Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 4 januari 2017, 15:02   #41
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Bad Atilla en de zijnen willen dat iedereen 'evolueert' naar een wortelloze, cultuurloze, identiteitsloze hoop vermengde onbepaaldheid.
In tegenstelling tot jou wil ik niks, en al zeker de mensen niet opleggen hoe zij zich moeten positioneren naar wortels, cultuur en identiteit toe.
Allé, ik overdrijf, er zijn uiteraard wetten die gerespecteerd moeten worden.

Citaat:
Dat is het einddoel van hun open grenzen-politiek.
Ah? Mijn politiek? Jongen toch, alsof ik iets over te zeggen zou hebben in het grenzenbeleid van België ... Zo belangrijk ben ik niet, hoor.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 4 januari 2017, 15:12   #42
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Bad Atilla en de zijnen willen dat iedereen 'evolueert' naar een wortelloze, cultuurloze, identiteitsloze hoop vermengde onbepaaldheid.

Dat is het einddoel van hun open grenzen-politiek.
Ik denk niet dat 't 'bewust' is, dat hij dat 'bewust' wil, 't is 't resultaat van decennialange hersenspoeling om toch maar zo politiek correct mogelijk mee te blaten met de schapen.
Bovendien heeft BA geen wortels in onze bodem, 't gebruik van z'n aanwijzende & bezittelijke voornaamwoorden bewijst dat, nja; 't foutief gebruik ervan.
Hij compenseert dat met 'n gevaarlijke 'hobby' waardoor ie al meermaals in gevaarlijke situaties verkeerde (aanvallen van klasjkoppen), vergelijkbaar met mohamedaanse terreuraanslagen 😱😨, maar, geen nood, zij lossen dat intern op.

Laatst gewijzigd door SDX : 4 januari 2017 om 15:13.
SDX is offline  
Oud 4 januari 2017, 16:36   #43
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik denk niet dat 't 'bewust' is, dat hij dat 'bewust' wil, 't is 't resultaat van decennialange hersenspoeling om toch maar zo politiek correct mogelijk mee te blaten met de schapen.
Bovendien heeft BA geen wortels in onze bodem, 't gebruik van z'n aanwijzende & bezittelijke voornaamwoorden bewijst dat, nja; 't foutief gebruik ervan.
Hij compenseert dat met 'n gevaarlijke 'hobby' waardoor ie al meermaals in gevaarlijke situaties verkeerde (aanvallen van klasjkoppen), vergelijkbaar met mohamedaanse terreuraanslagen 😱😨, maar, geen nood, zij lossen dat intern op.
Wauw, en heb jij dat helemaal alleen gevonden, of heb je hulp ingeroepen?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 5 januari 2017, 04:16   #44
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Nu dat is dan onrechtvaardig.
Mijn atoomtheorie krijgt ook helemaal geen media aandacht.
Heb je daar ook begrip voor?
Ik wil je niet vermoorden omdat je anders gelooft.
Ik wil dat jij je vrijheid behoudt te geloven wat je wilt.
Echter wil ik niet dat jij via gewelddadige middelen en onderdrukking je religie gaat opdringen. Daartegen moeten we anderen beschermen.
Daarom ben ik tegen de godsdienstvrijheid, maar pro individualisme.

Citaat:
Wilders is extreem rechts, en wil uit Europa.
Neen, bedankt.
Wie is WIJ?
Niet iedereen is het met jou eens, dus dat levert niks op omdat het volk net zo verdeeld is als de regeringen.
Wilders is bij ver niet zo extreem als de islam. Wel krijgt die op zijn kop door westerlingen en moslims tegelijk. Omdat hij zegt dat een plus een twee is heeft hij gedurig politiebescherming nodig.
Je zou Vlaanderen en de rest van Europa een dienst bewijzen door op Wilders te stemmen.

Niet iedereen hoeft het eens te zijn, staan we voor WO3 delen we dezelfde crisis. Net daarom dient de orde zich te herstellen alvorens de chaos ontploft in ons gezicht.


