Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 februari 2017, 08:29   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Misschien wel.
Maar deze dokters krijgen een RIZIV nummer dat onthouden wordt aan onze eigen jeugd.
Daar ben ik niet onakkoord mee.

Citaat:
Hoeveel capabele tieners vallen er af tijdens het ingangsexamen?
Simpele oplossing, laat de inwijkende artsen dat ingangsexamen ook afleggen.
Citaat:
Lees de verslagen maar na, heel capabele mensen die, indien er minder kandidaten geweest zouden zijn, allemaal arts geworden zouden zijn.
De inwijkende artsen zitten niet in de regels die het quota fixeren.

Citaat:
Er is echter een maximum ingesteld en iedereen die ietske minder scoort is daar slachtoffer van. Als er dan een "tekort" opgevangen moet worden door import ....
Als de import op voldoende niveau zit is dat geen verlies. Dan moeten de afvallers maar een andere opleiding uitzoeken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 9 februari 2017 om 08:30.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 13:53   #22
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

in de zorgsector is de kans groot dat er te weinig mensen zullen zijn om u hygiënisch te verzorgen, medicatie te geven, bedlinnen te vervangen, enzoverder.

maar denk gerust verder aan uw "eigen volk". stop met dat hokjesdenken, mensen zijn mensen ongeacht hun afkomst. dat er culturele verschillen zijn is vanzelfsprekend. net zoals ik me als blanke Vlaming cultureel totaal niet verbonden voel met al het extreem-rechts gedoe hier op dit forum.

(niet dat ik zal opkrassen "naar eigen land" ).
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 21:37   #23
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wij hebben minder immigranten nodig om ons landje leefbaar te houden.

Er loopt een draad waarin staat dat we meer immigranten nodig hebben. Mijn mening is dat we er net minder nodig hebben.
  • We hebben te weinig woningen (al dan niet sociale).
  • We staan dagdagelijks stil in de file, iedere dag honderden kilometers.
  • We hebben een groot aantal werklozen, vooral laaggeschoolden.
  • Ons land kan zelf niet meer voorzien in haar voedsel en moet bijgevolg veel eten importeren.
  • We hebben te weinig elektriciteit en moeten die dus massaal invoeren.
  • Onze luchtkwaliteit hebben we niet onder controle, het gaat dan niet alleen om de uitstoot van de stoute auto, maar ook over de uitlaatgassen om onze woningen te verwarmen.
  • We hebben te weinig leerkrachten, meer kweek zorgt voor een nog grotere achterstand.
  • Onze open ruimte wordt kleiner en kleiner en kleiner. Enerzijds te wijten aan de bevolkingsaangroei, anderzijds te wijten aan de kleinere gezinnen.
  • Groei kan nooit de remedie zijn op de vergrijzing op te vangen, dit is enkel een oplossing die de problemen voor zich uitschuift.
  • ...

Wat is jullie mening hierover? Ik lees het graag!
Fantastische, rationele geargumenteerde opinie.

Dit is helaas niet bespreekbaar, wegens nazistisch en racistisch .... volgens de zelfverklaarde elite. Gesteund door de zwijgende massa die zich onderwerpt aan de censuur van links.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 21:43   #24
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
in de zorgsector is de kans groot dat er te weinig mensen zullen zijn om u hygiënisch te verzorgen, medicatie te geven, bedlinnen te vervangen, enzoverder.

maar denk gerust verder aan uw "eigen volk". stop met dat hokjesdenken, mensen zijn mensen ongeacht hun afkomst. dat er culturele verschillen zijn is vanzelfsprekend. net zoals ik me als blanke Vlaming cultureel totaal niet verbonden voel met al het extreem-rechts gedoe hier op dit forum.

(niet dat ik zal opkrassen "naar eigen land" ).
En nu zal er niet genoeg geld zijn om uw reet af te kuisen.

Importeer wat je nodig hebt dan eh.

Eigen volk eerst is een gezond principe, zeker als we ons houden aan onze metocratische traditie en rechtvaardigheid. Dat heeft niets met hokjes denken te maken. Tegenwoordig is juist het tegendeel waar.

