Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 september 2011, 11:16   #10601
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Wat zit je nu toch te mekkeren?
Ik vraag je GSM nr helemaal niet, ik vraag je huisnr helemaal niet, ik vraag de straatnaam niet, ik vraag jou naam helemaal niet. Ik vraag je enkel om de buurt aan te geven. Hoe kan ik jou bezoeken zonder al die info?
Zoals ik al vermoede, een verzonnen fabeltje, anders had je de buurt al lang gegeven.

Euhm, de rand rond Antwerpen is helemaal niet zomaar hetzelfde. De reden is zoals ik EERDER AL ZEI...om te kijken of het idd om een probleemwijk ging welke nu een leefbare buurt is waar dus volgens jou buren mekaar uitnodigen om te komen eten zodat je kan aantonen dat de multicul wel kan werken. Simpel.
als Antwerpenaar heb ik helemaal geen weet van een wijk waar het nu beter zou gaan...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 11:18   #10602
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
O wat ben jij nederig, ik ga zeker voor u niet nederig zijn.
Inhoudelijk sterke reactie Net zoals het plaatsen van een ellenlang stuk over Elegast, alsof dit dan de meest belangrijke initiatiefnemer is in Antwerpen binnen het sociale luik.

toch ben ik benieuwd naar uw punt, waarmee heeft u nu eigenlijk een probleem?
Is dat" ik vind dat niemand een iets tegen allochtonen mag hebben?"
Of" het mag wel maar dan mogen zij daarover niet spreken?"

Kan ook nog" ze mogen er wel over spreken maar ik ben het met de standpunten niet eens".
Ik hoop op het laatste, en dan graag behoorlijke argumenten, dan kan met u misschien een debat worden aangegaan, over het onderwerp van de discussie.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 11:21   #10603
karo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Inhoudelijk sterke reactie Net zoals het plaatsen van een ellenlang stuk over Elegast, alsof dit dan de meest belangrijke initiatiefnemer is in Antwerpen binnen het sociale luik.

toch ben ik benieuwd naar uw punt, waarmee heeft u nu eigenlijk een probleem?
Is dat" ik vind dat niemand een iets tegen allochtonen mag hebben?"
Of" het mag wel maar dan mogen zij daarover niet spreken?"

Kan ook nog" ze mogen er wel over spreken maar ik ben het met de standpunten niet eens".
Ik hoop op het laatste, en dan graag behoorlijke argumenten, dan kan met u misschien een debat worden aangegaan, over het onderwerp van de discussie.

Ahum! Waar kom jij nu mee af, het debat is al aan de gang hoor. Het gaat dan ook niet over mij, niet over uw gedacht over mij dus uw meerkeuze vraag past hier niet. Waarom zou meer buurtwerking niet kunnen volgens u?
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 11:30   #10604
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Ahum! Waar kom jij nu mee af, het debat is al aan de gang hoor. Het gaat dan ook niet over mij, niet over uw gedacht over mij dus uw meerkeuze vraag past hier niet. Waarom zou meer buurtwerking niet kunnen volgens u?
Waarom zou ik een vraag over buurtwerk moeten beantwoorden wanneer u niets kunt vertellen over het onderwerp?
Legt u me maar eerst eens uit waarom u het zo problematisch lijkt te vinden dat mensen communiceren over wat ze ( al of niet terecht) menen te hebben tegen allochtonen.
Anders mag u natuurlijk dat ook ontkrachten, maar wanneer u het over buurtwerk wil hebben, zou ik graag eerst uw mening over het onderwerp weten.
IK kom ermee afdat u nergens argumenten lijkt in te brengen wat het onderwerp betreft, mag dat of moet ik me ergens melden alvorens te mogen deelnemen aan de discussie?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 11:37   #10605
karo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Waarom zou ik een vraag over buurtwerk moeten beantwoorden wanneer u niets kunt vertellen over het onderwerp?
Legt u me maar eerst eens uit waarom u het zo problematisch lijkt te vinden dat mensen communiceren over wat ze ( al of niet terecht) menen te hebben tegen allochtonen.
Anders mag u natuurlijk dat ook ontkrachten, maar wanneer u het over buurtwerk wil hebben, zou ik graag eerst uw mening over het onderwerp weten.
IK kom ermee afdat u nergens argumenten lijkt in te brengen wat het onderwerp betreft, mag dat of moet ik me ergens melden alvorens te mogen deelnemen aan de discussie?
Jij kan zagen als de beste. Waarom zou je een vraag beantwoorden? Als jij ze wel of niet zou beantwoorden, maakt mij niet uit.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 11:43   #10606
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zebrapad Bekijk bericht
In het hedendaagse migrantenbeleid word zelden juist gesproken over etniciteit. De overheid zegt; "wij zijn allemaal gelijk".
eigenlijk is dat discriminerend naar de ganse wereldbevolking toe.
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 12:24   #10607
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Post 10583 Illwill en co, en stop nu met dat gezever. Reageer liever inhoudelijk.
Dat doe ik...maar jij wil de buurt niet geven.

