Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Politieke uitspraken prins Filip
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story.

 
 
Discussietools
Oud 30 november 2004, 19:31   #21
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Jij bent de extremist Sam.

Sterven voor die aap? Welke aap. Die aapkes zitten in uw nazistische partij, die binnenkort toch verboden zal worden.
Ik extremist, ik sterf niet voor een koningsaapje.

Toch verboden zal worden?

Hoezo, verklaar nader...

Ik wil me wel laten meeslepen in jouw fictie verhaaltjes waar jij het ene orgasme na het andere aan overhoudt.
__________________
Met groeten,
Sam,

Sam is offline  
Oud 30 november 2004, 19:32   #22
djaap
Burger
 
djaap's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2003
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Geen officieel intervieuw, wahahahahaa

okay hij zal wel weer wat ingefluisterd krijgen om zijn gefrustreerde uitspraken te niet te doen.
ja, dat is wat ik heb gehoord en gezien, dat was tijdens een gesprek, en ik ben zeker dat elke leed van onze koninklijke familie heeft dezelfde mening (iedereen zouden tegen deze neo-nazi's zijn; maar een groot deel van Vlaanderen is ziek, heeft geen gedachtenissen van 33-45...)

leve België, dat is heel goed om iemand bekend te zien die tegen de néo-nazi's iets wil doen ! Filip doe meer voor de democratie dan de vreemdelingen haters.
__________________
djaap is offline  
Oud 30 november 2004, 19:33   #23
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
You wish. Die is nu erg realistisch geworden. En heeft al een prachtig voorsmaakje gegeven!!!
Prince Filip is gewoon incapabel. Dus moest ie wel luidop zeggen wat zijn adviseurs hem influisterden, case closed


[size=7]NEXT !

wahaha
[/size]
__________________
Met groeten,
Sam,

Sam is offline  
Oud 30 november 2004, 19:36   #24
johan
Provinciaal Gedeputeerde
 
johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2002
Berichten: 886
Stuur een bericht via Instant Messenger naar johan
Standaard

[quote=Yann]Zalig! Onze Kroonprins moet zich openlijk distantiëren van racistische neo-nazistische partijen. RESPECT VOOR PRINS FILIP!!! Dat die flamimbo's nu nog maar eens afkomen met hun koekjesdozenromantiek.

Ik sta volledig achter Prins Filip. Als het moet: sterven voor den Koning![/QUOTE]


Ik zal U niet tegenhouden. Doen !!
johan is offline  
Oud 30 november 2004, 19:36   #25
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djaap
ja, dat is wat ik heb gehoord en gezien, dat was tijdens een gesprek, en ik ben zeker dat elke leed van onze koninklijke familie heeft dezelfde mening (iedereen zouden tegen deze neo-nazi's zijn; maar een groot deel van Vlaanderen is ziek, heeft geen gedachtenissen van 33-45...)

leve België, dat is heel goed om iemand bekend te zien die tegen de néo-nazi's iets wil doen ! Filip doe meer voor de democratie dan de vreemdelingen haters.
Ik heb geen nazi-sympathieën, geen duitse-voorliefden.

Als je toch data wilt bijhalen, zou ik het liever hebben over die racistendaden door Leopold 2 in Congo, de tijd voor 1908!
__________________
Met groeten,
Sam,

Sam is offline  
Oud 30 november 2004, 19:36   #26
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

[quote=johan]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Zalig! Onze Kroonprins moet zich openlijk distantiëren van racistische neo-nazistische partijen. RESPECT VOOR PRINS FILIP!!! Dat die flamimbo's nu nog maar eens afkomen met hun koekjesdozenromantiek.

Ik sta volledig achter Prins Filip. Als het moet: sterven voor den Koning![/QUOTE]


Ik zal U niet tegenhouden. Doen !!
Shit de aanhang is verdubbeld
__________________
Met groeten,
Sam,

Sam is offline  
Oud 30 november 2004, 19:38   #27
obiwan
Banneling
 
 
obiwan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Dietsland
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
Dit krijgt zeker nog een staartje.
Verhofstadt heeft al gereageerd.
De Prins verkeerde in een emotioneel moment zij hij.