Laatst gewijzigd door Odol : 20 februari 2017 om 21:43.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 22:15   #25
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Bij de gefabriceerde vluchtelingeninvasie asielzoekende zwarte medemens, zitten er ongetwijfeld enkele hoog opgeleide artsen bij die we hier goed gaan kunnen gebruiken:

https://www.youtube.com/watch?v=tbHuyT6Tohw
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 20 februari 2017 om 22:19.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 22:29   #26
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Bij de gefabriceerde vluchtelingeninvasie asielzoekende zwarte medemens, zitten er ongetwijfeld enkele hoog opgeleide artsen bij die we hier goed gaan kunnen gebruiken:

https://www.youtube.com/watch?v=tbHuyT6Tohw
Dat is zoals Siegfriedbracke om advies vragen over telecommunicatie.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 22:35   #27
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Dat is zoals Siegfriedbracke om advies vragen over telecommunicatie.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 23:04   #28
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Bij de gefabriceerde vluchtelingeninvasie asielzoekende zwarte medemens, zitten er ongetwijfeld enkele hoog opgeleide artsen bij die we hier goed gaan kunnen gebruiken:

https://www.youtube.com/watch?v=tbHuyT6Tohw
https://www.youtube.com/watch?v=axY7jYe7lus

"Klinkt redelijk."
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 23:26   #29
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Bij de gefabriceerde vluchtelingeninvasie asielzoekende zwarte medemens, zitten er ongetwijfeld enkele hoog opgeleide artsen bij die we hier goed gaan kunnen gebruiken:

https://www.youtube.com/watch?v=tbHuyT6Tohw
Vrouwen die rondlopen in een hoerenoutfit moeten niet geobjectiveerd worden als zijnde "objecten" aka hoeren. Maar negers die rondlopen in een katoenplukker outfit moeten niet geobjectiveerd worden als zijnde "objecten" aka slaven. U begrijpt de logica in deze ook wel.

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 20 februari 2017 om 23:26.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 23:59   #30
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Vrouwen die rondlopen in een hoerenoutfit moeten niet geobjectiveerd worden als zijnde "objecten" aka hoeren. Maar negers die rondlopen in een katoenplukker outfit moeten niet geobjectiveerd worden als zijnde "objecten" aka slaven. U begrijpt de logica in deze ook wel.
Uiteraard, en in het verlengde van die logica, dient zelfs de EU niet geobjectiveerd te worden als 'n zgn 'democratisch project', gezien dat grondelement er nooit in aanwezig is geweest:

Waarom de EU de wereld niet snapt en binnenkort sterft

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...ziens.html#mor

Voor mij alvast geen rouwkaartje.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2017, 00:14   #31
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Uiteraard, en in het verlengde van die logica, dient zelfs de EU niet geobjectiveerd te worden als 'n zgn 'democratisch project', gezien dat grondelement er nooit in aanwezig is geweest:

Waarom de EU de wereld niet snapt en binnenkort sterft

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...ziens.html#mor

Voor mij alvast geen rouwkaartje.
Het is vooral de VS hun imperium dat massaal aan het instorten is. Hun grootste macht was niet democratie, vrijheid en weet ik veel wat nog allemaal. Het is het ongelimiteerde printen van geld. De vorige administraties hebben het zwaar verkloot met heel het M-O zomaar aan te vallen zonder enig strategisch inzicht of wat dan ook; amateuristisch gepruts. "Een goede oorlog win je door geen enkele slag uit te delen."
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2017, 06:30   #32
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hoog geschoolde islamieten zijn wel welkom hoor. Maar wel hoog geschoold in nuttige zaken.

Pol en soccers, advokaten, korangeleerden dergelijke kunnen we even goed missen als kamelenjockeys, geitenhoeders, karavaanrovers, bananenbladvlechters, koeiekakkneders en gifpijlkikkerkwekers.
²
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2017, 09:18   #33
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
in de zorgsector is de kans groot dat er te weinig mensen zullen zijn om u hygiënisch te verzorgen, medicatie te geven, bedlinnen te vervangen, enzoverder.

maar denk gerust verder aan uw "eigen volk". stop met dat hokjesdenken,
Citaat:
mensen zijn mensen ongeacht hun afkomst
. dat er culturele verschillen zijn is vanzelfsprekend. net zoals ik me als blanke Vlaming cultureel totaal niet verbonden voel met al het extreem-rechts gedoe hier op dit forum.

