Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams-nationalistisch forum
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden.

 
 
Discussietools
Oud 4 september 2004, 23:16   #21
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 21 juni 2003
Berichten: 827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kempenaar
Wat is dit nu weer voor Flauwe kul???

Mag ik als [size=4]VVB'er[size=2]
[/size][/size]
[size=4][size=2]nu al niet meer staan bij wie ik wil?


[/size][/size][size=2][/size]
Was uw opdracht misschien gaan spioneren?

Ook als Blokker mag jij staan waar je wil, daar moet je geen VVB-er voor zijn.

Als jij wil verkondigen wat je denkt van de IJzerbedevaart, moet jij niet fungeren als woordvoerder van N-VA.

N-VA zal wel na wijs overleg en een juiste analyse van deze IJzerbedevaart zijn besluiten kenbaar maken. Met emotionele reacties op de dag zelf wordt dan weinig rekening gehouden.

Met jouw oordeel moet men daarentegen voorzichtig omspringen.
Dat hebben we mogen vaststellen met je foute beoordeling over de bloemen aan het monument van de gebroeders Van Raemdonck

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kempenaar
Gescheld is niet op z'n plaats op deze webstek. Ik hoop dat dat dan ook ophoud.

Trouwens, even zeggen dat ik na de Ijzerbedevaart nog langs ben gegaan in Steenstrate en volgens mij zagen die bloemen er nog best goed uit, al ben ik geen bloemist.

Ik hoop dat we binnekort terug allen rond de Ijzertoren zitten, op een radicale Vlaams nationale bedevaart. Overleg tussen wake en bedevaart lijkt me gewenst
Iemand heeft je op politiek.net wel terecht gewezen

Citaat:
De bloemen die na de Ijzerbedevaart te zien waren aan het monument van de gebroeders Van Raemdonck, waren niet de bloemen van de IJzerwake van de week ervoo, maar die van de hulde van die morgen zelf van het comité en VOS. Voor ale duidelijkheid. Als die na enkele uren al verwelkt zouden geweest zijn, waren ze wel van een zeer bedenkelijke kwaliteit geweest
Marie-José is offline  
Oud 5 september 2004, 23:20   #22
kempenaar
Provinciaal Statenlid
 
kempenaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2003
Locatie: ergens in de Kempen
Berichten: 710
Stuur een bericht via MSN naar kempenaar
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie-José
Was uw opdracht misschien gaan spioneren?

Ook als Blokker mag jij staan waar je wil, daar moet je geen VVB-er voor zijn.

Als jij wil verkondigen wat je denkt van de IJzerbedevaart, moet jij niet fungeren als woordvoerder van N-VA.

N-VA zal wel na wijs overleg en een juiste analyse van deze IJzerbedevaart zijn besluiten kenbaar maken. Met emotionele reacties op de dag zelf wordt dan weinig rekening gehouden.

Met jouw oordeel moet men daarentegen voorzichtig omspringen.
Dat hebben we mogen vaststellen met je foute beoordeling over de bloemen aan het monument van de gebroeders Van Raemdonck



Iemand heeft je op politiek.net wel terecht gewezen
Terecht wijzen? Foute beoordeling?
Ik heb enkel bloemen zien liggen hé. En ik ging er vanuit dat het diegene van de ijzerwake waren, blijkbaar niet wat die zaten op dat moment al in een container.

(ik verdedigde dus in principe zelfs het ijzerbedevaart comité!)

Ik vraag me trouwens af waarom u me steevast "Blokker" noemt...
Ik ben VVB'er

En waarom je me plots tot N-VA woordvoerder bombardeert... ik zeg enkel wat zei tegen mij zegden. Is dat verboden soms?
__________________
kempenland, parel aan de Dietse Kroon!
Streven naar Vlaamse eenheid.
weg partijbelang! Allen voor 't algemeen Vlaams belang!


kempenaar is offline  
Oud 6 september 2004, 07:20   #23
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Kempenaar, reageer er gewoon niet op. Ze behoort tot dat kleine groepje gefrustreerden die tegen het Vlaams Blok zijn. Enige nuancering kennen ze niet. Dat er veel N-VA'ers zijn die goed bevriend zijn met Vlaams Blokkers, dat kennen ze niet in hun enge wereldje. Ze zouden beter eens nadenken, want beide partijen hebben voor 90% hetzelfde ideeëngoed.

En Marie-José, Kempenaar zei hier al verscheidene malen dat hij VVB'er is. Ter uwer info: de VVB is politiek ongebonden, en daar zitten zowel N-VA'ers in als Vlaams Blokkers. Misschien even nadenken in 't vervolg voor je zo met beledigingen in het rond zwiert? Het siert u niet, hoor.
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline  
Oud 6 september 2004, 08:17   #24
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 21 juni 2003
Berichten: 827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Kempenaar, reageer er gewoon niet op. Ze behoort tot dat kleine groepje gefrustreerden die tegen het Vlaams Blok zijn. Enige nuancering kennen ze niet. Dat er veel N-VA'ers zijn die goed bevriend zijn met Vlaams Blokkers, dat kennen ze niet in hun enge wereldje. Ze zouden beter eens nadenken, want beide partijen hebben voor 90% hetzelfde ideeëngoed.

