Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 18 juni 2004, 18:55   #41
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Het feit is: wie op het vlaams blok stemt is racistisch. Punt uit.
Ze zijn veroordeeld voor racisme, dus alle militanten zijn racistisch.
Kan het duidelijker?
Het probleem is dat het woord rascistisch niet mee de betekenis heeft van wat het moet zijn.
Wat jij hier verkondigt is belachelijk en het bewijst dat u gewoom te stom bent om iets te begrijpen.
trouwens wat ik heb begrepen is dat er vzw's zijn veroordeeld voor rascisme. Niet hun programma. Ik zou u willen vragen om 1 rascistisch punt uit hun programma te halen. Rascist dan in de betekenis zoals in het woordenboek. Volgens mij vindt u er geen.

Nu over de topic:

1) euthanasie, ik vind dat je het recht hebt om er een eind aan te maken als het toch hopeloos is en toch maar ligt af te zien.
2)abortus, bij verkrachting moet dit kunnen, ik vind het onverantwoord een kleine op de wereld te zetten als het eigenlijk niet verzekert is van een goede toekomst. Dus abortus moet dus ook kunnen voor te jonge moeders, als ge weet wat i bedoel
3) er vallen nog te veel rascistische opmerkingen (niet veel , maar ge hoort ze af en toe wel), en dar zit ik mee. Ze hebben voor een groot deel gelijk wat het migrantenbeleid betreft maar die opmerkingen mogen ze wel achterwegen laten. Rascisme is geen oplossing voor het probleem!
lustige lezer is offline  
Oud 18 juni 2004, 18:59   #42
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
... waarvoor het Blok volgens hen van alle partijen de beste oplossing aanreikt of soms als enige een oplossing aanreikt.
Welke oplossingen???
Het Skill Effect is offline  
Oud 18 juni 2004, 19:05   #43
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect

Welke oplossingen???
antwoord valt te lezen in hun programma en site
lustige lezer is offline  
Oud 18 juni 2004, 19:09   #44
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect

Welke oplossingen???
antwoord valt te lezen in hun programma en site
concreet aub.
Het Skill Effect is offline  
Oud 18 juni 2004, 19:10   #45
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Het feit is: wie op het vlaams blok stemt is racistisch. Punt uit.
Ze zijn veroordeeld voor racisme, dus alle militanten zijn racistisch.
Kan het duidelijker?
En de 1.000.000 moedige kiezers die voor het Vlaams Blok hebben gestemd, zijn dan volgens uw redenering ook racisten ? Straks gaat u nog beweren dat de 1.000.000 Vlaams Blok-kiezers thuis horen in goelacharchipels.
Cynicus is offline  
Oud 18 juni 2004, 19:13   #46
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
concreet aub.
Het is veel concreter als andere programma's (vind ik toch). Dat programmas in het algemeen niet concreet zijn, kan ik niets aan doen hé
lustige lezer is offline  
Oud 18 juni 2004, 19:14   #47
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Het feit is: wie op het vlaams blok stemt is racistisch. Punt uit.
Ze zijn veroordeeld voor racisme, dus alle militanten zijn racistisch.
Kan het duidelijker?
En de 1.000.000 moedige kiezers die voor het Vlaams Blok hebben gestemd, zijn dan volgens uw redenering ook racisten ? Straks gaat u nog beweren dat de 1.000.000 Vlaams Blok-kiezers thuis horen in goelacharchipels.
Hoeveel Duitse racisten waren er destijds?
Het Skill Effect is offline  
Oud 18 juni 2004, 19:16   #48
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
concreet aub.
Het is veel concreter als andere programma's (vind ik toch). Dat programmas in het algemeen niet concreet zijn, kan ik niets aan doen hé
Daarom dat ik net over die programmapunten een concrete discussie wil voeren (cfr. gesprek met Reno).
Het Skill Effect is offline  
Oud 18 juni 2004, 19:18   #49
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
... waarvoor het Blok volgens hen van alle partijen de beste oplossing aanreikt of soms als enige een oplossing aanreikt.
Welke oplossingen???
Welke oplossingen bieden 'die Altparteien' die ons hebben opgezadeld met het probleem van die Überfremdung ???????????? De mensen hebben eens te meer duidelijk gemaakt dat ze die Überfremdung gewoonweg beu zijn. Te veel is trop, en trop is te veel.
Cynicus is offline  
Oud 18 juni 2004, 19:20   #50
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect

