Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Waarom zij Moslims zo tegen Homo's
Omdat het in de Koran staat 12 48,00%
Omdat het homohaters zijn 5 20,00%
Nee,zij hebben niets tegen homo's...... 8 32,00%
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 februari 2007, 23:56   #21
Thomas B.
Burger
 
Thomas B.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 januari 2007
Berichten: 166
Standaard

dezlefde reden waarom andere mensen tegen homo's zijn schrik voor het onbekkende. en vanwaar toch altijd die veralgemening ik ken moslims die helemaal niets teg homo's hebben zolang ze het niet bij hun uitproberen .
__________________
De proletariërs hebben niets te verliezen dan hun ketenen. Zij hebben een wereld te winnen. Proletariërs aller landen, verenigt u!
Thomas B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 23:58   #22
BitterSweet
Minister-President
 
BitterSweet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 4.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas B. Bekijk bericht
dezlefde reden waarom andere mensen tegen homo's zijn schrik voor het onbekkende. en vanwaar toch altijd die veralgemening ik ken moslims die helemaal niets teg homo's hebben zolang ze het niet bij hun uitproberen .
Zo denk ik er ook over.
__________________
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 00:17   #23
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Allee,er is hier al 1 mutten die dus vind dat geen enkele moslim tegen homo's zou zijn,lol.

Nee,zij hebben niets tegen homo's...... 1 stem.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 00:59   #24
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chilles Bekijk bericht
Gelukkig zijn er nog zo'n loltrappers als Jurgen.


Wa ne zever topic seg...wat kan mij het verdommen dat die moslims daar problemen mee hebben. We zitten nog altijd in Vlaanderen hé.
Ze weten dat ze in een europees land verblijven/wonen met andere waarden dan hun thuiswereld met hun ideoligische kenmerken (doctrine), dus is het aanpassen geblazen en verdraagzaam zijn tov andere mensen of OPKRASSEN.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 02:45   #25
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoede Bekijk bericht
Cultuur is volgens mij onstaan doordat wij gewoontes, ideeën, gevoelens en hoe ermee omgaan uitwisselen met elkaar. Cultuur is niet een voorgekauwd toneelstukje of een vastgelegd patroon maar een wordingsproces van een samenleving, waarin wij door elkanders beïnvloeding worden tot wie we zijn. Cultuur mag en kan ons niet opgelegd worden want dan leid dit tot een beperking van ons eigen zelfontplooiing.
Het modern Neo liberalisme zowel het oude Volsgeist-denken is enkel een voedingsbron voor fanatici die niet meer openstaan voor de vrije geest. Het kan ontaarden in een ondergeschikt maken van het individueel denken aan een opgelegd cultureel denken. Willen we streven naar een cultuur van vrijheid en vooruitgang dan zullen we termen als menselijkheid, individuele vrijheid, recht op geluk, binnen de cultuur niet over het hoofd mogen zien. Een gezonde cultuur brengt ons tot onszelf en geeft ons de ruimte om onszelf te zijn. En tot op heden zie ik op deze aardbol niet echt een cultuur die ons tot onszelf brengt, in tegendeel iedere cultuur vervreemd ons van ons zelf en legt ons een beeld op dat ver van onszelf staat.
Pseudo-academische jodenpraat!
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 02:52   #26
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

In plaats van de moslims te viseren zou men zich beter afvragen waarom homoseksualiteit in álle culturen en religies wordt afgekeurd.

Behalve: in de zogenaamde "Westerse" beschaving, die Joods-Amerikaanse bastaard die zich in zijn verwaandheid en onwetendheid "superieur" acht tegenover alle andere beschavingen...

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 28 februari 2007 om 02:53.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 07:48   #27
Apocalyps
Minister
 
Apocalyps's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Juist ja,waarom zijn de Moslims zo tegen de Homo's?
Ik begrijp dit niet zo goed .....
Weet iemand waarom dit zo is?
Religie ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
om dezelfde reden als dat VB'ers tegen homo's zijn?
Die partij zit dan ook vol met religieuze zotten en homofoben.
__________________
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin.

