Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 december 2006, 20:35   #41
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
de autochtone burgers waren er natuurlijk snel vandoor gegaan. Logisch, ik zou ook m'n biezen pakken als ik, alleen, getuige was van zo'n geweldpleging.
...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 20:37   #42
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
de autochtone burgers waren er natuurlijk snel vandoor gegaan. Logisch, ik zou ook m'n biezen pakken als ik, alleen, getuige was van zo'n geweldpleging.
Verzint u dit nu omdat het toch maar duidelijk zou zijn dat een niet autochtoon een slechte mens zou zijn?
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 20:38   #43
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Verwijzen naar wikipedia is niet zo slim. Ik kan wikipedia nu aanpassen zodat bvb een rechtspersoon enkel op FDW slaagt. Ja het internet het is zo gemakkelijk om het te misbruiken.

En u gelooft dus dat die rechtspersoon al die racistische uitlatingen zelf heeft verzonnen?
...

Ben je nu echt zo dom? Sorry om't zo te zeggen eh, maar da's echt wel de indruk die je hier aan't oproepen zijt bij mij, als je de term rechtspersoon niet kent, en ge geloofd wikipedia niet, pak dan verdomme uwen woordenboek.

En wie die zaken zei deed er in het proces niet aan toe, de individu's die die uitspraken gemaakt hebben zijn niet vervolgd, wel de vzw's waar zij lid van waren, er is een wettelijk onderscheid tussen die zaken, het staat dus niet op het strafblad van die individu's.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

Laatst gewijzigd door Amon_Re : 19 december 2006 om 20:39.
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 20:39   #44
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
U kent het verschil niet tussen vrijlaten in afwachting van het proces wat nog maar een maand weg is en "vrijlaten".
Toch wel. Het vrijlaten in afwachting van het proces is de ideale periode voor allochtone criminelen om er vandoor te muizen.


Citaat:
Verrassend hoe de meeste die nu zo staan te roepen dat de "moordenaars'" vrijkomen dikwijls dezelfden zijn die na de voorlopige vrijlating van de neo-nazis in het BBET-dossier veelal zegden: 'zie je wel ze komen vrij omdat ze niks gedaan hebben'.
Wat hebben die tooghangers van Bbet dan gedaan kay-gell? Hebben ze dan werkelijk heeeeeel het land plat gelegd met dat ene traangasbusje?
Hoe veel doden vielen er kay-gell? Hoeveel gewonden? Je zal wellicht de preciese cijfers kunnen opgeven.
Niet vergeten dat uw criminele allochtone idolen een dode op hun geweten hebben. Of is het dood trappen van een autochtoon nu ook al multicultureel verrijkend?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 20:42   #45
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
En hier gaan we weer, ze waren hem niet aan't doodschoppen. Demoor is niet gestorven aan bloeduitstortingen of dergelijke. Hij is aan elkaar gestort (mogelijk aan de gevolgen van de vechtpartij) En't zou echt wel een goeie comedy caper zijn. Uwe vriend wordt gewurgd en ge gaat de aanrander wat helpen.

Demoor had maar moeten doen wat iedereen doet op een bus, pasagier wezen. Indien je problemen hebt stap je naar de chaffeur als je het anders aanpakt moet je achteraf niet komen klagen.
Ach ja en tijdens vechtpartijen wordt er geknuffeld volgens Bazilfunk. Althans in vechtpartijen waarbij er allochtonen betrokken zijn. En zeker bij vechtpartijen waarin een meute allochtonen het opnemen tegen 1 persoon.
How low can you go ...
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 20:49   #46
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Ach ja en tijdens vechtpartijen wordt er geknuffeld volgens Bazilfunk. Althans in vechtpartijen waarbij er allochtonen betrokken zijn. En zeker bij vechtpartijen waarin een meute allochtonen het opnemen tegen 1 persoon.
How low can you go ...
Hoe een meute een meute moet blijven ook als blijkt dat het over 2 man gaat. Allez vertel ne keer hoeveel slagen Demoor heeft mogen incasseren
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 20:50   #47
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
...

