Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

 
 
Discussietools
Oud 22 april 2012, 10:28   #21
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

De logica ervan ontgaat me. Gaan we alle mensen met een buitenverblijf ook de keuze bieden om daar te stemmen?

Een Vlaamse burgemeester in Benidorm?
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline  
Oud 22 april 2012, 10:36   #22
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Ik heb 6 jaar gestudeerd in Diepenbeek, heb daar geld uitgegeven, gespendeerd in de locale horeca, een kot gehuurd etc. Wat krijg ik in ruil van de gemeente? Een spelletje studentjepest dat keer op keer unaniem gestemd werd. Het is immers makkelijk om de meerderheid van de bevolking te demoniseren als die niet kan stemmen. Dat vrijwel iedereen in Diepenbeek slapend rijk werd van studentenkamers maakte blijkbaar niet uit. Wel de leuke kantjes hebben van een studentenstad maar niet de ambetante? Hypocriet noem ik dat.

Ik heb ook nooit het gevoel gehad dat ik nog "thuis" woonde. Mijn thuis was mijn studentenkamer, en het het ook normaal dat ik daar zou moeten stemmen. Ik woonde 6 dagen op 7 op die plek. Dan vind ik dat het beleid wel afgestemd mag worden op die grote groep die een feitelijke meerderheid vormde. Blijkbaar is men daarover van mening verdeeld.
Effect is offline  
Oud 22 april 2012, 10:39   #23
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Ik heb 6 jaar gestudeerd in Diepenbeek, heb daar geld uitgegeven, gespendeerd in de locale horeca, een kot gehuurd etc. Wat krijg ik in ruil van de gemeente? Een spelletje studentjepest dat keer op keer unaniem gestemd werd. Het is immers makkelijk om de meerderheid van de bevolking te demoniseren als die niet kan stemmen. Dat vrijwel iedereen in Diepenbeek slapend rijk werd van studentenkamers maakte blijkbaar niet uit. Wel de leuke kantjes hebben van een studentenstad maar niet de ambetante? Hypocriet noem ik dat.

Ik heb ook nooit het gevoel gehad dat ik nog "thuis" woonde. Mijn thuis was mijn studentenkamer, en het het ook normaal dat ik daar zou moeten stemmen. Ik woonde 6 dagen op 7 op die plek. Dan vind ik dat het beleid wel afgestemd mag worden op die grote groep die een feitelijke meerderheid vormde. Blijkbaar is men daarover van mening verdeeld.
Er zou sowieso inspraak in het bestuur moeten zijn in universiteitssteden, vind ik, desnoods enkel door de universiteit of vertegenwoordig. Misschien zelfs enkele vaste zetels voor kwesties die de universiteit of hogeschool aangaan?

Alleen komen we dan al eerder in het gebied van meritocratie, een vies woordje voor velen.

Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 22 april 2012 om 10:40.
Koenraad Noël is offline  
Oud 22 april 2012, 11:04   #24
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Ik heb 6 jaar gestudeerd in Diepenbeek, heb daar geld uitgegeven, gespendeerd in de locale horeca, een kot gehuurd etc. Wat krijg ik in ruil van de gemeente? Een spelletje studentjepest dat keer op keer unaniem gestemd werd. Het is immers makkelijk om de meerderheid van de bevolking te demoniseren als die niet kan stemmen. Dat vrijwel iedereen in Diepenbeek slapend rijk werd van studentenkamers maakte blijkbaar niet uit. Wel de leuke kantjes hebben van een studentenstad maar niet de ambetante? Hypocriet noem ik dat.

Ik heb ook nooit het gevoel gehad dat ik nog "thuis" woonde. Mijn thuis was mijn studentenkamer, en het het ook normaal dat ik daar zou moeten stemmen. Ik woonde 6 dagen op 7 op die plek. Dan vind ik dat het beleid wel afgestemd mag worden op die grote groep die een feitelijke meerderheid vormde. Blijkbaar is men daarover van mening verdeeld.
Je kunt er ook je eerste adres nemen, maar die keuze heb je uiteraard niét gemaakt...?
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline  
Oud 22 april 2012, 13:25   #25
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Dit is trouwens een typische houding van dat zootje nationalistisch bij de N-VA. Geen al te democratische ingesteldheid, op iedereen neerkijken, maar als je hun goddelijke trouw aan de partij overneemt (zeggen wat ze willen dat je zegt) willen ze wel rekening houden met wat je te vertellen hebt.

