Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 november 2016, 13:31   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Vlaams Belang vraagt Vlaamse regering stopzetting subsidiëring van Minderhedenforum

Ik vraag een nieuwe auto aan Sinterklaas. Zal evenveel indruk maken, veronderstel ik.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2016, 23:38   #22
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Vlaams Belang vraagt Vlaamse regering stopzetting subsidiëring van Minderhedenforum

Ik vraag een nieuwe auto aan Sinterklaas. Zal evenveel indruk maken, veronderstel ik.

.
Homans gaf de aanzet maar zoals zo dikwijls bij de N-VA, stoere woorden maar geen daden.

Citaat:
De N-VA eist dat de rol van het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding wordt ingeperkt. ,,Als we mogen meedoen aan coalitiegesprekken in 2007, vergeet ik dit niet'', zegt Bart De Wever.

http://www.standaard.be/cnt/g6otdhd2
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2016, 16:04   #23
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Maar gaat helaas niet ver genoeg. Het Minderhedenforum moet als illegaal beschouwd worden en de bestuurders moeten opgesloten worden. Over Wouter Van Bellingen : triestige zak die ze al beter geliquideerd hadden.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2016, 16:33   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.241
Standaard

Is dat uw voorstel Kalliklets?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2016, 21:34   #25
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Vlaams Belang vraagt Vlaamse regering stopzetting subsidiëring van Minderhedenforum

Ik vraag een nieuwe auto aan Sinterklaas. Zal evenveel indruk maken, veronderstel ik.

.
Heb jij zo'n brede schouw?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2016, 09:34   #26
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Heb jij zo'n brede schouw?
Ik begin een ontzettende hekel te krijgen aan Sinterklaas omdat hij in Antwerpen zegt dat ALLE kindjes, tous ensemble en zo, braaf zijn geweest.

Die Decleir mag er nu wel stilletjes aan mee ophouden.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2016, 12:11   #27
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.198
Standaard

Normaal brullen ze toch van racisme, en nu het MINDERHEDENFORUM ineens Zwarte Piet, de neger, buiten wil en vervangen door een echte blanke mag het ineens allemaal.

Trouwens, het minderheden forum spreekt niet voor de hele gemeenschap, alleen het deel met de lange tenen. Ik ken een hoop negers en ze hebben allemaal geen probleem met Zwarte Piet (gehad).
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2016, 12:23   #28
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Normaal brullen ze toch van racisme, en nu het MINDERHEDENFORUM ineens Zwarte Piet, de neger, buiten wil en vervangen door een echte blanke mag het ineens allemaal.

Trouwens, het minderheden forum spreekt niet voor de hele gemeenschap, alleen het deel met de lange tenen. Ik ken een hoop negers en ze hebben allemaal geen probleem met Zwarte Piet (gehad).
Werkelijk? En dat durf je hier zomaar openlijk te zeggen. Ik zou me ten diepste schamen als ik jou was.

Je zegt dus eigenlijk dat je geen racist bent omdat je een hoop negers kent.
Je bent dus niet zoals dat racistisch uitschot. Je voelt je veel beter.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2016, 14:45   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Heb jij zo'n brede schouw?
Neen, maar wel een auto met een speciale kleur. Zo met grijze vegen.
NOT !

Ik bedoelde natuurlijk dat het Belang veel vragen mag stellen, maar zelfs al zouden deze terecht zijn, er niemand van enig belang er naar zal luisteren. Woorden in de wind dus.

Liesbeth zal haar afweging maken zonder de minste rekening te houden met wat de bende van de coiffeur vraagt of eist.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2016, 15:28   #30
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Neen, maar wel een auto met een speciale kleur. Zo met grijze vegen.
NOT !

Ik bedoelde natuurlijk dat het Belang veel vragen mag stellen, maar zelfs al zouden deze terecht zijn, er niemand van enig belang er naar zal luisteren. Woorden in de wind dus.

Liesbeth zal haar afweging maken zonder de minste rekening te houden met wat de bende van de coiffeur vraagt of eist.

.
De N-VA heeft in het Vlaams parlement een partner om het minderhedenforum droog te leggen.

Komt er nog wat van ?
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 november 2016 om 15:29.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2016, 17:06   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De N-VA heeft in het Vlaams parlement een partner om het minderhedenforum droog te leggen.

Komt er nog wat van ?
Kijk eens precies naar wat Liesbeth gezegd heeft.
Ik denk niet dat ze heel dat forum wil droog leggen. En al zeker niet in het raam van de huidige Vlaamse regeringsverklaring.

Dat er aan gesleuteld moet worden, dat zal iedere partij wel vinden. Maar niet in dezelfde richting.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2016, 18:50   #32
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Eerlijk gezegd, als domoor, dacht ik dat het over dit forum ging.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 18:49   #33
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik herinner mij die zak nog van in de tijd dat een koppel niet wilde dat hij hen trouwde. Was me dat een mediaspektakel zeg!

Achteraf bleek dat het ging om mensen van allochtone afkomst.
Toen er aan wouter gevraagd werd of dit klopte, antwoordde hij:
"Dat weet ik niet, op de gemeente houden ze die namen niet bij ...".

