Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 November 2017, 14:47   #601
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat hier zaken in scene gezet worden. De kluis, het boekje gevonden onder een deken in een reeds doorzochten caravan, de timing. Lijkt me dat het publiek bespeeld wordt. Wat blijkbaar erg gemakkelijk is bij Belgen. Het is bijna alsof velen liever in een schijnwereld willen leven hen voorgehouden door de overheid en media.
Het begrip waandenkwereld is iets dat ik al eerder met Belgie in verband heb gebracht.
Oud 6 November 2017, 16:29   #602
Vlad
Staatssecretaris

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Er worden zeker nieuwe taksen, belastingen en wetten door het parlement gejaagd waar we niets over mogen weten. Wat een cinema is me dat zeg ...

Wanneer de mens zijn vermogen tot onverschilligheid verliest, wordt hij een potentiële moordenaar; wanneer zijn idee in een god verandert, zijn de gevolgen niet te overzien. Cioran.

Religie is psychiatrisch, filosofie is psychologisch. V.
Vlad is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2017, 17:15   #603
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat hier zaken in scene gezet worden. De kluis, het boekje gevonden onder een deken in een reeds doorzochten caravan, de timing. Lijkt me dat het publiek bespeeld wordt. Wat blijkbaar erg gemakkelijk is bij Belgen. Het is bijna alsof velen liever in een schijnwereld willen leven hen voorgehouden door de overheid en media.
Dat boekje, dat was nogal een scène zeg.

Een krant die zich kwaliteitskrant noemt, sloeg er de bal nogal mis.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2017, 17:41   #604
Hypochonder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Na wat, 30 jaar?

Was al doorzocht vroeger, zegt procureur.

Wat raar is, want de vraag is dan, waarom?

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...9bae420e07e5f0

Als 'De Reus' nu maar eerst gekend en verdacht wordt?

Dat boekje lijkt daar inderdaad neergelegd, misschien om het gerecht voor de zoveelste keer in hun onderhemd te zetten, iets wat zeer goed gelukt is. Ze staan alweer te kijk als amateurs, iets wat ze eigenlijk toch zijn in deze zaak.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2017, 18:58   #605
HOUZEE !
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dat boekje lijkt daar inderdaad neergelegd, misschien om het gerecht voor de zoveelste keer in hun onderhemd te zetten, iets wat zeer goed gelukt is. Ze staan alweer te kijk als amateurs, iets wat ze eigenlijk toch zijn in deze zaak.
Dat boekje behoort aan de vorige eigenaars. Toch wel verwonderlijk dat journalisten eerst dingen publiceren en dan pas de feiten gaan nachecken..
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2017, 13:08   #606
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Denk dat het iets verder gaat dan amateurs.

Een goed gesmeerde doofpot-machine trekt er beter op.
Oud 7 November 2017, 13:11   #607
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Dat boekje behoort aan de vorige eigenaars. Toch wel verwonderlijk dat journalisten eerst dingen publiceren en dan pas de feiten gaan nachecken..
De pagina in de krant is alleszins niet meer te vinden, als je er naar zoekt dan krijg je het bericht, 'er ging iets mis'.

Nu, in het originele artikel kwam ook een van de overlevenden van de bende-aanslagen aan het woord, over enkele personen die in het boekje voorkomen.

Beetje toeval toch weer dat die zogenaamde tweede eigenaars/bewoners dezelfde mensen kennen als leden van de bende.

Beetje raar toeval waar plots diepe stilte over heerst...

Laatst gewijzigd door Xenophon : 7 November 2017 om 13:14.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2017, 17:31   #608
vanderzapig
Parlementslid

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De pagina in de krant is alleszins niet meer te vinden, als je er naar zoekt dan krijg je het bericht, 'er ging iets mis'.
De kopie op archive.org:

https://web.archive.org/web/20171106...-reus~a1766c6c
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2017, 18:03   #609
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Ik las net ergens dat het boekje van de eigenaars van voor die Christiaan zou zijn, dat lijkt me zo onwaarschijnlijk.
Oud 9 November 2017, 11:57   #610
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Misschien wordt het hoogtijd dat het Departement Justitie geregionaliseerd wordt, je kan immers niet blijven geloven in het toeval wanneer tussen 1980 en 1995, franstalige ministers daar de plak zwaaiden, en dus ook (rechtstreeks of onrechtstreeks) mede-verantwoordelijk zijn voor het saboteren en verkloten van het Bende-Onderzoek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Er is nooit verkrachting binnen het huwelijk, ook al gebeurt het tegen haar wil
[quote=Moslim!;5534959]Ik vind dat een vrouw beter thuis hoort om het huishouden te doen en niet zonder sluier buiten mag en mouwen nooit boven de pols dragen etc.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be