Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 19 augustus 2015, 11:43   #421
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
tuurlijk is het islam, het 21ste eeuws fascisme!
Nee, fout. Het is het Judaïsme dat de oorzaak is van alle ellende.
De islam is uitgebroed in judaïsche kringen, bedoeld als wapen tegen het Katholicisme.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 19 augustus 2015, 16:34   #422
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Eerlijk, who cares?

Iemand die mijn overtuigingen en daarom mij als mens geheel debiel vindt, ga ik ook niet als "superverstandig" zien. Begrijp je? Zulke personen ga ik ook negeren...
Dan ga je veel negeer-werk hebben , het gaat er op neerkomen dat je alleen nog pedofeet-aanhangers "superverstandig" gaat vinden . En de andere 90 percent van de Belgen niet . Oeps, ik ben de PVDA , groen en rood vergeten .
Kom , 80 percent van de Belgen .
vlaams realist is offline  
Oud 19 augustus 2015, 17:15   #423
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Nee, fout. Het is het Judaïsme dat de oorzaak is van alle ellende.
De islam is uitgebroed in judaïsche kringen, bedoeld als wapen tegen het Katholicisme.
Totaal niet.

Islam komt voort uit verzinsels en hallucinaties van iemand die we nu direct in de psychiatrie zouden stoppen. Van iemand die Joden niet kon overtuigen en ze dan maar tot apen en zwijnen heeft gebombardeerd.

Het is touwens geen wapen tegen het Katholicisme, maar een ongeleid projectiel dat iedereen om zeep helpt als het ontploft.

Laatst gewijzigd door Odol : 19 augustus 2015 om 17:16.
Odol is offline  
Oud 19 augustus 2015, 17:16   #424
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Totaal niet.

Islam komt voort uit verzinsels en hallucinaties van iemand die we nu direct in de psychiatrie zouden stoppen. Van iemand die Joden niet kon overtuigen en ze dan maar tot apen en zwijnen heeft gebombardeerd.
Correct, zoals dat voor elke religie het geval is.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 19 augustus 2015, 18:23   #425
Tomas
Gouverneur
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Berichten: 1.028
Standaard

Ik heb als niet-moslim die Mohamedcartoons vooral als provocatief en uitlokkend gezien. Niettegenstaande ik voor vrije meningsuiting bent, kan je iemand met je mening zodanig beledigen of kwetsen dat je de kans vergroot dat een of andere gek jou iets aandoet. Zoiets kan je verwachten in een samenleving waar helaas ook gekken in rond lopen.
Tomas is offline  
Oud 19 augustus 2015, 18:35   #426
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
Ik heb als niet-moslim die Mohamedcartoons vooral als provocatief en uitlokkend gezien. Niettegenstaande ik voor vrije meningsuiting bent, kan je iemand met je mening zodanig beledigen of kwetsen dat je de kans vergroot dat een of andere gek jou iets aandoet. Zoiets kan je verwachten in een samenleving waar helaas ook gekken in rond lopen.
Noemt u iemand die beledigt wordt door cartoons , nu een gek ?
Zou u de vrijheid van meningsuiting nu willen opofferen om gekken niet te beledigen ?
Ik zou voor het verbod op een gekke ideologie zijn , ze niet laten onderwijzen , ze los verbieden waar hun ideologie in strijd is met mensenrechten .
Bent u een voorstander van het verbod op pedofeet-aanbidding ?
vlaams realist is offline  
Oud 19 augustus 2015, 19:14   #427
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
Ik heb als niet-moslim die Mohamedcartoons vooral als provocatief en uitlokkend gezien. Niettegenstaande ik voor vrije meningsuiting bent, kan je iemand met je mening zodanig beledigen of kwetsen dat je de kans vergroot dat een of andere gek jou iets aandoet. Zoiets kan je verwachten in een samenleving waar helaas ook gekken in rond lopen.
Elke week een bomsaanslag, ontvoering, verkrachting,etc,etc, in naam van de islam, daar liggen ze niet van wakker. Daarvoor komt geen moslim op straat, daar wordt geen moslim kwaad van.

1 knappe cartoon van een man met tulband, een tulband met bom in, die Mohammed afbeeld is dan provocatief. Erger nog dat praat dan een fatwah een moordaanslag goed.

