Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 december 2003, 19:17   #61
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
blijf a.u.b op jullie vuilbakken-forum. Wij hebben niets te maken met politics.info.net!!!!
Das gesproken!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 19:58   #62
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris
 
Vlaamse Leeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 6.048
Standaard

De vorige keer ging de forummeeting door in Leuven. Daar waren we met een 10-tal mensen. Het was een leuke avond en natuurlijk wordt er over politiek gebabbeld, maar er wordt ook veel gelachen.

Dus zeker komen.
__________________


N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 20:49   #63
Duvel
Partijlid
 
Duvel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvel
Kom je nu of niet ?

anders, ik moet binnenkort toch in Jabeke zijn , dan spring ik wel eens binnen hoor.

om ne keer te babbelen, en de anonimiteit te doorbreken he

PS ik blijf niet eten
Welkom, ik zet voor u een keverslaatje klaar...
Jamaar : ik zei dat ik NIET bleef eten

Leer lezen
__________________
Duvel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 20:49   #64
Duvel
Partijlid
 
Duvel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
blijf a.u.b op jullie vuilbakken-forum. Wij hebben niets te maken met politics.info.net!!!!
Das gesproken!
RACISTEN 8)
__________________
Duvel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 21:50   #65
KempensBoerke
Burgemeester
 
Geregistreerd: 3 januari 2003
Berichten: 583
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
blijf a.u.b op jullie vuilbakken-forum. Wij hebben niets te maken met politics.info.net!!!!
Gelieve een beetje meer hoffelijkheid te tonen tegenover de vrienden van PI, a.u.b.
Ik schaam me in jouw plaats tegenover hen.

Het is trouwens een leuk initiatief, zo'n gezamenlijke forummeeting.

Boerke.

pee es: sorry dat ikzelf niet kan komen.
KempensBoerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 23:42   #66
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

natioke schreef:
Ik schrijf op beide fora en er is inderdaad een groot verschil in mentaliteit. Ik denk dat er inderdaad op pi meer gelachen en gezwanst wordt. Ik vind geen van beide beter dan het andere. Alleen, hier moet je natuurlijk veel langer lezen aan de antwoorden. Die zijn langer en meer ontopic. Op pi wordt eigenlijk al lang niet echt meer gediscussieerd. De meesten komen daar ook volgens mij omdat ze elkaar ondertussen al redelijk goed kennen. Er zijn daar inderdaad al verscheidene forummeetings geweest. Die zorgen ervoor dat het meer op een vriendengroepje lijkt. Alles wordt daar veel persoonlijker opgevat ook denk ik, gewoon omdat iedereen iedereen kent. ( of toch een heleboel van de mensen die er schrijven.) Maar ik zou het geen riool noemen zoals sommigen dat hier wel doen. Het is er ook enkel bagarre als er ene of andere het nodig vindt om persoonlijk aan te vallen. En aangezien er daar een schandpaal is, zijn dat wrede discussies. Maar ik blijf erbij. Beide fora hebben hun eigenheid en hun goede kanten. Bij politics.be wordt er veel meer ontopic gediscussiëerd en zijn de discussies op een hoger niveau. Er wordt hier meer in de diepte gediscusiëerd.
Misschien voor de groepssfeer toch nog maar eens een forummeeting proberen? En net zoals op pi voor een avondje alle meningsverschillen opzij zette, en over de partij of politieke kleur heen kijken. Tis niet omdat iemands mening je niet aanstaat, dat hij of zij als mens niet kan meevallen. Dat is iets wat daar wel aanvaardt wordt. ( uitz. bevestigen natuurlijk altijd de regel, kzal het zelf maar zeggen voor thepiano dat doet.)
Het lange leven van dit forum is dat er nog steeds zeer inhoudelijk gediscussiëerd wordt. En het volk hier schrijft en blijft schrijven.