Je hebt je erg belachelijk gemaakt en aangetoont dat je liegen normaal vind om je punt proberen te maken. Doe zeker zo voort indien je opkomt voor ons, allochtonen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 12:25   #10608
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
als Antwerpenaar heb ik helemaal geen weet van een wijk waar het nu beter zou gaan...
T`is duidelijk een fabeltje wat ze ons probeerde wijs te maken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 12:30   #10609
karo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat doe ik...maar jij wil de buurt niet geven.

Je hebt je erg belachelijk gemaakt en aangetoont dat je liegen normaal vind om je punt proberen te maken. Doe zeker zo voort indien je opkomt voor ons, allochtonen.

De enige die hier belachelijk is dat ben jij, je kunt of kan niet reageren op mijn post. Ik woon op L.O Antwerpen beste Illwill nog meer details ga ik u echt niet geven.

Reageer nu eens inhoudelijk in plaats van te lullen.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 12:33   #10610
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Inhoudelijk sterke reactie Net zoals het plaatsen van een ellenlang stuk over Elegast, alsof dit dan de meest belangrijke initiatiefnemer is in Antwerpen binnen het sociale luik.

aub, als je als hulpverlener 1 naamt hoort waarbij je het best op een lopen zet is het wel elegast zeker. Nooit mee samen werken!
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 12:47   #10611
karo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
aub, als je als hulpverlener 1 naamt hoort waarbij je het best op een lopen zet is het wel elegast zeker. Nooit mee samen werken!
Waarom? Welke zijn er dan beter, waar werken ze, wat doen ze en vooral wat doe jij buiten kritiek geven?
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 13:52   #10612
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
De enige die hier belachelijk is dat ben jij, je kunt of kan niet reageren op mijn post. Ik woon op L.O Antwerpen beste Illwill nog meer details ga ik u echt niet geven.

Reageer nu eens inhoudelijk in plaats van te lullen.
Jij was degene die de bewering deed over praten met buren zoals bij jouw in de straat, jij en jij alleen was degene die hier over begon...ik stel hier vragen over...als dat dan niet inhoudelijk is...tja dan zeg je dus dat je eigen reactie waar ik vragen over stel niet inhoudelijk is voor deze topic.

Ik vind het persoonlijk ENORM, zulk nieuws. Vreemd dat jij dat niet vind. Dit is toch revolutionair dat bij jou in de straat een vb is voor heel Vlaanderen en eigenlijk heel de wereld waar ze de oplossing hebben gevonden voor het vredig samenleven tussen verschillende culturen. En jij wil het over inhoudelijke dingen hebben? Je lult duidelijk uit je nek hier.

Wat wil dat nu weer zeggen? L-oop O-mgeving Antwerpen ofzo?
Oftewel ben je dom en weet je niet wat "buurt" betekend oftewel is het, zoals voorspelt een fabeltje en draai je daarom rond de pot.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 13:53   #10613
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Waarom? Welke zijn er dan beter, waar werken ze, wat doen ze en vooral wat doe jij buiten kritiek geven?
4 vragen in 1 zin, en jij kan niet eens op 1 simpele vraag antwoorden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 14:00   #10614
karo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Jij was degene die de bewering deed over praten met buren zoals bij jouw in de straat, jij en jij alleen was degene die hier over begon...ik stel hier vragen over...als dat dan niet inhoudelijk is...tja dan zeg je dus dat je eigen reactie waar ik vragen over stel niet inhoudelijk is voor deze topic.

Ik vind het persoonlijk ENORM, zulk nieuws. Vreemd dat jij dat niet vind. Dit is toch revolutionair dat bij jou in de straat een vb is voor heel Vlaanderen en eigenlijk heel de wereld waar ze de oplossing hebben gevonden voor het vredig samenleven tussen verschillende culturen. En jij wil het over inhoudelijke dingen hebben? Je lult duidelijk uit je nek hier.

Wat wil dat nu weer zeggen? L-oop O-mgeving Antwerpen ofzo?
Oftewel ben je dom en weet je niet wat "buurt" betekend oftewel is het, zoals voorspelt een fabeltje en draai je daarom rond de pot.

Wel als je nog niet eens weet dat L.O linkeroever is dan stel ik uw andere kennis over Antwerpen eveneens in vraag.

Je hebt ook nog steeds geen antwoorden gegeven op mijn andere vragen, wel kritiek om die antwoorden te omzeilen.

- Ik schreef nergens dat je alles kan oplossen.

- Dit is geen fabeltje, ik gaf u de bewijzen.