Een Ayatollah mag verkondigen dat een goede Moslim geiten mag neuken wanneer al je vrouwen onrein zijn. Maar je mag ze geen geiteneukers noemen, want dan beledig je hen.

Ik ben voor het recht op beledigen, zelf doe ik het niet. Misschien moeten we elkaar wat meer beledigen. Op zijn Hollands, Theo Van Gogh gewijs.

Laatst gewijzigd door Odol : 19 augustus 2015 om 19:15.
Odol is offline  
Oud 19 augustus 2015, 19:21   #428
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
Ik heb als niet-moslim die Mohamedcartoons vooral als provocatief en uitlokkend gezien. Niettegenstaande ik voor vrije meningsuiting bent, kan je iemand met je mening zodanig beledigen of kwetsen dat je de kans vergroot dat een of andere gek jou iets aandoet. Zoiets kan je verwachten in een samenleving waar helaas ook gekken in rond lopen.
Aan dat soort chantage mag je nooit toegeven.
Aangezien beledigen (in een beschaafde wereld) geen misdaad is moet die gek uit de maatschappij verwijderd worden.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 20 augustus 2015, 02:15   #429
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Eerlijk, who cares?

Iemand die mijn overtuigingen en daarom mij als mens geheel debiel vindt, ga ik ook niet als "superverstandig" zien. Begrijp je? Zulke personen ga ik ook negeren...
Ik heb meer mijn bedenkingen over mensen die een pedofiele moordenaar aanbidden.
daiwa is offline  
Oud 20 augustus 2015, 10:24   #430
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
Ik heb als niet-moslim die Mohamedcartoons vooral als provocatief en uitlokkend gezien. Niettegenstaande ik voor vrije meningsuiting bent, kan je iemand met je mening zodanig beledigen of kwetsen dat je de kans vergroot dat een of andere gek jou iets aandoet. Zoiets kan je verwachten in een samenleving waar helaas ook gekken in rond lopen.
Vind je cartoons over Jezus dan ook provocatief en uitlokkend? of mag dat dan weer wel?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 20 augustus 2015, 12:16   #431
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Aan dat soort chantage mag je nooit toegeven.
Aangezien beledigen (in een beschaafde wereld) geen misdaad is moet die gek uit de maatschappij verwijderd worden.
Geen misdaad, maar wel een misdrijf.

Artikel 448 van het strafwetboek:

Citaat:
Art. 448. Hij die hetzij door daden, hetzij door geschriften, prenten of zinnebeelden iemand beledigt in een van de omstandigheden in artikel 444 bepaald, wordt gestraft met gevangenisstraf van acht dagen tot twee maanden en met geldboete van zesentwintig [euro] tot vijfhonderd [euro] of met een van die straffen alleen. <W 2000-06-26/42, art. 2, Inwerkingtreding : 01-01-2002>
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is nu online  
Oud 20 augustus 2015, 13:54   #432
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Geen misdaad, maar wel een misdrijf.

Artikel 448 van het strafwetboek:

Citaat:

Art. 448. Hij die hetzij door daden, hetzij door geschriften, prenten of zinnebeelden iemand beledigt in een van de omstandigheden in artikel 444 bepaald, wordt gestraft met gevangenisstraf van acht dagen tot twee maanden en met geldboete van zesentwintig [euro] tot vijfhonderd [euro] of met een van die straffen alleen. <W 2000-06-26/42, art. 2, Inwerkingtreding : 01-01-2002>

En wat (is)/zijn dan '(één van) de omstandigheden in artikel 444 bepaald'?


Wat mij betreft is het één van de zovele Rechten Van De Mens hetzij door daden, hetzij door geschriften, prenten of zinnebeelden beledigd te (kunnen/mogen) worden


Een (tamelijk actueel) voorbeeld:

ik vind het mijn 'Recht Van De Mens' diep beledigd te zijn door de belachelijke uitspraak als zou ik door 'God' geschapen zijn
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 20 augustus 2015, 14:56   #433
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vind je cartoons over Jezus dan ook provocatief en uitlokkend? of mag dat dan weer wel?
maar circe, wat voor de een mag, mag niet voor de ander, en moslims zijn nu éénmaal wezens met meer rechten dan alle anderen
Mindset is offline  
Oud 20 augustus 2015, 20:12   #434
chris k
Staatssecretaris
 
chris k's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 2.792
Standaard

Als er een Belg met de wagen door het rood bolt overal camera's aan de lichten....veiligheid.

