Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juli 2012, 18:04   #21
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Ik zie nooit geen standenverschillen of klassenstrijd in de kinderprogramma's.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 18:24   #22
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Kinderprogramma's zijn qua (meta)politieke structuur doorgaans traditionalistisch (niet traditioneel, maar traditionalistisch in de integralistische zin) van aard.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 00:33   #23
Aligator
Minister
 
Aligator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Locatie: moeras
Berichten: 3.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Het gaat hier niet over de Islam maar over de verschillen tussen verschillende regio's binnen Vlaanderen.
We moeten nog verder gaan : serieuze studies, masters e.d. over verschillen tussen dorpen binnen Vlaanderen, of tussen de huizenblokken in die dorpen. Culturele verschillen tussen elk stamcafé. Enz .
België is zo groot als een rochel op de wereldkaart. Men moet eens ophouden met dit ziekelijke navelstaren.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 01:01   #24
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
We moeten nog verder gaan : serieuze studies, masters e.d. over verschillen tussen dorpen binnen Vlaanderen, of tussen de huizenblokken in die dorpen. Culturele verschillen tussen elk stamcafé. Enz .
België is zo groot als een rochel op de wereldkaart. Men moet eens ophouden met dit ziekelijke navelstaren.
zolang men maar de microklimaten minutieus in beeld brengt, de laatste kolonie zebra-mieren bestudeert en ervoor zorgt dat ze zeker niet gemengd worden met andersoortige mieren, is alles in orde.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2012, 22:21   #25
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Ik zie nooit geen standenverschillen of klassenstrijd in de kinderprogramma's.
En in rampenfilms zie ik ook nooit moeders met kleuters en babies en zo. Zeker niet als massa's mensen op de loop moeten gaan.

En voordien... al die cow-boys en indianen, die waren allemaal quasi kinderloos. Tom en Jerry, kinderloos.

Er scheelt wel iets met de menselijke perceptie. Zeker op pedagogisch vlak.

'Bambi' was nog goed te doen: de vader die veraf bleef, en de mama die stierf. Jumbo was ook niet min, als je dat analyseert.

Kinderprogramma's op VRT verdoezelen. Toen mijn kinderen vrij jong waren heb ik ze laten zien naar GWTW, Casablanca e.a. klassiekers. Gewoon om een gezond evenwicht te bieden voor die debiele kinderprogramma's.

GWTW brengt het racisme te berde en heel de Amerikaanse historie, de segregatie tot 1965 ongeveer (officieel een beetje). En met Casablanca komt WOII ter sprake. De complexiteit ervan in elk geval.

Ik geloof niet in het onderschatten van kinderen. En in verdoezelen geloof ik evenmin.

Het zijn trouwens mijn kinderen die mij de Simpsons hebben leren appreciëren. In het begin had ik het er wat moelijk mee omdat ik het concept niet begreep. Maar nadien, was het helemaal oké.

VRT kinderprogramma's? Als ik moet babysitten voor een kleinkind later, krijgt die David Attenborough voorgeschoteld. De peuter moet niets begrijpen alleen maar kijken. En Walt Disney natuurlijk, de eerste films. En voor de rest in de tuin zitten en van de wind, de regen en de zon genieten. In kinderprogramma's komt dat zo goed als nooit aan bod. Heel vreemd.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be