Ook FDW reageerde verbolgen.
De premier is voor de uitspraken van de prins verantwoordelijk.
Hij zal het mogen komen uitleggen in het parlement.
Dit is de democratie onwaardig, de Prins en vooral de kroonprins kan het zich niet veroorloven om één miljoen Vlamingen te negeren.

Hij verliest zen neutraliteit, en kan zo nooit Koning van ALLE Belgen worden.

De politicoloog in het nieuws vond zen uitspraak ook gevaarlijk.
De Waalse politici kunnen van deze stelling misbruik maken, om verdere regionalisering te vermoeilijken.
Om zen beurt kan dit dan weer werken tegen ALLE Vlaamse partijen.
1 000 000 Vlamingen die moeten betalen voor onze prince Philip en die ze bovendien niet verkozen hebben !
obiwan is offline  
Oud 30 november 2004, 19:40   #28
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

[quote=johan]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Zalig! Onze Kroonprins moet zich openlijk distantiëren van racistische neo-nazistische partijen. RESPECT VOOR PRINS FILIP!!! Dat die flamimbo's nu nog maar eens afkomen met hun koekjesdozenromantiek.

Ik sta volledig achter Prins Filip. Als het moet: sterven voor den Koning![/QUOTE]


Ik zal U niet tegenhouden. Doen !!
Zijt maar zeker.

In crisissituaties gaan we hier naar Oekraïnse toestanden, waarbij jacht gemaakt wordt op al het Vlaams gespuis dat jaren en jaren en jaren ons Koningshuis én ons land bespot heeft. BOONTJE KOMT OM ZIJN LOONTJE!
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 30 november 2004, 19:41   #29
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obiwan
1 000 000 Vlamingen die moeten betalen voor onze prince Philip en die ze bovendien niet verkozen hebben !
Die 1 miljoen Vlamingen moeten hun mond houden. Zij hebben gestemd op een racistische partij. Als het hen hier niet bevalt kunnen ze nog altijd zelfmoord plegen.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 30 november 2004, 19:42   #30
snoodaard
Gouverneur
 
snoodaard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Locatie: rodenbachstede
Berichten: 1.071
Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Dwing hem er maar toe snoodaard. Je bent zelfs te laf om op een forum voor u identiteit uit te komen, dus laat staan dat je de ballen hebt om de Koning zijn troon af te pakken!
De geflupte heeft een welomschreven taak als hij deze niet kan vervullen moet hij oprotten.Hij doet dit niet om dat hij dan zijn miljoenen kwijt is.Wie is hier dan de lafbek?ik die mijn ongezouten mening uitspuug of de buiten zijn grenzen tredende zakkenvuller.
__________________
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen

Laatst gewijzigd door snoodaard : 30 november 2004 om 19:55.
snoodaard is offline  
Oud 30 november 2004, 19:43   #31
johan
Provinciaal Gedeputeerde
 
johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2002
Berichten: 886
Stuur een bericht via Instant Messenger naar johan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Waarom mag Prins Filip geen mening hebben? Is vrije meninguiting niet het paradepaardje van het Vlaams Belang of vergis ik mij?
Hij mag gerust een mening hebben, maar als hij die wil uiten moet hij ontslag nemen als prins. Dan mag hij zoveel zijn mening verkondigen als hij wil. Nu wordt hij rijkelijk betaald door alle belgen voor zijn neutraal prinsen jobke, ook door dat miljoen Belangers(klinkt toch anders dan blokkers...). en door noch vele andere republikeinen.


Ik heb ook mijn mening : Leve de republiek !
johan is offline  
Oud 30 november 2004, 19:44   #32
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Die 1 miljoen Vlamingen moeten hun mond houden. Zij hebben gestemd op een racistische partij. Als het hen hier niet bevalt kunnen ze nog altijd zelfmoord plegen.
Das genoteerd man,

Proficiat , de extremisten van de BUBBEL-partij zijn weer aan het geven!

Lijkt wel cafeepraat zeg,

dit verdient een speciaal (bier)plaatje

__________________
Met groeten,
Sam,

Sam is offline  
Oud 30 november 2004, 19:45   #33
djaap
Burger
 
djaap's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2003
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Ik heb geen nazi-sympathieën, geen duitse-voorliefden.