Citaat:
Wou je 1830 herhalen?
En hoe zit het dan met Israel?
Daar zijn de islamieten weer niet zo blij mee.
En hoe zit het met onze bemoeienis in het Midden Oosten omwille van de olie?
Gaan wij ons daar ook helemaal terug trekken?
Ik denk toch evenmin.
Kortom: de pot verwijt de ketel.
Ik zou me niet spiegelen aan het verleden, maar de hedendaagse situatie naar dit tijdperk evalueren. De islam is bezig aan een Europese invasie.
Ik kom niet op voor het MO of Israel in dit topic, ik kom op voor Europa.
Dus wat met Israël? Die blijft partner uiteraard. Wat met de joden die massaal Europa verlaten door de moslims?
De multicul verdwijnt naar een monocultuur.

Citaat:
Alsof het individu werkelijk zo sterk is.
De mens is een sociaal wezen en ook in hoge mate een massamens.
En blijkbaar ben je zelf al weer vergeten dat je nog pas geleden tot de JeHoVa's wilde toetreden.
Waanzin dus?
Als Europa werkelijk vooruit wil, dan is hier mijn atoomtheorie, waar Europa niks van wil weten.
Net omdat het individu niet sterk genoeg is tegen een religieuze groepsdruk op te boksen dient het individu beschermt te worden. Niet de fanatieke grondwaarden die het individu beperkt.
Je kan niet zeggen "wij zijn tegen radicalisme" maar wel wegkijken bij onheil en de vluchthuizen die overspoelen uit de pers houden. Laat ons de aandacht op de Vlaming werpen want onheil in andere culturen durven wij niet benoemen. Met name de islam.

Ik heb trouwens nooit gezegd mij aan te sluiten bij Jehova. Ik heb de ideologie ontleed. Daar ben ik dankbaar voor want ik weet nu meer over de bijbel dan ik in al die jaren op school leerde. En dat na maar enkele maanden les.


Citaat:
Neen: de Europeanen zijn veel meer in de islam geïnteresseerd, dat zien ze graag elke dag weer op de teevee.
Geloof me: ze smullen ervan, zowel de voor- als tegenstanders daarvan.
De sensatie, de heilige verontwaardiging, prachtig allemaal.
De pers heeft wat te doen.
En het aantal slachtoffers valt in het niet bij het aantal slachtoffers aan bijvoorbeeld verkeersdoden.
En nu is het tijd ons van een show te voorzien hoe men EINDELIJK tegen terrorisme begint te strijden.
Dat begint bij de radicale moskee en imam uit je maatschappij te verwijderen.



Citaat:
Nu nog wat extra kooltjes op het vuur en we zitten zo in een derde wereldoorlog.
Het verleden is juist voorbij.
Dat was een verdeeld Europa met twee wereldoorlogen.
Even niet vergeten dus.
In het midden dus en geen extreem links, noch extreem rechts, en niet terug naar het verleden, maar naar de toekomst van mijn atoomtheorie.
Die de EU veroorzaakt heeft door aan haar democratie voorbij te gaan.
Met name Sarkozy, Merkel en Juncker. En nu de NVA.

Citaat:
Extreem rechts, zoals ook de islam extreem rechts is, dat zal een mooie ellende worden.
Het is de duivel met de duivel bestrijden......
Maar als je moet kiezen? Westers rechts of islamitisch rechts?
Wat kies jij dan?
Het zal een tribulatie zijn, maar we moeten er door.

De regeringen moeten nu de strijd opnemen en onze steden opkuisen van radicale moslims. Dat begint met het bouwen van een Gauntanamo en de grenzen te sluiten.
Deportaties en assimilatie.

In de toekomst kijken wij naar de radicale islam als de SS.
De EU is daar de collaborateur van.
Net zoals Vlaanderen niet vergat hoe de sossen gastarbeiders gingen halen. Zal Vlaanderen niet vergeten dat de NVA jihadisten en verkrachters uit oorlogsgebied en onbeschaafde gebieden integreert.
Dat de Vlaming sociaal hervormd is om de welvaart aan de wereld uit te delen. Basisinkomen uit delen tot in Turkije en de sociale zekerheid van eigen volk massaal beperken.
We will not forget.

