Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 27 april 2015, 11:34   #141
coro
Parlementslid
 
Geregistreerd: 31 juli 2014
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Er zijn hier veel mannen die andere mannen geen kus geven bij het begroeten, maar ze geven wel een kus aan vrouwen.

Moeten we dan concluderen dat al die mannen die geen kus geven aan andere mannen discrimneren?

mogen we dan ook kiezen om niet te verhuren, een job geven, aan mannen die geen kus geven?
We mogen ALTIJD kiezen!
coro is offline  
Oud 4 mei 2015, 19:16   #142
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Er zijn hier veel mannen die andere mannen geen kus geven bij het begroeten, maar ze geven wel een kus aan vrouwen.

Moeten we dan concluderen dat al die mannen die geen kus geven aan andere mannen discrimneren?

mogen we dan ook kiezen om niet te verhuren, een job geven, aan mannen die geen kus geven?
Ik vind dat discriminatie (tussen individuen onderling) een mensenrecht behoort te zijn.
Ik vind bijgevolg dat je je acties zoals een hand geven, een huis verhuren, kussen, een job geven, etc. op geen enkele wijze dient te verrechtvaardigen.

Voor mij hoeft niemand te rechtvaardigen waarom hij al dan niet een hand geeft.
Als een islamiet iemand geen hand geeft, dan speelt dat geen rol of hij uit misogynie, uit religieus fanatisme, of uit lompe boertigheid handelt.
Ik wil zo een mottige malloot immers ook geen hand geven.
Ik wil zo een ongeïntegreerde onbeschofterik ook geen job geven.
Ik wil mijn huis evenmin verhuren aan zo een gestoorde religiote vrouwenhater.

Antwoord eens rechtaf of je die logica inziet en onderschrijft?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 4 mei 2015 om 19:17.
Supe®Staaf is offline  
Oud 5 mei 2015, 05:05   #143
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen
Er zijn hier veel mannen die andere mannen geen kus geven bij het begroeten, maar ze geven wel een kus aan vrouwen.
En? Hoeveel moslimmannen zijn er die vrouwen geen hand geven, maar wel een kus?

Citaat:
Moeten we dan concluderen dat al die mannen die geen kus geven aan andere mannen discrimneren?
Meer nog. Dat zijn homofoben! Racisten! Behalve muzelmestkevers natuurlijk, want die "kussen" immers wél mannen.

Citaat:
mogen we dan ook kiezen om niet te verhuren, een job geven, aan mannen die geen kus geven?
Je bedoelt dat moslimmannen wel westerse vrouwen mogen beledigen, maar dat westerse mannen discrimineren, of godbetert homofoob zijn als ze geen mannen willen kussen?

De bedoeling was dat je antwoord gaf op de vragen, niet dat je nieuwe vragen stelt, en het antwoord schuldig blijft.
Typisch.. koud en warm tegelijk blazen! Zo jezelf tegenspreken...

We snappen wel waar je naartoe wil, hoor.
Moslims hoeven vrouwen geen hand te geven. Ze mogen hen straal negeren zoals de Marokkaanse minister dat deed met de vrouwelijke minister van justitie.

Maar....een vrouw die zo'n onbeschofterik om die reden haar huis niet verhuurt, discrimineert, is een racist, of allebei.
Een onderneemster die de onaangepaste godsdienstfanaten om die reden liever een schop onder hun kont verkoopt dan een job in haar bedrijf geeft, discrimineert, is een racist, of allebei.

"Andere mannen" (geen moslims natuurlijk) die enkel vrouwen willen kussen maar niet hun seksegenoten, discrimineren, zijn homofoob of godbetert islamofoob. De "andere mannen" mag dus een job, een huis, of toegang tot de discotheek geweigerd worden. Het zijn immers racisten. Dat bedoel je toch? Of probeer je alleen maar de vrouwonvriendelijkheid en onbeschoftheid van moslims ten overstaan van vrouwen goed te praten?

Typisch.. koud en warm tegelijk blazen! Zo jezelf tegenspreken...

Terloops.
In een vrij land mag ik zélf kiezen wie ik wil kussen, met wie ik wil trouwen, wie ik een job wens te geven, of wie ik mijn eigendom wil verhuren.
In een vrij land hoef ik géén énkele van mijn keuzes te verantwoorden.

Jouw soort zou zich beter moeien in landen waar kinderen worden uitgehuwelijkt aan mannen die hun vader, of godbetert grootvader kunnen zijn. Waar vrouwen en meisjes gestenigd worden die gekust worden door een man niet de hunne is of waaraan ze niet worden uitgehuwelijkt. Waar mannen die andere mannen "kussen" worden opgehangen of van een toren gegooid. Waar het de normaalste zaak van de wereld is dat "ongelovigen" worden gediscrimineerd. Of ontken je het bestaan van dhimmitude in moslimlanden?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 mei 2015 om 05:08.
Knuppel is offline  
Oud 5 mei 2015, 11:52   #144
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Er zijn hier veel mannen die andere mannen geen kus geven bij het begroeten, maar ze geven wel een kus aan vrouwen.

