Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 18 augustus 2015, 18:41   #61
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Deze morgen (+- 01:00 uur) was er nog een topic "god en de duivel" of zoiets.
Deze is integraal verwijderd. Gecensureerd!?
Nochtans was er, tot die tijd toch zeker, niets dat beledigend of onfatsoenlijk was.
Graag een woordje uitleg?
Odol is offline  
Oud 18 augustus 2015, 21:13   #62
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Deze morgen (+- 01:00 uur) was er nog een topic "god en de duivel" of zoiets.
Deze is integraal verwijderd. Gecensureerd!?
Nochtans was er, tot die tijd toch zeker, niets dat beledigend of onfatsoenlijk was.
Graag een woordje uitleg?
Beste,

Wanneer iemand een dubbelnick gebruikt om een ban te omzeilen, dan worden zo mogelijk al diens bijdragen gewist.
Dat kan tot gevolg hebben dat niet alleen individuele berichten gewist worden, maar ook een heel topic met alle andere bijdragen, als de bewuste persoon het topic opstartte.

Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 22 augustus 2015, 13:09   #63
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

goed gezegd
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 22 augustus 2015, 14:16   #64
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Dank je, Rudy.
Diego Raga is offline  
Oud 22 augustus 2015, 14:55   #65
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Beste,

Heb net notie genomen van de ban van tandem.

Is het niet vreemd dat iemand met goede bedoelingen en sociale/monetaire rechtvaardigheid voor ogen (zie z’n posts) wordt geband (vanwege die zgn dubbelnick), terwijl de permanente ‘bijdragen’ van de gekende trollenbende aka Pandareus, Another Jack, Wapper, Eduard Khil ea ‘forumhelden’ steevast ongemoeid worden gelaten ?

Laatstgenoemden replyen nooit terzake of met onderbouwde tegenargumenten op het gegeven onderwerp, maar doen er alles aan om elke opgestarte draad te ridiculiseren/saboteren en dit eveneens bij andere posters, zodat verdere communicatie quasi onmogelijk blijkt en daar wordt vanuit de moderatie nooit op gereageerd.
Pandareus, Another Jack, Wapper? Waar haalt u dat vandaan?
Dat zijn gewone forummers in mijn ogen. Af en toe hebben die zelfs iets origineels te zeggen.

Over tandem heb ik mij ook geërgerd, omdat hij steeds naast het onderwerp copy past teksten post. Maar wordt hij daarom geband? Tja, Pontifex is de baas.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 22 augustus 2015 om 14:58.
geertvdb is offline  
Oud 22 augustus 2015, 14:58   #66
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dank je, Rudy.
Ik zou het niet te ver gaan zoeken Diego...
Ik kan niet spreken in naam van de moderatie, maar ik vermoed dat dit de directe aanleiding was:
Tandem's antwoord op Superstaaf:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Wat ben je toch een lul. At your service.
(waarmee ik niet wil insinueren dat Superstaaf op de rode driehoek gedrukt heeft)
Wapper is offline  
Oud 22 augustus 2015, 15:47   #67
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Pandareus, Another Jack, Wapper? Waar haalt u dat vandaan?
Dat zijn gewone forummers in mijn ogen. Af en toe hebben die zelfs iets origineels te zeggen.


Citaat:
Over tandem heb ik mij ook geërgerd, omdat hij steeds naast het onderwerp copy past teksten post. Maar wordt hij daarom geband? Tja, Pontifex is de baas.
Je kan je dan wel eraan ergeren en dat mag, maar je hebt dan ook de klasse om niet de troltoer op te gaan, als iemands mening je niet bevalt, itt sommige anderen.
Diego Raga is offline  
Oud 22 augustus 2015, 23:57   #68
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krates Bekijk bericht
Ik heb vandaag opgemerkt dat er weer een bijdrage van mij is verdwenen. Kijk ik kan dat soort van Stasi-praktijken dus echt niet appreciëren. Zou de moderator die verantwoordelijk is voor deze verwijdering zich bij mij kunnen melden met tekst en uitleg?
Volgens artikel 19 en artikel 25 van de Belgische grondwet heb ik recht op vrije meningsuiting. Ik zou deze dan ook graag gewaarborgd willen zien op dit forum.
maar jongen toch
de staatsveiligheid is in handen van islammollen of wist je dat niet, wel ik zeg het je
Mindset is offline  
Oud 23 augustus 2015, 10:15   #69
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Zelden had een ban minder met censuur te maken. Tandem kreeg ruimte om letterlijk honderden keer hetzelfde te berichten. Zijn evasieve houding ten aanzien van verdere vragen was ergens nog amusant. Maar zijn omgang met kritiek niet.

