Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juni 2017, 06:54   #21
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Kan zijn, maar geloof me, dit is slechts een begin. Velen gaan nog volgen.
Ik vrees ook voor het ergste , en dit al enkele jaren ... ooit loopt dit echt maatschappelijk verkeerd af , recent een reportage bekeken over kinderen in de VK die onhandelbaar opvoedbaar zijn en al hun moeder na zitten met een mes op 10 jarige leeftijd ?? en ook het huis letterlijk afbreken muren instampen enz... laat dat nog enkele jaren verder opgroeien en in de maatschappij rond lopen .

je ziet het gevaar niet afkomen ?

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 juni 2017 om 06:55.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 06:57   #22
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Lefgozer?

Onnozelaar, ja.
Ik snap waar je van komt, dit soort stoten zijn meestal bad optics voor rechts, maar ik ben het oneens in dit geval. Zo onnozel was het niet moslims van hetzelfde laken een broek te doen zo kort op de bal. De media heeft moeite dit te spinnen.

Wat gaan ze zeggen? Ze kunnen niet zeggen "zie je wel, Europeanen zijn net zo slecht als moslims" want dan zijn moslims slecht. Gaan ze zeggen dat het "erger is dat een Europeaan moslims omver rijdt dan een moslim Europeanen omver rijdt"? Dat gaat ook niet. De media kan appelen en peren vergelijken en zeggen dat appelen slechter zijn en mensen zijn stom genoeg om dat te geloven, maar appelen en appelen vergelijken en zeggen dat appelen slechter zijn is moeilijker.
Bovendien is het wel heel duidelijk dat dit de meeste mensen echt niet meer kan schelen of ze er eigenlijk zelfs sympathie voor kunnen opbrengen. Het is ronduit belachelijk te verwachten dat zoiets niet gaat gebeuren.
May doet er nog een schep bovenop door moslims extra politiebescherming te beloven. Die flikken staan daar ook vast om te springen.

Op twitter regent het ondertussen van "moslims moeten verder gaan alsof er niets aan de hand is, anders winnen de terroristen - Justin Trudeau" en dat soort sarcastische tweets.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 20 juni 2017 om 06:58.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 07:09   #23
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Lefgozer?

Onnozelaar, ja.
Nee, onze politici, dat zijn onnozelaars.

En eens dat er één is die reageert gaan er nog veel volgen. Die hun kop in 't zand steken omdat ze dat niet willen inzien, dat zijn onnozelaars.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 07:11   #24
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Goh, wat zijn er nu opeens een hoop mensen hier die terrorisme steunen. Zal na de volgende moslim die op een overheidsgebouw inrijdt wel weer een stuk minder zijn.

Wat betreft het hele "koekje van eigen deeg" idee: de dader is gearresteerd. De imam van de moskee stond mensen rustig te houden, en vreemd genoeg niet op te roepen om de man te lynchen. Dan zat hij dus toch niet helemaal bij een broeinest van aanslagenplegers blijkbaar.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 07:13   #25
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Graag hebben of niet graag hebben maakt niet uit. er is er altijd één die de eerste moet zijn en velen andere die zullen volgen.
Ja en is dat niet jammer dat wij met zijn allen die weg moeten opgaan ?

dat dit onze toekomstige visie zal zijn ? een oorlog tussen volkeren in onze Europa ?


en dit alleen de schuld is van de leidinggevende mensen die ons continent naar de kloten hebben gedaan "met die dwaze cultuur genocide" te hebben gepleegd ....niet willen inzien dat het niet gaat werken omdat het verschil te groot en te diep zit , perse willen ze het doen slagen ...moslims moeten hier "alle voorrang krijgen ten koste van wat dan ook ...