Moeten we dan concluderen dat al die mannen die geen kus geven aan andere mannen discrimneren?

mogen we dan ook kiezen om niet te verhuren, een job geven, aan mannen die geen kus geven?
Hou toch op met je gezwam. Je bent hier in België, we hebben van jou geen lessen of opmerkingen te ontvangen! Ga in een moslimland prediken aub.
andev is offline  
Oud 18 mei 2015, 09:30   #145
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.628
Standaard

De saga gaat verder. Dertig man

Citaat:
Op de Groenplaats in Antwerpen voerden zondagnamiddag ongeveer 250 mensen actie. De betogers van Hart Boven Hard en Movement X pleitten voor minder racisme en kloegen de uitspraken van burgemeester Bart De Wever over berbers aan. Op het Conscienceplein was er ook een betoging van Pegida aan de gang.

Deze laatste betoging was een stuk kleinschaliger met een dertigtal deelnemers. Beide manifestaties verliepen rustig, maar twee betogers van Hart Boven Hard werden bestuurlijk aangehouden omdat ze niet ophielden met naar de betogers te roepen.

Beide acties werden vooraf aangevraagd en kregen een stedelijke goedkeuring.
dalibor is offline  
Oud 18 mei 2015, 12:10   #146
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De saga gaat verder. Dertig man
Maar welke groep vond het nodig om de anderen hun vrije meningsuiting te verstoren ? De verdraagzamen of de onverdraagzamen ?
vlaams realist is offline  
Oud 22 mei 2015, 08:30   #147
Chapiro
Provinciaal Statenlid
 
Chapiro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2015
Berichten: 784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Dat zijn racisten, fascisten, neonazi's aja
Hoe noemen ze zo iemand in Belgie, die zo denkt als jij?
Een zottekop. Toch?
Chapiro is offline  
Oud 24 mei 2015, 10:00   #148
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro Bekijk bericht
Hoe noemen ze zo iemand in Belgie, die zo denkt als jij?
Een zottekop. Toch?
Zottekoppen die zo denken worden hier Chapiro's genoemd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 24 mei 2015, 10:04   #149
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De saga gaat verder. Dertig man
Dertig gewelddadige separatisten volstonden in 1830 om de Nederlanden te splitsen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 mei 2015, 10:43   #150
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dertig gewelddadige separatisten volstonden in 1830 om de Nederlanden te splitsen.
Het gaat niet over die dertig man die men dan als onbelangrijk wil bestempelen en dus is er ook geen probleem!
Het gaat er om dat men niet wil weten en horen wat de meeste burgers over de opgedrongen multiculpest denken in ons land, en dat is wat anders dan 30 man! Dat is de meerderheid van al diegenen die zelf niet betrokken zijn bij het multiculgedoe wegens zelf (ex)vreemdelingen of er een job aan overhoudend!
Hoeveel mensen zouden er eigenlijk een ganse of gedeeltelijke job hebben te danken aan de "multicul" in al zijn aspekten?
andev is offline  
Oud 28 mei 2015, 11:29   #151
Nyquist
Minister-President
 
Nyquist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 4.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Er zijn hier veel mannen die andere mannen geen kus geven bij het begroeten, maar ze geven wel een kus aan vrouwen.

Moeten we dan concluderen dat al die mannen die geen kus geven aan andere mannen discrimneren?

mogen we dan ook kiezen om niet te verhuren, een job geven, aan mannen die geen kus geven?
Zou jij de uitspraak willen doen dat man en vrouw volgens de Koran op voet van gelijkheid leven?
Nyquist is offline  
Oud 3 juni 2015, 08:32   #152
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist Bekijk bericht
Zou jij de uitspraak willen doen dat man en vrouw volgens de Koran op voet van gelijkheid leven?
En toen werd het stil...
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 9 juni 2015, 14:30   #153
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist Bekijk bericht
Zou jij de uitspraak willen doen dat man en vrouw volgens de Koran op voet van gelijkheid leven?
who cares wat er in dat flutboekje staat? het zijn enkel fanatiekelingen die zich daarmee bezighouden. extreme moslims en extreme islamofoben. en beiden zijn in juist hetzelfde bedje ziek.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 9 juni 2015 om 14:32.
Sywen is offline  
Oud 9 juni 2015, 14:54   #154
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
who cares wat er in dat flutboekje staat? het zijn enkel fanatiekelingen die zich daarmee bezighouden. extreme moslims en extreme islamofoben. en beiden zijn in juist hetzelfde bedje ziek.
Dan zijn - als wat u zegt klopt- alle moslims extreme fanatiekelingen.

Zie hun geloofsbelijdenis die ze moeten opzeggen om zich moslim te mogen noemen.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 9 juni 2015 om 14:55.
Paulus is offline  
Oud 9 juni 2015, 15:27   #155
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dan zijn - als wat u zegt klopt- alle moslims extreme fanatiekelingen.

Zie hun geloofsbelijdenis die ze moeten opzeggen om zich moslim te mogen noemen.

Paulus.
wat heeft de koran nu te maken met de islamitische geloofsbelijdenis??

“Ik geloof dat er geen Godheid is buiten Allah en dat Mohammed de Profeet van Allah is.”

ik zie hier nergens "koran" in staan.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline  
Oud 9 juni 2015, 17:12   #156
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
wat heeft de koran nu te maken met de islamitische geloofsbelijdenis??

“Ik geloof dat er geen Godheid is buiten Allah en dat Mohammed de Profeet van Allah is.”

ik zie hier nergens "koran" in staan.
Waarin staat de profetie van Mohammed opgetekend ?

D�*t verloochenen is Mohammed verloochenen als profeet. Dat kan je navragen op elk moslimforum.

Paulus.
Paulus is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be