Geef dergelijke sujetten een meerderheid als je wilt dat studenten en doppers geen stemrecht meer hebben. En gepensioneerden eigenlijk ook niet, want als de N-VA alles voor het zeggen had, bestond dat niet meer, gepensioneerd zijn. (Maar goed, stemrecht en pensioen, ik denk niet dat dat bevoegdheden van de gemeenten zijn.)
Wat een nergens op slaand pathetisch gezeik. Ik ben een student, overigens.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 22 april 2012, 13:50   #26
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat een fantasie, wat een drek gooien op mensen die jouw mening niet delen en daar dan maar leugens over vertellen ...

De nva kijkt niet neer op mensen, maar kijkt vooral op naar die mensen die werken, ondernemen en sparen.
En ik veronderstel dat geen enkele, maar dan ook geen enkele student studeert met de bedoeling om levenslang te doppen.


Voor de rest doe je me wel verschieten. Ik ben met pensioen, en ik zou dus mezelf het stemrecht willen ontzeggen, volgens jou.
Ik weet wel dat ik veel te goed ben; en veel te goed is half gek. Maar heel gek ben ik nog niet hoor.
Oei, Schoof, over drek gooien naar anderen zou ik vooral ook dat van je partijgenoten eens nakijken en als jullie toch zo een fatsoenlijke meerderheid zijn, zal het je niet moeilijk vallen hen daarvan te overtuigen.
Wat studenten en domiciliëring betreft zal altijd moeilijk blijven.
Bij ons was na 3 maanden verblijf op kot snel uitgeteld, dat met een goede tweedehands auto, de uitgaven aan het verblijf en verbruik op kot, stukken hoger waren dan de verplaatsingskosten met de auto.
Dus de domiciliëring is zelfs niet ter sprake gekomen.
subocaj is offline  
Oud 22 april 2012, 13:52   #27
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Wat een nergens op slaand pathetisch gezeik. Ik ben een student, overigens.
Is te merken.
subocaj is offline  
Oud 22 april 2012, 13:57   #28
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Ik heb 6 jaar gestudeerd in Diepenbeek, heb daar geld uitgegeven, gespendeerd in de locale horeca, een kot gehuurd etc. Wat krijg ik in ruil van de gemeente? Een spelletje studentjepest dat keer op keer unaniem gestemd werd. Het is immers makkelijk om de meerderheid van de bevolking te demoniseren als die niet kan stemmen. Dat vrijwel iedereen in Diepenbeek slapend rijk werd van studentenkamers maakte blijkbaar niet uit. Wel de leuke kantjes hebben van een studentenstad maar niet de ambetante? Hypocriet noem ik dat.

Ik heb ook nooit het gevoel gehad dat ik nog "thuis" woonde. Mijn thuis was mijn studentenkamer, en het het ook normaal dat ik daar zou moeten stemmen. Ik woonde 6 dagen op 7 op die plek. Dan vind ik dat het beleid wel afgestemd mag worden op die grote groep die een feitelijke meerderheid vormde. Blijkbaar is men daarover van mening verdeeld.
Wat doe je met de grote groep die ieder weekend naar huis gaat en aangezien het "verplichte" stemmen altijd op zondag voormiddag is, ga je die verplichten 1 dag vroeger terug af te reizen naar hun studentenstad?
subocaj is offline  
Oud 22 april 2012, 14:07   #29
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KatrienLP Bekijk bericht
Ik woon bij mijn ouders in de buurt van Mechelen,
maar woon/studeer het grootste deel van mijn tijd in Antwerpen,

Waarom kan een student niet stemmen in zijn studentenstad...?
Het studentenbeleid hier belangt ons toch ook.

Zijn er nog mensen die deze mening delen?
Je laten domiciliëren voor de tijd dat je daar studeert, maar is ook weer moeilijk als je bijvoorbeeld een stageplaats krijgt in het buitenland, waar je je zo wie zo moet laten registreren op je adres aldaar.
Domiciliëring opzeggen,dan hier dan daar is voor jezelf ook meer geloop.
En wat de universiteiten aangaat zijn slechts enkele faciliteiten gemeentelijk, het grootste deel is in handen van het federale en de gewesten.
subocaj is offline  
Oud 22 april 2012, 17:08   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Oei, Schoof, over drek gooien naar anderen zou ik vooral ook dat van je partijgenoten eens nakijken en als jullie toch zo een fatsoenlijke meerderheid zijn, zal het je niet moeilijk vallen hen daarvan te overtuigen.
Wat studenten en domiciliëring betreft zal altijd moeilijk blijven.
Bij ons was na 3 maanden verblijf op kot snel uitgeteld, dat met een goede tweedehands auto, de uitgaven aan het verblijf en verbruik op kot, stukken hoger waren dan de verplaatsingskosten met de auto.
Dus de domiciliëring is zelfs niet ter sprake gekomen.
Het begrip 'met drek gooien' is hard van aard.

