Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 augustus 2017, 15:58   #41
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
-Geen vliegtuigen uit Algerije meer laten landen, laat staan de passagiers er uit laten.
-Slachtofferfonds, tot het hier opgekuist is.
-Als despoot van zijn partij kan hij, bij niet medewerking door de andere regeringspartijen, de stekker uit de regering trekken. Dat had hij, om nog enige geloofwaardigheid te behouden, al lang moeten doen.

Nog problemen?
Is het nu dat we moeten lachen, of wachten we nog een beetje?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 16:36   #42
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Geef het nog even en je zal nog dieper zuchten, als het kalf of eerder de ganse stal verdronken is.
Die ganse stal is , lang voordat de NV-A bestond, door onze voorvaderen in de politiek al lang verdronken of denk je dat dit hier een vodje Wc-papier is?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=229517
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2017, 07:19   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dit lees ik in Het Nieuwsblad.





Maar de flikken van Roma-lover Sos Termont hebben het over "een schermutseling" ....

En het verhaal:

titel: Truckers aangevallen op parkeerplaats langs E17: “Het leek wel een knokploeg”
ondertitel: Gouverneur Briers pleit voor “permanente bewaking”, indien nodig zelfs door het leger

link: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2017..._BT=2158280038
Ben je nu al reclame aan het maken voor het Vlaams Belang, Schoof?

Geef toch gewoon toe dat we geen problemen hebben met de niet-islamitische migranten van toen, maar wel bij uitstek met de islamitische allochtonen van vandaag. Terwijl de niet-islamitische migranten zich aanpasten aan ons en onze levenswijze is het met mohamedanen net het omgekeerde. Elke generatie worden die fanatieker. Zij eisen dat wij ons aanpassen aan hen.

Het Vlaams Belang had op vlak van "immigratie", legaal én illegaal, al gelijk toen het nog Vlaams Blok heette, dat wordt elke dag opnieuw bewezen. Er wordt trouwens toegegeven dat de "integratie" mislukt is.
Dat met het falen van de integratie Allah-aanhangers bedoeld worden is een publiek geheim dat door de zelfbenoemde "democraten" verzwegen wordt dat ze zweten. Mohemedaen zijn geen doetjes. Nooit geweest, en nog steeds niet. De angst om hen aanleiding te geven om aan de oproep van Allah gehoor te geven en "ongelovigen" af te maken zit er diep in.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2017, 07:28   #44
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.034
Standaard

Doen alsof je neus bloedt helpt niet, wetend dat er maar enkele moslims nodig zijn om ineens hele trossen mensen het licht uit te blazen, of voor de rest van hun leven met fysieke én psychische ellende op te zadelen. We leven al ettelijke j�*ren onder dreigingsniveau drie. Een dreiging die uitsluitend moslimterrorisme betreft.
De angst zit er niet alleen de onschuldige bevolking diep in. Ook de politieke verantwoordelijken voor deze toestand beseffen eindelijk hoe laat het is. Véél te laat.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2017, 12:09   #45
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ben je nu al reclame aan het maken voor het Vlaams Belang, Schoof?
...
Ik heb al vaak gezegd dat het Blok vaak gelijk heeft in zijn diagnose, maar de behandeling faalt vaak wegens een misdadig randje.

Ondertussen zijn de Belangers meesters geworden in het voorzichtig formuleren, gelijk een wolf in een schapenvacht.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2017, 13:46   #46
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb al vaak gezegd dat het Blok vaak gelijk heeft in zijn diagnose, maar de behandeling faalt vaak wegens een misdadig randje.

Ondertussen zijn de Belangers meesters geworden in het voorzichtig formuleren, gelijk een wolf in een schapenvacht.
En dat is?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2017, 14:06   #47
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb al vaak gezegd dat het Blok vaak gelijk heeft in zijn diagnose, maar de behandeling faalt vaak wegens een misdadig randje.

Ondertussen zijn de Belangers meesters geworden in het voorzichtig formuleren, gelijk een wolf in een schapenvacht.
Kan je één voorbeeld geven van dat "misdadig randje" waarnaar de "blokextremistjes" handelen?

Wat de uitdrukking "een wolf in schapenvacht" betreft, dat denken een hele hoop belgicistische extremistjes hardop over de N-VA.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2017, 14:19   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.034
Standaard

dubbel
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 augustus 2017 om 14:20.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2017, 14:19   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En dat is?

Precies!

Wie nooit deel uitmaakte van een regering heeft nergens naar kunnen handelen.

Wat betreft het voorzichtig formuleren van de wolf in schapenvacht: het parlement dient om voorstellen te doen. In heel Europa én daarbuiten worden voorstellen gedaan die de Schoof als extremistisch bestempelt maar nergens ter wereld wordt een partij daarvoor achter een officieel cordon gestoken en politiek uitgeschakeld.

Ik herinner er bij deze de schoofzak aan dat een meerderheid van de leden van de N-VA het cordon sanitair rond het" extremistische" VB naar de prullenmand verwezen. Peilingen wezen bovendien hetzelfde uit, maar de leiding van de N-VA lapte de keuze van haar leden op "democratische" wijze aan haar bruine bottinnekes.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2017, 19:17   #50
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb al vaak gezegd dat het Blok vaak gelijk heeft in zijn diagnose, maar de behandeling faalt vaak wegens een misdadig randje.

