Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 15 mei 2006, 19:26   #1
armando
Schepen
 
Geregistreerd: 25 maart 2006
Berichten: 450
Standaard VLAAMS BELANG racistisch : laat me niet lachen

“WIJ ZIJN GEEN RACISTEN”

Helft Deurnese fractie Vlaams Belang heeft vreemdelingen in directe familie

Ik heb slecht geslapen de voorbije nachten, niet omdat ik met een schuldgevoel zit, wél omdat ik mij erg het lot van de families van de onschuldig vermoorde Afrikaanse vrouw en het tweejarige kindje heb aangetrokken, en omdat ik het moeilijk heb met de hetze en de haatcampagne die momenteel tegen mijn partij en mijn partijgenoten wordt gevoerd.
Het is hard om steeds maar te moeten horen dat wij haat prediken en racisme verkondigen, terwijl dit helemaal niet het geval is. Ik ken het Vlaams Blok/Belang zeer goed. Ik heb het als journalist jarenlang geobserveerd, ik heb lange en intense gesprekken gehad zowel met de kopstukken van de partij, als met honderden gewone militanten en kiezers. Begin 1999 zette ik de stap naar de partijpolitiek en trad ik toe tot het toenmalige Vlaams Blok.Talrijke vergaderingen, meetings, bijeenkomsten, feestjes enz. heb ik bijgewoond. Als ik ervan overtuigd was dat het Vlaams Belang zich gedraagt als een racistische partij, dan zou ik geen minuut langer in deze partij kunnen functioneren, en met mij velen in mijn omgeving.
In Deurne, waar ik mijn thuisbasis heb en waar het Vlaams Belang in 2000 met 37,9 procent de hoogste score ooit voor het Vlaams Belang behaalde, bewijzen wij met onze afdeling en onze verkozenen van het Vlaams Belang elke dag weer opnieuw dat wij geen racisten zijn, en de mensen weten dat. Maar liefst de helft van de fractieleden van het Vlaams Belang in de districtsraad van Deurne, waar wij de grootste fractie zijn met 11 van de 27 verkozenen, heeft vreemdelingen in de eigen directe familie, en daarmee doen wij veel beter dan alle andere partijen in Deurne.
Om dat te bewijzen som ik ze hier even op. Raadslid en lerares aardrijkskunde Trix Vanderplasschen is gehuwd met een Zuid-Amerikaan, en thuis in het gezin wordt meer Spaans dan Nederlands gesproken. De dochter van een ander raadslid, Sonja Belmans, is gehuwd geweest met een Afrikaan, en heeft schattige gekleurde kindjes. De zoon van raadslid Frans Crauwels, een gewezen machinist op de sleepboten in de haven, is gehuwd met een Afrikaanse uit Ghana en woont midden in de multiculturele Seefhoek. Raadslid Roland Jennes, die pas gepensioneerd is van een loopbaan op de luchthaven van Deurne, is gehuwd met een Aziatische en heeft twee leuke kindjes. En ten slotte is er uw dienaar, die eveneens gehuwd is met een Aziatische, waarmee ik over enkele maanden mijn twintigjarige huwelijk hoop te vieren, samen met onze bijna 14-jarige dochter.
Dat zijn dus 5 van de 11 raadsleden in Deurne die met veel liefde vreemdelingen hebben opgenomen in hun familie. Dat doe je toch niet als je racistisch bent? Nog altijd heb ik er geen spijt van dat ik een tijdje geleden mijn nek heb uitgestoken om een jong gezin afkomstig uit Kazachstan te helpen om aan verblijfspapieren te geraken. Het asielzoekersgezin is al 6 jaar in België en wacht al die tijd op erkenning. Intussen is een paar weken geleden het tweede dochtertje hier geboren, Sofie heet ze. Ik hoop dat ze kunnen blijven, ze verdienen het, ze doen hun best om Nederlands te spreken, ze werken allebei, ze passen zich aan en ze zijn niemand tot last. Men had dit gezin moeten repatriëren onmiddellijk nadat hun eerste asielaanvraag was afgewezen. Maar men liet hen in het land. Nu is het te laat om ze nog uit te wijzen. Illegalen en uitgeprocedeerde asielzoekers moeten zo snel mogelijk worden gerepatrieerd naar hun land van herkomst, maar een individuele regularisatie om humanitaire redenen moet kunnen, al moet het de hoge uitzondering blijven op de algemene regel.
Waar wij met het Vlaams Belang terecht voor staan is voor een korte, efficiënte en rechtvaardige asielprocedure, waarbij snel de economische gelukzoekers van de echte politieke vluchtelingen worden gescheiden. Wie om zijn etnie, geloof of politieke overtuiging in zijn land wordt vervolgd, moet hier asiel kunnen krijgen, maar dat gaat slechts om een paar duizend mensen per jaar. Waar wij voor staan is voor de strijd tegen de mensenhandel, tegen de schijn- en gedwongen huwelijken. Waar wij voor staan is voor een correcte toepassing van de immigratiestop van 1974, die niet op een grootschalige wijze mag worden omzeild door het meest uitgebreide recht op gezinshereniging ter wereld. Waar wij voor staan, is voor de afschaffing van de snel-Belgwet, die in zes jaar tijd ongeveer 300.000 vreemdelingen de Belgische nationaliteit gaf, mét het uitgebreide recht op gezinshereniging, zonder dat men ook maar enige voorwaarde stelde (men moet de landstaal niet spreken, men moet geen job hebben, geen opleiding, geen inkomen) terwijl men zelfs niet kon controleren of het al dan niet om bonafide mensen ging. Dit alles is nefast voor de samenleving, die een conflictmaatschappij dreigt te worden en het voor een stuk al is.
We moeten dan ook dringend het roer omgooien, en ons richten op een land als Denemarken, dat op een menselijke maar correcte manier het immigratieprobleem heeft aangepakt. Voor een onafhankelijk Vlaanderen, zie ik het Deense model dan ook als een rechtvaardig en na te streven voorbeeld.

