Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 oktober 2017, 08:52   #921
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Jaja, die vrouwen scoren toch laag in de pikorde.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 16:42   #922
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Mannen die bewust single blijven maar wel vrouwen kunnen krijgen posten die onzin hier niet.

Die gaan op stap en komen thuis met een heet ding.
Op dit forum zal je inderdaad geen players vinden.

Ik ken enkele kerels die daar zeer bedreven in zijn.
Elke keer dat ze uitgaan kunnen ze wel iemand opscharrelen en ermee in bed duiken.

Fijn voor even, maar die mannen zijn niet gelukkig en vluchten in drank en drugs.

Waarom denk je dat ze die "hete dingskes" erna wegsmijten als een papieren zakdoek?

Omdat er gewoon geen huis mee te houden is.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 17:58   #923
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Op dit forum zal je inderdaad geen players vinden.

Ik ken enkele kerels die daar zeer bedreven in zijn.
Elke keer dat ze uitgaan kunnen ze wel iemand opscharrelen en ermee in bed duiken.

Fijn voor even, maar die mannen zijn niet gelukkig en vluchten in drank en drugs.

Waarom denk je dat ze die "hete dingskes" erna wegsmijten als een papieren zakdoek?

Omdat er gewoon geen huis mee te houden is.
Demper, ik moet je in veel zaken gelijk geven, maar de oorzaak ligt vooral bij de mannen.
Een tijdje geleden kwam er bij ons een vrouw solliciteren voor de job van technieker.
Ze had de nodige kennis en ervaring, dus kreeg ze een kans tegen hetzelfde loon als de mannelijke techniekers
Op haar eerste werkdag mocht ze een electromotor van 2.5kw vervangen.
Ze heeft alles losgekoppeld en kwam dan vragen achter een mannelijke collega om de motor weg te nemen en de nieuwe te plaatsen, want dat was te zwaar voor haar.
Ze stonden te springen om die motors voor haar te verplaatsen.
Toen ik hen zei, dat ze die motors zelf moest verwisselen of niet als technieker kon blijven, kreeg ik te horen dat ik een sexist ben.
Mocht mij gaan verantwoorden bij de verantwoordelijke voor gezondheid, veiligheid en werksfeer omdat ik haar gezegd had dat ze kon kiezen tussen het werk zelf doen waar ze voor aangenomen was of haar nagels gaan lakken achter de balie. Want dat ze niet was aangenomen om met haar kont te staan schudden, doch om hetzelfde werk te doen als haar mannelijke collega's.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 18:38   #924
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Je vergeet natuurlijk die die vertrekken met een heet ding en alleen terug naar huis gaan

Als dat tegen betaling is zal dat hier nog wel lukken maar anders denk ik toch dat het voor de meesten heel wat minder zal zijn.Of het moet met iets zijn waar je je in de ochtend lelijk van verschiet.

De opgefokte blaaskaken die hebben natuurlijk altijd keuze genoeg......althans in hun hollywood fantasie want eigenaardig genoeg ben ik daar nooit getuige van

Voor de rest zou ik je nog graag willen laten weten dat de uitgaanswereld hier in de eerste plaats een mannenwereld is (geworden). Waar je ook gaat tel maar op zijn minst 3 tot 4 mannen voor 1 vrouw. En als dat zo niet is mag je mij gerust zeggen waar (maar niet afkomen met een tupperware avond he). Is het in zaken waar ook moslims komen dan mag je tellen op minstens 8 mannen voor 1 vrouw.

Ik ben lang genoeg naar vrijgezellenavonden geweest dus ik weet waarover ik praat.

Vrouwen die hebben hier keuze te over daarin geef ik je gaarne gelijk. Voor als man keuze te hebben en geluk moet je volgens mijn bescheiden mening toch in andere oorden ver van hier gaan vissen. Daar is je stelling zeker van toepassing. Maar hier ??
Weet je dat veel vrouwen vallen voor mannen die thuis zijn in hun wereld?
Ja, ik post hier regelmatig, ben geen opgefokte blaaskaak en kom zelden in cafés.
Als ik zin heb, pik ik ze er gewoon uit.
Natuurlijk heb ik een machtig voordeel op de meeste mannen, ben tussen vrouwen opgegroeid, ken en begrijp daardoor hun wereld en gedachtengang.
En nee, ik ben geen macho, ik ben geen bodybuilder, ik ben geen schoonprater, dat zoeken de meeste vrouwen ook niet, zij zoeken iemand die hen respecteerd en die hun wereld kent en begrijpt.
Je zou ervan versteld staan hoeveel vrouwen zichzelf aanbieden aan een man die Tupperware en Avon demonsteerd op homeparty's.
Bij volksdansverenigingen kom je slechts 1 man op 5 vrouwen tegen,
Ga een cursus naaien, kantklossen of breien volgen en je komt nog 1 man op 100 vrouwen tegen.

