Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2003, 22:42   #21
dutch
Provinciaal Statenlid
 
dutch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2003
Locatie: Darul Intisar
Berichten: 632
Standaard

Georg,

Sprot een rechtse rakker ?!?
Woehahahaaaaaaa...ik kom niet meer bij!

Dutch
__________________
http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum
islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2003, 22:50   #22
Sprot
Burger
 
Sprot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Berichten: 130
Standaard

tsja, op het vroegere AEL-forum was ik ook al een zionist en rascist ....
__________________
Ni dieu, ni maître !
Of zoals mijne mémé zaliger zei: 'Noch god, noch gebod!'
Geen tolerantie voor intolerantie!
http://dutch.faithfreedom.org/forum/
Sprot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2003, 23:25   #23
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hafid Bouazza

...

Geboren in Oujda, Marokko en opgegroeid in Arkel, Zuid-Holland. De koranschool doorlopen als kind, "afvallige" geworden in zijn puberteit. 'De beste manier om afvallige te worden, is de Koran lezen en naar de moskee gaan. Als 15-, 16-jarige was ik enorm met godsdienst bezig. Ik verwachtte een soort spirituele bevrijding, maar met het meeste wat ik las of hoorde, kon ik niks. "Omdat het in de Koran staat," vond ik geen antwoord. En de agressie begon me tegen te staan. Die preken met “de dochter van die en die loopt ongesluierd over straat” - dan dacht ik: waar zijn we in godsnaam mee bezig?'

Hetzelfde gold voor de pogingen die in preken werden gedaan, zegt Bouazza, 'om je mentaal weg te halen uit het land waar je woont'. Wel oproepen tot het helpen van je naaste, maar alleen als die naaste een moslim is. Of: actief oproepen om 'niet voor de ongelovigen te werken' - liever een uitkering. 'Het voortdurende gescheld op de ongelovigen, maar daar wel je geld vandaan halen: daar kon ik op een gegeven moment niet meer tegen. En dat de vrijheid voor jongens veel groter was dan voor meisjes, ging me ook steeds meer tegenstaan.'

Dat hij afvallig werd in zijn puberteit is niet eens zo bijzonder: iedere puber is een afvallige. Bijzonder is dat hij het bleef. Met dank, misschien wel, aan zijn moeder, nu zestig jaar.

'Ze is een vrouw met humor en geen hokjesdenker. Het was voor haar vanzelfsprekend dat het leven anders zou worden, omdat we niet meer in Marokko maar in Nederland woonden. Als mijn vader aankwam met van die bandjes waarop een imam riep dat vrouwen de valstrik van satan zijn, kon ze dat niet aanhoren.'

Hij weet nog dat hij een keer thuiskwam en tegen zijn moeder zei: weet je wel dat jullie de helft van de man waard zijn? 'Ze zei: "Ik hoop maar datje dat later ook nog belachelijk vindt. De meeste jongens beginnen net als jij nu, maar worden later toch een vrome moslimman."'

Een vrome, aangepaste Nederlander is Bouazza evenmin geworden. Zijn grootste boosheid geldt nog wel de slapte van de Nederlandse politiek en samenleving om de eigen waarden te verdedigen. 'Ik vind dit een geweldig land. Als de vrijheid hier niet zo groot was, hadden we die schreeuwlelijkerds helemaal niet gehoord! Die vrijheid moeten we niet uitverkopen onder de noemer van het multiculturalisme. De islam is middeleeuws en heeft Nederland niks te bieden. Maagdenvliesherstel - het is 2003!'

Nederland moet patriottischer worden, vindt hij, in het uitdragen van de boodschap dat dit géén islamitisch land is. Godsdienst is voor het privédomein, publieke instituties met een islamitisch karakter zijn hem een doorn in het oog. Zoals islamitische scholen. 'Basisscholen waar jongens en meisjes gescheiden spelen, en waar meisjes van 7 jaar al een hoofddoekje moeten dragen, dat is toch niet te accepteren? Op die leeftijd zijn kinderen zich er toch nog helemaal niet van bewust dat ze een seksueel object zijn? Met zo'n hoofddoekje máák je ze ervan bewust.'

Maar vooral moet Nederland ophouden allerlei kwalijke praktijken te vergoelijken met de redenering dat die passen in de emancipatie van moslims. Ten eerste is dat schijnheilig, vindt Bouazza. 'Janmaat is weggepest, maar als de AEL "Arabieren eerst" roept, wordt dat gedoogd onder het mom van moslimemancipatie. Extreem-rechts is toch ook niet gezien als de emancipatie van skinheads?'