(niet dat ik zal opkrassen "naar eigen land" ).
? ik hou nogal van een vertrouwbare omgeving met vertrouwbare mensen een mens die van god weet waar komt zomaar klakkeloos vertrouwen is dat niet wat te naïef denken?? mensen kunnen echt gevaarlijk zijn ook zoals gestoorde zotten.....................serie moordenaars ,kinderverkrachters, ect etc een mens is niet zomaar een mens...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2017, 09:57   #34
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
in de zorgsector is de kans groot dat er te weinig mensen zullen zijn om u hygiënisch te verzorgen, medicatie te geven, bedlinnen te vervangen, enzoverder.

maar denk gerust verder aan uw "eigen volk". stop met dat hokjesdenken, mensen zijn mensen ongeacht hun afkomst. dat er culturele verschillen zijn is vanzelfsprekend. net zoals ik me als blanke Vlaming cultureel totaal niet verbonden voel met al het extreem-rechts gedoe hier op dit forum.

(niet dat ik zal opkrassen "naar eigen land" ).
Sorry hoor, maar het zijn zij zelf, de franstaligen, die de, ook door hen, overeengekomen regels met de Vlamingen, zelfs heel ostentatief, niet nagekomen zijn...
Daarna moeten ze niet komen huilen wanneer hun corrupte spelletjes hun eigen volk in de luren gelegd hebben...
Ze hadden het allemaal maar eerlijk moeten spelen en er zouden nu geen onoverkoombare oplossingen zijn...
Maar eerst de Vlamingen uitlachen in hun gezicht en daarna eisen dat de Vlamingen hun grillen in zouden willigen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 09:03   #35
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Citaat:
in de zorgsector is de kans groot dat er te weinig mensen zullen zijn om u hygiënisch te verzorgen, medicatie te geven, bedlinnen te vervangen, enzoverder.
maar denk gerust verder aan uw "eigen volk". stop met dat hokjesdenken, mensen zijn mensen ongeacht hun afkomst. dat er culturele verschillen zijn is vanzelfsprekend. net zoals ik me als blanke Vlaming cultureel totaal niet verbonden voel met al het extreem-rechts gedoe hier op dit forum.

(niet dat ik zal opkrassen "naar eigen land" ).
En ik moet geloven dat een moslim MIJN gat gaat afvegen met plezier en mijn pamper gaat verversen? in 2040? wat een klucht..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 09:20   #36
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Denk dat ze eerder een lont in ons gat gaan steken ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2017, 20:19   #37
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Denk dat ze eerder een lont in ons gat gaan steken ...
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 06:57   #38
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Minder migranten, betere kwaliteit migranten (hooggeschoold en niet onbemiddeld) en voor het overige zelf meer kinderen grootbrengen.
Migranten, illigalen, sans papiers, 'Paard van Troje vaarders' er allemaal zonder boeh of bah uitzetten.

Zelf meer kinderen grootbrengen dat is een mooie gedachte maar ik denk dat onze mensen met de gedachte worstelen: Gaan we onze kinderen nog een 'mooie' toekomst kunnen bieden of gaan onze kinderen in een ware 'oorlogszone' terechtkomen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2017, 16:25   #39
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Het is vooral de VS hun imperium dat massaal aan het instorten is. Hun grootste macht was niet democratie, vrijheid en weet ik veel wat nog allemaal. Het is het ongelimiteerde printen van geld. De vorige administraties hebben het zwaar verkloot met heel het M-O zomaar aan te vallen zonder enig strategisch inzicht of wat dan ook; amateuristisch gepruts. "Een goede oorlog win je door geen enkele slag uit te delen."
Imperia komen en gaan, voorbeelden genoeg, maar de échte macht blijft bestaan.
De ‘macht’ die wij aan politiekers toeschrijven is schijnmacht, gezien elk individu daarvan periodiek inwisselbaar is.
De ware bezitters van (eeuwenoude) macht, zijn degenen die nooit in ’t nieuws komen en daarvoor hun redenen hebben.
Ter illustratie, dit artikel beschrijft helder de structuur van die wereldse macht:

De architectuur van de macht volgens het systeem van Adam Weishaupt

http://www.visionair.nl/ideeen/mensh...dam-weishaupt/

Tegen het licht van het verleden en de huidige wereldtoestand gehouden, komt die beschrijving, wmb, aardig overeen met de stand van zaken.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2017, 05:52   #40
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Wie de wereldmacht ook heeft, het is aardig gelukt Europa op één lijn te krijgen.
Datzelfde Europa is als voorbeeld gebruikt om Amerika van richting te veranderen.
Evil times are coming.

Jullie denken minder? Maar het zal alleen maar meer worden.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be