Trouwens, ik ben niet vergeten dat hij zijn wilde theorieën is beginnen verkondigen in het topic over collaboratie. Ook op die wansmakelijke houding is hij niet door de moderatie aangesproken.
dalibor is offline  
Oud 23 augustus 2015, 18:58   #70
Troubadour
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 december 2013
Berichten: 1.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Gezien je dus nérgensnuldebotte op ingaat
Jawel, Diego. Waar ik op inging is jouw bewering dat er in tandem's berichten een 'diepere' betekenis zit. Die is er niet. Jij ontwaart er gewoon je eigen gedachten in omdat hij zelf zo vaag is. Het enige wat hij doet is een spiegel maken waar je als lezer werkelijk alles uit kan fantaseren. Dat zijn psychologische spelletjes, geen rationele argumenten.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  I_Want_to_Believe.png‎
Bekeken: 95
Grootte:  535,5 KB
ID: 99572  

Troubadour is offline  
Oud 23 augustus 2015, 20:02   #71
Lance
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2014
Berichten: 1.553
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Pandareus, Another Jack, Wapper? Waar haalt u dat vandaan?
Dat zijn gewone forummers in mijn ogen. Af en toe hebben die zelfs iets origineels te zeggen.

Over tandem heb ik mij ook geërgerd, omdat hij steeds naast het onderwerp copy past teksten post. Maar wordt hij daarom geband? Tja, Pontifex is de baas.
Raadseltje: Wat is dit?
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
Lance is offline  
Oud 23 augustus 2015, 20:18   #72
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Zelden had een ban minder met censuur te maken. Tandem kreeg ruimte om letterlijk honderden keer hetzelfde te berichten. Zijn evasieve houding ten aanzien van verdere vragen was ergens nog amusant. Maar zijn omgang met kritiek niet.

Trouwens, ik ben niet vergeten dat hij zijn wilde theorieën is beginnen verkondigen in het topic over collaboratie. Ook op die wansmakelijke houding is hij niet door de moderatie aangesproken.
Ja, hij heeft die thread om zeep geholpen.
geertvdb is offline  
Oud 24 augustus 2015, 07:17   #73
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Zelden had een ban minder met censuur te maken. Tandem kreeg ruimte om letterlijk honderden keer hetzelfde te berichten. Zijn evasieve houding ten aanzien van verdere vragen was ergens nog amusant. Maar zijn omgang met kritiek niet.

Trouwens, ik ben niet vergeten dat hij zijn wilde theorieën is beginnen verkondigen in het topic over collaboratie. Ook op die wansmakelijke houding is hij niet door de moderatie aangesproken.
Die draad heeft tandem uiterst vakkundig naar de kloten geholpen met zijn off topic gezwam over zijn flutplan en zijn collages.

Troubadour heeft er reeds naar verwezen dat hij onder zijn vroegere nick (MIS) een permaban kreeg omdat hij het forum dreigde een proces aan te doen. Dan proberen die ban te omzeilen ==> buitengesmeten worden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 24 augustus 2015, 10:35   #74
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Tsja, dat hebde nu eenmaal op 'n forum. Gedrag van 'n bende kinderen, waar ze thuis van moeder de vrouw - als ze er al 1 hebben kunnen vinden en houden - petsen voor krijgen. 😆
SDX is offline  
Oud 24 augustus 2015, 12:00   #75
Troubadour
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 december 2013
Berichten: 1.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Troubadour heeft er reeds naar verwezen dat hij onder zijn vroegere nick (MIS) een permaban kreeg omdat hij het forum dreigde een proces aan te doen. Dan proberen die ban te omzeilen ==> buitengesmeten worden.
Voor wie daar aan twijfelt: toen hij problemen had om op de account MIS in te loggen, is hij op de account tandem gesprongen om te eisen dat men zou stoppen hem te dwarsbomen. En dan is er natuurlijk deze thread, waar ie op zichzelf gaat antwoorden.

