Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 15 mei 2006, 06:58   #1
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard Stemmenkampioen

En meteen houdt de stemmenkampioen van HLN maar een extra stemronde die moet duidelijk maken hoe de kiezers reageren op de dramatische schietpartij, die omwille van het kader (familie van VB mandataris) uiteraard uitvoerig in de media wordt uitgesmeerd.

In het belang van Limburg vroeg een lezer of de krant ook de verwijzing naar de partij zou hebben gemaakt moest het om bv familie of lid of mandataris van bv de CD&V gaan.
Neen , waarschijnlijk niet antwoordde de redacteur schoorvoetend.
Hetgeen nogmaals de collectieve hetze en demonisering van het Belgische apparaat tegenover het VB illustreert.

De stemmenkampioen is nu het ultieme instrument om de zoveelste analyse te maken van wat zoal de opmars van het VB kan tegenhouden.
Wees er maar zeker van dat de regerings-denktank met ondermeer Brice De Ruyver, Noel Slangen en andere gevaarlijke reptielen die zich als spin doctors uitgeven en daarin participeren, en die enkel maar tot doel hebben om methodes te ontwikkelen teneinde de enige partij die het gedrocht Belgie kan bedreigen te counteren.,...wees er dus maar zeker van dat dit gezelschap op het randje van de stoel de uitslag afwacht.

Wanneer dan het VB klein is gekregen, op welke partij gaat die thinktank haar pijlen dan richten ???????
Dit heeft niets meer met democratie te maken, lang leve het communisme , lang leve links.


At your service
bob. is offline  
Oud 15 mei 2006, 07:21   #2
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht
En meteen houdt de stemmenkampioen van HLN maar een extra stemronde die moet duidelijk maken hoe de kiezers reageren op de dramatische schietpartij, die omwille van het kader (familie van VB mandataris) uiteraard uitvoerig in de media wordt uitgesmeerd.
Valt de uitslag voor uw partij tegen dat ge hem in uw artikel niet opneemt?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 15 mei 2006, 07:36   #3
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Nogmaals zo'n bewijs dat het VB lijkenpikkers zijn. Ze zegevieren al op voorhand.
Bhairav is offline  
Oud 15 mei 2006, 07:41   #4
xmordan
Burgemeester
 
xmordan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: arm belgie
Berichten: 536
Standaard

Denkt men nu echt dat men door het VB af te schaffen het rechtse denken gaat kunnen uitroeien? En dat de problemen plots allemaal van de hand zijn?
Het VB is ontstaan uit het ongenoegen van het volk en niet andersom.
VB is de spreekbuis van 1 op 3 vlamingen in dit land, is het niet naief te denken dat deze mensen plots links gaan stemmen omdat een psychopaat 2 allochtonen neerschiet? Moest het VB er niet meer zijn om de stem van deze vlamingen naar voor te brengen, dan pas mag men geweld en chaos verwachten. Want de vlaming neemt dit niet langer. Ook de wijze waarop de zogenaamde democratische partijen deze zaak uit buiten om het VB te vernietigen is bij de kiezer niet in dovemansoren gevallen.
Het VB heeft nooit gezegd dat men allochtonen moest neerschieten. Ze wilden alleen de wapenwet versoepelen zodat handelaars de mogelijkheid kregen hun goed en gezin beter te kunnen verdedigen. Met die handelaars bedoelde men ook de indische eigenaar van de nachtwinkel.
xmordan is offline  
Oud 15 mei 2006, 07:45   #5
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Valt de uitslag voor uw partij tegen dat ge hem in uw artikel niet opneemt?
-----------


Het initiatief waarnaar U verwijst is helaas naar de prullemand verwezen.
Wist je dat op site van diezelfde stemmenkampioen de peilingen sinds december vorig jaar niet meer werden vermeld.
Ik heb het we over de peilingresultaten en niet over de analyses van de weekvragen let wel.
Je kan de resultaten van elke trimester natuurlijk in de krant lezen (de dag van publicatie zelf) , maar naslagwerk zit er niet meer in.
Ik zond een mail naar HLN met de vraag of de actualisering van de peilingresultaten een vergetelheid van hunentwege is of was.
Tot nu toe nog geen reactie ontvangen.


At your service
bob. is offline  
Oud 15 mei 2006, 07:52   #6
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Nogmaals zo'n bewijs dat het VB lijkenpikkers zijn. Ze zegevieren al op voorhand.
------


Integendeel jonge Bhairav.
Lees in een van mijn post van vandaag hoe ik het betreur dat Hans Van Temsche in 4 minuten meer heeft vernield dan er in 15 jaar werd opgebouwd.
Om dan nog niet te spreken over het veroorzaakte menselijk leed.