Luddo schreef:
Natioke, ik ben een beetje in hetzelfde geval en denk er min of meer over zoals jij. Op dat forum ken ik niemand persoonlijk. Ik schakel wel graag over van het ene naar het andere forum. Op PI wordt inderdaad wat meer gelachen en meer gerelativeerd. Ik heb niet zo een behoefte aan ellenlange geleerdgeschreven artikels. Ik ben zoiets beu gelezen. Je kan best inhoudelijk discussiëren zonder de universiteitsprofessor uit te hangen. Mijn regel is: Iedereen mag schrijven wat hij wil, zolang ik ook mijn zeg kan en mag doen. En aan scheldpartijen probeer ik mij niet te bezondigen.
Wat ik aan dit forum (politics.be) beter vind zijn de vele mogelijkheden om goede en eenvoudige recepten te vinden en ook met gewone practische vraagjes kan je hier terecht. Dit vind ik een meerwaarde die ik niet wil missen en regelmatig raadpleeg.


Bij deze twee meningen sluit ik me het liefst aan.

Alleen vergeet men daar soms het verschil te maken met "lachen" en het "belachelijk" maken van iets...of iemand.

Hoewel ,op dit forum gebeurt dat ook.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 00:01   #67
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den broeder
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo

Hey Broederke, weette nieks beters? "Mestkever" is ondertussen een eretitel geworden! Nee, echt iets heel smerigs zoals ... VLD-er... of Spiritist... of BUBber... of mossel ... zoek het zelf maar uit!
Piano !

zo beter ?
Nu moette nie overdrijven, hé Broeder!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 00:02   #68
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
natioke schreef:
Ik schrijf op beide fora en er is inderdaad een groot verschil in mentaliteit. Ik denk dat er inderdaad op pi meer gelachen en gezwanst wordt. Ik vind geen van beide beter dan het andere. Alleen, hier moet je natuurlijk veel langer lezen aan de antwoorden. Die zijn langer en meer ontopic. Op pi wordt eigenlijk al lang niet echt meer gediscussieerd. De meesten komen daar ook volgens mij omdat ze elkaar ondertussen al redelijk goed kennen. Er zijn daar inderdaad al verscheidene forummeetings geweest. Die zorgen ervoor dat het meer op een vriendengroepje lijkt. Alles wordt daar veel persoonlijker opgevat ook denk ik, gewoon omdat iedereen iedereen kent. ( of toch een heleboel van de mensen die er schrijven.) Maar ik zou het geen riool noemen zoals sommigen dat hier wel doen. Het is er ook enkel bagarre als er ene of andere het nodig vindt om persoonlijk aan te vallen. En aangezien er daar een schandpaal is, zijn dat wrede discussies. Maar ik blijf erbij. Beide fora hebben hun eigenheid en hun goede kanten. Bij politics.be wordt er veel meer ontopic gediscussiëerd en zijn de discussies op een hoger niveau. Er wordt hier meer in de diepte gediscusiëerd.
Misschien voor de groepssfeer toch nog maar eens een forummeeting proberen? En net zoals op pi voor een avondje alle meningsverschillen opzij zette, en over de partij of politieke kleur heen kijken. Tis niet omdat iemands mening je niet aanstaat, dat hij of zij als mens niet kan meevallen. Dat is iets wat daar wel aanvaardt wordt. ( uitz. bevestigen natuurlijk altijd de regel, kzal het zelf maar zeggen voor thepiano dat doet.)
Het lange leven van dit forum is dat er nog steeds zeer inhoudelijk gediscussiëerd wordt. En het volk hier schrijft en blijft schrijven.

Luddo schreef:
Natioke, ik ben een beetje in hetzelfde geval en denk er min of meer over zoals jij. Op dat forum ken ik niemand persoonlijk. Ik schakel wel graag over van het ene naar het andere forum. Op PI wordt inderdaad wat meer gelachen en meer gerelativeerd. Ik heb niet zo een behoefte aan ellenlange geleerdgeschreven artikels. Ik ben zoiets beu gelezen. Je kan best inhoudelijk discussiëren zonder de universiteitsprofessor uit te hangen. Mijn regel is: Iedereen mag schrijven wat hij wil, zolang ik ook mijn zeg kan en mag doen. En aan scheldpartijen probeer ik mij niet te bezondigen.
Wat ik aan dit forum (politics.be) beter vind zijn de vele mogelijkheden om goede en eenvoudige recepten te vinden en ook met gewone practische vraagjes kan je hier terecht. Dit vind ik een meerwaarde die ik niet wil missen en regelmatig raadpleeg.


Bij deze twee meningen sluit ik me het liefst aan.

Alleen vergeet men daar soms het verschil te maken met "lachen" en het "belachelijk" maken van iets...of iemand.