Ondertussen zijn de Belangers meesters geworden in het voorzichtig formuleren, gelijk een wolf in een schapenvacht.
Altijd weer dat VB-gedoe...
Het enige dat van belang is, is het kennen en herkennen van het probleem en hoe we dat moeten aanpakken!
Maar er zijn teveel mensen die liever op elkaar zitten te schelden en voor de rest niets doen om het probleem aan te pakken!
Nog erger: ze hebben wel tijd om diegenen die het probleem zouden willen aanpakken voor racisten en ander fraais uit te maken! Ze doen alsof de godsdienstvrijheid en de mensenrechten zijn uitgevonden om achterlijken en fanatici ongestoord hun gangetje te laten gaan...
Het zal hen, ons, onze nakomelingen zuur opbreken. Alvast bedankt.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2017, 22:58   #51
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Neen, het blok gaat niet beter doen. De indoctrinatie van de bevolking is daarvoor al veel te lang aan gang.
Het blok gaat het pas beter doen als er voldoende autochtonen met de geneugten van de instroom te maken hebben gekregen.
Maar het kan mij geen teelbal schelen dat jullie mee ten onder gaan, op naar het barbarisme. Kinshasa aan de Dender of Bagdad aan de Noordzee? De pot op.

cultuur troef!
https://fenixx.org/2017/08/03/politi...s-kebab-vlees/
Politieke correctheid op z'n best:

Newcastle sex ring: People care more about being called racist than preventing child abuse, says Rotherham's Labour MP

Speaking on the BBC’s Radio 4 Today programme, Ms Champion said there was a need to 'acknowledge' that in all of the towns with similar cases 'the majority of the perpetrators have been British Pakistani'

On the news last night there was a picture of 18 men convicted and there was no comment that 17 of those were clearly Asian men. It just pains me that this is going on time and time and time again and the Government aren’t researching what is going on.

We have got now, hundreds of Pakistani men who have been convicted of this crime, why are we not commissioning research to see what is going on and how we need to change what is going on."

http://www.independent.co.uk/news/uk...-a7885486.html

We worden 'verrijkt', meneer en als ge daar tegen zijt, dan zijt ge nen dikke racist, néh.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 09:45   #52
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Tuurlijk ! 't Is allemaal de fout van de nva.

Zelfs de opkomst van het Blok destijds, de zwarte zondag, is de schuld van de N-VA ...

BDW ging Antwerpen 'zuiveren' jaja teute, nog erger geworden.

Maar heb je iets te zeggen over wat de actuele truckers kunnen meemaken op onze parkings van onze autosnelwegen ?
Ik herinner mij de mooie zoetgevooisde verhalen van de N-VA, zij die het eens allemaal gingen oplossen.


Zoals sommige forumleden zich ook al de vraag stelden: Is daar eigenlijk iets of wat van in huis gekomen of was het een kiesvee lokkertje?

Ik schreef een tijdje geleden in een ander draadje dat het een regelrechte schande is en dat er moet tegen opgetreden worden dat de vrachtwagenchauffeurs 'aangevallen' worden door vluchteling gespuis.

Nu merkte ik onlangs al rijdende op de E-40 op een parking dat er vrachtwagens waren waar de deuren van de laadruimte gewoon 'vierkant' van open stonden. Het uitnodigende karakter van de openstaande deuren zal ook de vluchtelingen niet ontgaan zijn denk ik.

Zo zie je maar weer ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 augustus 2017 om 09:47.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2017, 12:17   #53
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik herinner mij de mooie zoetgevooisde verhalen van de N-VA, zij die het eens allemaal gingen oplossen.
...
Herinner je de sneer die Theo uitdeelde aan artsen zonder grenzen ?
Herinner je de oplossingen die het Blok voorstelde ?

Wie van de twee bereikt er iets ?

Artsen zonder Grenzen stopt tijdelijk met redden migranten
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170812_03015851

Ook Duitse ngo zet reddingsoperaties op Middellandse Zee stop
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170813_03016086
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 18:02   #54
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik herinner mij de mooie zoetgevooisde verhalen van de N-VA, zij die het eens allemaal gingen oplossen.


Zoals sommige forumleden zich ook al de vraag stelden: Is daar eigenlijk iets of wat van in huis gekomen of was het een kiesvee lokkertje?

Ik schreef een tijdje geleden in een ander draadje dat het een regelrechte schande is en dat er moet tegen opgetreden worden dat de vrachtwagenchauffeurs 'aangevallen' worden door vluchteling gespuis.

Nu merkte ik onlangs al rijdende op de E-40 op een parking dat er vrachtwagens waren waar de deuren van de laadruimte gewoon 'vierkant' van open stonden. Het uitnodigende karakter van de openstaande deuren zal ook de vluchtelingen niet ontgaan zijn denk ik.

Zo zie je maar weer ...
Misschien is dat niet zo'n slecht idee van gewoon je deuren open te laten staan!
Er in kruipen en ze laten open staan is niet handig. Ze zelf, als migrant, weer dicht doen valt ook een beetje op!

Laatst gewijzigd door andev : 14 augustus 2017 om 18:03.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 18:04   #55
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Herinner je de sneer die Theo uitdeelde aan artsen zonder grenzen ?
Herinner je de oplossingen die het Blok voorstelde ?

Wie van de twee bereikt er iets ?

Artsen zonder Grenzen stopt tijdelijk met redden migranten
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170812_03015851

Ook Duitse ngo zet reddingsoperaties op Middellandse Zee stop
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170813_03016086
Dat is inderdaad raar. Van al "het goede" dat de NVA doet weten ze niets!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be