Ten tweede is het een denkfout. 'De gedachte is dat groeperingen als de AEL gelijkheid opeisen. Maar dat is niet zo: wat ze opeisen, is de superioriteit van de islam.' En ten derde zou Nederland beter moeten weten. 'Het is toch godgeklaagd dat we na drie generaties nog zitten te wachten op die emancipatie? Ik geloof niet in evolutie. Evolutie gaat veel te langzaam. De beuk erin, revolutie!'

Hoe komt het toch dat die mens praktisch hetzelfde ziet en denkt als ikzelf?

Van het domme en laffe klootjesvolk moeten we het inderdaad niet hebben. [size=6] De beuk erin, revolutie godverdomme![/size]
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2003, 08:15   #24
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
ANTWOORD :

Moslims en moslims zijn niet twee, maar minstens 5: Sunnieten en Sji'ieten, en bij de Sunnieten 4 verschillende hoofdstrekkingen. Dan vergeten we alle kleinere sekten en afgeleiden zoals de Bahai.

Net zoals Anglicanen, Potestanten en Katholieken verschillen over een zéér wezenlijk punt als seksualiteit en huwelijk voor gelovigen en priesters, verschillen ook de verschillende strekkingen bij de Islam op redelijk wat punten.

meer nog, afhankelijk van waar de nadruk op wordt gelegd, kan je uit de Islam (zoals uit de bijbel) twee tegengestelde boodschappen vinden. De eerste zegt "oog om oog, tand om tand". De tweede zegt "vergeven is beter". Jawel, ze staan er allebei in.

Los van het feit dat er dus absoluut niet zoiets bestaat als "de moslim", geeft deze tekst ook niet het hele verhaal weer. De "misdaden" van de Islam die hij opsomt, zijn culturele gegevens die ook hier lange tijd bestaan hebben : de moorden om de familie-eer te redden, de onderdrukking van de vrouw (stemrecht kregen ze in 1948, nog geen zestig jaar geleden !),... Afkeer van homo's is ook kenmerkend voor o.a. het Vlaams Blok en de streng katholieke gemeenschap. Ook zijn er een aantal van die "gebruiken" die eigenlijk door de Islam streng veroordeeld worden. Zo mag je geen enkele moslim (en zeker geen eigen familielid) vermoorden zonder dat deze je leven bedreigd heeft. Eermoorden zijn dus absoluut niet islamitisch, maar een deel van een andere cultuur die in de Islam gepast werd. (de Siciliaanse misschien? Of de Balkancultuur?)

Maar dit allemaal terzijde.
Deze inleiding is idd niet relevant....

.....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Bouazza heeft immers groot gelijk:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bouazza
[size=6]Nederland moet ophouden mee te werken aan de oprichting van de islam als totempaal. Verwacht niks van de islam, maar alles van mensen. Al deze discussies en polemieken, al het geschreeuw en de verontwaardiging, hebben ons niks anders opgeleverd dan bloedige knokkels.[/size]
Hier ben ik het mee eens [size=1] (flauw, I know)[/size]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Daarmee is alles gezegd : Stop met zeiken en lullen over de Islam, dat lost niks op.
Je 'inleiding', valt dat ook onder zeiken en lullen? Of reserveert u die termen enkel voor negatieve opmerkingen over de islam?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Werk met de mensen, dan geraken we wél verder. En dit is een zwaard dat langs TWEE kanten snijdt.
Yep.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Ik ben dus blij dat dit gepost is door een rechtse rakker.
Daar is het verdoemhoekje weer, het moest ervan komen....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Al betwijfel ik sterk dat hij het ook gelezen heeft...
Om het met Circe te zeggen:
Citaat:
Kijk van zo'n opmerkingen krijg IK het schijt van!
PS: Om te eindigen op een positieve noot: u reageert tenminste...
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2003, 11:13   #25
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Hoe komt het toch dat die mens praktisch hetzelfde ziet en denkt als ikzelf?
Darwin, dit lijkt me een positieve evolutie. Voortaan ga je niet meer elke Marokkaan/Turk/iedereen met een Arabische naam als moslim bestempelen?

Ik denk aan de manier waarop je met Omar Fathi 'gedialogeerd' hebt. Zie voor meer over Omar Fathi's ideeën zijn website: http://www.student.kuleuven.ac.be/~m9709479/. Je zal het misschien wel vaker eens zijn dan je denkt...