Je gebruikt dat alleen maar bijvoorbeeld als je leugens over een bedrijf verkeerdelijk verspreid in een vermoed ernstig politiek debat. Om je daarna een tweede keer te vergissen en alweer een onschuldig bedrijf met naam te noemen. En dan een derde bedrijf .... wat ook al niet juist is. Om te verontschuldigen "er zal wel een bedrijf zijn in Vlaanderen dat ...".
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 22 april 2012, 17:14   #31
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Wat doe je met de grote groep die ieder weekend naar huis gaat en aangezien het "verplichte" stemmen altijd op zondag voormiddag is, ga je die verplichten 1 dag vroeger terug af te reizen naar hun studentenstad?
Ik was met alle plezier afgereisd naar mijn studentenstad om de plaatselijke politiek iets minder apartheid te maken. Ik ging ook naar huis in het weekend, maar uiteindelijk leef/woon/werk je in de studentenstad, niet bij je ouders.

Domiciliëring is geen optie, want zoals iedere door studentjepest geïrriteerde student weet, mag men niet domiciliëren in studentenwoningen.
Effect is offline  
Oud 22 april 2012, 18:18   #32
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Waarom dat niet kan, is eenvoudig: teveel administratieve rompslomp.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 22 april 2012, 18:30   #33
enkelband
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 april 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Waarom dat niet kan, is eenvoudig: teveel administratieve rompslomp.
We hebben inderdaad te weinig ambtenaren.
enkelband is offline  
Oud 23 april 2012, 10:50   #34
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De nva kijkt niet neer op mensen, maar kijkt vooral op naar die mensen die werken, ondernemen en sparen.
En ik veronderstel dat geen enkele, maar dan ook geen enkele student studeert met de bedoeling om levenslang te doppen.
Dus, volledig in de lijn met wat ik zei, worden doppers als minderwaardig beschouwd door N-VA'ers zoals jij.

Er zijn trouwens niet veel doppers die doppen met de bedoeling levenslang te doppen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Voor de rest doe je me wel verschieten. Ik ben met pensioen, en ik zou dus mezelf het stemrecht willen ontzeggen, volgens jou.
Ik weet wel dat ik veel te goed ben; en veel te goed is half gek. Maar heel gek ben ik nog niet hoor.
Typische N-VA'er op pensioen: ik mag van mijn pensioen genieten, maar de anderen mogen dat niet meer. (Het kan natuurlijk ook zijn dat je het niet met de standpunten van de eigen partij eens bent, maar gewoon een goed hulpje ervoor bent.)
Robinus V is offline  
Oud 23 april 2012, 11:24   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Dus, volledig in de lijn met wat ik zei, worden doppers als minderwaardig beschouwd door N-VA'ers zoals jij.

Er zijn trouwens niet veel doppers die doppen met de bedoeling levenslang te doppen.



Typische N-VA'er op pensioen: ik mag van mijn pensioen genieten, maar de anderen mogen dat niet meer. (Het kan natuurlijk ook zijn dat je het niet met de standpunten van de eigen partij eens bent, maar gewoon een goed hulpje ervoor bent.)
Meneer de communist,
wilt u geen woorden in mijn mond leggen die ik niet uitgesproken heb, en al zeker niet het omgekeerde van de woorden die ik uitgesproken heb.

Voor alle duidelijkheid:
wij kijken op niemand neer, zelfs niet op kommunisten, wij kijken vooral (vooral) op naar mensen met verantwoordelijkheidszin die werken, ondernemen, sparen ...

Wij willen vooral de pensioenen betaalbaar houden, vooral (vooral) voor de komende generatie gepensionneerden.

met reële non-achting, wat overigens iets anders is dan minachting,
schoofzaksken



.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 23 april 2012, 14:50   #36
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Meneer de communist,
wilt u geen woorden in mijn mond leggen die ik niet uitgesproken heb, en al zeker niet het omgekeerde van de woorden die ik uitgesproken heb.