At your service
bob. is offline  
Oud 15 mei 2006, 08:10   #7
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht
Wees er maar zeker van dat de regerings-denktank met ondermeer Brice De Ruyver, Noel Slangen en andere gevaarlijke reptielen die zich als spin doctors uitgeven en daarin participeren, en die enkel maar tot doel hebben om methodes te ontwikkelen teneinde de enige partij die het gedrocht Belgie kan bedreigen te counteren.,...wees er dus maar zeker van dat dit gezelschap op het randje van de stoel de uitslag afwacht.
De Belgische politiek wordt in de Belgische salons gemaakt. Onze Franstalige lieverdjes willen de stopzetting vd dotaties en als het ff kan een verbod op het Belang.
Niet voor niets stelt Johan VDL zich erg gematigd op: een tactisch spelletje om te verhelen dat straks sp.a / spirit de Vlaamse stemmen zullen moeten leveren om met het Vlaams Belang gedane zaak te maken.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 15 mei 2006, 08:31   #8
xmordan
Burgemeester
 
xmordan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: arm belgie
Berichten: 536
Standaard

Ik kijk al uit naar de politieke debatten die zullen plaatsvinden na de volgende verkiezingen. En hoe Filosofen, politiek deskundigen en vooral veel teleurgestelde politiekers een uitleg zullen geven na de zoveelste pandoering.
xmordan is offline  
Oud 15 mei 2006, 08:45   #9
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Niet voor niets stelt Johan VDL zich erg gematigd op: een tactisch spelletje om te verhelen dat straks sp.a / spirit de Vlaamse stemmen zullen moeten leveren om met het Vlaams Belang gedane zaak te maken.

Ik krijg achting voor Vandelanotte.
Die blijkt slim genoeg om niet aan overkill te doen.
Ik ben dol op VB-bashing, maar ben tevens van oordeel dat zoiets gedoseerd moet gebeuren, en op het juiste moment.
Als je te nadrukkelijk en te vaak de grote woorden bovenhaalt, dan verslijten ze, en trekt geen hond er zich nog iets van aan.

Voorts ben ik er nog niet uit wat nu de goeie strategie is.
-Het VB volledig verbieden en buiten de wet stellen, lijkt me niet oppportuun. Hoe ga je 1 mln. kiezers kanalizeren. Ik zie die niet direct braafjes rood-blauw-tsjeef stemmen als hun ventiel-partij waarlangs ze stoom kunnen afblazen niet meer voorhanden is.
-Volledig de dotatie afnemen, zou ook raar overkomen. Dotatie hangt af van stemmenaantal, niet van opinies.
-Voor drie maand de poen inhouden, lijkt me het meest opportuun. Niet doodnijpen, maar een poot afwringen. Dan is kritiek onmogelijk, want ze mogen nog bestaan én ze zijn niet alles afgenomen, maar hun financiële armslag is tenminste gekortwiekt, wat onvermijdelijk hun einde inluidt op langere termijn, zonder dat het lijkt of de andere partijen er schuld aan hebben.

Tot zover mijn gokje.
8)
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 15 mei 2006, 09:54   #10
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht

Ik krijg achting voor Vandelanotte.
Die blijkt slim genoeg om niet aan overkill te doen.
Ik ben dol op VB-bashing, maar ben tevens van oordeel dat zoiets gedoseerd moet gebeuren, en op het juiste moment.
Als je te nadrukkelijk en te vaak de grote woorden bovenhaalt, dan verslijten ze, en trekt geen hond er zich nog iets van aan.

Voorts ben ik er nog niet uit wat nu de goeie strategie is.
-Het VB volledig verbieden en buiten de wet stellen, lijkt me niet oppportuun. Hoe ga je 1 mln. kiezers kanalizeren. Ik zie die niet direct braafjes rood-blauw-tsjeef stemmen als hun ventiel-partij waarlangs ze stoom kunnen afblazen niet meer voorhanden is.
-Volledig de dotatie afnemen, zou ook raar overkomen. Dotatie hangt af van stemmenaantal, niet van opinies.
-Voor drie maand de poen inhouden, lijkt me het meest opportuun. Niet doodnijpen, maar een poot afwringen. Dan is kritiek onmogelijk, want ze mogen nog bestaan én ze zijn niet alles afgenomen, maar hun financiële armslag is tenminste gekortwiekt, wat onvermijdelijk hun einde inluidt op langere termijn, zonder dat het lijkt of de andere partijen er schuld aan hebben.

