Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

 
 
Discussietools
Oud 7 november 2007, 18:36   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard draad voor ekskuses en ongelijk toegeven

Iedereen die zich niet goed voelt omdat hij in de rubriek verkiezingen van dit forum bij hoog en bij laag beweerde dat de geitenhoeder, het Weverke, het Zomerke, De Rem pardon De Stem ... plat op de buik gingen;
en die daarbij nogal verwijtend uit de hoek kwamen naar het kartel,

die mogen zich in een post in deze draad verekskuseren en hun ongelijk toegeven.

Op voorhand zijn deze ekskuses aanvaard. (want er is een veldslag gewonnen, maar nog geen oorlog)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 7 november 2007, 18:37   #2
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=152
Zwartengeel is offline  
Oud 7 november 2007, 18:38   #3
Confucius
Gouverneur
 
Geregistreerd: 1 april 2003
Berichten: 1.020
Standaard

Ik zal maar als eerste mij excuseren omdat ik aan de CD&V twijfelde. Maar geef toe, de tjeven hebben hun verleden tegen waar het geloofwaardigheid en kazzakdraaien betreft.
__________________
Laten we de kerk in het midden van het dorp houden !!!
Confucius is offline  
Oud 7 november 2007, 18:38   #4
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Geen verliezers - alleen overwinnaars (zet een slaaf op de zegewagen om de overwinnaars hun goddelijkheid te ontzeggen).
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline  
Oud 7 november 2007, 18:39   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Djuu toch, ja sorrie, nu pas lees ik het einde van die andere draad met de goktoestanden ...

even te vlug geweest. Laat maar zitten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 7 november 2007, 18:44   #6
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 2.296
Standaard

Excuses? Waarom? Omdat het territorialiteitsprincipe de facto wordt opgegeven in de voorstellen van Leterme? Weinig reden tot juichen daarvoor zo lijkt me... Maar goed, ik had niet verwacht dat men zou stemmen, toegegeven!
den ambetantsten is offline  
Oud 7 november 2007, 18:57   #7
BitterSweet
Minister-President
 
BitterSweet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 4.290
Standaard

Het was de regeringsvorming van de hoogmoed en de arrogantie.
Ze zijn geen stap korter bij mekaar gekomen,en we hebben geen regering.
Ik hoop maar dat het gezonde verstand tussen de 2 deelstaten nu niet helemaal verloren gaat.
__________________
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer
BitterSweet is offline  
Oud 7 november 2007, 19:02   #8
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Laat ons eerlijk wezen. Tot Maingain vanmorgen Leterme uitscheet was alles nog mogelijk. De VLD trok zelfs nog heel even zijn keutel terug in en wilde niet gezegd hebben dat Bart De Wever ook voor hen sprak toen hij zei dat er zou gestemd worden.
Als Reynders gas had teruggenomen vóór Maingain zijn onbeschofte bek openging had het er heel anders kunnen uitzien.

De franstaligen bleven eengezind en trapten het af toen de democratie eindelijk mocht spreken.

De Crem wist duidelijk niet wat hem overkwam toen 'het' plotseling 'mocht'.

De Donea bleef het een symbooldossier vinden waar niemand last van had maar heeft er evengoed nood aan een belangenconflict in te roepen.

De tv-verslaggeefster probeerde het duidelijk met veel plezier meestemmen van het VB het verkopen als het doorbreken van cordon sanitaire.

Annemans kreeg het laatste woord én groot gelijk van Pieter vander Meersch.

Er is dus meer om blij mee te zijn dan om ongezonde excuusspelletjes te spelen. Bart de Wever kan daarover meespreken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 7 november 2007, 19:11   #9
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Het was de regeringsvorming van de hoogmoed en de arrogantie.
Ze zijn geen stap korter bij mekaar gekomen,en we hebben geen regering.
Ik hoop maar dat het gezonde verstand tussen de 2 deelstaten nu niet helemaal verloren gaat.
Over welke regeringsvorming heb je het? Volgens mij ging het hier over de splitsing van een ongrondwettelijke kieskring. Gezond verstand hebben de Franstaligen trouwens nog niet gek veel getoond tot nu toe. Veel kan er dus ook niet verloren gaan. Ze hebben door hun koppige hooghartigheid wel heel wat meer verloren dan wat Leterme bereid was hen te 'betalen' voor iets waarvoor een parlementaire meerderheid nergens ter wereld hoeft te dokken. Als datgene dat jij 'gezond verstand tussen de twee deelstaten' noemt helemaal weg is na een volstrekt democratische stemming in het parlement, dan hebben de Franstaligen een groot probleem.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 november 2007 om 19:13.
Knuppel is offline  
Oud 7 november 2007, 19:13   #10
Jos Verhulst
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 2.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

Annemans kreeg het laatste woord én groot gelijk van Pieter vander Meersch.

