stemmen met volmacht
De regel is dus 1 pers. voor één vomacht
Hij heeft die mensen van het districtshuis uitgemaakt voor vuile racisten
Dit is toch totaal niet kunnen hoor
wat had ge anders gedacht ?!
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 21:00   #48
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Die groepjesmentaliteit is algemeen bekend .
die huren 's morgens een autocar... toeristen weet je...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 21:02   #49
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Die groepjesmentaliteit is algemeen bekend .
vriendelijk en behulpzaam !! ze vragen of er een "probleemje" is en ze komen met 15 om te "helpen"...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 21:03   #50
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Telkens jij een "draadje" opent hou ik mijn zakken goed dicht.
waarom, wij moeten niets van u... en ge hebt ook niets voor ons...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 15 mei 2007 om 21:03.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 21:05   #51
frituur oswald
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2006
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
amai, is wel straf van u en opmerkelijk, u bent de alwetende ofzo frituur oswald ga jij nu beslissen wie er hier de waarheid zegt of niet frituur oswald ? Of ken je mijn privéleven of mijn vriendenkring(en dat voor iemand die hier nog maar net op deze forum zit) ,chapeau, doe zo verder u mag trots zijn,want toevallig weet u het beter frituur oswald in het forum over vreemdelingen.
Alwetend? Ik? Bijlange niet. Gewoon de nobele discipline van de kansberekening toegepast. Dus geen paniek, ik ben uw privéleven niet aan het uitspitten. Al kan ik uit uw bijdrage afleiden dat Nederlands en wiskunde niet uw sterkste vakken waren.
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 21:05   #52
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
toevallig heb ik een Turkse vriendin die jarenlang door haar Vlaamse vriend mishandeld werd en w8 het beste moet nog komen, hij vond het nog een leuk ideetje om haar rekening te plunderen en dan het slachtoffertje te gaan uithangen
ja dat is zoals die mop over de Zwitser die een dure en exclusieve Marokkaanse horloge had gestolen
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 21:13   #53
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
nubian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2006
Berichten: 9.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald Bekijk bericht
Alwetend? Ik? Bijlange niet. Gewoon de nobele discipline van de kansberekening toegepast. Dus geen paniek, ik ben uw privéleven niet aan het uitspitten. Al kan ik uit uw bijdrage afleiden dat Nederlands en wiskunde niet uw sterkste vakken waren.
ge snapt 'em echt ni hétypisch je weet dat ik van vreemde origine ben en wat doe je zoals elke Vb'er (was te verwachte) beginnen over mijn taalgebruik,pfff zwak. Niets is wat het lijkt
ik blijf bij mijn standpunt dat uw argumenten zwak,kortzicht en inhoudloos zijn.

Laatst gewijzigd door nubian : 15 mei 2007 om 21:32.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 21:17   #54
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
neen waarom, heb jij misschien wel slaap
van die zever val je wel in slaap ! tijd voor aktie !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 21:43   #55
frituur oswald
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2006
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
ge snapt 'em echt ni hé
ik blijf bij mijn standpunt dat uw argumenten zwak,kortzicht en inhoudloos zijn.
Dat iemand niet vertrouwd is met kansberekening, bon, 't is geen schande maar ook niet iets om fier op te zijn. Dat iemand zijn/haar taal niet beheerst, nu ja, in tijden van oprukkende verdwazing is dit niet ongewoon. Maar dat iemand prat gaat op zijn/haar aandeel in de oprukkende verdwazing en in die optiek hardnekkig bij zijn/haar standpunt blijft, tja, ...
Weet je wat: we stoppen deze discussie en ik geef gewoon toe dat ik zwak en kortzichtig ben. En om het helemaal goed te maken, mag je mijn oude cursus kansberekening hebben, en mijn leerboek Nederlands ook. Die van het tweede middelbaar zal al gaan zeker?
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 21:51   #56
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
nubian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2006
Berichten: 9.622
Standaard

oswaldje, oswaldje toch dit heeft u veel zweet gekost hé, ik lach u vierkant uit en trek me er geen ratz-ass van aan hoe je over me denkt
allé het moment is aangebroken om in uw dagboek te schrijven

Laatst gewijzigd door nubian : 15 mei 2007 om 21:56.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 22:46   #57
Hoogmoed
Gouverneur
 
Hoogmoed's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2007
Locatie: Belgie !!!!
Berichten: 1.219
Standaard

nubian ge moet weten dat het gemiddelde IQ van een Vlaams Belang stemmer lager ligt dan dat van een Oerang Oetang.