Welke oplossingen???
Welke oplossingen bieden 'die Altparteien' die ons hebben opgezadeld met het probleem van die Überfremdung ???????????? De mensen hebben eens te meer duidelijk gemaakt dat ze die Überfremdung gewoonweg beu zijn. Te veel is trop, en trop is te veel.
Nu weet ik nog geen concrete informatie over zogenaamde oplossingen!
Het Skill Effect is offline  
Oud 18 juni 2004, 19:44   #51
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
2)abortus, bij verkrachting moet dit kunnen
Enkel bij verkrachting? Indien dat uw mening is, kan u dan misschien eens ingaan op de argumentatie in mijn vorige reactie?!
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 18 juni 2004, 19:46   #52
Cynicus
Banneling
 
 
Cynicus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2003
Berichten: 3.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus

Welke oplossingen bieden 'die Altparteien' die ons hebben opgezadeld met het probleem van die Überfremdung ???????????? De mensen hebben eens te meer duidelijk gemaakt dat ze die Überfremdung gewoonweg beu zijn. Te veel is trop, en trop is te veel.
Nu weet ik nog geen concrete informatie over zogenaamde oplossingen!
Wat dacht u van het volgende :

- waterdichte immigratiestop;
- alle illegale vreemdelingen opsporen om ze vervolgens allemaal effectief uit te wijzen;
- afschaffing snelbelgwet en vervangen door de “strengbelgwet”;
- afschaffing van het vreemdelingenstemrecht;
- behoud van de vrije meningsuiting en bijgevolg de afschaffing van de antiracismewet;
- asielontmoedigingsbeleid;
- afschaffing ontwikkelingshulp;
- harde aanpak van de criminaliteit;
- afschaffing van de strafrechterlijke minderjarigheid;
- geen genade voor drugsgebruik en de drugsverslaafden verplichten om (op hun eigen kosten) af te kicken;
- scholen waar opnieuw orde en tucht heerst;
- het sociaal profitariaat grondig aanpakken (daardoor zou het mogelijk moeten zijn de sociale uitgaven met bv. een kwart te verminderen zonder dat de echte behoeftigen worden getroffen);
- afschaffing van het brugpensioen, wegens onbetaalbaar. Wie vroeger wil stoppen met werken, moet maar een vermogen bij elkaar zien te sparen;
- werklozen gemeenschapsdiensten laten verrichten (als ze zich niet willen bijscholen) zodat de belastingbetaler waar krijgt voor zijn geld;
- de nodige structurele, taboeloze besparingen doorvoeren ten einde er voor te zorgen dat we aanzienlijke begrotingsoverschotten hebben zodat de staatsschuld kan dalen;
- een bedrijfsvriendelijk economisch beleid voeren zodat de economie meer ruimte krijgt om te groeien. Alleen economische groei zorgt voor meer en voor echte werkgelegenheid. Al de rest is zever;
- de werknemers de kans geven om meer uren te werken zodat ze meer kunnen verdienen;
- alle NAVO-verplichtingen nauwgezet nakomen;
- streven naar uitstekende relaties met Amerika;
- ons veto stellen tegen de toetreding van Turkije tot de Europese Unie. Europa moet Europees blijven.
Cynicus is offline  
Oud 18 juni 2004, 19:58   #53
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus

Wat dacht u van het volgende :

- waterdichte immigratiestop;
- alle illegale vreemdelingen opsporen om ze vervolgens allemaal effectief uit te wijzen;
- afschaffing snelbelgwet en vervangen door de “strengbelgwet”;
- afschaffing van het vreemdelingenstemrecht;
Citaat:
- behoud van de vrije meningsuiting en bijgevolg de afschaffing van de antiracismewet;
is een aanpassing niet beter?, want rascisme hoeft nu toch niet.