Ben je nu echt zo dom? Sorry om't zo te zeggen eh, maar da's echt wel de indruk die je hier aan't oproepen zijt bij mij, als je de term rechtspersoon niet kent, en ge geloofd wikipedia niet, pak dan verdomme uwen woordenboek.

En wie die zaken zei deed er in het proces niet aan toe, de individu's die die uitspraken gemaakt hebben zijn niet vervolgd, wel de vzw's waar zij lid van waren, er is een wettelijk onderscheid tussen die zaken, het staat dus niet op het strafblad van die individu's.
Als ik kijk op wikipdedia staat er dat FDW ook verantwoordelijk is. Ik beschouw u maar voor zo dom als u zich zelf wilt voordoen. Ik heb het woordenboekje niet meer nodig, ik heb aan wikipedia genoeg om mijn gelijk te halen
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 20:53   #48
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Hoe een meute een meute moet blijven ook als blijkt dat het over 2 man gaat. Allez vertel ne keer hoeveel slagen Demoor heeft mogen incasseren
Waarom stel je die vraag : jij stond er toch met je neus op te kijken?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 20:58   #49
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Waarom stel je die vraag : jij stond er toch met je neus op te kijken?

Tja blijkbaar stond jij er ook op te kijken, het zou kunnen dat ik iets gemist heb he
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 20:59   #50
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Als ik kijk op wikipdedia staat er dat FDW ook verantwoordelijk is. Ik beschouw u maar voor zo dom als u zich zelf wilt voordoen. Ik heb het woordenboekje niet meer nodig, ik heb aan wikipedia genoeg om mijn gelijk te halen
...

Dit is mijn laatste reply ter uwer weze over dit onderwerp, aangezien ik al constructievere gesprekken gehad heb met peuters.

Ik heb die link naar Wikipedia er gezet om U een duidelijk idee te geven van wat de term "rechtspersoon" inhoudt, om het u gemakkelijker te maken, zodat je direct zou kunnen nalezen wat bedoeld wordt met dat woord.

Als U me nu gaat verwijten dat ik afhankelijk zou zijn van wikipedia, dan is er bij u meer dan enkel een vijs los, en kan ik niet anders doen dan concluderen dat al wat je zegt niets meer is dan flamebaiting en dat je niets meer of minder dan een troll bent.

Als u niet kan inzien dat u net zo schuldig bent aan het maken van voorbarige conclusie's als diegene die je hier zit aan te klagen is dat uw eigen probleem, ik kan dan niet anders dan vaststellen dat de uitdrukking "de pot verwijt de ketel dat ie zwart is" uitermate geschikt is wat uw persoonlijkheid betreft.

Blijkbaar lijd je aan de zelfde afwijking als EricFeremans, een zodanig grote afkeer aan alles wat mogelijk met het VB te maken heeft dat je niet meer in staat bent om rationele gesprekken te voeren.

Hopend hiermee bij u een licht te doen branden,
Amon_Re
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 21:04   #51
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Tja blijkbaar stond jij er ook op te kijken, het zou kunnen dat ik iets gemist heb he
Ja, het ziet er inderdaad naar uit jij regelmatig iets mist.
Misschien moet je je maar eens laten checken op vroegtijdige alzheimer?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 21:05   #52
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
...

Dit is mijn laatste reply ter uwer weze over dit onderwerp, aangezien ik al constructievere gesprekken gehad heb met peuters.

Ik heb die link naar Wikipedia er gezet om U een duidelijk idee te geven van wat de term "rechtspersoon" inhoudt, om het u gemakkelijker te maken, zodat je direct zou kunnen nalezen wat bedoeld wordt met dat woord.

Als U me nu gaat verwijten dat ik afhankelijk zou zijn van wikipedia, dan is er bij u meer dan enkel een vijs los, en kan ik niet anders doen dan concluderen dat al wat je zegt niets meer is dan flamebaiting en dat je niets meer of minder dan een troll bent.