Een citaat van hem, op het forum, http://vitalderijer.studentenweb.org...topic.php?t=19 :
Citaat:
In feite komt het erop neer dat als men als allochtoon met een 'islamitische' achtergrond steeds weer poogt om zich positief uit te spreken over de islam ofwel uit een diepgaande onwetendheid of gebrekkige kennis over bepaalde aspecten uit de islam ofwel uit angst te worden gemarginaliseerd binnen de allochtone gemeenschap. Zo zijn er tal van voorbeelden aan te halen in Vlaanderen waarbij heel wat allochtone politici ofwel onder druk van de eigen gemeenschap of onder invloed van fundamentalisten zweren bij de volmaakte goedheid van de islam. Over vrijheid van meningsuiting gesproken...
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2003, 11:21   #26
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Een hint : lees eens de boeken "Angela's ashes" en " 't Is" van Frank McCourt.

Wat Bouazza beschrijft voor de Islam, beschrijft McCourt voor de katholieke Ieren. Nog zo'n plek waar men in de middeleeuwen is blijven steken...

Daar gaan we weer...

U vergeet de inquisitie, en het condoomverbod van de paus. Ook altijd goed om kritiek op de islam af te weren.
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2003, 17:44   #27
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sato
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Een hint : lees eens de boeken "Angela's ashes" en " 't Is" van Frank McCourt.

Wat Bouazza beschrijft voor de Islam, beschrijft McCourt voor de katholieke Ieren. Nog zo'n plek waar men in de middeleeuwen is blijven steken...

Daar gaan we weer...

U vergeet de inquisitie, en het condoomverbod van de paus. Ook altijd goed om kritiek op de islam af te weren.
Georg,
Heb je het nu nog niet verst�*�*n? Je m�*g godsdienst kritikeren, je moet zelfs, maar alléén de islam!! en 't is niet omdat Jezus een profeet van de islam is dat ze iets met elkaar te maken hebben!! (verstaan nu?)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2003, 18:08   #28
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sato
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Een hint : lees eens de boeken "Angela's ashes" en " 't Is" van Frank McCourt.

Wat Bouazza beschrijft voor de Islam, beschrijft McCourt voor de katholieke Ieren. Nog zo'n plek waar men in de middeleeuwen is blijven steken...
Daar gaan we weer...

U vergeet de inquisitie, en het condoomverbod van de paus. Ook altijd goed om kritiek op de islam af te weren.
Georg,
Heb je het nu nog niet verst�*�*n? Je m�*g godsdienst kritikeren, je moet zelfs, maar alléén de islam!! en 't is niet omdat Jezus een profeet van de islam is dat ze iets met elkaar te maken hebben!! (verstaan nu?)
In het versimpelen van het debat ben je wel een meester...

Even mezelf quoten (nu jij daar ook weer mee begint... )

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sato
Een atheïst is altijd actief.
Gods werken bestrijden is een dagtaak.
Zie http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=5847&start=0


De meeste mensen die ik ken die de islam bekritiseren zijn overigens ongelovigen. Wat ze van de pastoor niet meer pikken, willen ze nu, meer dan 30 jaar na de ontvoogding van de jaren '60, ook niet pikken van een imam. Begrijp je? Of leef je nog in de jaren 50?

Heb je ondertussen de tekst van Bouazza al gelezen?
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2003, 18:53   #29
Sprot
Burger
 
Sprot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Berichten: 130
Standaard

Citaat:

De meeste mensen die ik ken die de islam bekritiseren zijn overigens ongelovigen. Wat ze van de pastoor niet meer pikken, willen ze nu niet, meer dan 30 jaar na de ontvoogding van de jaren '60, ook niet pikken van een imam. Begrijp je?
Het is overigens niet aangewezen voor een andere gelovige om een andere monotheïstische godsdienst in vraag te stellen ...; dan stellen ze immers zichzelf in vraag ....
__________________
Ni dieu, ni maître !
Of zoals mijne mémé zaliger zei: 'Noch god, noch gebod!'
Geen tolerantie voor intolerantie!
http://dutch.faithfreedom.org/forum/
Sprot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2003, 21:23   #30
dutch
Provinciaal Statenlid
 
dutch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2003
Locatie: Darul Intisar
Berichten: 632
Standaard

Inderdaad Sprot, heb zelf ook al gemerkt dat bvb echte katholieken de islam ook verdedigen... Ze voelen zich in het monotheistische kruis getrapt, bedreigd, aangevallen, whatever. Tevens zijn ze door hun geloof ook nog eens super gehandicapt tegenover de islam, het principe van de linker- en de rechterwang is echt een lachertje tegenover deze religie, wat zeg ik, het is ideaal voor het moslim-expansionisme (inherent aan islam). Ze bekijken de islam dan ook door hun katholiek gekleurde bril van medeleven en naastenliefde (twee in de islam totaal onbekende begrippen, liefdadigheid is daar een door god op straffe der verdoemenis opgelegde plicht, niets meer, niets minder) en zitten daarom niet op de goede golflengte om islam te begrijpen, laat staan te doorgronden...
Treurig gewoon.