Laatst gewijzigd door Apocalyps : 28 februari 2007 om 08:12.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 08:04   #28
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Trouwens;het vb is NIET TEGEN homo's.
Kom kom, laten we elkaar geen blaasjes wijsmaken. Natùùrlijk is het VB tegen homo's. Dat hebben ze immers al op tal van manieren laten blijken. Hun niet aflatende verzet tegen gelijke rechten voor homoseksuelen is wel het meest pertinente voorbeeld.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 08:13   #29
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

een ethische partij is per definitie tegen homofilie. Het hoogste wat erin zit bij het VB is een gedoogbeleid. Ik vind het trouwens een belachelijk topic, de overgrote meerderheid van de Belgen is daar evengoed tegen. Wat heeft dit met de Islam te maken ?
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 08:27   #30
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
een ethische partij is per definitie tegen homofilie. Het hoogste wat erin zit bij het VB is een gedoogbeleid. Ik vind het trouwens een belachelijk topic, de overgrote meerderheid van de Belgen is daar evengoed tegen. Wat heeft dit met de Islam te maken ?
Niets. Maar de meeste topics komen na verloop van tijd toch sowieso bij het VB uit.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 08:53   #31
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Allee,er is hier al 1 mutten die dus vind dat geen enkele moslim tegen homo's zou zijn,lol.

Nee,zij hebben niets tegen homo's...... 1 stem.
2, ondertussen. En wel om de volgende reden:
Moslims hebben niet méér een probleem met homo's dan andere mensen.
1. Zeggen dat het in hun geschriften staat, is geen uitleg, want bij ons staat het ook in onze geschriften.
2. Zeggen dat je door moslim te worden automatisch homohater zou worden is belachelijk. Dat zou willen zeggen dat als ik mij zou bekeren tot de Islam, ik dan plots homohater word... Denk het niet.
De enige echte keuze staat er niet tussen: Ze zijn evengrote homohaters als wij, als je het toch tot Zij en Wij wilt herleiden. Want een juistere vraag zou zijn: Waarom zijn mensen homohaters ?

Edit: Jezus Christus, ik schrik me het laplazarus! Ik en Pajot komen (zij het deels) overeen!

Laatst gewijzigd door Ozymandias : 28 februari 2007 om 08:54.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 10:57   #32
GeorgesL
Vreemdeling
 
GeorgesL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2007
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Ik veronderstel dat er bij Moslims evenveel homo's zijn als bij andere culturen. Ook bij de katholieken worden de homo's niet echt getolereerd (de laatste dertig jaar is er echter eerder een grotere "onverschilligheid" over de geaardheid). Zowat iedere cultuur is er nu eenmaal op gericht om zich voort te planten en bij homo's is dat een beetje moeilijk.
In Nederland is het nu ook heel duidelijk dat de "christenen" tegen homo's zijn ,het is dus een geloofskwestie ,nochthans is verdraagzaamheid ook een geloofskwestie ,misschien moeilijk om de juiste balans te vinden ....
GeorgesL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 11:25   #33
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
In plaats van de moslims te viseren zou men zich beter afvragen waarom homoseksualiteit in álle culturen en religies wordt afgekeurd.

Behalve: in de zogenaamde "Westerse" beschaving, die Joods-Amerikaanse bastaard die zich in zijn verwaandheid en onwetendheid "superieur" acht tegenover alle andere beschavingen...
Het antwoord : RKK heeft zijn kracht verloren in Europa (en maar goed ook).
Meer moet je daar niet achter zoeken...het zijn de religies die de mensen altijd hier den duvel hebben aangedaan, die invloed is gelukkig weg.
Maar er is een nieuw gevaar op komst (islaam)...
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 12:02   #34
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Kom kom, laten we elkaar geen blaasjes wijsmaken. Natùùrlijk is het VB tegen homo's. Dat hebben ze immers al op tal van manieren laten blijken. Hun niet aflatende verzet tegen gelijke rechten voor homoseksuelen is wel het meest pertinente voorbeeld.
Je weet er echt nietske van en dat toon je nog maar eens.