IK heb natuurlijk het machtige voordeel opgegroeit te zijn in een vrouwenwereld, heb dus als kind geleerd hoe het vreemde wezen vrouw in elkaar steekt, ook al blijven het voor mij nog steeds vreemde wezens.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 18:41   #925
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Demper, ik moet je in veel zaken gelijk geven, maar de oorzaak ligt vooral bij de mannen.
Een tijdje geleden kwam er bij ons een vrouw solliciteren voor de job van technieker.
Ze had de nodige kennis en ervaring, dus kreeg ze een kans tegen hetzelfde loon als de mannelijke techniekers
Op haar eerste werkdag mocht ze een electromotor van 2.5kw vervangen.
Ze heeft alles losgekoppeld en kwam dan vragen achter een mannelijke collega om de motor weg te nemen en de nieuwe te plaatsen, want dat was te zwaar voor haar.
Ze stonden te springen om die motors voor haar te verplaatsen.
Toen ik hen zei, dat ze die motors zelf moest verwisselen of niet als technieker kon blijven, kreeg ik te horen dat ik een sexist ben.
Mocht mij gaan verantwoorden bij de verantwoordelijke voor gezondheid, veiligheid en werksfeer omdat ik haar gezegd had dat ze kon kiezen tussen het werk zelf doen waar ze voor aangenomen was of haar nagels gaan lakken achter de balie. Want dat ze niet was aangenomen om met haar kont te staan schudden, doch om hetzelfde werk te doen als haar mannelijke collega's.
Dat is toch algemeen geweten. Vrouwen kunnen naar eigen zeggen alles beter dan mannen of op zijn minst evengoed. Echter hebben ze voor alles en nog wat de hulp van mannen nodig. Mijn stelling is eenvoudig...alles wat vrouwen kunnen dat kunnen mannen als ze willen ook. Wat mannen kunnen dat kunnen zelfs als ze al zouden willen vrouwen op een paar kleine uitzonderingen na niet.
Toch hebben vrouwen grote kwaliteiten ....Het zijn die kwaliteiten die ze echt onderscheiden van mannen die ze uniek maken. Wat is er mooier leuker aangenamer of nuttiger dan een vrouwelijke vrouw ? Om welke reden willen vrouwen zich nu altijd maar meten met mannen ? Waarom absoluut willen bewijzen dat ze slimmer of sterker zijn ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 november 2017 om 18:43.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 19:14   #926
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat is toch algemeen geweten. Vrouwen kunnen naar eigen zeggen alles beter dan mannen of op zijn minst evengoed. Echter hebben ze voor alles en nog wat de hulp van mannen nodig. Mijn stelling is eenvoudig...alles wat vrouwen kunnen dat kunnen mannen als ze willen ook. Wat mannen kunnen dat kunnen zelfs als ze al zouden willen vrouwen op een paar kleine uitzonderingen na niet.
Toch hebben vrouwen grote kwaliteiten ....Het zijn die kwaliteiten die ze echt onderscheiden van mannen die ze uniek maken. Wat is er mooier leuker aangenamer of nuttiger dan een vrouwelijke vrouw ? Om welke reden willen vrouwen zich nu altijd maar meten met mannen ? Waarom absoluut willen bewijzen dat ze slimmer of sterker zijn ?
Eenieder heeft zijn kwaliteiten en zijn gebreken, er zijn vrouwen die veel beter zijn in techniek dan de meeste mannen, er zijn vrouwen die meer kunnen tillen dan de meeste mannen.
Maar iedereen heeft zijn kwaliteiten.
Ik vind het dan ook dwaas om mensen met elkaar te vergelijken.
Binnen onze familie zijn er mensen die ene pak beter dan mij kunnen koken, mensen die een pak beter dan mij kunnen werken met de pc, in alles is er wel iemand te vinden in de familie die er beter in is dan mij.
Maar binnen die groep mensen is er niemand zo veelzijdig als mij.
Het leven is echter geen wedstrijd waarin men beter moet zijn dan een ander, het leven is juist een samenspel van alle kwaliteiten van ieder persoon en samen kunnen we alles aan, als we maar respect hebben voor elkaar en elkaars kwaliteiten.
Want elke mens is uniek.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 20:38   #927
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Demper, ik moet je in veel zaken gelijk geven, maar de oorzaak ligt vooral bij de mannen.
Een tijdje geleden kwam er bij ons een vrouw solliciteren voor de job van technieker.
Ze had de nodige kennis en ervaring, dus kreeg ze een kans tegen hetzelfde loon als de mannelijke techniekers
Op haar eerste werkdag mocht ze een electromotor van 2.5kw vervangen.
Ze heeft alles losgekoppeld en kwam dan vragen achter een mannelijke collega om de motor weg te nemen en de nieuwe te plaatsen, want dat was te zwaar voor haar.
Ze stonden te springen om die motors voor haar te verplaatsen.
Toen ik hen zei, dat ze die motors zelf moest verwisselen of niet als technieker kon blijven, kreeg ik te horen dat ik een sexist ben.
Mocht mij gaan verantwoorden bij de verantwoordelijke voor gezondheid, veiligheid en werksfeer omdat ik haar gezegd had dat ze kon kiezen tussen het werk zelf doen waar ze voor aangenomen was of haar nagels gaan lakken achter de balie. Want dat ze niet was aangenomen om met haar kont te staan schudden, doch om hetzelfde werk te doen als haar mannelijke collega's.
Je moet eens tegen die collega's zeggen dat een stomende vrijpartij nog nooit is begonnen door de voetveeg te spelen.