Laatst gewijzigd door Peche : 5 januari 2017 om 04:20.
Peche is offline  
Oud 5 januari 2017, 04:52   #45
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

beschermd
Peche is offline  
Oud 5 januari 2017, 07:29   #46
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=4uFgLOUQVcM

Weerzinwekkend gewoon. Men kaart hier verkrachtingen van een maagd aan, hoe zij haar volledig vernield hebben en zijn daar vol lof over.
Deze film is pas de waanzin voorbij.
Peche is offline  
Oud 5 januari 2017, 07:50   #47
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik denk niet dat 't 'bewust' is, dat hij dat 'bewust' wil, 't is 't resultaat van decennialange hersenspoeling om toch maar zo politiek correct mogelijk mee te blaten met de schapen.
Bovendien heeft BA geen wortels in onze bodem, 't gebruik van z'n aanwijzende & bezittelijke voornaamwoorden bewijst dat, nja; 't foutief gebruik ervan.
Hij compenseert dat met 'n gevaarlijke 'hobby' waardoor ie al meermaals in gevaarlijke situaties verkeerde (aanvallen van klasjkoppen), vergelijkbaar met mohamedaanse terreuraanslagen 😱😨, maar, geen nood, zij lossen dat intern op.
Een zeer diepgaande maar o zo correcte analyse mijn beste.
Hypochonder is offline  
Oud 5 januari 2017, 07:51   #48
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Weeral merkwaardig, over het uitschot bij de islamieten hebt gij nooit iets te vertellen.
Daarover blijft hij inderdaad altijd muis en muisstil...
Hypochonder is offline  
Oud 5 januari 2017, 07:53   #49
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

De doorsnee Vlaming/Waal/Belg/West-Europeaan die zal pas wakker worden als het te laat is. Vechten zal er niet bij zijn, eerder al huilend ten onder gaan als lafaards.
Hypochonder is offline  
Oud 5 januari 2017, 07:55   #50
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Listen to the world: https://www.youtube.com/watch?v=izExyFFpt30

They are planning big
Peche is offline  
Oud 5 januari 2017, 08:14   #51
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Eerst afdoende bewijzen. De erkenning volgt dan vanzelf.
Bewijs genoeg, maar dan zal je mijn atoomtheorie toch moeten bestuderen, dus weten hoe die in elkaar steekt en daarin de zeer sterke argumenten begrijpen.

Maar in het algemeen beschouwd:

Bewijs kort en in het algemeen geformuleerd:

1 - Het heelal van mijn atoomtheorie is veel beter dan dat van de wetenschap: eeuwig in plaats van slechts tijdelijk en bestaande uit levende wezens in plaats van slechts een levenloos mechaniek te zijn.

2 - Ik kan daarmee een aantal essentiële problemen veel beter verklaren, zoals het zogenaamde "ontstaan" van het heelal uit een zogenaamde "oerknal" en de evolutie en het ontstaan van het leven.

3 - het zit veel logischer in elkaar, berustende op de dialectiek van Hegel, zoals dat het heelal eeuwig moet zijn en dan ook een eeuwige evolutie moet bezitten en dus ook een toekomst moet hebben in plaats van onder te gaan.

4 - Ik kan er het bestaan van God mee bewijzen, wat geen enkele religie kan.




vertaling: de evolutie geschiedde niet door eenvoudige natuurwetten, maar is gecreëerd door de super-intelligente microwezentjes, die de ware Goden zijn.