Hij zou beter diene cursus naar zijn Belang vrienden sturen zodat ze de andere punten van Het Vlaams Belang die niet over vreemdelingen gaan eens kunnen beginnen lezen.
En geloof mij dat vreemdelingen standpunt is gewoon om randdebielen te lokken. Hun echte agenda gaat juist over die randdebielen die op hun stemmen...
__________________
Hoogmoed komt voor de val!
De geschiedenis leert dat elk rijk gedoemd is te verdwijnen.

Divide et impera .... Panem et circenses


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2007, 01:44   #58
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
nubian ge moet weten dat het gemiddelde IQ van een Vlaams Belang stemmer lager ligt dan dat van een Oerang Oetang.

Hij zou beter diene cursus naar zijn Belang vrienden sturen zodat ze de andere punten van Het Vlaams Belang die niet over vreemdelingen gaan eens kunnen beginnen lezen.
En geloof mij dat vreemdelingen standpunt is gewoon om randdebielen te lokken. Hun echte agenda gaat juist over die randdebielen die op hun stemmen...
Ben jij plots hoogleraar geworden in het ontleding van mensen die jij totaal niet kent,of heb jij nen glaze bol,of zuig je zomaar wat uit uwe grote teen ik denk dat het laatste het dichtste bij de waarheid zit
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2007, 15:33   #59
Laya
Minister
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Berichten: 3.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald Bekijk bericht
Wat Duveltje zal meemaken is onduidelijk. Minder onduidelijk is het wedervaren van ene Ken te Jette (LN 15-05-07): hij werd naar een ziekenhuis gebracht nadat een drietal hem met een ijzeren staaf toetakelde. Het drietal was samengesteld uit ene Hasan, ene Luan en ene Muharrem.
Ken maakte de een onvergefelijke fout door één van voorvernoemden te vragen zijn wagen te verplaatsen. De wagen stond dubbelgeparkeerd, vandaar. U zult wel besluiten dat de genaamde Ken het zelf gezocht heeft. Of u kunt de gebeurtenissen gewoon ontkennen. Het effect is het zelfde: u werpt zich op als de vijfde colonne van het VB; het verkrampt ontkennen van pertinente samenlevingsproblemen garandeert een welhaast zeker succes voor het VB. Goed bezig, Nubian.
Voorts staat het u vrij om schamper te doen over het lot van de vijftienjarige meisje dat in de prostitutie gedwongen werd door een zekere Abdelhalim (LN 15-05-07). Dat kwam zo: dhr Abdelhalim kwam geld te kort. U moet weten dat het dhr Abdelhalim kan bogen op een sterk ontwikkelde eigendunk, bijgevolg kan hij zich niet tonen in een modest jasje, hij kan zich evenmin verplaatsen met een bescheiden auto.
Er zijn duizenden Abdelhalims en er zijn duizenden Kens. Slechts een fractie onder hun haalt het nieuws. In mijn straat woonden twee zussen (beiden omtrent de dertig). Ze werden beiden tot prostitutie gedwongen door een +/- twintig jarige Turk uit de Nieuwevaart te Gent. Beide zussen liepen er nagenoeg permanent toegetakeld bij. Dit zal het zakencijfer niet ten goede gekomen zijn, maar onze vriend uit de Nieuwevaart had, net als zijn collega Abdelhalim, niet te klagen: hij was piekfijn uitgedost en hij verplaatste zich met stijl (wat in die middens een nieuwe auto vereist, van Duitse makelij en met een cilinderinhoud die beslist niet minder is dan 2000 cc). Het lot van de zussen gaf nooit aanleiding tot het geringste teken van mededogen vanwege de politiek correcte inwijkelingen die neergestreken waren in de historische arbeiderswijk. Straal negeren was de boodschap; wie vernederd en geslagen wordt door de Adelhalims heeft het zelf gezocht of of heeft eigenlijk niets liever of verdient niet beter en 't zal ons benieuwen wat ze morgen weer zullen meemaken. Of weten ze het al? En weten ze al voor wie ze gaan kiezen? 10 juni is niet ver meer af en Nubian is weer goed bezig.
Een twintigjarige gast die 2 dertigers dwingt tot prostitutie? Wil je me eens uitleggen hoe dat juist in zijn werk gaat? Sorry, dit gaat mijn verstand te boven en kan ik dus niet snappen.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2007, 15:48   #60
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
ik kom juist terug van het districtshuis van Merksem waar ik iets onwaarschijnlijk heb kunnen mee maken
en marokkaan heeft daar den boel bijna afgebroken opdat hij niet op 5 man mocht stemmen met volmacht
De regel is dus 1 pers. voor één vomacht
Hij heeft die mensen van het districtshuis uitgemaakt voor vuile racisten
Dit is toch totaal niet kunnen hoor
Niet op reageren, flikken bellen en alles opnemen op gsm indien mogelijk...you-tube..
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be