Er is dus meer om blij mee te zijn dan om ongezonde excuusspelletjes te spelen. Bart de Wever kan daarover meespreken.
Ik help het u hopen. Maar ik ben eens gaan kijken naar de webstek van het VB en de commentaar die ik daar vond weerspiegelt ook mijn gevoel:
http://www.vlaamsbelang.be/1/514/

=> Alles hangt, mbt de kamerstemming af van het soort regering dat wordt gevormd, en van het regeerakkoord.
=> De onderhandelaars zijn op de valreep bereid gebleken om onverwacht vergaande toegevingen te doen. DS (p.3) had het ivm de laatste voorstellen van Leterme over "...de facto uitbreiding van Brussel tot de faciliteitengemeenten".

Of zie ik het verkeerd, en speelt het komende regeerakkoord geen rol?
__________________
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE,
WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE
Jos Verhulst is offline  
Oud 7 november 2007, 19:14   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Laat ons eerlijk wezen. Tot Maingain vanmorgen Leterme uitscheet was alles nog mogelijk. De VLD trok zelfs nog heel even zijn keutel terug in en wilde niet gezegd hebben dat Bart De Wever ook voor hen sprak toen hij zei dat er zou gestemd worden.
Als Reynders gas had teruggenomen vóór Maingain zijn onbeschofte bek openging had het er heel anders kunnen uitzien.

De franstaligen bleven eengezind en trapten het af toen de democratie eindelijk mocht spreken.

De Crem wist duidelijk niet wat hem overkwam toen 'het' plotseling 'mocht'.

De Donea bleef het een symbooldossier vinden waar niemand last van had maar heeft er evengoed nood aan een belangenconflict in te roepen.

De tv-verslaggeefster probeerde het duidelijk met veel plezier meestemmen van het VB het verkopen als het doorbreken van cordon sanitaire.

Annemans kreeg het laatste woord én groot gelijk van Pieter vander Meersch.

Er is dus meer om blij mee te zijn dan om ongezonde excuusspelletjes te spelen. Bart de Wever kan daarover meespreken.
Gratuite reaktie ??
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 7 november 2007, 19:17   #12
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst Bekijk bericht
Ik help het u hopen. Maar ik ben eens gaan kijken naar de webstek van het VB en de commentaar die ik daar vond weerspiegelt ook mijn gevoel:
http://www.vlaamsbelang.be/1/514/

=> Alles hangt, mbt de kamerstemming af van het soort regering dat wordt gevormd, en van het regeerakkoord.
=> De onderhandelaars zijn op de valreep bereid gebleken om onverwacht vergaande toegevingen te doen. DS (p.3) had het ivm de laatste voorstellen van Leterme over "...de facto uitbreiding van Brussel tot de faciliteitengemeenten".

Of zie ik het verkeerd, en speelt het komende regeerakkoord geen rol?
Je ziet mi zeker niet verkeerd dat de toegevingen die ook het Weverke deden, werkelijk onaanvaardbaar waren, wat betreft het inschrijvingsrecht in Brussel en wat betreft het recht van de Franse gemeenschap om op te treden in de rand. (de senten voor Brussel, tot daartoe, Brussel is noodlijdend, persoonlijk vind ik wel dat er voorwaarden bij moeten komen maar ja)

Wat ik wel degelijk vrees, is dat bij volgende kommunautaire onderhandelingen, de Walen maar al te graag zullen vertrekken vanuit die toegevingen, die ze maar al te graag zullen voorstellen als "verworven".
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 november 2007 om 19:31.
De schoofzak is offline  
Oud 7 november 2007, 19:19   #13
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst Bekijk bericht
Ik help het u hopen. Maar ik ben eens gaan kijken naar de webstek van het VB en de commentaar die ik daar vond weerspiegelt ook mijn gevoel:
http://www.vlaamsbelang.be/1/514/

=> Alles hangt, mbt de kamerstemming af van het soort regering dat wordt gevormd, en van het regeerakkoord.
=> De onderhandelaars zijn op de valreep bereid gebleken om onverwacht vergaande toegevingen te doen. DS (p.3) had het ivm de laatste voorstellen van Leterme over "...de facto uitbreiding van Brussel tot de faciliteitengemeenten".