Hier al één van de vele sterke argumenten dat mijn atoomtheorie de evolutie veel beter kan verklaren dan de wetenschap.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline  
Oud 5 januari 2017, 08:20   #52
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Eerst afdoende bewijzen. De erkenning volgt dan vanzelf.
Bewijs genoeg, maar als niemand mijn atoomtheorie wil lezen en bestuderen en deze negeert en hoogstens een hoop bagger over mij heen gooit, dan kan er geen sprake zijn van erkenning omdat de mensen het helemaal niet willen en ook helemaal niet zijn geïnteresseerd.

Het ligt echt niet aan mij.

__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline  
Oud 5 januari 2017, 08:53   #53
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik wil je niet vermoorden omdat je anders gelooft.
Ik wil dat jij je vrijheid behoudt te geloven wat je wilt.
Echter wil ik niet dat jij via gewelddadige middelen en onderdrukking je religie gaat opdringen. Daartegen moeten we anderen beschermen.
Daarom ben ik tegen de godsdienstvrijheid, maar pro individualisme.
Maar de mensen hebben zelf meer belangstelling voor de Islam dan voor mijn atoomtheorie, dus ze doen het zelf.
Ze zakken zelf terug tot achterlijkheid.
En wij dringen ook onze eigen cultuur op aan de islamieten omdat wij menen superieur te zijn, zie de joden in Israel, die daar rustig een stuk land inpikken.
En hoe kan ik vrij zijn als de mensen mijn atoomtheorie belachelijk maken?
Dat is gewoon pure onderdrukking.
Citaat:


Wilders is bij ver niet zo extreem als de islam. Wel krijgt die op zijn kop door westerlingen en moslims tegelijk. Omdat hij zegt dat een plus een twee is heeft hij gedurig politiebescherming nodig.
Je zou Vlaanderen en de rest van Europa een dienst bewijzen door op Wilders te stemmen.
Nou neen.
Dan komen we van de ene ellende in de andere, die nog wel eens veel erger kan zijn.
Citaat:
Niet iedereen hoeft het eens te zijn, staan we voor WO3 delen we dezelfde crisis. Net daarom dient de orde zich te herstellen alvorens de chaos ontploft in ons gezicht.
extreem rechts kan die chaos wel eens gaan veroorzaken.
Zoals Wilders ook nog eens Europa wil opdoeken.
Dan is de ellende niet te overzien.
Citaat:



Ik zou me niet spiegelen aan het verleden, maar de hedendaagse situatie naar dit tijdperk evalueren. De islam is bezig aan een Europese invasie.
Ik kom niet op voor het MO of Israel in dit topic, ik kom op voor Europa.
Dus wat met Israël? Die blijft partner uiteraard. Wat met de joden die massaal Europa verlaten door de moslims?
Wat met de Moslims die Israel verlaten door de Joden?
Citaat:
De multicul verdwijnt naar een monocultuur.
Neen, dat is nog lang niet het geval.
En wij zijn daar bovendien zelf schuldig aan niet meer in het christendom te geloven.
En de remedie is mijn atoomtheorie.



Citaat:


Net omdat het individu niet sterk genoeg is tegen een religieuze groepsdruk op te boksen dient het individu beschermt te worden. Niet de fanatieke grondwaarden die het individu beperkt.
Je kan niet zeggen "wij zijn tegen radicalisme" maar wel wegkijken bij onheil en de vluchthuizen die overspoelen uit de pers houden. Laat ons de aandacht op de Vlaming werpen want onheil in andere culturen durven wij niet benoemen. Met name de islam.
Er mag best wat meer tegendruk komen tegen de Islam, maar omslaan naar extreem rechts lijkt mij niet goed te zijn.
Er is ook nog een middenweg en er is de juiste weg op de lange termijn en dat is mijn atoomtheorie.