Zo gaat dat nu altijd met vrouwen op de werkvloer.
Men zoekt er de slapsten uit en beginnen dan te commanderen.
Ga je hier niet op in ben je een seksist, niet behulpzaam, en andere blablabla.
Terwijl een ander hun werk doet staan ze met hun gat te zwaaien aan de koffiemachine, of doen ze even aan yoga.

Een management dat ingaat op deze kapsones van onze prinsesjes is een falend management.
Het zorgt enkel voor een verzuurde werkvloer en ontevreden werknemers.
Let op want na deze aanvaring zal je in haar vizier zitten.
Ze zal over u roddelen en u zwart maken.
De anderen slikken dit als zoete koek omdat ze denken seks te kunnen scoren met haar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 01:27   #928
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Je moet eens tegen die collega's zeggen dat een stomende vrijpartij nog nooit is begonnen door de voetveeg te spelen.

Zo gaat dat nu altijd met vrouwen op de werkvloer.
Men zoekt er de slapsten uit en beginnen dan te commanderen.
Ga je hier niet op in ben je een seksist, niet behulpzaam, en andere blablabla.
Terwijl een ander hun werk doet staan ze met hun gat te zwaaien aan de koffiemachine, of doen ze even aan yoga.

Een management dat ingaat op deze kapsones van onze prinsesjes is een falend management.
Het zorgt enkel voor een verzuurde werkvloer en ontevreden werknemers.
Let op want na deze aanvaring zal je in haar vizier zitten.
Ze zal over u roddelen en u zwart maken.
De anderen slikken dit als zoete koek omdat ze denken seks te kunnen scoren met haar.
Ze is al terug vertrokken bij ons.
Weggepest door een andere vrouwelijke collega. Zo eentje van het type dat geen uitdagingen uit de weg gaat en niet wil onderdoen voor haar mannelijke collega's.
En mijn techniekers weten dat ik geen democratie toepas op de dienst, maar dat mijn beslissingen wet zijn. Als het fout loopt ben ik het die het mag uitleggen en de verantwoordelijkheid draag.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2022, 02:00   #929
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard Ze zijn toch zo bizar? Hmm... niet echt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De statistieken bewijzen het: meer en meer singles.
Wat de prinsesjes en shopping-divas allemaal voor eisen stellen, samen met hun onmogelijk gezaag, daar heeft niemand nog zin in.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be