Dutch
__________________
http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum
islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2003, 06:40   #31
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sprot
Citaat:

De meeste mensen die ik ken die de islam bekritiseren zijn overigens ongelovigen. Wat ze van de pastoor niet meer pikken, willen ze nu niet, meer dan 30 jaar na de ontvoogding van de jaren '60, ook niet pikken van een imam. Begrijp je?
Het is overigens niet aangewezen voor een andere gelovige om een andere monotheïstische godsdienst in vraag te stellen ...; dan stellen ze immers zichzelf in vraag ....
Degene die dat ook doorhad was natuurlijk Mohammed zelf.In tegenstelling tot de afgodendienaars zijn de "mensen van het boek" (joden en christenen) niet zo slecht: ze hadden enkel hun boek hier en daar vervalst.
Indien hij ze van in het begin als even verwerpelijk als de afgodendienaren had afgeschilderd, had de koran ook niet als "verbeterde versie" (of upgrade nr.3) kunnen verkocht worden.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2003, 01:16   #32
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Inderdaad Sprot, heb zelf ook al gemerkt dat bvb echte katholieken de islam ook verdedigen... Ze voelen zich in het monotheistische kruis getrapt, bedreigd, aangevallen, whatever. Tevens zijn ze door hun geloof ook nog eens super gehandicapt tegenover de islam, het principe van de linker- en de rechterwang is echt een lachertje tegenover deze religie, wat zeg ik, het is ideaal voor het moslim-expansionisme (inherent aan islam). Ze bekijken de islam dan ook door hun katholiek gekleurde bril van medeleven en naastenliefde (twee in de islam totaal onbekende begrippen, liefdadigheid is daar een door god op straffe der verdoemenis opgelegde plicht, niets meer, niets minder) en zitten daarom niet op de goede golflengte om islam te begrijpen, laat staan te doorgronden...
Treurig gewoon.

Dutch
Dutch,
Niet alleen de katholieken...: Wie trok er aan 't zelfde zeel, eerst op de bevolkingconferentie in Kaïro en daarna op de kinderrechtenconferentie
(ik weet niet direct meer waar, maar 't was vorig jaar)? Juist: Het Vaticaan, de streng-islamietische landen en de USA...
bekijk deze link eens:
http://www.jamaat.org/islam/Isa.html
een pakistaanse koransite voor kinderen: niet zo antikristelijk als men van Pakistan zou verwachten. (er zijn er meer zo te vinden, Googl maar eens in die zin)
imho bewijst dat waar Mohammed zijn mosterd haalde: bij kristenen
-hetzij een kristelijke sekte die in zijn tijd nog in Palestina overleefde (Essenen???
-hetzij bij heringevoerd kristendom van eerst griekse later romeinse oorsprong, dus ofwel in Palestina, in Egypte (daar leven en bloeien nog altijd kopten) of in Syrie (druzen leven en bloeien eveneens nog)? Interessant op te merken dat het oudste geschreven exemplaar van het evangelie werd teruggevonden in Egypte op het einde van WO2: een papyrus met griekse tekst, gedateerd 4°eeuw, verzegeld in een griekse amphora.

Het bewijst vooral dat de ganse oppositie islam-kristendom, de "clash of cultures" gewoon door de Propaganda-abteilung(en) gecrëerd werd: in se is het een kappelletjesoorlog... (of, juister waarschijnlijk, een justificatie voor economische belangenconflicten)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2003, 12:58   #33
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Het bewijst vooral dat de ganse oppositie islam-kristendom, de "clash of cultures" gewoon door de Propaganda-abteilung(en) gecrëerd werd: in se is het een kappelletjesoorlog... (of, juister waarschijnlijk, een justificatie voor economische belangenconflicten)
Altijd even de nazi's erbij halen...

Ik durf het nauweljks vragen, maar...heb je ondertussen al Bouazza's tekst gelezen?
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2003, 13:31   #34
Vlaams Blokker
Vreemdeling
 
Vlaams Blokker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 11
Standaard

Beste Darwin,


Waarschijnlijk ben jij zo iemand die ergens in een verre uithoek van dit land woont en ken jij het woord 'moslim' enkel maar van horen zeggen. Blijkbaar ben jij inderdaad nergens bang voor. Niet om gecarjacked te worden, niet om openlijk op straat beroofd of ineen getimmerd te worden, niet om in één of ander recreatiepark gemolesteerd te worden,... Ach ja, men mag niet veralgemenen, is het niet? Die arme islamieten toch, je moet er bijna medelijden mee hebben!

