Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 22 mei 2006, 07:51   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plot Bekijk bericht
Mestkevers?
Je was me even voor, maar idd, d�*t heeft Karel de Gucht met een vroeger Duits staatshoofd gemeen. Hij benoemde de mensen die hij wilde vernietigen ook als insecten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 mei 2006 om 07:51.
Knuppel is offline  
Oud 22 mei 2006, 08:02   #22
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vermassen
"Natuurlijk is er ook een kleine groep van allochtonen - wat ik trouwens een raar woord vind - die zich uitdagend gedragen en zo propagandisten voor extreem rechts worden. Ik kan begrip opbrengen voor het feit dat ze zich slecht voelen, dat ze op straat rondhangen, dat ze minder kansen hebben. Maar door hun gedrag wakkeren ze het racisme aan en doen ze ook hun eigen mensen, de meerderheid die wel brave burgers zijn, een groot onrecht aan."
Zou Vermassen ook begrip kunnen opbrengen voor de grote groep autochtonen - wat effectief een raar woord is voor Belgen die hier al generaties lang wonen - die het uitdagend gedrag van die kleine groep allochtonen kotsbeu zijn. Volgens Vermassen doet deze kleine groep hun EIGEN mensen een groot onrecht aan... dat ze vooral de autochtone mensen groot onrecht aandoen wordt echter uitgelegd als "racisme aanwakkeren".
circe is offline  
Oud 22 mei 2006, 08:39   #23
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zou Vermassen ook begrip kunnen opbrengen voor de grote groep autochtonen - wat effectief een raar woord is voor Belgen die hier al generaties lang wonen - die het uitdagend gedrag van die kleine groep allochtonen kotsbeu zijn. Volgens Vermassen doet deze kleine groep hun EIGEN mensen een groot onrecht aan... dat ze vooral de autochtone mensen groot onrecht aandoen wordt echter uitgelegd als "racisme aanwakkeren".
Het anwoord op jouw vraag zit impliciet vervat in de stellingname van Jef Vermassen doorheen het interview. Ja dus.

Maar ja, voor VB'ers is het enkel duidelijk genoeg als er een paar krachtermen en wat stoere taal gebruikt worden, genre roofdieren, gewapend bestuur, etc....
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"

Laatst gewijzigd door Khonnor : 22 mei 2006 om 08:42.
Khonnor is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:01   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Het anwoord op jouw vraag zit impliciet vervat in de stellingname van Jef Vermassen doorheen het interview. Ja dus.

Maar ja, voor VB'ers is het enkel duidelijk genoeg als er een paar krachtermen en wat stoere taal gebruikt worden, genre roofdieren, gewapend bestuur, etc....
Citaat:
De Hutu's hebben de Tutsi's meer dan honderd jaar kakkerlakken genoemd, de Amerikaanse defensieminister Donald Rumsfeld noemde Saddam Hoessein een rat, Saddam noemde anderen dan weer ongelovige honden, Hitler noemde de joden bacillen waartegen je je moet verdedigen. Je herleidt zo iemand tot ongedierte. En als iemand 'geen soortgenoot' meer is, dan verleg je een grens. Dan mag die sterven, dat deert ons niet meer."
Vermassen 'vergeet' welbewust Karel De Gucht met zijn 'mestkevers'. Een naam die niet misstaat in het kakkerlak/rat/bacillen/rijtje waar Vermassen mee uitpakte.
Waarom vergat Vermassen de uitspraak van Karel De Gucht? Met mensen voor mestkevers uit te schelden verleg je toch ook een grens omdat het geen 'soorgenoot' meer is? Die mogen toch ook sterven omdat het ons niet deert dat insecten verdelgd worden?

Zou een de goudeerlijke advokaat (ahum...), Jef Vermassen, slechts onbewust belichten wat hem goed uitkomt en onopzettelijk 'vergeten' wat niet in zijn advokatenkraam past?

Conclusie: Vermassen is voor iedereen zichtbaar dubbelhartig bezig, maakt zichzelf op die manier hoogst ongeloofwaardig, en legt met deze, politiek geïnspireerde, rechtzaak de eerste plavei naar zijn toekomstige afgang als topadvokaat.

Het antwoord op de hierboven gestelde vraag zit dus idd vervat in de stellingname van JV en het is 'neen'.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 mei 2006 om 09:05.
Knuppel is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:14   #25
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vermassen 'vergeet' welbewust Karel De Gucht met zijn 'mestkevers'. Een naam die niet misstaat in het kakkerlak/rat/bacillen/rijtje waar Vermassen mee uitpakte.
Waarom vergat Vermassen de uitspraak van Karel De Gucht? Met mensen voor mestkevers uit te schelden verleg je toch ook een grens omdat het geen 'soorgenoot' meer is? Die mogen toch ook sterven omdat het ons niet deert dat insecten verdelgd worden?