Gaan we nu over tot een debat of ga je blijven zagen achter mijn GSM nummer, straat en huisnummer?
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 14:03   #10615
karo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
4 vragen in 1 zin, en jij kan niet eens op 1 simpele vraag antwoorden.
De vragen stapelen zich op Illwill, jij kan er geen enkele beantwoorden blijkbaar. Je kan enkel nieuwsfeiten posten, iedereen weet waarom en iedereen weet dat die feiten waar zijn maar dat er meer in de kranten staat. Ja, je mag dat posten maar je moet kunnen verdragen dat er mensen zijn die iets willen doen aan dit probleem.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 14:12   #10616
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Wel als je nog niet eens weet dat L.O linkeroever is dan stel ik uw andere kennis over Antwerpen eveneens in vraag.

Je hebt ook nog steeds geen antwoorden gegeven op mijn andere vragen, wel kritiek om die antwoorden te omzeilen.

- Ik schreef nergens dat je alles kan oplossen.

- Dit is geen fabeltje, ik gaf u de bewijzen.

Gaan we nu over tot een debat of ga je blijven zagen achter mijn GSM nummer, straat en huisnummer?
Waar heb ik gezegt dat ik Antwerpen ken? Laat staan lokaal gebruikte afkortingen

Ik heb eerder al gezegt dat ik je vragen niet ga beantwoorden zolang jij de mijne niet hebt beantwoord. Ik stelde jou een tijdje terug als eerste een vraag...ik heb je meerdere malen gevraagd om erop te antwoorden en dat heb je tot nu toe nog niet gedaan...nogmaals, waarom zou ik dan op jou vragen moeten antwoorden? Geen enkele reden.

Je doet wel alsof praten de oplossing is in probleemwijken.

Nee, je gaf gewoon een verhaaltje over jou straat.

Waar heb ik gevraagd achter jou GSM nummer, straat en huisnummer?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 14:12   #10617
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
De vragen stapelen zich op Illwill, jij kan er geen enkele beantwoorden blijkbaar. Je kan enkel nieuwsfeiten posten, iedereen weet waarom en iedereen weet dat die feiten waar zijn maar dat er meer in de kranten staat. Ja, je mag dat posten maar je moet kunnen verdragen dat er mensen zijn die iets willen doen aan dit probleem.
En wanneer ga je beginnen iets te doen aan dat probleem?
Willen...zo zijn er veel mensen...iets kunnen doen, dat is iets heel anders.

Op de rest reageer ik niet...liegen kan iedereen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 28 september 2011 om 14:14.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 14:15   #10618
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Wel als je nog niet eens weet dat L.O linkeroever is dan stel ik uw andere kennis over Antwerpen eveneens in vraag.

Je hebt ook nog steeds geen antwoorden gegeven op mijn andere vragen, wel kritiek om die antwoorden te omzeilen.

- Ik schreef nergens dat je alles kan oplossen.

- Dit is geen fabeltje, ik gaf u de bewijzen.

Gaan we nu over tot een debat of ga je blijven zagen achter mijn GSM nummer, straat en huisnummer?
Goed, wie woont er nog op de L.O. in Antwerpen? Was dit een probleemwijk en is dat nu niet meer het geval?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 14:16   #10619
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
De vragen stapelen zich op Illwill, jij kan er geen enkele beantwoorden blijkbaar. Je kan enkel nieuwsfeiten posten, iedereen weet waarom en iedereen weet dat die feiten waar zijn maar dat er meer in de kranten staat. Ja, je mag dat posten maar je moet kunnen verdragen dat er mensen zijn die iets willen doen aan dit probleem.
Dat stukje klopt alvast.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2011, 14:19   #10620
karo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2011
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Waar heb ik gezegt dat ik Antwerpen ken? Laat staan lokaal gebruikte afkortingen

Ik heb eerder al gezegt dat ik je vragen niet ga beantwoorden zolang jij de mijne niet hebt beantwoord. Ik stelde jou een tijdje terug als eerste een vraag...ik heb je meerdere malen gevraagd om erop te antwoorden en dat heb je tot nu toe nog niet gedaan...nogmaals, waarom zou ik dan op jou vragen moeten antwoorden? Geen enkele reden.

Je doet wel alsof praten de oplossing is in probleemwijken.

Nee, je gaf gewoon een verhaaltje over jou straat.

Waar heb ik gevraagd achter jou GSM nummer, straat en huisnummer?
Feiten

- eerst ga je zeuren om mijn buurt te mogen weten (die ken je nu), ik dacht dat je uit Antwerpen kwam. Vanwaar anders die interesse? Je gaf namelijk zelf aan Antwerpen te kennen. De rand erond was niet gelijk zei jij??

- nu ga je over tot het weten van de straatnaam waar ik woon?

- je blijft het debat ontlopen en blijft persoonlijk gezever schrijven?

Dit debat is dus nog steeds dood.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be