Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: zou u BUB stemmen?
ja 28 13,79%
nee 175 86,21%
Aantal stemmers: 203. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 september 2011, 15:47   #281
Jeroenm
Burger
 
Geregistreerd: 10 april 2008
Berichten: 100
Standaard

De Brabander: Wat heeft de parachutemoord met politiek te maken?
__________________
Stop de bezetting - Stem N-VA
Jeroenm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 16:34   #282
De Brabander
Minister-President
 
De Brabander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2011
Locatie: Ternat
Berichten: 5.735
Standaard

Wat bazel je nu? Ik sprak daar niet eens over. Drink eens wat minder, zeg.
De Brabander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 16:36   #283
Jeroenm
Burger
 
Geregistreerd: 10 april 2008
Berichten: 100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Wat bazel je nu? Ik sprak daar niet eens over. Drink eens wat minder, zeg.
ok u partijtje dan...
__________________
Stop de bezetting - Stem N-VA
Jeroenm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 17:47   #284
De Brabander
Minister-President
 
De Brabander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2011
Locatie: Ternat
Berichten: 5.735
Standaard

En wat is nu je inhoudelijke opmerking?
De Brabander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 18:54   #285
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Allez, een voorbeeldje uit de door bgf geciteerde persberichten van de B.U.B.:

En dan zwijgen we nog over Jan Peumans – nota bene voorzitter van het overbodige “Vlaams” parlement – die het verzet tijdens Wereldoorlog II “straatcrapuul” noemde, de aanwezigheid van Lieve Maes – dochter van Bob Maes, oud-VNV’er en stichter van het verboden VMO – op de Senaatslijst van de N-VA, de Antwerpse N-VA-verkozene Minneke De Ridder, actief lid van het extremistische Taal Aktie Komittee (ja, zo schrijven de taalminnende Vlaams-nationalisten dat !) of de Voerense straatterrorist Huub Broers die in 2010 de gelederen van de partij vervoegde…

Vic Van Aelst, de advocaat die er verleden jaar in slaagde om een vrouw zonder enig materieel bewijs in de cel te doen belanden (zgn. “parachutemoord”) en daarna op de koop toe “vergat” het cassatieverzoek tegen het arrest van het Hof van Assisen tijdig in te dienen, haalde al enkele malen zwaar uit naar de “Walen” en de Franstaligen. Dit gebeurde in december 2010 als bijna-lid van de N-VA en op 6 april jl. als kersvers lid van de partij. We besteedden daaraan reeds een artikel. Uit zijn uitspraken onthouden we vooral dat het zogenaamde “Vlaanderen” al 180 jaar als een minderwaardig gewest door de zogenaamde “Walen” zou behandeld zijn en dat er – voornamelijk in de Brusselse Rand – “gestreden” zal moeten worden. Op 27 mei 2011 deed hij er nog een schepje bovenop. We geven zijn meest markante uitspraken letterlijk weer:

De 62-jarige Van Aelst wordt komende zomer opnieuw vader. "Ik zal 's nachts voor mijn kindje zorgen”, zo Van Aelst. En hij voegde er aan toe : “dan kan ik nadenken over het onrecht dat de Franstaligen ons aandoen." - Van Aelst, qui a 62 ans, deviendra �* nouveau père cet été, ce qui lui a fait dire qu’il soignera son enfant la nuit tout en y ajoutant: “pendant ce temps je pourrai réfléchir sur l’injustice nous infligée par les Francophones."


Niet alleen interessant, maar ook hilarisch gebracht. Dat is ook het goede aan de B.U.B.: ze zeggen de waarheid over de Vlaams-nationalisten op een vlotte, eerlijke en bij wijlen grappige manier. Dat doet niemand hen na (tenzij misschien Blokwatch toen ze nog actief waren).
Zo walgelijk als de B.U.Bbers maken ze ze nergens meer. De azijnpisserij tot absolute topprestatie verheven. En inhoud? Nul komma nul. Laag gezeik op personen, maar geen enkele inhoudelijke bijdrage.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 19:15   #286
De Brabander
Minister-President
 
De Brabander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2011
Locatie: Ternat
Berichten: 5.735
Standaard

Uw scheldproza is anders ook niet erg inhoudelijk.
De Brabander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2011, 05:11   #287
Jeroenm
Burger
 
Geregistreerd: 10 april 2008
Berichten: 100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
En wat is nu je inhoudelijke opmerking?
ik vraag gewoon wat het een met het andere te maken heeft, want een moord betrekken bij een partij vind ik nogal laag bij de grond...
Vooral als de betrokken persoon gewoon lid is...
__________________
Stop de bezetting - Stem N-VA
Jeroenm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2011, 05:34   #288
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Zo walgelijk als de B.U.Bbers maken ze ze nergens meer. De azijnpisserij tot absolute topprestatie verheven. En inhoud? Nul komma nul. Laag gezeik op personen, maar geen enkele inhoudelijke bijdrage.
Ik vind het wel heel typisch dat iemand als Huub Broers een 'straatterrorist' wordt genoemd, terwijl FDF'ers met rust gelaten worden. Net zoals BUB'ers als BWarrior die openlijk de verfransing toejuichen. Ordinaire Vlamingenhaters zijn het, niets meer, en ze proberen het zelfs niet meer te verbergen.

BUB-persberichten lezen is een beetje als kijken naar een documentaire over neo-nazis: een lachwekkende 'beweging' met slechts een handvol aanhangers, maar ergens is het toch eng dat dergelijke mensen kunnen bestaan. Ze hebben kennelijk dan nog mentale problemen ook, gezien de bijna-griezelige obsessie die blijkt uit het feit dat dezelfde persoon of hetzelfde kleine aantal personen al ettelijke dubbelnicks heeft aangemaakt. De BUB is zielig in elke zin van het woord.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2011, 09:19   #289
Albrecht
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 oktober 2009
Berichten: 8.928
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Ik vind het wel heel typisch dat iemand als Huub Broers een 'straatterrorist' wordt genoemd, terwijl FDF'ers met rust gelaten worden. Net zoals BUB'ers als BWarrior die openlijk de verfransing toejuichen. Ordinaire Vlamingenhaters zijn het, niets meer, en ze proberen het zelfs niet meer te verbergen.

BUB-persberichten lezen is een beetje als kijken naar een documentaire over neo-nazis: een lachwekkende 'beweging' met slechts een handvol aanhangers, maar ergens is het toch eng dat dergelijke mensen kunnen bestaan. Ze hebben kennelijk dan nog mentale problemen ook, gezien de bijna-griezelige obsessie die blijkt uit het feit dat dezelfde persoon of hetzelfde kleine aantal personen al ettelijke dubbelnicks heeft aangemaakt. De BUB is zielig in elke zin van het woord.
Hun programmapunten zijn wel oké voor mij, maar die persberichten doen hen de das om.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2011, 09:39   #290
De Brabander
Minister-President
 
De Brabander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2011
Locatie: Ternat
Berichten: 5.735
Standaard

Voor mij tellen in de eerste plaats programmapunten. Persberichten zijn een aanvulling, maar ik vind dat die vooral duiding moeten brengen en soms grappig moeten zijn. Ik vind dat de B.U.B. daarin slaagt, ook al zou ik ze persoonlijk nog grappige rmaken.
De Brabander is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be