Tsja, duidelijk kan je het natuurlijk niet maken.
Troubadour is offline  
Oud 24 augustus 2015, 13:10   #76
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour Bekijk bericht
Tandem's bedoeling is niet om een punt te maken maar om een discussie aan de gang te houden, waaraan de inhoud secundair is. Daarom dat hij zoveel nonsens spuit. Als het niet aan zijn persoonlijke aanvallen lag zou ik geloven dat hij een onderzoeksproject in AI was, want hij leert in ieder geval wel bij welke woorden hij moet gebruiken om mensen te vangen.
Het was dus misschien een BETER AI project, dat zelfs experten erin laat trappen, vanwege de persoonlijke aanvallen

Wat het geval zelf betreft: dat Tandem MIS was, is mij al jaren duidelijk. Het is eigenaardig dat anderen daar nu pas achter gekomen zijn. Tandem stond al een ganse tijd op mijn negeerlijst omdat daar gewoon niet zinnig mee gediscussieerd kan worden, geen enkele vorm van echte dialoog is mogelijk. Je zou wel gelijk kunnen hebben dat het een soort van verbeterde Eliza is, die gewoon wat termen uit je eigen bijdragen opneemt, maar in plaats van die te herhalen zoals eliza deed, daar enkel een soort van sneer over deed om dan oftewel zijn typische stukken tekst te herhalen, oftewel stukken wikipedia artikelen te copy-pasten die niks te maken hebben met de discussie.
patrickve is offline  
Oud 25 augustus 2015, 13:57   #77
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Ik zou het niet te ver gaan zoeken Diego...
Ik kan niet spreken in naam van de moderatie, maar ik vermoed dat dit de directe aanleiding was:
Tandem's antwoord op Superstaaf:


(waarmee ik niet wil insinueren dat Superstaaf op de rode driehoek gedrukt heeft)
Moest 'k moderator zijn dan zou 'k toch efkes glimlachen. Waar haal je het in je hoofd te beweren dat je iets niets insinueert. Dit is pure natrapperij. Dat gevarendriehoekje is er om klachten te melden. Het is nog steeds aan de moderatie om er gevolg aan te geven of niet. So what ?

Ik ben het dikwijls met iemand niet eens, maar Diego heeft een punt als hij zich ergert aan het permanent getrol van aandachtshoeren.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 25 augustus 2015 om 13:57.
Rudy is offline  
Oud 25 augustus 2015, 22:25   #78
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Moest 'k moderator zijn dan zou 'k toch efkes glimlachen. Waar haal je het in je hoofd te beweren dat je iets niets insinueert. Dit is pure natrapperij. Dat gevarendriehoekje is er om klachten te melden. Het is nog steeds aan de moderatie om er gevolg aan te geven of niet. So what ?
Rudy. Je hebt de discussie niet aandachtig gevolgd.
Ik heb het antwoord van tandem aan Superstaaf geciteerd, waarin deze laatste uitgescholden wordt voor lul. In principe ZOU Staaf hiervoor alle reden gehad KUNNEN hebben om RD te drukken. Dat WEET ik echter niet, Staaf kan best een enorme brede rug hebben. Het zou ook een andere forummer geweest kunnen zijn. Of meerdere forummers, met een ban van tandem als gevolg. Dus wilde ik vooral niet insinueren dat Staaf op RD zou gedrukt hebben want dat is Staaf's keuze.

Wat dat met natrapperij te maken heeft ontgaat mij totaal. Vraag misschien aan tandem er een schemaatje van te maken.

Citaat:
Ik ben het dikwijls met iemand niet eens, maar Diego heeft een punt als hij zich ergert aan het permanent getrol van aandachtshoeren.
Moest ik hier op antwoorden dat ik mij erger aan arrogante blaaskaken, zou jij je door die kwalificatie evenveel aangesproken voelen als ik door de kwalificatie aandachtshoer?
Wapper is offline  
Oud 25 augustus 2015, 23:01   #79
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Rudy. Je hebt de discussie niet aandachtig gevolgd.
schoolmeester wapper. spreek voor je zelf.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 25 augustus 2015, 23:51   #80
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
schoolmeester wapper. spreek voor je zelf.
Rudy. Dat heb ik net uitputtend gedaan: jij hebt MIJ beschuldigd van natrapperij. Wegens mijn leeftijd kan ik onmogelijk nog dieper op de hurken gaan zitten om het u nog diepgaander uit te leggen. Ik zal daar mee moeten leven.
Wapper is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be