Of zie ik het verkeerd, en speelt het komende regeerakkoord geen rol?
Ik denk dat ik voldoende heb laten blijken dat er een stevige portie 'geluk' bij was waardoor die stemming vandaag is kunnen doorgaan. Voor hetzelfde geld verloor de N-VA vandaag de helft van zijn leden. En voor hetzelfde geld komt Leterme één dag voor de regeringsvorming met eenzelfde soort toegevingen op de proppen die hij gisteren nog deed om met een 'onderhandeld akkoord' met de Franstaligen te kunnen uitpakken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 7 november 2007, 19:21   #14
Luc Bekaert
Gouverneur
 
Luc Bekaert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2005
Berichten: 1.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je ziet mi zeker niet verkeerd dat de toegevingen die ook het Weverke deden, werkelijk onaanvaardbaar waren, wat betreft het inschrijvingsrecht in Brussel en wat betreft het recht van de Franse gemeenschap om op te treden in de rand. (de senten voor Brussel, tot daartoe, Brussel is noodlijdend, persoonlijk zouden er wel voorwaarden bij moeten komen maar ja)

Wat ik wel degelijk vrees, is dat bij volgende kommunautaire onderhandelingen, de Walen maar al te graag zullen vertrekken vanuit die toegevingen, die ze maar al te graag zullen voorstellen als "verworven".
Dat denk ik niet ; het was een kaderovereenkomst , dus enkel vertrekbasis om te onderhandelen , met geven en nemen . Ook NVA liet aanvoelen sommige punten niet te zullen aanvaarden .
__________________
Luc Bekaert is offline  
Oud 7 november 2007, 19:26   #15
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Ik heb verschillende keren gesteld dat de vergruizelaars van Leterme en DeWever ooit hunexcuses zouden moeten aanbieden.

Nu denkt er iemand dat dat moment gekomen is.

IK BEN DAAR NIET MEE AKKOORD.

Als ik zie wat er door die twee BIJNA door onze neus was geboord, zullen ze aardig wat te bewijzen hebben in de nabije toekomst willen ze op een even goed blaadje biu mij komen als toen we nog geen weet hadden van hun verraad.

We kunnen nu wel stellen dat Maingain plat op de buik is gegaan, en dat is zeker geen leugen, maar eerder zijn Yves en Bartje duidelijk minstens diep onder de lat gegaan, en het is maar te danken aan het NON van de Franstaligen dat het voor Vlaanderen rampzalige scenario ten einde is gebracht.

Geen excuses nodig dus.
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 7 november 2007, 19:27   #16
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Iedereen die zich niet goed voelt omdat hij in de rubriek verkiezingen van dit forum bij hoog en bij laag beweerde dat de geitenhoeder, het Weverke, het Zomerke, De Rem pardon De Stem ... plat op de buik gingen;
en die daarbij nogal verwijtend uit de hoek kwamen naar het kartel,

die mogen zich in een post in deze draad verekskuseren en hun ongelijk toegeven.

Op voorhand zijn deze ekskuses aanvaard. (want er is een veldslag gewonnen, maar nog geen oorlog)
Ik als jarenlang Vlaams Belang kiezer heb Leterme meer dan een jaar eens gezien tijdens een veldrit. De man heeft toen indruk op mij gemaakt, hij luisterde naar de mensen en wist heel goed wat er bij het volk leefde. Hij stond ook tussen het volk en had geen dikkenek zoals Verhofstadt, die het gewone Vlaamse volk in het gezicht uitlachte bijna. Toen zag ik dat Leterme potentieel had om iets te betekenen voor Vlaanderen. Voordien was ik ook zeer sceptisch hoor. Uiteindelijk heeft mijn verachting voor paars, geleid dat ik Leterme en het kartel een kans ging geven en ik gepleid heb net zoals de IJzerwake 2006, voor een godsvrede, zeker tot na de verkiezingen. Dan gingen we zien.

Op de verkiezingen heb ik een inhoudelijke stem uitgebracht voor Vlaams Belang, zoals altijd, maar het was geen stem tegen Leterme en de NVA.

Uiteindelijk heb ik die mensen veel tijd gegeven alvorens een oordeel te vormen, ten laatste tot 11 november. Wel voorlopig komt het potentieel van Leterme als groot verantwoordelijk Vlaams leider eruit. Eerlijk is eerlijk.

Nu nog afwachten of ze gaan voor een verregaande staatshervorming.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 7 november 2007 om 19:27.
Max van Dietschland is offline  
Oud 7 november 2007, 19:31   #17
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik denk dat ik voldoende heb laten blijken dat er een stevige portie 'geluk' bij was waardoor die stemming vandaag is kunnen doorgaan. Voor hetzelfde geld verloor de N-VA vandaag de helft van zijn leden. En voor hetzelfde geld komt Leterme één dag voor de regeringsvorming met eenzelfde soort toegevingen op de proppen die hij gisteren nog deed om met een 'onderhandeld akkoord' met de Franstaligen te kunnen uitpakken.