Guido Tastenhoye
Volksvertegenwoordiger

Voila en dat is de waarheid,mijn vrouw en ik volgen ook deze vergaderingen op de voet en ken deze mensen zeer goed.
Dat het lijkenpikkerij is van paars weten de mensen nu al ge hoort ze er zelf over spreken op restaurant,en horeca,het zou me niet verbazen dat paars zich flink in de voeten heeft geschoten met hun demonisering van 1 miljoen kiezers,en daar zullen ze de afrekening voor krijgen op 8 oktober dit jaar.
armando is offline  
Oud 15 mei 2006, 19:26   #2
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Zeggen dat het Vlaams Belang geen verantwoordelijkheid draagt, is laag en getuigt van weinig respect naar de slachtoffers toe. Het zijn inderdaad niet de mandatarissen die geschoten hebben, dus het Vlaams Belang is rechtstreeks niet verantwoordelijk. Onrechtstreeks hebben zij er echter voor gezorgd dat jongeren, die op de rand der redelijkheid balanceren, overhellen naar een denken dat onmenselijk is, dat ertoe aanzet om zulke daden te verrichten.

U gaat mij niet wijsmaken dat het VB nooit racistische praat verkocht heeft, kijk het 70-puntenplan er maar eens op na. Kijk maar eens na hoeveel negationisten het VB in haar rangen telt (Roeland Raes is er één van), het VB kan zichzelf nog niet eens inhouden als het over Franstaligen gaat, laat staan dat ze het doen voor vreemdelingen.

Zelfs tegenover Vlamingen die hun gedachtegoed niet delen, kunnen ze niet het minste respect opbrengen. Ik ben de verkiezingen nog niet vergeten waarbij millitanten van het VB met baseball bats klaarstonden om eventuele "overplakkers" hardhandig aan te pakken.

Laatst gewijzigd door Kim : 15 mei 2006 om 19:31.
Kim is offline  
Oud 15 mei 2006, 19:38   #3
Garben
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 mei 2006
Berichten: 24
Standaard

Haha.

VB is niet rascistisch, de wereld is plat, en jij bent naïef, end of story.
Garben is offline  
Oud 15 mei 2006, 19:50   #4
Black Cat
Minister-President
 
Black Cat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2006
Berichten: 4.205
Standaard

De racistische VB-talk is inderdaad niet om mee te lachen.
__________________
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi)
Black Cat is offline  
Oud 15 mei 2006, 19:50   #5
Orion
Partijlid
 
Orion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2005
Locatie: Dilbeek
Berichten: 215
Standaard