Citaat:
- asielontmoedigingsbeleid;
- afschaffing ontwikkelingshulp;
afschaffing vind ik eigenlijk niet ok, er kan toch bv. nuttige ontwikkelingshulp worden ingevoerd?

Citaat:
- harde aanpak van de criminaliteit;
- afschaffing van de strafrechterlijke minderjarigheid;
- geen genade voor drugsgebruik en de drugsverslaafden verplichten om (op hun eigen kosten) af te kicken;
- scholen waar opnieuw orde en tucht heerst;
- het sociaal profitariaat grondig aanpakken (daardoor zou het mogelijk moeten zijn de sociale uitgaven met bv. een kwart te verminderen zonder dat de echte behoeftigen worden getroffen);
- afschaffing van het brugpensioen, wegens onbetaalbaar. Wie vroeger wil stoppen met werken, moet maar een vermogen bij elkaar zien te sparen;
DAn moet de leeftijd van het pensieon naar beneden gaan, het is voor de meeste jobsonmogelijk om tot na uw 60ste te blijven werken.
Citaat:
- werklozen gemeenschapsdiensten laten verrichten (als ze zich niet willen bijscholen) zodat de belastingbetaler waar krijgt voor zijn geld;
- de nodige structurele, taboeloze besparingen doorvoeren ten einde er voor te zorgen dat we aanzienlijke begrotingsoverschotten hebben zodat de staatsschuld kan dalen;
- een bedrijfsvriendelijk economisch beleid voeren zodat de economie meer ruimte krijgt om te groeien. Alleen economische groei zorgt voor meer en voor echte werkgelegenheid. Al de rest is zever;
- de werknemers de kans geven om meer uren te werken zodat ze meer kunnen verdienen;
- alle NAVO-verplichtingen nauwgezet nakomen;
- streven naar uitstekende relaties met Amerika;
- ons veto stellen tegen de toetreding van Turkije tot de Europese Unie. Europa moet Europees blijven.
[/quote]
lustige lezer is offline  
Oud 18 juni 2004, 20:00   #54
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus

Welke oplossingen bieden 'die Altparteien' die ons hebben opgezadeld met het probleem van die Überfremdung ???????????? De mensen hebben eens te meer duidelijk gemaakt dat ze die Überfremdung gewoonweg beu zijn. Te veel is trop, en trop is te veel.
Nu weet ik nog geen concrete informatie over zogenaamde oplossingen!
Ik zou graag een inhoudelijke debat voeren over de programmapunten, maar na de examens . Het enige wat me stoort is dat er weer anderen tussen moeten komen die niet van het programma afweten waarbij de discussie verziekt.
lustige lezer is offline  
Oud 18 juni 2004, 22:12   #55
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

Wie is daar nu voor
Wel, als we zien dat 99,9% van de Vlamingen tegen BUB heeft gestemd dan is dat een hoop mensen! 8)
Hoe kunnen ze nu stemmen tegen een partij die ze niet kennen omdat de media er niet over wil spreken?

Eigenlijk zou ik nu eens graag weten met welk recht kleine partijen uit de media worden gehouden, ook als ze geldige kieslijsten hebben neergelegd.
Hans1 is offline  
Oud 18 juni 2004, 22:22   #56
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Skill, kan ik eens iets zeggen zonder op uw vraag te antwoorden maar ook zonder direct voor ontwijker en onwetende uitgescheten te worden?

Je hebt wel gelijk hoor, een discussie over hun programma is aan de orde. Maar ik denk dat je naar de basis moet gaan. Besef ook dat wij VB'ers wat schrik hebben gekregen op die punten (behalve types a la Guderian, die zomaar vanalles er uit flappen). Want, wat wij zeggen wordt de hele partij aangerekend. Bovendien, wij zijn slechts kiezers, wij kunnen wel enkele punten opsommen, maar de concrete invullingen? Eigenlijk niet.