Als u niet kan inzien dat u net zo schuldig bent aan het maken van voorbarige conclusie's als diegene die je hier zit aan te klagen is dat uw eigen probleem, ik kan dan niet anders dan vaststellen dat de uitdrukking "de pot verwijt de ketel dat ie zwart is" uitermate geschikt is wat uw persoonlijkheid betreft.

Blijkbaar lijd je aan de zelfde afwijking als EricFeremans, een zodanig grote afkeer aan alles wat mogelijk met het VB te maken heeft dat je niet meer in staat bent om rationele gesprekken te voeren.

Hopend hiermee bij u een licht te doen branden,
Amon_Re
Het wordt dus duidelijk tijd dat uw arrogantie eens ne keer op zijn plaats wordt gezet. want u wijst maar met uw vingertje en daarmee zondigt u net waar u over preekt. Wie is bazilfunk, wat zijn zijn beweegredenen? U zal het niet vinden op wikipedia toch verwijt u mij waar u u zelf aan bezondigd.

Misschien wordt het u nu duidelijk wat bazilfunk hier doet
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 21:08   #53
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Er is geen moord gebeurd. En er is dus ook geen sprake van moordenaars.

Vier van de oorspronkelijke zes verdachten waren al vrij en zijn inmiddels buiten vervolging gesteld, om de eenvoudige reden dat ze geen vinger hebben uitgestoken naar Demoor en dus COMPLEET ONSCHULDIG zijn.

De andere 2 worden beschuldigd van slagen en verwondingen met de dood tot gevolg. Daarvan werd er nu één onder voorwaarden vrijgelaten in afwachting van zijn proces. Laat de rechtbank nu maar oordelen of ze schuldig zijn aan de hen ten laste gelegde feiten.
Als het eens gebeurt met u zal je er wel anders over denken.
__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 21:11   #54
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Als het eens gebeurt met u zal je er wel anders over denken.
Ik zie edina zich niet druk maken op een bus omdat er jongeren lawaai maken. In mijn geval zou ik meerdere jeugdbewegingen, schoolklassen e.d. uitgemoord hebben.
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 21:12   #55
deryz
Staatssecretaris
 
deryz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Locatie: Merksem
Berichten: 2.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Ahja 't was een schijnproces Dat verklaard inderdaad al die cijfers over allochtonen in onze gevangenissen waar het VB zo graag mee zwaait. Het waren allemaal schijnprocessen en al die allochtonen zijn even onschuldig als het VB? Of kan je enkel schijnprocessen houden tegen het VB?
het is gewoon een FEIT dat er % meer mensen van allochtone afkomst in de gevangenis zitten dan mensen van autochtone afkomst, maar ja dat durf je niet toe te geven (cijfers uit raporten van onafhankelijke mensen, commissies,...), als men de grondwet moet veranderen, als men rechters aanstelt die helemaal partijdig zijn, om iemand of een partij te veroordelen dan is dat een schijnproces mijn beste
__________________
http://www.vlaamseonafhankelijkheid.be/
Petitie voor Vlaanderen!
deryz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 21:14   #56
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

[quote=Online;2260602]
Citaat:
Toch wel. Het vrijlaten in afwachting van het proces is de ideale periode voor allochtone criminelen om er vandoor te muizen.