Voor alle duidelijkheid:
wij kijken op niemand neer, zelfs niet op kommunisten, wij kijken vooral (vooral) op naar mensen met verantwoordelijkheidszin die werken, ondernemen, sparen ...
Ik kijk niet naar propagandawoorden. Ik kijk naar standpunten.

En opkijken naar iemand is wel degelijk de anderen minderwaardig beschouwen. Het enige wat je doet, is benadrukken dat de ene groep beter is in plaats van benadrukken dat de andere groep slechter is. Met andere woorden, het verschil zit hem in de connotatie van de uitspraak, niet in de betekenis ervan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wij willen vooral de pensioenen betaalbaar houden, vooral (vooral) voor de komende generatie gepensionneerden.

met reële non-achting, wat overigens iets anders is dan minachting,
schoofzaksken
De pensioenen gedeeltelijk afschaffen, voor de toekomstige gepensioneerden goed. Dat is zoals het Nederlands gedeeltelijk afschaffen, voor de toekomstige Nederlandstaligen goed.

Het is flauwe kul. Propaganda die nergens op slaat.

Als je maar beseft dat aan de pensioenen zitten niet goed zal zijn voor het electorale succes. Ik heb al wat ex-N-VA'ers die het pensioenstandpunt van de N-VA niet kenden de partij vaarwel zien zeggen. Een informatiecampagne kan de mensheid soms goed doen.

Maar blijf maar de dingen anders voorstellen dan ze zijn. Het vergroot alleen de zekerheid dat diegenen die jullie vaarwel zeggen dat voor goed doen. Daardoor hebben jullie tijdelijk het parlementaire proces kunnen vertragen, maar op de lange termijn zijn jullie daardoor minder relevant.
Robinus V is offline  
Oud 23 april 2012, 15:18   #37
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Je kunt er ook je eerste adres nemen, maar die keuze heb je uiteraard niét gemaakt...?
Hét antwoord van deze draad.

In plaats van te klagen dat je niet mag stemmen, vraag je eens af waarom, studenten. Je bent gedomicileerd bij de mama en de papa, en ontvangt daar dus ook je oproepingsbrief.

Als je wil stemmen waar je verblijft, maak daar dan je officiële verblijfplaats. Zo simpel is't.
Liederik is offline  
Oud 23 april 2012, 15:19   #38
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Ik was met alle plezier afgereisd naar mijn studentenstad om de plaatselijke politiek iets minder apartheid te maken. Ik ging ook naar huis in het weekend, maar uiteindelijk leef/woon/werk je in de studentenstad, niet bij je ouders.

Domiciliëring is geen optie, want zoals iedere door studentjepest geïrriteerde student weet, mag men niet domiciliëren in studentenwoningen.
Ik kende er genoeg die een studiootje hadden en het wel deden.
Liederik is offline  
Oud 23 april 2012, 17:10   #39
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Ik kijk niet naar propagandawoorden. Ik kijk naar standpunten.
Mijn gat ja.
't Is al erg met je gesteld, als je al het omgekeerde doet dan wat je zegt, en het zelf niet eens beseft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
...
En opkijken naar iemand is wel degelijk de anderen minderwaardig beschouwen. Het enige wat je doet, is benadrukken dat de ene groep beter is in plaats van benadrukken dat de andere groep slechter is.
Mijn gat ja.
Ik kijk op naar die mensen uit een soort dankbaarheid.
De anderen zijn daarbij helemaal niet minderwaardig.

Een zeer zware beschuldiging die je daar aan mijn adres richt !!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
De pensioenen gedeeltelijk afschaffen, voor de toekomstige gepensioneerden
goed.
...
Langer werken is geen pensioen gedeeltelijk afschaffen.
Het brugpensioen terugschroeven is mensen niet meer aan de kant schuiven als minderwaardig/versleten ... zelfs al is het systeem wel heel aantrekkelijk voor wie er van kan genieten.
Vroeger noemden ze dat 'renteniers'.
Niet direct grote vrienden van sossen en van communisten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 25 april 2012, 09:24   #40
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Alsof dat jij iets hebt bijgedragen. Hoeveel miljoen euro heb jij bijgedragen aan de gemeenschap?
Als ik uw berichten er hier op nalees zal dat alvast stukken meer zijn als jij.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be