Tot zover mijn gokje.
8)
--------


Dotatie afnemen lijkt me de meest voor de hand liggende reactie, ze zat er trouwens al aan te komen, maar nu krijgt men uiteraard een godsgeschenk in de schoot geworpen om dat te doen zonder de publieke opinie te shockeren, een publieke verontwaardiging die meestal resulteert in extra stemmen.
Maar dat wist jij uiteraard al zelf.

Maar beste Staaf (het zijn wellicht woorden in de wind , maar ik probeer toch) wat ga je doen nadat er met het VB is afgerekend ???
Feest vieren, rustig onze samenleving verder zien balkaniseren omwille van partijen die maar al te graag in de aan een razend tempo groeiende allochtone kiezersvijver vissen en derhalve geen kordate maatregelen durven nemen tegen de ' kutcriminaliteit ' (zie Molenbeek en PS) ?

Of ga je rustig afwachten wat de toekomst brengt.

Ik ben een rechtse (geweldloze) man die niet in (overdadig) multuculturalisme gelooft, ik stem daarom op een partij die zegt van daar iets aan te willen doen.
Tot hiertoe heeft die partij in tegenstelling tot alle andere nog niet kunnen/mogen bewijzen of wat ze beweren ook waar is.
Ik geef ze dus het voordeel van de twijfel.

Stel nu dat de geschiedenis uitwijst dat ik verkeerd was ?..........no harm done.
Stel nu dat de geschiedenis uitwijst dat multiculturalisten zoals jij verkeerd waren ? ,..........too late !!!
De demografische en islamitische verschuiving is dan van die orde dat geen terugschroeven meer mogelijk is, en de derde poging in de geschiedenis van de mensheid tot verislamisering van het westen is een feit.
Al eens een kijkje gaan nemen in de sharia-wijken rond Parijs Staaf ??
Neen ,dat zal niet, daarvoor heb je geen tijd tussen al dat VB-bashen op dit forum.


At your service
bob. is offline  
Oud 15 mei 2006, 10:15   #11
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht

Ik krijg achting voor Vandelanotte.
Die blijkt slim genoeg om niet aan overkill te doen.
VDL doet aan schadebeperking of minstens dekt hij zich in. Hij vertaalt de Waalse oekaze van di Rupo naar de Vlaamse situatie toe.
Natuurlijk is 't genen ezel.
Citaat:
Voorts ben ik er nog niet uit wat nu de goeie strategie is.
(...)
-Voor drie maand de poen inhouden, lijkt me het meest opportuun.
(...)
It 's a deal.
Vlaams belang: slachtoffer van een nihilistische dolgedraaide bietenkwiet.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 15 mei 2006, 10:18   #12
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Vreemd dat bij de mp3 moord geen extra peiling werd ingelast om te zien of het VB vooruit zou zijn gegaan.

De hysterie loopt er nu toch wel in vette druppels vanaf.
Jazeker is offline  
Oud 15 mei 2006, 10:34   #13
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Vreemd dat bij de mp3 moord geen extra peiling werd ingelast om te zien of het VB vooruit zou zijn gegaan.

De hysterie loopt er nu toch wel in vette druppels vanaf.
De moeder van alle demoniseringen is begonnen, Jazeker.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 15 mei 2006, 10:39   #14
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
De moeder van alle demoniseringen is begonnen, Jazeker.
Ik vrees voor jullie dat velen tot het bittere eind willen gaan deze keer.
Ach ja, na de amfibiëen moesten ook de reptielen hun positie ooit eens afstaan...
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline  
Oud 15 mei 2006, 10:43   #15
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Ach ja, na de amfibiëen moesten ook de reptielen hun positie ooit eens afstaan...
Weer eens een mooi voorbeeldje van deshumaniseren van een politieke tegenstander.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 15 mei 2006, 10:48   #16
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Weer eens een mooi voorbeeldje van deshumaniseren van een politieke tegenstander.
zoiets als allochtonen en vreemdelingen "parasieten" noemen.
what goes around, comes around !8)
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 15 mei 2006, 11:34   #17
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht

Ik krijg achting voor Vandelanotte.
Die blijkt slim genoeg om niet aan overkill te doen.
Ik ben dol op VB-bashing, maar ben tevens van oordeel dat zoiets gedoseerd moet gebeuren, en op het juiste moment.
Als je te nadrukkelijk en te vaak de grote woorden bovenhaalt, dan verslijten ze, en trekt geen hond er zich nog iets van aan.