Hoewel ,op dit forum gebeurt dat ook.
Prof, ik denk daggij ne goeie mens zijt!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 08:57   #69
canis lupis
Burger
 
canis lupis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Locatie: borgerhout
Berichten: 166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door canis lupis

Beste Maarten,
Even tegenspreken het pakhuis is dat op't zuid? ga dan zaterdag maar eens kijken , alles staat VOL , ik zit elke zaterdag omzeggens in het GROENE PAARD aan de Vlaamse KAAI en geloof me alle restaurants en café's zitten goed vol het is dab ook "trendy" om daar uit te gaan
Groetjes
Canis
Heb juist gebeld. Plaats genoeg. Heb ineens gereserveerd voor tussen de 20 en de 30 personen. Zorg dus maar dat je er bent !

Maarten
Allee vooruit dan 't is maar omdat ge er ene op doet hé Maarten? Normaal staat het er vol en nadien ga ik een kroeg verder steeds goeie Life bands daar, en zelf gemaakte citroenjenever!!
goe tegen de kou
__________________
Door de recente besparingen
zal het licht aan het einde der tunnel
worden gedoofd
canis lupis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 11:42   #70
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Ik ga niks zeggen Maarten, alleen dit maar:

[size=6]Forummeetings kunnen Uw gezondheid schaden.[/size]
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 12:30   #71
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Forummeetings zijn niets voor de Luddo van [size=7]KLOOSTERZUSTER!!![/size]

Het is altijd veel te ver voor zijn brommerke en als hij nog zo een dikke [size=7]KLOOSTERZUSTER!!![/size]
vanachter op het stoeleke moet meenemen dan wordt dat helemaal niets!
Die NON van Tacitus neem ik zeker niet mee want die verstaat geen Nederlands!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 13:43   #72
Commie
Lokaal Raadslid
 
Commie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2003
Locatie: 't stad
Berichten: 313
Standaard

Op de vorige forummeeting van PI ging het er zo te zien erg jolig aan toe:

Commie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 13:54   #73
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Commie
Op de vorige forummeeting van PI ging het er zo te zien erg jolig aan toe:

Een forummeeting van het Vlaams Blok (=FRIET).... de laatste niet-Blokker (Pyramus) die dat geprobeerd heeft durft zich nergens meer te vertonen, sinds Vicky zijne nek heeft omgedraaid.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 13:59   #74
De Knut
Minister
 
De Knut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 3.637
Standaard

Vooral niet vergeten te liegen he ventje
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 14:39   #75
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Vooral niet vergeten te liegen he ventje
Op dit forum zeg je niet ventje maar: Meneer Piano. 8)
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 14:40   #76
De Knut
Minister
 
De Knut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 3.637
Standaard

Maak u maar ni te dik, ventje. 8)
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 14:43   #77
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Maak u maar ni te dik, ventje. 8)
Kijk jij maar naar de klok, binnen een paar uren zit het er weer op voor je tot maandagmorgen. Ik kom n�* 18u00 nog wel eens terug kijken hier. Doewie!
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 14:57   #78
De Knut
Minister
 
De Knut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 3.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Maak u maar ni te dik, ventje. 8)
Kijk jij maar naar de klok, binnen een paar uren zit het er weer op voor je tot maandagmorgen. Ik kom n�* 18u00 nog wel eens terug kijken hier. Doewie!
Hmmm... 'k denk da'k vandaag eens wat overuren ga doen...
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 15:13   #79
den broeder
Partijlid
 
den broeder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2003
Berichten: 269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik kom n�* 18u00 nog wel eens terug kijken hier. Doewie!
Ik ook, ventje ! 8)
__________________
Piep ons tuut: http://www.tuut-tuut/boingboing/peppi en kokki.php
den broeder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 17:33   #80
Dina
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 13 mei 2002
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Een forummeeting van het Vlaams Blok (=FRIET).... de laatste niet-Blokker (Pyramus) die dat geprobeerd heeft durft zich nergens meer te vertonen, sinds Vicky zijne nek heeft omgedraaid.
..... nadat Pyramus met zijn giftige pen zwaar had uitgehaald naar Vicky.
Het is niet omdat je een Vlaams Blokker bent dat je een olifantenhuid kweekt.
De waarheid heeft zo zijn rechten....

En voor de rest :
Dina is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be