is er nog een weg terug inderdaad niet.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 07:15   #26
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Goh, wat zijn er nu opeens een hoop mensen hier die terrorisme steunen. Zal na de volgende moslim die op een overheidsgebouw inrijdt wel weer een stuk minder zijn.
Terreur? Wraakactie eerder. Overigens is dat zo? Ik zie er zoveel niet. De meesten zijn wel slim genoeg om te weten wat ze wel en niet mogen zeggen als Europeaan in dit totalitaire anti-autochtone regime.
Hier zitten nochtans veel linksen op het forum die de Palestijnse intifada steunen. Waarom mogen Palestijnen tegen hun kolonisatie en genocide vechten en Europeanen niet?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Wat betreft het hele "koekje van eigen deeg" idee: de dader is gearresteerd. De imam van de moskee stond mensen rustig te houden, en vreemd genoeg niet op te roepen om de man te lynchen. Dan zat hij dus toch niet helemaal bij een broeinest van aanslagenplegers blijkbaar.
Zo vreemd is dat helemaal niet, die imam weet goed hoe laat het zou kunnen zijn. Het zal er deze keer niet van komen, maar tshtf is weer wat dichter.
Jij moet dringend gaan lezen over hoe moslims zich horen te gedragen in het dar al-Islam en dar al-Harb.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 20 juni 2017 om 07:24.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 07:22   #27
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik vrees ook voor het ergste , en dit al enkele jaren ... ooit loopt dit echt maatschappelijk verkeerd af , recent een reportage bekeken over kinderen in de VK die onhandelbaar opvoedbaar zijn en al hun moeder na zitten met een mes op 10 jarige leeftijd ?? en ook het huis letterlijk afbreken muren instampen enz... laat dat nog enkele jaren verder opgroeien en in de maatschappij rond lopen .

je ziet het gevaar niet afkomen ?
Daarom pleit ik er voor om na iedere terroristische aanslag te evalueren als volgt;

10 doden zijn geen 10 slachtoffers, heel hun familie is slachtoffer. Hiertegen moet represaille genomen warden door per 10 doden 100 moslimgezinnen, lukraak gekozen, uit Europa te zetten, inpakken en wegwezen, hun bezit verbeurt verklaren ter schadeloosstelling van de slachtoffers.

Alleen keiharde maatregels zijn een vuist op steken en kunnen helpen, niet dat eeuwig gezever van hier , van die zijn onschuldig en hun kindjes gaan hier naar school. Allemaal niets mee te maken, dat ze zich dan maar afzetten tegen hun soortgenoten die die aanslagen plegen.

Alleen als de regeringen slagkrachtig gaan reageren zullen de bevolking dit soort reactieaanslagen niet plegen.

Hard? Ja, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

En ook niet van'" Maar ikke Belg", nee,... jij WAS Belg, identiteitsjaar intrekken en afstappen.

Laatst gewijzigd door Garry : 20 juni 2017 om 07:28.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 07:34   #28
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

En voor de rest, stoppen met dat gezeik van vrijheid van geloof.

Hier zijn onze gewoonten en wetten van kracht. Zij die hier komen en met een geloof dat niet compatibel is met onze wetten en gewoonten, zitten hier niet op hun plaats, opkrassen naar daar waar ze wel dat geloof kunnen belijden.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 07:49   #29
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Lefgozer?

Onnozelaar, ja.
Gaat 'alles goed komen' als westerlingen zich braaf houden misschien?

Of wat?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 07:55   #30
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Goh, wat zijn er nu opeens een hoop mensen hier die terrorisme steunen. Zal na de volgende moslim die op een overheidsgebouw inrijdt wel weer een stuk minder zijn.

Wat betreft het hele "koekje van eigen deeg" idee: de dader is gearresteerd. De imam van de moskee stond mensen rustig te houden, en vreemd genoeg niet op te roepen om de man te lynchen. Dan zat hij dus toch niet helemaal bij een broeinest van aanslagenplegers blijkbaar.
Oei, was jij daar aanwezig?

Laatst gewijzigd door Hoomer : 20 juni 2017 om 07:56.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 09:50   #31
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Oei, was jij daar aanwezig?
Ja ik heb het beeld gezien waarop ze op die man schopten



geschokt het raakte mij ... beesten zijn het die schoppen op mensen.