Volgens mij is het VB totaal NIET schuldig aan welke betrokkenheid dan ook, rechtstreeks of onrechtstreeks. Volgens mij zijn het de moslims en andere vreemdelingen zelf die onrechtstreeks verantwoordelijk zijn voor deze daden. Doordat ik en samen met mij vele anderen zien wat er nu gebeurd in de Belgische grootsteden en andere gehuchten is het onmogelijk te zeggen dat de ganse multicul geslaagd is. We zien dat de allochtonen een hand boven het hoofd gehouden wordt door oa justitie, en daartegen gaan wij rebelleren. Wij moeten hard werken om er te geraken terwijl zij bijna alles in de schoot geworpen krijgen en dan nog is NIETS van dankbaarheid laten merken of laat staan respect. En dat beginnen de Belgen, Duitsers, Russen, ... grondig beu te geraken. Ik vind het veelal een mirakel dat zoiets niet vroeger is gebeurd (en nee, beste linkse vrienden, ik keur die misdaden ook helemaal af!), doch had ik het allang voorzien. Ik denk ook niet dat zulke misdaden in Europa zullen afnemen, integendeel...
Orion is offline  
Oud 15 mei 2006, 19:53   #6
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.895
Standaard

Blablabla..... Vlaams Belang is een racistische partij en is volgens mij verantwoordelijk van de moord in Antwerpen.
Everytime is offline  
Oud 15 mei 2006, 19:54   #7
Kweepeer
Partijlid
 
Kweepeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 274
Standaard

Natuurlijk is het Vlaams Belang niet racistisch, het is Vlaams-nationalistisch!

Ze zijn de enige partij die de problemen van de multiculturele maatschappij inzien, iets wat geen enkele andere partij doet!
Kweepeer is offline  
Oud 15 mei 2006, 20:03   #8
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Blablabla..... Vlaams Belang is een racistische partij en is volgens mij verantwoordelijk van de moord in Antwerpen.
Och, u mag dat gerust denken. Er zijn nu eenmaal ook mensen die geloven dat de piramiden door buitenaardse wezens zijn gebouwd. De vreemdste redeneringen die mijlen af staan van de werkelijkheid worden verspreid. Net zo is het in deze. Ik gun u dat geloof. Alleen heeft het geen enkele grond in de werkelijkheid. En de uiting van uw geloof zal de diabolisering van het Vlaams Belang alleen nog maar aanzwengelen. En we hebben in het verleden al gezien waar die diabolisering toe leidt, nl. tot nog steeds grotere stemmenwinst. Alleen al daarom gun ik uw geloof in deze van harte!
Jan van den Berghe is offline  
Oud 15 mei 2006, 20:04   #9
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
U gaat mij niet wijsmaken dat het VB nooit racistische praat verkocht heeft, kijk het 70-puntenplan er maar eens op na.
Welja, geef mij dan eens een punt uit dat plan dat racistisch is! Ik wacht met veel ongeduld!
Jan van den Berghe is offline  
Oud 15 mei 2006, 20:06   #10
benji
Provinciaal Gedeputeerde
 
benji's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Zeggen dat het Vlaams Belang geen verantwoordelijkheid draagt, is laag en getuigt van weinig respect naar de slachtoffers toe. Het zijn inderdaad niet de mandatarissen die geschoten hebben, dus het Vlaams Belang is rechtstreeks niet verantwoordelijk. Onrechtstreeks hebben zij er echter voor gezorgd dat jongeren, die op de rand der redelijkheid balanceren, overhellen naar een denken dat onmenselijk is, dat ertoe aanzet om zulke daden te verrichten.

U gaat mij niet wijsmaken dat het VB nooit racistische praat verkocht heeft, kijk het 70-puntenplan er maar eens op na. Kijk maar eens na hoeveel negationisten het VB in haar rangen telt (Roeland Raes is er één van), het VB kan zichzelf nog niet eens inhouden als het over Franstaligen gaat, laat staan dat ze het doen voor vreemdelingen.

Zelfs tegenover Vlamingen die hun gedachtegoed niet delen, kunnen ze niet het minste respect opbrengen. Ik ben de verkiezingen nog niet vergeten waarbij millitanten van het VB met baseball bats klaarstonden om eventuele "overplakkers" hardhandig aan te pakken.
Ik ken ook plakploegen van het vlaams belang die hardhandig in elkaar zijn geslagen door "nieuwe belgen " in Hoboken.(trouwens overplakken én of aftrekken van affiches is strafbaar)

Trouwens het belang ageerd ook tegen wallonie ,en schept een "klimaat"
van wantrouwen (terrecht) tegenover de corruptie moorden (cools) en miljardenstromen ,is er al 1 waal vermoord door iemand van het belang?
En het is idd waar dat veel mensen het schandalig vinden dat men dit op het belang wil schuiven ,op mijn werk hoor ik net hetzelfde ,zou het de angst voor de komende verkiezingen kunnen zijn die hen tot deze walgelijke lijkenpikkerij aanzet?
__________________