Als je toch data wilt bijhalen, zou ik het liever hebben over die racistendaden door Leopold 2 in Congo, de tijd voor 1908!
jij bent dus een grote zieker... hoe kan je stemmen voor mensen die néo-nazi zijn ?? ben jij naar school gegaan, luister je hun toespraaken ?? onze volk eerst : mouarf !!! terug naar 1933 dit mening... Vlaanderen zou mooier zijn zonder de racisten.

Leopold 2 ?? ja, ik hoop dat je niet zoals de mensen 110 jaar geleden nadenkt... maar ik denk dat wel...
__________________

Laatst gewijzigd door djaap : 30 november 2004 om 19:46.
djaap is offline  
Oud 30 november 2004, 19:45   #34
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

*knip*
Gargamel is offline  
Oud 30 november 2004, 19:45   #35
snoodaard
Gouverneur
 
snoodaard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Locatie: rodenbachstede
Berichten: 1.071
Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Die 1 miljoen Vlamingen moeten hun mond houden. Zij hebben gestemd op een racistische partij. Als het hen hier niet bevalt kunnen ze nog altijd zelfmoord plegen.
Of hun afscheuren,kunnen we nog enkele jaren lachen met de belzieke franskilions op idiote herdenkingsplechtigheden.Belgie is aan het barsten,zij die het ontkennen mogen bij siegfried verbeke gaan zitten.
__________________
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline  
Oud 30 november 2004, 19:45   #36
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 22 september 2004
Locatie: ver weg
Berichten: 785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Zijt maar zeker.

In crisissituaties gaan we hier naar Oekraïnse toestanden, waarbij jacht gemaakt wordt op al het Vlaams gespuis dat jaren en jaren en jaren ons Koningshuis én ons land bespot heeft. BOONTJE KOMT OM ZIJN LOONTJE!
Jacht maken op het Vlaams gespuis, idioot, je vergeet dat wij de meerderheid zijn en dat wij lak hebben aan het Belgische geschijt.
CutTheCrap is offline  
Oud 30 november 2004, 19:47   #37
djaap
Burger
 
djaap's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2003
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
De Blubbers tegen de muur


sorry, niet voor mij, ik ben geen lid en stemmer van BUB, alleen een Belg zoals iedereen
__________________
djaap is offline  
Oud 30 november 2004, 19:48   #38
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djaap
jij bent dus een grote zieker... hoe kan je stemmen voor mensen die néo-nazi zijn ?? ben jij naar school gegaan, luister je hun toespraaken ?? onze volk eerst : mouarf !!! terug naar 1933 dit mening... Vlaanderen zou mooier zijn zonder de racisten.

Leopold 2 ?? ja, ik hoop dat je niet zoals de mensen 110 jaar geleden nadenkt... maar ik denk dat wel...
Jij mag gerust linken naar het verleden, en ik mag dat niet? Jij bent elite-blubber, juist ja, uw vriendjes in Laken zijn de baas hier hé

Eigen volk eerst! ja! Dit heeft niks met hitler-toestanden te maken, nuja iets in de juiste context plaatsen is te moeilijk voor sommigen.
__________________
Met groeten,
Sam,

Sam is offline  
Oud 30 november 2004, 19:48   #39
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
De Blubbers tegen de muur
En zeggen dat diezelfde Blubbers, die nu met veel omhaal de politieke stellingname van de prins verdedigen, maanden geleden hier op dit eigenste forum nog betoogden dat het voordeel van de monarchie juist haar politieke neutraliteit was.

Een president zou niet zo goed passen, beweerden ze toen. Een koning (en dus ook een kroonprins) wel, daar die verheven was boven ALLE partijen.

Nu is duidelijk gebleken dat dit niet het geval is.

De Blubbers tegen de muur en nu wiekend als windhanen...
Jan van den Berghe is offline  
Oud 30 november 2004, 19:49   #40
mulder7
Schepen
 
mulder7's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2004
Berichten: 400
Standaard

Lang leve Flupke! Dat hij zo snel mogelijk koning moge worden, het rund. Eén zo een dwaze stoot van Flipper helpt de Vlaamse zaak met rasse schreden vooruit!
__________________
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12.
mulder7 is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be