Zou een de goudeerlijke advokaat (ahum...), Jef Vermassen, slechts onbewust belichten wat hem goed uitkomt en onopzettelijk 'vergeten' wat niet in zijn advokatenkraam past?

Conclusie: Vermassen is voor iedereen zichtbaar dubbelhartig bezig, maakt zichzelf op die manier hoogst ongeloofwaardig, en legt met deze, politiek geïnspireerde, rechtzaak de eerste plavei naar zijn toekomstige afgang als topadvokaat.

Het antwoord op de hierboven gestelde vraag zit dus idd vervat in de stellingname van JV en het is 'neen'.
De "mestkevers" uitspraak van De Gucht valt niet te vergelijken met de aangehaalde voorbeelden. De "mestkever" metafoor van De Gucht tracht duidelijk te maken dat de VB-politici enkel overleven op de problemen (de "shit") van de bevolking, dat ze nergens een haalbare, genuanceerde oplossing voor aanbieden,.... By the way, De Guch heeft nooit de kiezers van het VB mestkevers genoemd, enkel de kopstukken.


Let op, hiermee praat ik de harde taal van De Klucht niet goed, ik stel enkel dat de uitspraken van De Gucht vergelijken met de uitspraken van Hitler lichtjes overtrokken is....
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:18   #26
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Ik stel vast dat de uitspraken van Vermassen volledig correct zijn. Dat hij De Gucht vergeet, daar maal ik niet om, dat is een enkeling die de VB tactiek probeert om te keren.
Griffin is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:20   #27
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Tijdens de uitzending van Morgen Beter heb ik de Gucht nèrgens meer horen zeggen dat de term mestkevers enkel op het bestuur sloeg. Integendeel.

Hij verklaarde dat de mest stond voor de voedingsbodem van racisme en dat de mestkevers ervoor zorgden dat er een grote boom Racisme uit groeide.

Nochtans zorgen mestkevers er vooral voor dat de mest wordt opgeruimd. Raar dat De Gucht dit niet vermeldde.
circe is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:20   #28
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Tijdens de uitzending van Morgen Beter heb ik de Gucht nèrgens meer horen zeggen dat de term mestkevers enkel op het bestuur sloeg. Integendeel.

Hij verklaarde dat de mest stond voor de voedingsbodem van racisme en dat de mestkevers ervoor zorgden dat er een grote boom Racisme uit groeide.

Nochtans zorgen mestkevers er vooral voor dat de mest wordt opgeruimd. Raar dat De Gucht dit niet vermeldde.
De Gucht is duidelijk geen bioloog.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:22   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Ik stel vast dat de uitspraken van Vermassen volledig correct zijn. Dat hij De Gucht vergeet, daar maal ik niet om, dat is een enkeling die de VB tactiek probeert om te keren.
Een deel van het verhaal welbewust verzwijgen maakt dat verhaal alleen maar (politiek) correct, en dus alles behalve volledig.

Ik maal daar dus wél om, maar dat maakt geen verschil zeker?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:26   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
De "mestkevers" uitspraak van De Gucht valt niet te vergelijken met de aangehaalde voorbeelden. De "mestkever" metafoor van De Gucht tracht duidelijk te maken dat de VB-politici enkel overleven op de problemen (de "shit") van de bevolking, dat ze nergens een haalbare, genuanceerde oplossing voor aanbieden,.... By the way, De Guch heeft nooit de kiezers van het VB mestkevers genoemd, enkel de kopstukken.


Let op, hiermee praat ik de harde taal van De Klucht niet goed, ik stel enkel dat de uitspraken van De Gucht vergelijken met de uitspraken van Hitler lichtjes overtrokken is....
Waarom vergelijk JIJ trouwens de uitspraak van Karel de Gucht plots met deze van Hitler?
IK heb die toch niet vernoemd in de posting die jij beantwoordt?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:27   #31
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Een deel van het verhaal welbewust verzwijgen maakt dat verhaal alleen maar (politiek) correct, en dus alles behalve volledig.