Wat hebben die tooghangers van Bbet dan gedaan kay-gell? Hebben ze dan werkelijk heeeeeel het land plat gelegd met dat ene traangasbusje?
Hoe veel doden vielen er kay-gell? Hoeveel gewonden? Je zal wellicht de preciese cijfers kunnen opgeven.
Niet vergeten dat uw criminele allochtone idolen een dode op hun geweten hebben. Of is het dood trappen van een autochtoon nu ook al multicultureel verrijkend?
Dit vind ik echt grappig. Ik geef een normale reactie op een soort van hypocrisie.
U daarentegen haalt daaruit dat de verdachten in deze zaak mijn 'allochtone idolen' zijn.
Ja, begin dan maar eens een discussie hé
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 21:20   #57
AyneRand
Minister-President
 
Geregistreerd: 27 mei 2003
Locatie: Brussels
Berichten: 4.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Wel, Van San kwam dan na een min of meer grondige studie wel tot een andere conclusie. En de populatie van de gevangenissen spreekt ook boekdelen.
De populatie van de gevangenissen zijn mensen uit de lagere klasse, dat was 500 jaar geleden, 250 jaar geleden, 150 jaar geleden, 100 geleden, 50 jaar geleden, 25 jaar geleden ook al het geval. Verschil nu is alleen dat er meer kleuren in de gevangenis aanwezig zijn. Maar dat de hogere klasse er afwezig is, is nog steeds het geval.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 21:23   #58
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
het is gewoon een FEIT dat er % meer mensen van allochtone afkomst in de gevangenis zitten dan mensen van autochtone afkomst, maar ja dat durf je niet toe te geven (cijfers uit raporten van onafhankelijke mensen, commissies,...), als men de grondwet moet veranderen, als men rechters aanstelt die helemaal partijdig zijn, om iemand of een partij te veroordelen dan is dat een schijnproces mijn beste
Een schijnproces is dat net iets als vervalste verkiezingsuitslagen? Veel complottheorien maar blijkbaar ontbreekt het aan bewijzen anders was deze veroordeling ook weer ongedaan gemaakt geweest maar ja het gerecht is enkel betrouwbaar zolang het zich niet met onze eigen criminelen bezighoudt. Dat mag je ze wel nageven de VBers. Voor het VB is elke vlaming een gelijke of het nu een moordenaar, een inbreker of whatever is, zolang het ne vlaming is is het ne goeie. Hetzelfde zien we bij het Demoor syndroom
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 21:34   #59
deryz
Staatssecretaris
 
deryz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Locatie: Merksem
Berichten: 2.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Een schijnproces is dat net iets als vervalste verkiezingsuitslagen? Veel complottheorien maar blijkbaar ontbreekt het aan bewijzen anders was deze veroordeling ook weer ongedaan gemaakt geweest maar ja het gerecht is enkel betrouwbaar zolang het zich niet met onze eigen criminelen bezighoudt. Dat mag je ze wel nageven de VBers. Voor het VB is elke vlaming een gelijke of het nu een moordenaar, een inbreker of whatever is, zolang het ne vlaming is is het ne goeie. Hetzelfde zien we bij het Demoor syndroom
ach ja als de stemmen in antwerpen worden geteld door een bedrijf waar patrick janssens vroeger de plak zwaaide is dit natuurlijk 100procent zeker dat er geen beïnvloeding zou kunnen zijn

als vlaams belang voor een rechtbank moet verschijnen waar de helft van de rechters franstalig is dan weet je op voorhand dat dit geen eerlijk proces is of ben je zo dom om te geloven dat de rechterlijke macht in belgië echt onafhankelijk is?

helemaal niet iedereen is gelijk, natuurlijk bestaan er ook slechte vlamingen..
__________________
http://www.vlaamseonafhankelijkheid.be/
Petitie voor Vlaanderen!
deryz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 21:36   #60
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Guido heeft de doodstraf gekregen, hij had niets misdaan.
Zijn nabestaanden hebben levenslang, zij hebben ook niets misdaan.

Maar de moordenaars worden één per één vrijgelaten.
Mohamed A. en Abdelslam Taif lopen al een tijdje vrij.
Vandaag komt Redouan Siti vrij.
Er blijven er nog twee : Khalid Aissati en Abdelmalid Bouazza, maar die moeten zich volgens mij ook niet te veel zorgen maken.

Moordenaars? Die man kreeg toch een beroerte of een hartaanval of iets dergelijks?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be