Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juli 2005, 18:43   #121
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Mijn vraag is en blijft dus: waarom is er geenenkele koeienboer lid van Gaia? Waarom doen ze nooit een actie alla "zo kan het wel". Waarom voeren ze geen label in met diervriendelijk gewonnen vlees?...

De reden is duidelijk: ze zijn gewoon tegen vlees eten. En eigenlijk ook tegen elk ander gebruik van dieren. De link die ik hierboven gaf is duidelijk. Waarom zou je anders volledig plantaardige gerechten promoten?

In dat opzicht is het niet verbazingwekkend dat een organisatie als Gaia er alles aan doet om enkel beelden vrij te geven van incidenten waar het fout loopt. Waarom zouden ze beelden tonen van alle koeieboeren die hun dieren dagelijks met veel zorg behandelen?

Illwill vindt het desondanks nodig om te concluderen dat al die boeren dierenbeulen zijn.
Ik zou het niet weten. Ga het hen eens vragen.

Onzin! Ik ben lid van Gaia en ik ben wel degelijk voor vlees eten, ik eet smiddags geen groenten als er geen vlees bij is. Dat komt ervan indien je gaat veralgemenen é.

Euhm, nogal logisch é, het gaat erom dat de dierenbeulen eruit gehaald worden. Tzou ook nogal belachelijk zijn om flitspalen te zetten die mensen fotograferen die zich wel aan de snelheid houden. Komaan é. Waar gaan we naartoe...

Degene die op de beelden stonden alvast wel ja. Zonder ook maar enige twijfel.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by illwill on 25-07-2005 at 19:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Mijn vraag is en blijft dus: waarom is er geenenkele koeienboer lid van Gaia? Waarom doen ze nooit een actie alla "zo kan het wel". Waarom voeren ze geen label in met diervriendelijk gewonnen vlees?...

De reden is duidelijk: ze zijn gewoon tegen vlees eten. En eigenlijk ook tegen elk ander gebruik van dieren. De link die ik hierboven gaf is duidelijk. Waarom zou je anders volledig plantaardige gerechten promoten?

In dat opzicht is het niet verbazingwekkend dat een organisatie als Gaia er alles aan doet om enkel beelden vrij te geven van incidenten waar het fout loopt. Waarom zouden ze beelden tonen van alle koeieboeren die hun dieren dagelijks met veel zorg behandelen?

Illwill vindt het desondanks nodig om te concluderen dat al die boeren dierenbeulen zijn.
Ik zou het niet weten. Ga het hen eens vragen.

Onzin! Ik ben lid van Gaia en ik ben wel degelijk voor vlees eten, ik eet smiddags geen groenten als er geen vlees bij is. Dat komt ervan indien je gaat veralgemenen é.

Euhm, nogal logisch é, het gaat erom dat de dierenbeulen eruit gehaald worden. Tzou ook nogal belachelijk zijn om flitspalen te zetten die mensen fotograferen die zich wel aan de snelheid houden. Komaan é. Waar gaan we naartoe...

Degene die op de beelden stonden alvast wel ja. Zonder ook maar enige twijfel.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Mijn vraag is en blijft dus: waarom is er geenenkele koeienboer lid van Gaia? Waarom doen ze nooit een actie alla "zo kan het wel". Waarom voeren ze geen label in met diervriendelijk gewonnen vlees?...

De reden is duidelijk: ze zijn gewoon tegen vlees eten. En eigenlijk ook tegen elk ander gebruik van dieren. De link die ik hierboven gaf is duidelijk. Waarom zou je anders volledig plantaardige gerechten promoten?

In dat opzicht is het niet verbazingwekkend dat een organisatie als Gaia er alles aan doet om enkel beelden vrij te geven van incidenten waar het fout loopt. Waarom zouden ze beelden tonen van alle koeieboeren die hun dieren dagelijks met veel zorg behandelen?

Illwill vindt het desondanks nodig om te concluderen dat al die boeren dierenbeulen zijn.
Ik zou het niet weten. Ga het hen eens vragen.

Onzin! Ik ben lid van Gaia en ik ben wel degelijk voor vlees eten, ik eet smiddags geen groenten als er geen vlees bij is. Dat komt ervan indien je gaat veralgemenen é.

Euhm, nogal logisch é, het gaat erom dat de dierenbeulen eruit gehaald worden. Tzou ook nogal belachelijk zijn om flitspalen te zetten die mensen fotograferen die zich wel aan de snelheid houden. Komaan é. Waar gaan we naartoe...

Degene die op de beelden stonden alvast wel ja.[/size]
[/edit]
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 25 juli 2005 om 18:44.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 18:47   #122
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Dan ben je dus dubbel hypocriet... Je eet zelf godverdomme vlees.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 19:03   #123
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Dan ben je dus dubbel hypocriet... Je eet zelf godverdomme vlees.
En waarom ben ik dan hypocriet?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be