Moet dat nu perse zo vergaan ? er hebben zoveel moslims aanslagen gepleegd en leed en mensen familie geliefden en kinderen gedood ,heeft er 1 van ons geschopt op de daders ?????????????????????????????
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 11:46   #32
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Terreur? Wraakactie eerder. Overigens is dat zo? Ik zie er zoveel niet. De meesten zijn wel slim genoeg om te weten wat ze wel en niet mogen zeggen als Europeaan in dit totalitaire anti-autochtone regime.
Hier zitten nochtans veel linksen op het forum die de Palestijnse intifada steunen. Waarom mogen Palestijnen tegen hun kolonisatie en genocide vechten en Europeanen niet?
Als ik die draden zie zal ik daar ook eens wat van zeggen. Palestijnse terroristen zijn ook terroristen. Maar in tegenstelling tot Europese Syriëgangers en dit soort gevallen hebben zij in ieder geval nog het slappe excuus dat ze praktisch in een oorlogsgebied wonen waar de andere kant ook willekeurige woonwijken sloopt, op protestanten schiet en land in beslag neemt. Het zijn nog steeds eikels, maar er zit ergens aan hun verhaal een klein staartje waar je eventueel een klein beetje begrip voor zou kunnen hebben, misschien. Hell, als Rusland of Turkije of de VS hier morgen binnen zou vallen (geen van allen extreem waarschijnlijk, en ook geen hele goede vergelijking, de geschiedenis van Israel/Palestina is complex) zou ik het ook op zijn minst overwegen, een beetje terroristen. Zo'n gewelddadige eikel ben ik nog wel. Ik hoop alleen altijd van mezelf dat ik dan niet op willekeurige burgers zou gaan inrijden, dat is namelijk naast moorddadig nogal zinloos. Maar als je hier woont, onder de huidige omstandigheden, en dan nog terrorist wordt ben je toch wel een behoorlijke loser. En ik vind het raar dat dat een controversieel standpunt is dat bediscussieerd moet worden. Terroristen zijn losers. Palestijnse terroristen die woonwijken beschieten met raketten zijn grote losers, net als bijvoorbeeld Syrische terroristen in Syrië en terroristen van de IRA en ETA destijds. En West Europeaanse terroristen, ongeacht afkomst, die voor dan wel tegen IS gaan vechten in Syrië dan wel daarbuiten zijn enorme losers. En dan dubbel omdat ze meestal geeneens in de buurt komen van een legitiem doelwit. Willekeurige burgers doodmaken is niet cool. Daar, mijn blijkbaar controversiële mening.

Dat is een redelijk standpunt omtrent terrorisme, niet dan? Ik vind "held" wel een beetje een raar woord voor een zinloze moordenaar. Loser is beter.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Moet dat nu perse zo vergaan ? er hebben zoveel moslims aanslagen gepleegd en leed en mensen familie geliefden en kinderen gedood ,heeft er 1 van ons geschopt op de daders ?????????????????????????????
Maak je een grapje? De halve draad hier roept dat er meer willekeurige moslims doodgereden moeten worden met busjes, maar "wij" zouden ons nooit verlagen tot het schoppen van een terrorist die stom genoeg is om niet te ontsnappen maar normaal genoeg om zijn aanslag te overleven? Dat doen we zeker alleen maar met willekeurige voorbijgangers tijdens het uitgaan?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 20 juni 2017 om 11:59.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 12:41   #33
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Als ik die draden zie zal ik daar ook eens wat van zeggen. Palestijnse terroristen zijn ook terroristen. Maar in tegenstelling tot Europese Syriëgangers en dit soort gevallen hebben zij in ieder geval nog het slappe excuus dat ze praktisch in een oorlogsgebied wonen waar de andere kant ook willekeurige woonwijken sloopt, op protestanten schiet en land in beslag neemt.
Waar woon jij precies? Heb je de afgelopen jaren wel eens buiten gekeken? Dit is oorlogsgebied. Het feit dat de kogels je niet om de oren vliegen valt ergens te betreuren want dat zou meer Europeanen wakker schudden dan dit soort low-key oorlogsvoering en vijfde kolom gedoe. Dat de Staat hier minder gewelddadig is, maakt haar niet minder totalitair. Het staat je vrij op en af te reizen om koppen te snellen in Syrië maar de waarheid op twitter zeggen land je een enkele reis richting gevangenis. Maak u geen illusies, dit is een oorlog om de ziel van Europa met aan de ene zijde de Europese volken en alles wat goed en godsvruchtig is, en aan de andere zijde een horde van miljoenen verkrachters en moordenaars uit de hele derde wereld die met behulp van onze eigen "rechtsstaat" binnengebracht worden om ons te koloniseren. Er vloeit bijna wekelijks Europees bloed op de straten en taḥarrush zijn schering en inslag over heel het continent. In ware anarcho-tiranieke stijl wordt dit dan nog gefaciliteerd door onze de Staat. Wanneer precies spreek jij van een oorlog? Hoeveel meer doden moeten er vallen? 10? 100? 1000? 10 000?
Wanneer spreek jij precies van genocide? Hoe klein moeten Europeanen als minderheid in hun eigen steden en scholen zijn? 50%? 25%? 10%?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik hoop alleen altijd van mezelf dat ik dan niet op willekeurige burgers zou gaan inrijden, dat is namelijk naast moorddadig nogal zinloos. Maar als je hier woont, onder de huidige omstandigheden, en dan nog terrorist wordt ben je toch wel een behoorlijke loser.
Jij hebt waarschijnlijk nog niemand verloren aan die door onze overheden geïmporteerde barbaren. Voor sommige mensen is dat anders. Ik kan dat begrijpen, dat er mensen zijn die koken van woede. Ik zou zelf niet tot zoiets over gaan, maar er zijn mensen die een korter lontje hebben en die meer, véél meer verloren hebben. De overheid doet er niets, maar dan ook niets aan om die mensen hun woede te aan te kaarten, in tegendeel, telkens strooit ze zout in de wonde. Ik hoop van harte dat jij niemand verliest aan de georkestreerde invasie van het land van onze voorouders. Ik kan dat al niet meer zeggen. Ik vrees voor u in de toekomst hetzelfde. Er is een verschil tussen iemand als held bestempelen en zeggen 'ja, ik begrijp waar die woede vandaan komt'.
Er was niets willekeurigs aan, hij had het duidelijk op moslims gemunt. Je weet wel, je hebt misschien al eens van moslims gehoord, dat zijn die die er een sport van maken de kuffar op te blazen, neer te knallen, omver te rijden, neer te steken etc. en de dag erna mogen wenen op tv dat de kuffar islamofoob wordt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
En ik vind het raar dat dat een controversieel standpunt is dat bediscussieerd moet worden. Terroristen zijn losers. Palestijnse terroristen die woonwijken beschieten met raketten zijn grote losers, net als bijvoorbeeld Syrische terroristen in Syrië en terroristen van de IRA en ETA destijds. En West Europeaanse terroristen, ongeacht afkomst, die voor dan wel tegen IS gaan vechten in Syrië dan wel daarbuiten zijn enorme losers. En dan dubbel omdat ze meestal geeneens in de buurt komen van een legitiem doelwit. Willekeurige burgers doodmaken is niet cool. Daar, mijn blijkbaar controversiële mening.