Ik maal daar dus wél om, maar dat maakt geen verschil zeker?
Ahja, het is natuurlijk vergelijkbaar he. Elk congres, elk pamflet, elke keer dat ze hun kiezers toespreken scheppen de VB'toppers een klimaat van racisme. En dan heeft De Gucht ooit eens een uitspraak gedaan die men blijft herhalen. Waw.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:29   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Overigens weet NIEMAND met zekerheid welke de precieze bedoeling was van KDG met deze uitspraak. Ook jij niet.
Toen toch nog niet.
Sinds een paar dagen wél.
Knuppel is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:34   #33
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Overigens weet NIEMAND met zekerheid welke de precieze bedoeling was van KDG met deze uitspraak. Ook jij niet.
Toen toch nog niet.
Sinds een paar dagen wél.
Bij mijn weten werd de uitspraak alleen maar opgerakeld door de media telkens het over De Gucht en het VB ging. Wat ie ermee bedoelt, dat had je toch al wel door? De Gucht moet gewoon nog leren dat hij soms beter zijn mond houdt, maar blijkbaar heeft hij het daar erg moeilijk mee. Als politicus kan dat een probleem zijn.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:34   #34
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Ahja, het is natuurlijk vergelijkbaar he. Elk congres, elk pamflet, elke keer dat ze hun kiezers toespreken scheppen de VB'toppers een klimaat van racisme. En dan heeft De Gucht ooit eens een uitspraak gedaan die men blijft herhalen. Waw.
Racisme is van alle tijden. Het bestond dus al veel en veel langer dan het VB bestaat.
Dat hetgeen het VB zaait in vruchtbare Belgische bodem valt heeft een oorzaak. Je kan d�*�*r beter de ware schuldigen voor de veel te zwaar bemestte bodem gaan zoeken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:36   #35
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Racisme is van alle tijden. Het bestond dus al veel en veel langer dan het VB bestaat.
Dat hetgeen het VB zaait in vruchtbare Belgische bodem valt heeft een oorzaak. Je kan d�*�*r beter de ware schuldigen voor de veel te zwaar bemestte bodem gaan zoeken.
Dus het is volgens jou ok om vooroordelen en angsten te verergeren en uit te buiten?8)
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:37   #36
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Ahja, het is natuurlijk vergelijkbaar he. Elk congres, elk pamflet, elke keer dat ze hun kiezers toespreken scheppen de VB'toppers een klimaat van racisme.
Ben jij al eens op zo'n congres geweest? Luide heroïsche muziek: ja. Plat populisme: ja. Afstempelen als heilanden van onze gebieden: ja. Maar een klimaat van racisme heb ik er in elk geval niet opgedaan. Ze letten er overigens heel hard op om niet een ganse gemeenschap te viseren, maar om individuele voorbeelden te geven - volledig anders dan wat in de media verhaald wordt.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)

Laatst gewijzigd door lombas : 22 mei 2006 om 09:38.
lombas is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:39   #37
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Dus het is volgens jou ok om vooroordelen en angsten te verergeren en uit te buiten?8)
Het zou OK zijn om drastisch aan bodemsanering te gaan doen. Maar daar hebben de zelfbenoemde democratische partijen die het bewind uitmaken blijkbaar geen kaas gegeten: zij zijn degenen die de kraan kunnen dichtdraaien, niet het VB. Het VB kan enkel wijzen op het feit dat het water de mensen ondertussen tot aan de lippen staat.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:39   #38
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Volgens mij is het begrip massamoordenaar enkel voorbonden met staatse figuren, gelinkt aan demo -en genocide. Hitler, Stalin, Mao, Saddam, ...

in de engelstalige wiki staat het nog uitgebreider: http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_murder

Massamoordenaar is hier weldegelijk correct.
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:41   #39
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ben jij al eens op zo'n congres geweest? Luide heroïsche muziek: ja. Plat populisme: ja. Afstempelen als heilanden van onze gebieden: ja. Maar een klimaat van racisme heb ik er in elk geval niet opgedaan. Ze letten er overigens heel hard op om niet een ganse gemeenschap te viseren, maar om individuele voorbeelden te geven - volledig anders dan wat in de media verhaald wordt.
Ja, dat merk ik aan de verslagen ervan op de radio. Ze letten inderdaad op hun woorden, want ze zijn als de dood voor het verliezen van hun centen.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 22 mei 2006, 09:41   #40
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Ik geef een voorbeeldje. Op een gegeven moment vertelt Hugo Coveliers hoe hij in zijn garage werd aangevallen door twee allochtonen, van Noord-Afrikaanse afkomst, en over het feit dat - hoe snel de politie ook ter plaatse was - deze jongens konden gaan lopen (zonder buit). Hij spreekt er zelfs geen schande van, hij erkende dat je er weinig tegen kon doen. Wel zei hij dat "als zulke allochtonen gevat konden worden, en ze hebben niet de Belgische nationaliteit, dan moeten zij onverbiddelijk terug naar het land van herkomst omdat ze de leefregels niet respecteerden."

Wat kwam er in het nieuws, wat lazen we in de gazet? Dat Coveliers had gezegd dat allochtonen buitengeshot moeten worden. Zie je?
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be