Toch een raar verhaal hé!
Ik meen dat het verhaal was dat men de namen niet kende van dat koppel.
Toen dan opgemerkt werd dat die mensen ondertrouw gedaan hadden en dat men dus die namen wel moest kennen, kwam het antwoord dat men om papier te sparen de papieren had ingevuld met potlood en die waren al uitgegomd om ze terug te kunnen gebruiken.
Daarom kende men de namen niet van de racistische snoodaards.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 18:53   #34
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kijk eens precies naar wat Liesbeth gezegd heeft.
Ik denk niet dat ze heel dat forum wil droog leggen. En al zeker niet in het raam van de huidige Vlaamse regeringsverklaring.

Dat er aan gesleuteld moet worden, dat zal iedere partij wel vinden. Maar niet in dezelfde richting.

.
Met andere woorden, wat blabla in het parlement en verder blijft Van Bellingen rijkelijk betaald om jaarlijks 20 miljoen € op te smossen.

Trek de buikriem aan Vlaming.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2016, 07:11   #35
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik meen dat het verhaal was dat men de namen niet kende van dat koppel.
Toen dan opgemerkt werd dat die mensen ondertrouw gedaan hadden en dat men dus die namen wel moest kennen, kwam het antwoord dat men om papier te sparen de papieren had ingevuld met potlood en die waren al uitgegomd om ze terug te kunnen gebruiken.
Daarom kende men de namen niet van de racistische snoodaards.
Als ik me niet vergis waren het Turken die door Van Bellingen-De Zwarte Neger niet getrouwd wilden worden.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2016, 09:44   #36
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Werkelijk? En dat durf je hier zomaar openlijk te zeggen. Ik zou me ten diepste schamen als ik jou was.

Je zegt dus eigenlijk dat je geen racist bent omdat je een hoop negers kent.
Je bent dus niet zoals dat racistisch uitschot. Je voelt je veel beter.
Ja ik durf mijn mening zeggen en ik schaam me er niet voor, ik zou niet weten waarom ik mij zou moeten schamen om mijn mening te verkondigen. Ik hou niet van muilkorfgedrag.

Ik zei niet dat ik geen racist ben.
Ik zei wel dat ik een hoop negers ken, dat maakt mij niet automatisch "geen racist"

Ik heb niet gezegd dat ik niet als racistisch uitschot ben maar dat is inderdaad zo, ik ben niet als racistisch uitschot. Ik ga namelijk af en toe naar de kapper.

Ik voel mij echter niet beter dan racistisch uitschot, zij maken keuzes en ik ook. Ik respecteer hun keuze, als zij mijn keuze niet respecteren hebben zij een probleem, maar daar moet ik niet van wakker liggen.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2016, 10:35   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Met andere woorden, wat blabla in het parlement en verder blijft Van Bellingen rijkelijk betaald om jaarlijks 20 miljoen € op te smossen.

Trek de buikriem aan Vlaming.
Net zoals de Belangers doen wat ze menen te moeten doen, bijvoorbeeld naar Griekenland reizen om naar vluchtelingen te kijken,
zo doet de meerderheid wat ze meent te moeten doen in verband met van alles en nog wat, dus ook met minderheden.

Mocht de een of de andere partij een volstrekte meerderheid halen, dan worden de zaken wel duidelijker gesteld natuurlijk.
Bonne chance.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2016, 15:02   #38
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Citaat:
Net zoals de Belangers doen wat ze menen te moeten doen, bijvoorbeeld naar Griekenland reizen om naar vluchtelingen te kijken,
zo doet de meerderheid wat ze meent te moeten doen in verband met van alles en nog wat, dus ook met minderheden.

Mocht de een of de andere partij een volstrekte meerderheid halen, dan worden de zaken wel duidelijker gesteld natuurlijk.
Bonne chance.

.
Oh jong en van de rest van den politieke beerput gaan we maar zwijgen zekers .... belastingen opdrijven en een hele natie naar de vaantjes helpen is alles wat ze kunnen de ezels , geen geld méér voor de pensioenen ,vluchtelingen opvangen en ze onderhouden met het pensioenfonds ?? en straks het spaargeld afpakken ?? ge moet niet spreken van het VL Belang hoor .... ge zijt allemaal nog 3X erger of da ge denkt...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2016, 17:08   #39
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Oh jong en van de rest van den politieke beerput gaan we maar zwijgen zekers .... belastingen opdrijven en een hele natie naar de vaantjes helpen is alles wat ze kunnen de ezels , geen geld méér voor de pensioenen ,vluchtelingen opvangen en ze onderhouden met het pensioenfonds ?? en straks het spaargeld afpakken ?? ge moet niet spreken van het VL Belang hoor .... ge zijt allemaal nog 3X erger of da ge denkt...
Nondedju ... en d'enigsten die ons konden redden, maken nu zelf zo'n zware ruzie.
Want eerlijk, die titel van deze draad:
“Vlaams Belang vraagt Vlaamse regering stopzetting subsidiëring van Minderhedenforum

daar moeten we ons nu toch over afvragen: wie van het Belang vraagt dat ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2016, 17:47   #40
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nondedju ... en d'enigsten die ons konden redden, maken nu zelf zo'n zware ruzie.
Want eerlijk, die titel van deze draad:
“Vlaams Belang vraagt Vlaamse regering stopzetting subsidiëring van Minderhedenforum

daar moeten we ons nu toch over afvragen: wie van het Belang vraagt dat ?

.
Gaan we het aan het NVA overlaten ? nu ze zo goed bezig zijn ... de brokken vliegen eraf niewaar

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 22 november 2016 om 17:48.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be