Dit is gewoon de waarheid.
Stel u voor dat de Walen met dat klotevoorstel van de Vlaamse onderhandelaars akkoord waren gegaan.?!?
Komaan, iedereen met een tikkeltje Vlaamse reflex, zou zo'n akkoord zonder weerga afschieten.
En ja, ik ben héél blij dat de Walen zo 'standvastig' geweest zijn.
Dit is een mooie dag voor Vlaanderen. Alle partijen (er bestaan geen andere!) hebben unaniem gestemd. Ik wil zelfs niet spreken over die onthouding.
Nu komt het erop aan om het beloofde programma aan de kiezer sterk te maken. Want het moet nog beginnen. Vergeet niet dat BHV gewoon de wet is, waarvoor niet eens 5 minuten politieke moed nodig is.


Wel wil ik toegeven : tot vanmiddag 12 uur had ik nog mijn gerede twijfels dat het niet tot een stemming zou komen.
Blij dus dat de Vlamingen voor één keer sinds mensenheugenis eensgezind gestemd hebben
__________________
AVV is offline  
Oud 7 november 2007, 19:33   #18
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Als nationaal solidarist iemand van een heel andere politieke strekking een kans geven, omdat hij iets zou kunnen betekenen voor ons volk. Het is niet iedereen gegeven. Je moet het hokjesdenken kunnen doorbreken en toch wat politiek doorzicht hebben wie er betrouwbaar is en wie niet. Bijvoorbeeld moet er geen enkele lofbetuiging richting VLD gegooid worden, want zij hebben net zoals SPA gestemd, gewoon om geen kiezers meer te verliezen en in de hoop dat Leterme formateur af zou zijn.

VLD is niet te vertrouwen. Moest er nu een paarse regering zijn, dan was die stemming nooit doorgegaan.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 7 november 2007, 19:34   #19
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik als jarenlang Vlaams Belang kiezer heb Leterme meer dan een jaar eens gezien tijdens een veldrit. De man heeft toen indruk op mij gemaakt, hij luisterde naar de mensen en wist heel goed wat er bij het volk leefde. Hij stond ook tussen het volk en had geen dikkenek zoals Verhofstadt, die het gewone Vlaamse volk in het gezicht uitlachte bijna. Toen zag ik dat Leterme potentieel had om iets te betekenen voor Vlaanderen. Voordien was ik ook zeer sceptisch hoor. Uiteindelijk heeft mijn verachting voor paars, geleid dat ik Leterme en het kartel een kans ging geven en ik gepleid heb net zoals de IJzerwake 2006, voor een godsvrede, zeker tot na de verkiezingen. Dan gingen we zien.

Op de verkiezingen heb ik een inhoudelijke stem uitgebracht voor Vlaams Belang, zoals altijd, maar het was geen stem tegen Leterme en de NVA.

Uiteindelijk heb ik die mensen veel tijd gegeven alvorens een oordeel te vormen, ten laatste tot 11 november. Wel voorlopig komt het potentieel van Leterme als groot verantwoordelijk Vlaams leider eruit. Eerlijk is eerlijk.

Nu nog afwachten of ze gaan voor een verregaande staatshervorming.


inderdaad zoals gezegd : het moet nog allemaal beginnen!
Vergeet nooit de gemaakte beloftes aan de kiezer!
__________________
AVV is offline  
Oud 7 november 2007, 19:37   #20
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht
Dit is gewoon de waarheid.
Stel u voor dat de Walen met dat klotevoorstel van de Vlaamse onderhandelaars akkoord waren gegaan.?!?
Komaan, iedereen met een tikkeltje Vlaamse reflex, zou zo'n akkoord zonder weerga afschieten.
En ja, ik ben héél blij dat de Walen zo 'standvastig' geweest zijn.
Dit is een mooie dag voor Vlaanderen.
Juist, daar heb je gelijk in. Maar een formateur als Verhofstadt zou nooit de stemming hebben laten doorgaan. Zijn postje zou in gevaar zijn.
Hij zou verder "onderhandelen", lees nog meer toegeven of de boel helemaal afblazen zoals in 2005.


Denk maar eens terug aan 2005, toen paars verhinderde dat het tot een stemming kwam. Ik ben dat niet vergeten...

Maar je hebt gelijk over het voorstel van Leterme, die feitelijk de 6 faciliteitengemeenten opgaf aan de Franstaligen, was uiteraard onaanvaardbaar. Gelukkig hebben Monsieur en Madame Non hun nut bewezen.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 7 november 2007 om 19:38.
Max van Dietschland is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be