Citaat:
Ik heb trouwens nooit gezegd mij aan te sluiten bij Jehova. Ik heb de ideologie ontleed. Daar ben ik dankbaar voor want ik weet nu meer over de bijbel dan ik in al die jaren op school leerde. En dat na maar enkele maanden les.
Nu, dat is echt niet waar: je stond op het punt lid te worden en alleen omdat je zoveel kritiek daarop kreeg vanuit het forum heb je daar van af gezien.
Citaat:



En nu is het tijd ons van een show te voorzien hoe men EINDELIJK tegen terrorisme begint te strijden.
Dat begint bij de radicale moskee en imam uit je maatschappij te verwijderen.
Het zal niet lukken, want ook wij zelf zitten in het Midden-Oosten te wroeten en zelfs al heel lang zijn wij daar een koloniale macht.
Gaan de arabieren ons dan daar ook verwijderen?
En met name de joden uit Israel?
Citaat:





Die de EU veroorzaakt heeft door aan haar democratie voorbij te gaan.
Met name Sarkozy, Merkel en Juncker. En nu de NVA.



Maar als je moet kiezen? Westers rechts of islamitisch rechts?
Wat kies jij dan?
Het zal een tribulatie zijn, maar we moeten er door.
Ik kies ervoor het hoofd koel te houden en niet tot extreme maatregelen over te gaan, die alleen maar nog meer extreme tegenmaatregelen uit zullen lokken.

En aangezien je zelf eerder bereid was voor de Jehova's te kiezen in plaats van mijn atoomtheorie, denk ik dat je de verkeerde conservatieve weg wil begaan.

Citaat:
De regeringen moeten nu de strijd opnemen en onze steden opkuisen van radicale moslims. Dat begint met het bouwen van een Gauntanamo en de grenzen te sluiten.
Deportaties en assimilatie.
In Gauntanamo zitten velen vast zonder enig proces en worden bovendien gemarteld.
Geen goeie reclame dus voor de westerse vrijheid en democratie.
Citaat:
In de toekomst kijken wij naar de radicale islam als de SS.
Nu: extreem rechts en de SS ligt ook niet zoveel van elkaar af.
Oppassen dus dat het medicijn niet erger is dan de kwaal.
En niet alle Moslims zijn terroristen van de IS.
Citaat:
De EU is daar de collaborateur van.
Net zoals Vlaanderen niet vergat hoe de sossen gastarbeiders gingen halen. Zal Vlaanderen niet vergeten dat de NVA jihadisten en verkrachters uit oorlogsgebied en onbeschaafde gebieden integreert.
Dat de Vlaming sociaal hervormd is om de welvaart aan de wereld uit te delen. Basisinkomen uit delen tot in Turkije en de sociale zekerheid van eigen volk massaal beperken.
We will not forget.
De westerse wereld is rijk en verwend en decadent, dank zij het eeuwenlange kolonialisme, dus over de ruggen van de armere landen.
Nu krijgen wij een koekje van eigen deeg.

En de strijd tegen het Oosten duurt al meer dan 3000 jaar sinds de Trojaanse oorlog al en Alexander de Grote en de Kruistochten.
Heb geduld en sla niet over op de rooie.




Jahweh: I hate Allah.

Jesus: He is your brother.....
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline  
Oud 5 januari 2017, 09:06   #54
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
4 - Ik kan er het bestaan van God mee bewijzen, wat geen enkele religie kan.
Had u niet eens ergens gesteld dat u zelf God bent aangezien u zich bewust bent van het bestaan de micro-wezentjes?
Elio di Supo is offline  
Oud 5 januari 2017, 22:19   #55
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

GVD Europa!
Ge stelt me teleur. Dit topic moest meer aandacht krijgen.
Ik ben misschien niet het beste in alles juist te verwoorden, maar dan moet ge mij bijstaan.
Wij gaan allemaal gebukt onder dezelfde crisis en dienen nu de handen in elkaar te slaan. Stand up and unite! UNITED WE STAND!

That the living and the yet to born may have a place to put their feet and a sky to walk under.
Peche is offline  
Oud 5 januari 2017, 22:40   #56
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
GVD Europa!
Ge stelt me teleur. Dit topic moest meer aandacht krijgen.
Ik ben misschien niet het beste in alles juist te verwoorden, maar dan moet ge mij bijstaan.
Wij gaan allemaal gebukt onder dezelfde crisis en dienen nu de handen in elkaar te slaan. Stand up and unite! UNITED WE STAND!