Voorts ben ik er nog niet uit wat nu de goeie strategie is.
-Het VB volledig verbieden en buiten de wet stellen, lijkt me niet oppportuun. Hoe ga je 1 mln. kiezers kanalizeren. Ik zie die niet direct braafjes rood-blauw-tsjeef stemmen als hun ventiel-partij waarlangs ze stoom kunnen afblazen niet meer voorhanden is.
-Volledig de dotatie afnemen, zou ook raar overkomen. Dotatie hangt af van stemmenaantal, niet van opinies.

-Voor drie maand de poen inhouden, lijkt me het meest opportuun. Niet doodnijpen, maar een poot afwringen. Dan is kritiek onmogelijk, want ze mogen nog bestaan én ze zijn niet alles afgenomen, maar hun financiële armslag is tenminste gekortwiekt, wat onvermijdelijk hun einde inluidt op langere termijn, zonder dat het lijkt of de andere partijen er schuld aan hebben.

Tot zover mijn gokje.
8)
Heb je hun nog niet horen stoefen over hun geheime kas, waarin fondsen zitten voor het geval van drooglegging.
Een soort stakingskas zoals bij de vakbonden. Zou hier geen openheid over moeten zijn, zodat we een termijn kunnen bepalen die een beetje pijn doet ?
Vakbonden moeten die volgens het VB toch ook vrijgeven, zadat ze weten hoelang ze een toekomsdtige confrontatie kunnen aanhouden.
Als ze ondertussen niemand aangeworven hebben, dan hebben ze nog steeds één personeelslid te betalen, de rest zijn door de overheid betaalde parlementaire medewerkers. Heet loon van die ene kan gerust door een kleine bijdragen van de "overbetaalde" parlementairen gebeuren. Enkel de propagandamachiene zou op iets lagere snelheid draaien.

Laatst gewijzigd door spherelike : 15 mei 2006 om 11:40.
spherelike is offline  
Oud 15 mei 2006, 11:39   #18
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Heb je hun nog niet horen stoefen over hun geheime kas, waarin fondsen zitten voor het geval van drooglegging.
Geef de stoefer een stuk brood, de klager kent geen nood.

Mocht die kas werkelijk zo goedgevuld zijn, dan zou het VB misschien zo principiëel kunnen zijn om zelf dotaties te weigeren. Die komen tenslotte vanuit een staatsbestel dat ze ten gronde aanvechten...........
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 15 mei 2006, 11:47   #19
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Geef de stoefer een stuk brood, de klager kent geen nood.

Mocht die kas werkelijk zo goedgevuld zijn, dan zou het VB misschien zo principiëel kunnen zijn om zelf dotaties te weigeren. Die komen tenslotte vanuit een staatsbestel dat ze ten gronde aanvechten...........
Om dat geld te zien verdwijnen richting Zuiden.
Trouwens het Belang heeft dat geld heel erg nodig.
Net zo als de andere democratische partijen.
't Zou erg zijn dat ze dat geld v 't Belang zouden afpakken, persies ofdat zij tegen dat gestoord geval gezegd zouden hebben van die mensen neer te schieten.
't Gaat hier over de moeder van alle demoniseringen.
Zover is 't gekomen.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 15 mei 2006, 11:49   #20
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SS
-Voor drie maand de poen inhouden, lijkt me het meest opportuun. Niet doodnijpen, maar een poot afwringen. Dan is kritiek onmogelijk, want ze mogen nog bestaan én ze zijn niet alles afgenomen, maar hun financiële armslag is tenminste gekortwiekt, wat onvermijdelijk hun einde inluidt op langere termijn, zonder dat het lijkt of de andere partijen er schuld aan hebben.
Op welke wettelijke basis wil je een partij die meedoet aan democratische verkiezingen voor drie maanden droogleggen omdat de familie van een dolgedraaide schutter een lidkaart hebben?

Zal het nu in het vervolg standaard worden dat bij andere moorden de familie van de dader doorgelicht wordt om te zien uit welke hoek de kogels kwamen? wordt die partij dan ook drooggelegd voor drie maanden?

Weet iemand op welke partij deze daders gestemd hebben? Gewoon maar om te weten "waar ZIJ hun mosterd hebben gehaald voor de uitvoering van hun daden":

Citaat:
Gisteravond (13/5)werd in Hemiksem een restaurant overvallen.
De daders waren overduidelijk Noord-Afrikanen. (of misschien Polen) Met 4 en gewapend.
De nog aanwezigen werden geslagen en beroofd van GSM, juwelen en portefeuille.
Eén vrouw werd verkracht doordat men een wapen in haar binnendrong. Dit in het zicht van alle aanwezigen.
Waarschijnlijk socialisten of PVDA'ers die vinden dat men het kapitaal moet gaan halen waar het zit.

Spijtig dat enkel de Zondagskrant die "fait divers" vermeldde.
circe is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be