En nu neem ik het risico dat je me beschuldigt van het op anderen te steken, maar is dit echt zo abnormaal? Welke VLD kiezer weet hoe de VLD zijn standpunten gaat invullen? Welke SPA kiezer? Welke...? Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet doen alsof er niets aan de hand is. Iedere kiezer zou dit moeten weten van zijn partij, maar dat is niet zo. Bij geen enkele partij!

Daarom... ik zou graag zien dat je je in verbinding stelt met een echte Blok-politieker. En... ik zou graag je conclusies lezen.

Voor de verandering eens respectvol,
Kistal.
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 18 juni 2004, 22:55   #57
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect

Nu weet ik nog geen concrete informatie over zogenaamde oplossingen!
Wat dacht u van het volgende :

- waterdichte immigratiestop;
- alle illegale vreemdelingen opsporen om ze vervolgens allemaal effectief uit te wijzen;
- afschaffing snelbelgwet en vervangen door de “strengbelgwet”;
- afschaffing van het vreemdelingenstemrecht;
- behoud van de vrije meningsuiting en bijgevolg de afschaffing van de antiracismewet;
- asielontmoedigingsbeleid;
- afschaffing ontwikkelingshulp;
- harde aanpak van de criminaliteit;
- afschaffing van de strafrechterlijke minderjarigheid;
- geen genade voor drugsgebruik en de drugsverslaafden verplichten om (op hun eigen kosten) af te kicken;
- scholen waar opnieuw orde en tucht heerst;
- het sociaal profitariaat grondig aanpakken (daardoor zou het mogelijk moeten zijn de sociale uitgaven met bv. een kwart te verminderen zonder dat de echte behoeftigen worden getroffen);
- afschaffing van het brugpensioen, wegens onbetaalbaar. Wie vroeger wil stoppen met werken, moet maar een vermogen bij elkaar zien te sparen;
- werklozen gemeenschapsdiensten laten verrichten (als ze zich niet willen bijscholen) zodat de belastingbetaler waar krijgt voor zijn geld;
- de nodige structurele, taboeloze besparingen doorvoeren ten einde er voor te zorgen dat we aanzienlijke begrotingsoverschotten hebben zodat de staatsschuld kan dalen;
- een bedrijfsvriendelijk economisch beleid voeren zodat de economie meer ruimte krijgt om te groeien. Alleen economische groei zorgt voor meer en voor echte werkgelegenheid. Al de rest is zever;
- de werknemers de kans geven om meer uren te werken zodat ze meer kunnen verdienen;
- alle NAVO-verplichtingen nauwgezet nakomen;
- streven naar uitstekende relaties met Amerika;
- ons veto stellen tegen de toetreding van Turkije tot de Europese Unie. Europa moet Europees blijven.
Mijn vraag is niet WAT, maar HOE !
Het Skill Effect is offline  
Oud 18 juni 2004, 22:58   #58
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Skill, kan ik eens iets zeggen zonder op uw vraag te antwoorden maar ook zonder direct voor ontwijker en onwetende uitgescheten te worden?

Je hebt wel gelijk hoor, een discussie over hun programma is aan de orde. Maar ik denk dat je naar de basis moet gaan. Besef ook dat wij VB'ers wat schrik hebben gekregen op die punten (behalve types a la Guderian, die zomaar vanalles er uit flappen). Want, wat wij zeggen wordt de hele partij aangerekend. Bovendien, wij zijn slechts kiezers, wij kunnen wel enkele punten opsommen, maar de concrete invullingen? Eigenlijk niet.

En nu neem ik het risico dat je me beschuldigt van het op anderen te steken, maar is dit echt zo abnormaal? Welke VLD kiezer weet hoe de VLD zijn standpunten gaat invullen? Welke SPA kiezer? Welke...? Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet doen alsof er niets aan de hand is. Iedere kiezer zou dit moeten weten van zijn partij, maar dat is niet zo. Bij geen enkele partij!

Daarom... ik zou graag zien dat je je in verbinding stelt met een echte Blok-politieker. En... ik zou graag je conclusies lezen.

Voor de verandering eens respectvol,
Kistal.
Ik hoef niet altijd straf te reageren. Ik bijt alleen als er geblaft wordt.