That the living and the yet to born may have a place to put their feet and a sky to walk under.
U bent vanuit uw hangmat inderdaad niet de aangewezen persoon om een revolutie te ontketenen. Blij dat u dat beseft.
Hypochonder is offline  
Oud 5 januari 2017, 23:00   #57
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Vraag ik een revolutie?
Ik vraag dat ge ontwaakt voor het feit dat de revolutie al lang gaande is.
De islamisatie is een feit.
Zij plegen aanslagen en verkrachten vrouwen op onze volksfeesten.
Sedert deze massa migratie dient men draconische middelen te raadplegen en zelfs die voldoen niet.

Wat doet hypochonder? Trollen als DPG kopiëren.
Genoteerd.

Fuck you gast en reageer eens op de essentie in plaats van ad hominem zoals EU wolven en schapen van wolven het U geleerd hebben.

Ik spuw op u
Ge moet gewoon beseffen dat 1) gij niet de aangewezen persoon zijt, 2) de West Europeaan zeker niet uit zijn comfortzone zal komen voor dergelijke oproep.

Het feit dat ge mij persoonlijk aanvalt zal ik maar zien als het keihard doordringen van dit besef.
Hypochonder is offline  
Oud 5 januari 2017, 23:04   #58
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ik ben niet de aangewezen persoon, dat geef ik toe voor ge mij begint te flamen. Lees zelf maar. Dus ge levert de verkeerde strijd. Ge denkt DPG style.
Maar ik vraag dat we verzameld samenkomen, en gij koos een verdeeldheid in de stijl van dpg.
Dat zal genoteerd zijn en echoën.
U vindt uw roem trouwens op het kopiëren van anderen. Als u dan toch voor de verdeeldheid kiest, mag ik U erop wijzen dat U zelf een lowlife bent dat zich spiegelt aan demper om aandacht te krijgen en nu aan dpg.
U bent niets, ik misschien ook, maar ik vraag om samen sterk te staan. U verwerpt dat.
Peche is offline  
Oud 5 januari 2017, 23:19   #59
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik ben niet de aangewezen persoon, dat geef ik toe voor ge mij begint te flamen. Lees zelf maar. Dus ge levert de verkeerde strijd. Ge denkt DPG style.
Maar ik vraag dat we verzameld samenkomen, en gij koos een verdeeldheid in de stijl van dpg.
Dat zal genoteerd zijn en echoën.
U vindt uw roem trouwens op het kopiëren van anderen. Als u dan toch voor de verdeeldheid kiest, mag ik U erop wijzen dat U zelf een lowlife bent dat zich spiegelt aan demper om aandacht te krijgen en nu aan dpg.
U bent niets, ik misschien ook, maar ik vraag om samen sterk te staan. U verwerpt dat.
En wat heb je nu concreet al gedaan buiten klagen dat dit topic te weinig aandacht krijgt? Er veel stoere praatjes over neertypen zal niks veranderen.
Hypochonder is offline  
Oud 5 januari 2017, 23:19   #60
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik ben niet de aangewezen persoon, dat geef ik toe voor ge mij begint te flamen. Lees zelf maar. Dus ge levert de verkeerde strijd. Ge denkt DPG style.
Maar ik vraag dat we verzameld samenkomen, en gij koos een verdeeldheid in de stijl van dpg.
Dat zal genoteerd zijn en echoën.
U vindt uw roem trouwens op het kopiëren van anderen. Als u dan toch voor de verdeeldheid kiest, mag ik U erop wijzen dat U zelf een lowlife bent dat zich spiegelt aan demper om aandacht te krijgen en nu aan dpg.
U bent niets, ik misschien ook, maar ik vraag om samen sterk te staan. U verwerpt dat.
En wat heb je nu concreet al gedaan buiten klagen dat dit topic te weinig aandacht krijgt? Er veel stoere praatjes over neertypen zal niks veranderen.
Hypochonder is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be