Er is een verschil tussen tegen homo's zijn of gewoon tegen een aantal zaken zoals bv homohuwelijk en adoptie.Voor de rest hebben wij helemaal niets tegen homo's.

Mag ik er u opwijzen dat er zelfs homo's werken bij het vb maarja,dat wilt ge gewoonweg niet horen natuurlijk omdat dat uw ongelijk aantoont.Jammer genoeg voor u is het de waarheid;er werken dus weldegelijk meerdere homo'sbij het vb.
Ik ken er trouwens zelf eentje die gewoon lid is en ook steeds naar congressen en dergelijke meer gaan.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 12:05   #35
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
2, ondertussen. En wel om de volgende reden:
Moslims hebben niet méér een probleem met homo's dan andere mensen.
1. Zeggen dat het in hun geschriften staat, is geen uitleg, want bij ons staat het ook in onze geschriften.
2. Zeggen dat je door moslim te worden automatisch homohater zou worden is belachelijk. Dat zou willen zeggen dat als ik mij zou bekeren tot de Islam, ik dan plots homohater word... Denk het niet.
De enige echte keuze staat er niet tussen: Ze zijn evengrote homohaters als wij, als je het toch tot Zij en Wij wilt herleiden. Want een juistere vraag zou zijn: Waarom zijn mensen homohaters ?

Edit: Jezus Christus, ik schrik me het laplazarus! Ik en Pajot komen (zij het deels) overeen!

Het verschil is dat enorm veel moslims weldegelijk opvolgen wat er in de koran staat,ik volg al helemaal niet wat er in de bijbel of eender welk boek staat.
Moslim heeft zelfs een boek geschreven waar er op staat;gooi homo's van de daken.

De koran is voor de meeste moslim zeer belangrijk terwijl bij ons de bijbel alleen nog door een zeer kleine harde kern deels word gevolgd maar dan wel "vooral" in positieve zin en niet in negatieve.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 28 februari 2007 om 12:05.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 12:06   #36
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Kom kom, laten we elkaar geen blaasjes wijsmaken. Natùùrlijk is het VB tegen homo's. Dat hebben ze immers al op tal van manieren laten blijken. Hun niet aflatende verzet tegen gelijke rechten voor homoseksuelen is wel het meest pertinente voorbeeld.
En dit is de topic;Waarom zijn de Moslims tegen homo's?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 12:35   #37
Dekoster
Gouverneur
 
Dekoster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Sint-Lievens-Houtem
Berichten: 1.244
Standaard

Niet alle moslims zijn tegen homo's. Er zijn zelfs verenigingen van Holebi's waar moslims in de werking staan en holebi's binnen hun geloofsgemeenschap verdedigen.

Heel wat moslims gedogen holebi's ook binnen hun eigen gemeenschap. Het zijn enkel de extremisten aldaar die het niet gedogen.

Zoals de extremisten onder de belgen waaronder het Vlaams Belang. Die eveneens tegen holebi's zijn.
__________________
sp.a rood Oost-Vlaanderen
Dekoster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 12:37   #38
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster Bekijk bericht
Zoals de extremisten onder de belgen waaronder het Vlaams Belang. Die eveneens tegen holebi's zijn.
Get a life!
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 12:37   #39
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Je weet er echt nietske van en dat toon je nog maar eens.
Wat een geluk dat ik jou heb om me daar op te wijzen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Er is een verschil tussen tegen homo's zijn of gewoon tegen een aantal zaken zoals bv homohuwelijk en adoptie.Voor de rest hebben wij helemaal niets tegen homo's.
Nee, dat verschil is er niet. Je kan niet iemand gelijke rechten ontzeggen en gelijktijdig staande houden dat je niets tegen die mensen hebt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 12:40   #40
Dekoster
Gouverneur
 
Dekoster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Sint-Lievens-Houtem
Berichten: 1.244
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Get a life!
Kijk eens aan wie het zegt hahahahahahaha
__________________
sp.a rood Oost-Vlaanderen
Dekoster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be