Aan Reno heb ik al gevraagd het programma wat uit te diepen. We zijn echter in een mer persoonlijke discussie terecht gekomen.
Verder is het niet gemakkelijk om te weten met welke concrete vraag naar de bevoegde persoon te vinden. Een mailtje naar het algemeen secretariaat helpt niet als je het hele programma wil doorlichten.

Als je me kan helpen, wil ik dat gerust doen.

Het liefst heb ik natuurlijk dat het blok zichzelf en de concrrete keuzes wat meer toelicht.
Het Skill Effect is offline  
Oud 18 juni 2004, 23:05   #59
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Skill, kan ik eens iets zeggen zonder op uw vraag te antwoorden maar ook zonder direct voor ontwijker en onwetende uitgescheten te worden?

Je hebt wel gelijk hoor, een discussie over hun programma is aan de orde. Maar ik denk dat je naar de basis moet gaan. Besef ook dat wij VB'ers wat schrik hebben gekregen op die punten (behalve types a la Guderian, die zomaar vanalles er uit flappen). Want, wat wij zeggen wordt de hele partij aangerekend. Bovendien, wij zijn slechts kiezers, wij kunnen wel enkele punten opsommen, maar de concrete invullingen? Eigenlijk niet.

En nu neem ik het risico dat je me beschuldigt van het op anderen te steken, maar is dit echt zo abnormaal? Welke VLD kiezer weet hoe de VLD zijn standpunten gaat invullen? Welke SPA kiezer? Welke...? Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet doen alsof er niets aan de hand is. Iedere kiezer zou dit moeten weten van zijn partij, maar dat is niet zo. Bij geen enkele partij!

Daarom... ik zou graag zien dat je je in verbinding stelt met een echte Blok-politieker. En... ik zou graag je conclusies lezen.

Voor de verandering eens respectvol,
Kistal.
Ik hoef niet altijd straf te reageren. Ik bijt alleen als er geblaft wordt.

Aan Reno heb ik al gevraagd het programma wat uit te diepen. We zijn echter in een mer persoonlijke discussie terecht gekomen.
Verder is het niet gemakkelijk om te weten met welke concrete vraag naar de bevoegde persoon te vinden. Een mailtje naar het algemeen secretariaat helpt niet als je het hele programma wil doorlichten.

Als je me kan helpen, wil ik dat gerust doen.

Het liefst heb ik natuurlijk dat het blok zichzelf en de concrrete keuzes wat meer toelicht.
Tsja, ik zou graag helpen maar ik ben "het Blok" niet. Ik ben maar een stemmer. Ik heb geeneens een lidkaart, zodus... Ik denk dat "mijn soort" het gros uitmaakt van alle partijen : we weten wel wat ze (zeggen te) willen doen, maar hoe juist? Euh, tsja... Dat wil ik dan ook gerust toegeven. Ik weet niet hoe ze van plan zijn het te doen.

Wel moet ik zeggen dat ik dat geen reden vind om aan te nemen dat zij het niet weten. Daarom dat ik wel geïnteresserd zou zijn in een gesprek van jou met iemand die het wel weet. Enfin, moest je succes hebben in je queeste, laat er zeker iets van horen!

En beschuldig aub ondertussen niet alle Blokkers van "wegvluchten" of "thread mijden", niet willen toegeven dat je iets niet weet is eigen aan alle mensen In dezelfde situatie, zou je zeggen "Ik weet het niet", of zou je wachten en hopen dat iemand anders een antwoord post?
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 18 juni 2004, 23:12   #60
Het Skill Effect
Banneling
 
 
Het Skill Effect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2003
Berichten: 7.917
Standaard

Je kan inderdaad moeilijk van een kiezer verwachten dat hij of zij weet hoe alles zal gebeuren.

Ik ga er ook niet vanuit dat het blok het niet zelf weet, ik stel mij echter de vraag wat die concrete voorstellen in de praktijk inhouden.

Een eigen blokforum zou mij al stukken vooruit kunnen helpen, aangezien ik het dan in fases kan uitdiepen. Maar ik leg me neer bij de praktische beperkingen.
Het Skill Effect is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be