Laatst gewijzigd door benji : 15 mei 2006 om 20:08.
benji is offline  
Oud 15 mei 2006, 20:11   #11
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Tastenhoye, een leuk man.
lombas is offline  
Oud 15 mei 2006, 20:25   #12
Logix
Vreemdeling
 
Logix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2006
Berichten: 7
Standaard

Deze situatie misbruiken om het Vlaams Belang politiek te pesten getuigd nog minder van respect.

De regerende partijen hebben 1000 keer meer verantwoordelijkheid.

Spanningen tussen allochtonen en autochtonen heeft hier niets mee te maken of zijn er zelfs niet volgens anti vb'ers

Die spanningen worden enkel en alleen door het VB tot stand gebracht en hebben voor de rest geen enkele voedingsbodem volgens anti vb'ers

Andere politieke partijen hebben geen oplossing voor die spanningen.

Diegene die dat wel trachten te bieden zijn maar racisten.

Goe bezig hier,we naderen de oplossing echt.


Zielig gewoon.
Logix is offline  
Oud 15 mei 2006, 20:26   #13
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Och, u mag dat gerust denken. Er zijn nu eenmaal ook mensen die geloven dat de piramiden door buitenaardse wezens zijn gebouwd. De vreemdste redeneringen die mijlen af staan van de werkelijkheid worden verspreid. Net zo is het in deze. Ik gun u dat geloof. Alleen heeft het geen enkele grond in de werkelijkheid. En de uiting van uw geloof zal de diabolisering van het Vlaams Belang alleen nog maar aanzwengelen. En we hebben in het verleden al gezien waar die diabolisering toe leidt, nl. tot nog steeds grotere stemmenwinst. Alleen al daarom gun ik uw geloof in deze van harte!
Ik diaboliseer niet, ik zeg gewoon wat ik denk. Wat in Vlaanderen nu gebeurt, zal natuurlijk gevolgen hebben. Franstaligen zullen misschien liever naar de Franse kust dan naar de Vlaamse kust tijdens de zomer gaan.............
Everytime is offline  
Oud 15 mei 2006, 20:33   #14
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Welja, geef mij dan eens een punt uit dat plan dat racistisch is! Ik wacht met veel ongeduld!
Een beetje hardleers, mijnheer JvdB? Alweer vergeten dat het aan diegene die een hypothese wil weerleggen is om daarvoor evidentie aan te dragen?
Maar kom... Gewoon even een paar flagrante zaken om je te plezieren.

6. DE INTEGRATIE AFWIJZEN
... Het straatbeeld verandert, de kwaliteit van het onderwijs vermindert, de criminaliteit stijgt, de werkloosheid neemt toe...
Door de integratievan de niet-Europesevreemdelingenaf te wijzen, vermijden we dat Vlaanderen en uiteindelijk heel West-Europa een multi-raciaal en pluricultureel gebied wordt.

7. GEEN STEMRECHT VOOR VREEMDELINGEN
Het Vlaams Blok verzet zich met klem tegen het toekennen van stemrecht aan vreemdelingen.
Het stemrecht is onverbrekelijk verboden aan de nationaliteit.

8. NATIONALITEIT ALS VOORWAARDE TOT DEELNAME AAN SOCIALE VERKIEZINGEN
Vreemdelingen kunnen geen vakbondsafgevaardigde worden en kunnen niet zetelen in om het even welk sociaal comité (veiligheid, hygiëne,.. .).

9. STRENGE CONTROLE OP VREEMDELINGENORGANISATIES
Slechts wanneer een dergelijke vereniging over een overheidstoelating beschikt, mag ze opgericht worden en kan ze hier activiteiten ontplooien.

1O. GEEN SUBSIDIES VOOR VREEMDELINGENORGANISATIES

Het is uitgesloten dat vreemdelingenorganisaties subsidies of andere materiële voordelen van de overheid krijgen.
Alle reeds bestaande subsidies moeten afgeschaft worden.

12.DE ERKENNING VAN DE ISLAMITISCHE EREDIENST INTREKKEN
De islamitische godsdienst is een anti-Westerse en onverdraagzame godsdienst.