Als er één moslim ( utopie ) iemand vermoord waarom stuurt men dan elke moslim niet terug .....is veel veiliger!
chris k is offline  
Oud 21 augustus 2015, 00:33   #435
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
1)
Vrijheid van mening is één zaak. Beledigen is een andere zaak. En hoffelijkheid is nog een derde zaak.

2)
Reactie op een belediging is één zaak. Zich vlug beledigd voelen is een andere zaak. En met grof geweld antwoorden op een woordelijke belediging is nog een derde zaak.

3)
Een godsdienst die de liefde predikt is een één zaak. Een dogmatische godsdienst is een andere zaak. En een fanatieke godsdienst is nog een derde zaak.

Gelieve de massa immigranten met te lange religieuze tenen dringend te verzoeken om alle heilige Avondlanden te verlaten voor 2040.

Post modern ARISCH/ WESTERSE NORM gelooft in deze post moderne doctrine:
Vrijheid van meningsuiting = (synoniem) Vrijheid van belediging en van laster en smaad.

aldus Wieroe, slimme hindoe nazi (homo) kat uit delft kennisstad.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 21 augustus 2015, 02:40   #436
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Eerlijk, who cares?

Iemand die mijn overtuigingen en daarom mij als mens geheel debiel vindt, ga ik ook niet als "superverstandig" zien. Begrijp je? Zulke personen ga ik ook negeren...
En mensen die u niet debiel vinden , maar toch niet met u akkoord gaan met u ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 3 september 2015, 17:02   #437
Midas
Partijlid
 
Midas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2004
Berichten: 264
Standaard

Van mij mag men die moslim-cartoons gerust verbieden. Met als kleine tegenprestatie dat alle moslims terug naar hun landen van herkomst trekken of naar Mekka. Vrije meningsuiting in een door moslims overspoeld europa heeft toch geen enkel nut meer. Meer controles, meer bewaking, meer screenings, meer camera's, meer politie-staat, meer big-brother, meer ghetto's, allemaal dankzij de invoer van moslims ... dank U verlichte heersers en dromers van Europa.
Midas is offline  
Oud 3 september 2015, 23:54   #438
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard

ach maak een keiharde wet in hele EU dat in elk westers produkt varkensvlees verwerkt moet zijn en elke vleessoort in de supermarkt en slagerijen moet met varkensvlees extract gewassen zijn of besprenkeld voor het heerlijke varkens aroma. ook alle groente soorten in varkens vocht afspoelen of besprenkelen ermee.

nou dan valt er niets meer te vreten voor moslims in Eu en rotten zij zlf op.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 3 september 2015, 23:59   #439
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard

of beter idee, overal in hele land mooie posters van sexy varkens plakken.
overal standbeelden van varkens neerzetten ook pal tegenover moskeeen. muren volkalken met varkens tekeningen.

laat varkens rondlopen in buurt van moskeeen. of bouw er een varkensstal pal naast.

Nu de inheemse blanken nog een meerderheid zijn moeten zij maar de islamieten nu eruit pesten of verplicht verbannen, wegjagen, nu moet de strijd losbarsten, nu de zaak ONTWORMEN miaauwt Wieroe hier naar mij.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 4 september 2015, 01:52   #440
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
Ik heb als niet-moslim die Mohamedcartoons vooral als provocatief en uitlokkend gezien. Niettegenstaande ik voor vrije meningsuiting bent, kan je iemand met je mening zodanig beledigen of kwetsen dat je de kans vergroot dat een of andere gek jou iets aandoet. Zoiets kan je verwachten in een samenleving waar helaas ook gekken in rond lopen.
Bizarre redenering..dus omdat iemand aanstoot kan nemen aan vrije meningsuiting, censureer je jezelf ter preventie van gekken die je anders naar het leven staan. U gooit zelf de sleutel van uw gevangenis weg, dat doet ook enkel een gek hoor.
alice is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be