Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 6 oktober 2006, 17:00   #21
doggy
Parlementsvoorzitter
 
doggy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2004
Berichten: 2.267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Allé, geloof dat ge de laatste maand op Pluto hebt geleefd, en een hele boel commentaren hebt gemist.
Het gaat mij trouwens niet om het concert. Wel om het feit dat de politiek verworden is tot een groot reklamebureau.
misschien zat je dan samen met mij op Pluto?
want ik dacht dat het wel degelijk over concerten ging.
over muzikanten en artiesten die hun stem laten horen en voor meer verdraagzaamheid pleiten, en niet over politiek?


dat de politiek dit tracht te recupereren (van welke zijde dan ook) is er voor mij ook teveel aan, hoor.
__________________
goddamn my navel itches
doggy is offline  
Oud 6 oktober 2006, 17:02   #22
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

laat maar

Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 6 oktober 2006 om 17:04.
StevenNr1 is offline  
Oud 7 oktober 2006, 01:09   #23
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doggy Bekijk bericht
misschien zat je dan samen met mij op Pluto?
want ik dacht dat het wel degelijk over concerten ging.
over muzikanten en artiesten die hun stem laten horen en voor meer verdraagzaamheid pleiten, en niet over politiek?


dat de politiek dit tracht te recupereren (van welke zijde dan ook) is er voor mij ook teveel aan, hoor.
De politiek was wel voorzichtig met de recuperatie hiervan (alleen de vld zal nooit bijleren - of was verhofstadt door dirupo verplicht geweest om te gaan kijken ?).
Maar de oproepen van de organisator barman, om niet voor het vb te stemmen waren schering en inslag.
Het probleem is natuurlijk ook dat verdraagzaamheid zulke algemene term is, dat er alles mee kan gedekt worden, alles mee kan geinsunieerd worden...
Bob is offline  
Oud 7 oktober 2006, 04:28   #24
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Laat me niet lachen. Ik was er zelf en heb er 15 minuten over gdaan om van de voorkant van het podium naar één van de zijstraatjes te kunnen geraken. En jij noemt 50000 man op de Waalse en Vlaamse kaai niet druk
iemadn trouwens een idee wat antwerpen zingt trekt? ik heb het proberen opzoeken maar vond het niet. alleen een filmpje waarbij men sprak over een gelijkaardige opkomst. het jaar ervoor was er dan maar de helft, wegens de regen.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 7 oktober 2006, 12:57   #25
doggy
Parlementsvoorzitter
 
doggy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2004
Berichten: 2.267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
De politiek was wel voorzichtig met de recuperatie hiervan (alleen de vld zal nooit bijleren - of was verhofstadt door dirupo verplicht geweest om te gaan kijken ?).
Maar de oproepen van de organisator barman, om niet voor het vb te stemmen waren schering en inslag.
Het probleem is natuurlijk ook dat verdraagzaamheid zulke algemene term is, dat er alles mee kan gedekt worden, alles mee kan geinsunieerd worden...
da's waar.

maar sta mij ook toe op te merken dat Barman door de pers haast werd gedwongen om uitspraken over het vb te maken hé.
__________________
goddamn my navel itches
doggy is offline  
Oud 7 oktober 2006, 13:50   #26
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Ge moet allemaal verdraagzaam zijn en respect hebben!
Neem een voorbeeld aan een kunstzinnig dier als ik.
Ik maak liedjes en weet dus maar al te goed dat sommige liedjes vals zijn.

Zo, weer een aflaat verdiend.
Wat ben ik toch een goed mens!
__________________
One World, One Dream, One Everything

Laatst gewijzigd door Stratcat : 7 oktober 2006 om 13:55.
Stratcat is offline  
Oud 7 oktober 2006, 14:19   #27
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doggy Bekijk bericht
zoals ik al eerder zei: het is niet omdat het vb dat truukje al eens heeft toegepast, dat iedereen dat doet.


nee serieus, als het effectief zo zou zijn, hebben ze het toch belachelijk goed verstopt hoor. zelfs zodanig goed dat het enkel onze alerte medemens opvalt die tegen verdraagzaamheid is of zich politiek en maatschappelijk geviseerd voelt door de boodschap van 0110.

--------

Doggy,

aan jouw profielpagina te zien zit je al wel enkele jaren op dit forum.
Jouw aantal postings wijzen erop dat je poster bent met engagement (wat op zich natuurlijk niet garant staat voor kwalitatieve bijdragen) .
Het verbaast me derhalve dat je dan de bal zo kan misslaan ivm de ware reden van het concert.

In eerste instantie werd door Barman opgeroepen om een concert tegen het Vlaams Belang te organiseren.
Onder druk en onder voorwaardelijke participatie van enkele artiesten zoals Clouseau , Lotti en diens meer , en niet in het minst op advies van psychologen en sociologen die in het demoniserende kader van Barman's oproep waarschuwden voor een tegengesteld effect, werd de officiële onderliggende reden van het concert verandert naar " een concert tegen onverdraagzaamheid en zinloos geweld ".

Barman werd in den beginne in zowat elke krant geciteerd dat het een concert tegen het Vlaams Belang betrof.
Nu kom jij laconiek vertellen dat je dat niet wist of dat het jou is ontgaan.
Die valse onwetenheid van jou past misschien in het plan om het VB verder te beschadigen, maar wat ik en anderen hiervan onthoud , is dat linkiewinkies het de intellectuele eerlijkheid ontbreekt om de dingen bij naam te noemen en dat bij jullie alles is toegelaten om een politieke tegenstander onderuit te halen.

Bijgevolg mag gezegd worden dat dit soort postings meer over jou zeggen dan over het VB en haar kiezers.

Laatst gewijzigd door bob. : 7 oktober 2006 om 14:21.
bob. is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be