13. HET AANTAL MOSKEEEN DRASTISCH VERMINDEREN
In afwachting van de begeleide terugkeer van de niet-Europese vreemdelingen naar hun landen van herkomst is het Vlaams Blok er echter wel van overtuigd dat de hier verblijvende moslims recht hebben om hier hun godsdienst te belijden.

15.DE GETTOVORMING TEGENGAAN
In afwachting van hun terugkeer is het echter noodzakelijk om er op toe te zien dat deze getto's niet verworden tot zones die ontoegankelijk zijn voor politie en rijkswacht en waar alleen de terreur van de straat nog geldt.
In deze wijken moet dringend recht en orde hersteld worden.

16. OPRICHTING VAN EEN APARTONDERWIJSNET VOOR NIET-EUROPESE VREEMDELINGENKINDEREN

17. DE MUNDIALISTISCHE EN MULTI-RACIALE OPVOEDING IN DE SCHOLEN AFSCHAFFEN

19. WERK VOOR EIGEN VOLK EERST

20. SOCIALE HUISVESTING VOOR EIGEN VOLK EERST

21. ALGEMENE SOCIALE VOORZIENINGEN VOOR EIGEN VOLK EERST

22. HET lUS SANGUINIS TERUG INVOEREN

Het Vlaams Blokpleit voor het terug invoeren van 'bloedafstamming'.


Enz...

Bron: http://users.telenet.be/supportfiles/70-puntenplan.html

__________________
There’s room at the top they are telling you still
But first you must learn how to smile as you kill
Fille van de Foor is offline  
Oud 15 mei 2006, 20:33   #15
kaatd
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 april 2004
Berichten: 1.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orion Bekijk bericht
Volgens mij zijn het de moslims en andere vreemdelingen zelf die onrechtstreeks verantwoordelijk zijn voor deze daden.
Allé, wordt dan al eens doodgeschoten. Zelfs dan steken ze het nog op 'de vremden'... Ge moet maar durven.
kaatd is offline  
Oud 15 mei 2006, 20:34   #16
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik diaboliseer niet, ik zeg gewoon wat ik denk. Wat in Vlaanderen nu gebeurt, zal natuurlijk gevolgen hebben. Franstaligen zullen misschien liever naar de Franse kust dan naar de Vlaamse kust tijdens de zomer gaan.............
U mag dat gerust denken. Voor het overige zal het nog te zien zijn in hoeverre dit alles invloed heeft op het kusttoerisme. Ondertussen hebben we al wat zwarte zondagen achter de rug en is de toevloed vanuit Wallonië naar de Vlaamse kust niet gedaald...
Jan van den Berghe is offline  
Oud 15 mei 2006, 20:36   #17
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
Een beetje hardleers, mijnheer JvdB? Alweer vergeten dat het aan diegene die een hypothese wil weerleggen is om daarvoor evidentie aan te dragen?
Maar kom... Gewoon even een paar flagrante zaken om je te plezieren.
Ik zie daar nergens ook maar iets staat dat naar racisme zou moeten ruiken. Laat staan dat het gaat om flangrante zaken zoals u beweert.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 15 mei 2006, 20:36   #18
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Ik ben ook tegen het vreemdelingenstemrecht, en iedere burger is daar logischerwijs tegen. Zij hebben stemrecht, wij opkomstplicht, wat bewijst dat de democratische gelijkheid helemaal niet gerespecteerd wordt.

Ofwel krijgen zij opkomstplicht, maar dat kan je niet maken, of wel schaf je die van ons af. Consequent zijn, heet zoiets.

Enfin, dat terzijde.
lombas is offline  
Oud 15 mei 2006, 20:36   #19
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U mag dat gerust denken. Voor het overige zal het nog te zien zijn in hoeverre dit alles invloed heeft op het kusttoerisme. Ondertussen hebben we al wat zwarte zondagen achter de rug en is de toevloed vanuit Wallonië naar de Vlaamse kust niet gedaald...
Allemaal ramptoeristen!
__________________
There’s room at the top they are telling you still
But first you must learn how to smile as you kill
Fille van de Foor is offline  
Oud 15 mei 2006, 20:38   #20
Fille van de Foor
Gouverneur
 
Fille van de Foor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 1.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik zie daar nergens ook maar iets staat dat naar racisme zou moeten ruiken. Laat staan dat het gaat om flangrante zaken zoals u beweert.
Misschien een je blindengeleidehond voor het scherm zetten...
__________________
There’s room at the top they are telling you still
But first you must learn how to smile as you kill
Fille van de Foor is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be