Dat is een redelijk standpunt omtrent terrorisme, niet dan? Ik vind "held" wel een beetje een raar woord voor een zinloze moordenaar. Loser is beter.
Puur theoretisch, wat moeten moslims precies uitsteken in Europa alvorens Europeanen het recht in eigen handen nemen (want van de Staat moeten ze niks verwachten) en zich mogen verdedigen? Wat mogen ze dan precies doen, protesteren? Iets rechtser stemmen, als ze daarvoor toestemming krijgen van de Bovenbuur?
Hoeveel van onze vrouwen mogen verkracht worden? Mag die van jou daarbij zijn?
Hoeveel steden mogen no-go zones worden waar de facto sharia geldt? Jouw stad ook?
Hoeveel kinderen mogen in zwembaden aangerand worden? Zijn die van jou ook een kleine prijs voor de multicultuur?
Hoeveel bommen mogen er afgaan in de straten en zonen en dochters verminken voor het leven of verloofden door de dood scheiden?
Hoeveel avondjes uit mogen eindigen in de foto van jouw vriend(en) in de krant 2 dagen later?
Hoeveel wil jij tolereren en geven voor het aankomende multiculturele paradijs dat politici al 50 jaar beloven? Zeg het eens.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 20 juni 2017 om 13:08.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 12:52   #34
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Als ik die draden zie zal ik daar ook eens wat van zeggen. Palestijnse terroristen zijn ook terroristen. Maar in tegenstelling tot Europese Syriëgangers en dit soort gevallen hebben zij in ieder geval nog het slappe excuus dat ze praktisch in een oorlogsgebied wonen waar de andere kant ook willekeurige woonwijken sloopt, op protestanten schiet en land in beslag neemt. Het zijn nog steeds eikels, maar er zit ergens aan hun verhaal een klein staartje waar je eventueel een klein beetje begrip voor zou kunnen hebben, misschien. Hell, als Rusland of Turkije of de VS hier morgen binnen zou vallen (geen van allen extreem waarschijnlijk, en ook geen hele goede vergelijking, de geschiedenis van Israel/Palestina is complex) zou ik het ook op zijn minst overwegen, een beetje terroristen. Zo'n gewelddadige eikel ben ik nog wel. Ik hoop alleen altijd van mezelf dat ik dan niet op willekeurige burgers zou gaan inrijden, dat is namelijk naast moorddadig nogal zinloos. Maar als je hier woont, onder de huidige omstandigheden, en dan nog terrorist wordt ben je toch wel een behoorlijke loser. En ik vind het raar dat dat een controversieel standpunt is dat bediscussieerd moet worden. Terroristen zijn losers. Palestijnse terroristen die woonwijken beschieten met raketten zijn grote losers, net als bijvoorbeeld Syrische terroristen in Syrië en terroristen van de IRA en ETA destijds. En West Europeaanse terroristen, ongeacht afkomst, die voor dan wel tegen IS gaan vechten in Syrië dan wel daarbuiten zijn enorme losers. En dan dubbel omdat ze meestal geeneens in de buurt komen van een legitiem doelwit. Willekeurige burgers doodmaken is niet cool. Daar, mijn blijkbaar controversiële mening.