Ik denk dat het bovendien nog niet tot jouw planeet is doorgedrongen dat er tegenwoordig gewapende, in het zwart geklede patrouilles door de straten van Antwerpen lopen die zomaar even de politie komen controleren! Ik zie de krantenkoppen al moesten er in het zwart geklede Vlamingen dit doen! De schande! De verontwaardiging! Meteen worden weer alle oud-strijders gemobiliseerd om ons weer even te herinneren aan het vreselijke Nazi-verleden!

Jij bent blind! Mag ik even uit de koran citeren?

Citaat:
9.5 Dus, wanneer de heilige maanden voorbij zijn, slacht dan de ketters af waar je ze ook vindt, neem hen gevangen en beleger hen en wacht hen op in een hinderlaag, en als ze zich dan bekeren en tot Allah bidden en boeten, leidt hen dan naar vrijheid want voorwaar, Allah is vergevingsgezind.

9.29 Bevecht hen die niet in Allah geloven... tot zij de prijs van het erkennen van Allah's superioriteit (sic!) betalen en tot onderwerping zijn gebracht.

9.30 En de Joden zeggen: Uzair is de zoon van Allah; en de Christenen zeggen: de Messias is de zoon van Allah; dit zijn de woorden van hun mond; ze imiteren de woorden van hen die voor hen ongelovig waren; dat Allah hen vernietige; hoe ketters zijn ze!

9.73 O profeet! Strijdt hard tegen de ongelovigen en de hypocrieten en geef niet aan hen toe; en hun bekomst zal de hel zijn, en het kwaad hun bestemming!

9.123 O gelovigen! Strijdt tegen de ongelovigen naast u en laat hen niets dan hardheid in u vinden; en weet dat Allah is met hen die ons bewaken tegen het kwaad.
QED!!!



Vlaams Blokker
__________________
Quid taces? Convincam si negas!
Vlaams Blokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2003, 13:46   #35
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Beste Vlaams Blokker,

heb je je vorige post écht gericht aan Darwin?

Misschien kan je beter eerst even het forum LEZEN en dan pas mensen persoonlijk becommentariëren?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2003, 14:44   #36
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sato
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Het bewijst vooral dat de ganse oppositie islam-kristendom, de "clash of cultures" gewoon door de Propaganda-abteilung(en) gecrëerd werd: in se is het een kappelletjesoorlog... (of, juister waarschijnlijk, een justificatie voor economische belangenconflicten)
Altijd even de nazi's erbij halen...

Ik durf het nauweljks vragen, maar...heb je ondertussen al Bouazza's tekst gelezen?
zoals ik al schreef: diagonaal, om te zien welke richting hij uitging...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2003, 14:51   #37
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

KNIP 2x gepost
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2003, 14:51   #38
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaamsblokker
dat er tegenwoordig gewapende, in het zwart geklede patrouilles door de straten van Antwerpen lopen.
Bewapend, dan zijn 't niet de meisjes van 'tAEL
Loopt Voorpost nu terug in 't zwart? Of is de VMO terug opgedoken? of TAK?Of heeft Rob-Klop-Vereycken een zwart kostuumpje?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2003, 15:09   #39
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sato
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Het bewijst vooral dat de ganse oppositie islam-kristendom, de "clash of cultures" gewoon door de Propaganda-abteilung(en) gecrëerd werd: in se is het een kappelletjesoorlog... (of, juister waarschijnlijk, een justificatie voor economische belangenconflicten)
Altijd even de nazi's erbij halen...

Ik durf het nauweljks vragen, maar...heb je ondertussen al Bouazza's tekst gelezen?
zoals ik al schreef: diagonaal, om te zien welke richting hij uitging...
Altijd even de nazi's erbij halen..."
normaal: d�*�*r hebben ze 't allemaal geleerd...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2003, 15:16   #40
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
zoals ik al schreef: diagonaal, om te zien welke richting hij uitging...
Altijd even de nazi's erbij halen..."
normaal: d�*�*r hebben ze 't allemaal geleerd...
Laat mij nu toch wel in het gedacht zijn zeker dat den Dolf zéker bij de Mo een groot stuk inspiratie gehaald heeft!
Volgens mij was de Mo namelijk éérst hé! (maar ik kan mis zijn natuurlijk 8) )

Was den Dolf ook niet ergens een kwiet kwijt ? Net zoals de Mo?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be