Dat is een redelijk standpunt omtrent terrorisme, niet dan? Ik vind "held" wel een beetje een raar woord voor een zinloze moordenaar. Loser is beter.



Maak je een grapje? De halve draad hier roept dat er meer willekeurige moslims doodgereden moeten worden met busjes, maar "wij" zouden ons nooit verlagen tot het schoppen van een terrorist die stom genoeg is om niet te ontsnappen maar normaal genoeg om zijn aanslag te overleven? Dat doen we zeker alleen maar met willekeurige voorbijgangers tijdens het uitgaan?
Hmmm. Er zijn er die ook aan terreur doen voor wat media-aandacht en uit verveling. In alle kranten op pagina 1. Er zijn getuigenissen van terroristen dat wnr ze iemand keelden het leukste moment van hun leven was. Die fontein bloed die uit zijn keel vloog; wat een kick... Het is voor vele terroristen niet meer dan een spelletje. Wat is een mensenleven waard als alles toch materie is? Het leven is 1 grote dikke nul volgens de terroristen. "Killing is as easy as breathing..." Het is allemaal niet zo'n moeilijke oefening gwn een beetje psychologie...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 14:09   #35
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Op twitter regent het ondertussen van "moslims moeten verder gaan alsof er niets aan de hand is, anders winnen de terroristen - Justin Trudeau" en dat soort sarcastische tweets.
schitterend
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 14:19   #36
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Goh, wat zijn er nu opeens een hoop mensen hier die terrorisme steunen. Zal na de volgende moslim die op een overheidsgebouw inrijdt wel weer een stuk minder zijn.

Wat betreft het hele "koekje van eigen deeg" idee: de dader is gearresteerd. De imam van de moskee stond mensen rustig te houden, en vreemd genoeg niet op te roepen om de man te lynchen. Dan zat hij dus toch niet helemaal bij een broeinest van aanslagenplegers blijkbaar.
Eigen terroristen eerst ?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 14:32   #37
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

'Dappere Brit'...

Grapjas.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 14:44   #38
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

edit

Unia ligt op de loer. Wees voorzichtig met wat jullie schrijven.

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 20 juni 2017 om 14:46.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 14:57   #39
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Oei, hebben onze dappere strijders schrik?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2017, 15:02   #40
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Blijkbaar vonden heel wat celebrities hun weg naar de moskee ...

Weet je wie ook wel eens in de Finsbury-moskee kwam? Richard Reid, de Al Kaida Shoe Bomber. Ook andere Al Qaeda-poppetjes bezochten het gebedshuis. Er zouden in het verleden ook wapentrainingen gegeven zijn in de moskee, waar radicale prediker "Hook Hands Hamza" een tijdje het kromzwaard zwaaide, tot hij werd gearresteerd en uiteindelijk aan de VS werd uitgeleverd. Daar werd hij tot levenslang veroordeeld wegens betrokkenheid bij terreur.

Het is dus nog niet eens zo onwaarschijnlijk dat er zo een exemplaar van die beruchte lijst van 20.000 jihadi's tussen zat
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be