En Marie-José, Kempenaar zei hier al verscheidene malen dat hij VVB'er is. Ter uwer info: de VVB is politiek ongebonden, en daar zitten zowel N-VA'ers in als Vlaams Blokkers. Misschien even nadenken in 't vervolg voor je zo met beledigingen in het rond zwiert? Het siert u niet, hoor.
Jij vindt dus, dat wanneer ik van iemand zeg dat hij Blokker is, dat het een belediging is.
En wat die VVB-politiek betreft daar heb ik mijn bedenkingen bij. Hun tijdschriftje “doorbraak” puilt uit van de Blokartikelen en aanvallen naar N-VA.
Als VVB-er heb ik dit ook laten weten aan de redactie, als dit zo zou blijven ben ik niet meer geïnteresseerd aan een lidmaatschap.
Marie-José is offline  
Oud 6 september 2004, 08:28   #25
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie-José
Jij vindt dus, dat wanneer ik van iemand zeg dat hij Blokker is, dat het een belediging is.
En wat die VVB-politiek betreft daar heb ik mijn bedenkingen bij. Hun tijdschriftje “doorbraak” puilt uit van de Blokartikelen en aanvallen naar N-VA.
Als VVB-er heb ik dit ook laten weten aan de redactie, als dit zo zou blijven ben ik niet meer geïnteresseerd aan een lidmaatschap.
Omdat ze N-VA niet sparen van kritiek is de VVB slecht? Vreemde stelling.
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline  
Oud 6 september 2004, 08:45   #26
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 21 juni 2003
Berichten: 827
Standaard

Kempenaar reageer liever ook eens op het onderwerp van deze discussie nml de ‘IJzerbedevaart’, dat ene zinnetje dat je zo ongelukkig maakte zal ik er uit laten. Daar heb je immers al uitvoerig op gereageerd

Oorspronkelijk bericht door kempenaar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kempenaar
dat van de radikaliteit wil ik toch een beetje betwijfelen. Ik geef toe dat er stilaan verbetering lijkt in te komen toen ik het programma zag.
Maar dit neemt niet weg dat de manifestatie veel minder radicaal is dan vroeger.

Wel de toespraak van Walter Baeten was Vlaams radicaal en tegelijk een pleidooi voor een vredelievend gastvrij Vlaanderen. Zo’n Vlaanderen wil ik voor mijn kleinkinderen!

De inkleding van de manifestatie mocht wat pittiger en meer enthousiasmerend zijn, maar dit lag ook aan het aanwezige zeer kritische publiek. Velen onder de bedevaarders waren gekomen overladen met vooroordelen. Nochtans moesten zij regelmatig op de website van het IJzerbedevaartcomité (www.ijzertoren.org onder de rubriek ‘Nieuws’) en ook bij politiek.net de moties van de Walter Baeten hebben gelezen, hadden ze beter moeten weten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kempenaar
Ikzelf hoop dat we in de nabije toekomst terug verenigt zitten onder onze toren. Maar dan met een vernieuwd comité waar de radicalen terug haar plaats hebben.
Maar dan liefst geen partij-politieke figuren zoals bij IJzerwake. IJzerwake gaat te veel gebukt onder partij-politiek. Voor mij mag het IJzerbedevaartcomité samengesteld blijven zoals het is, als het de ingeslagen weg maar blijft volgen en zorgt voor Vlaams radicale standpunten.

Dat er aan de inkleding van de IJzerbedevaart moet gewerkt worden, zullen ook de organisators wel doorhebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kempenaar
Maar dan zal er toch een constructievere houding moeten komen langs de kant van de huidige comité. Zelfs de VNj'ers die een stand hadden vertelden dan ze het betreurden niet meer op de weide te mogen , ze schreven al verschillende brieven zonder respons.
Welke inhoud hebben deze brieven?
Heeft het VNJ zijn excuses reeds aangeboden voor zijn zeer actieve rol in de grote rel op de IJzerbedevaart van 1996. Waar ze samen met het Blok door intimidatie en geweld de opdrachtverklaring van de IJzerbedevaart een andere ideologische richting wilde insturen.

VNJ-ers mogen nog steeds op de weide en hun vlaggetjes waren dit jaar talrijk op de weide aanwezig.
Op de brug zag ik ook VNJ-ers in uniform.

In gesloten gelederen zullen ze waarschijnlijk niet op de weide mogen gekomen, gezien hetgeen in het verleden is gebeurd. Dit is maar een gissing van mij.

Belooft het VNJ in die brieven misschien de medewerking aan IJzerwake te stoppen? Een alternatieve bedevaart die de VNJ-ers mee hebben helpen organiseren om de IJzerbedevaart te boycotten.
Marie-José is offline  
Oud 6 september 2004, 08:50   #27
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie-José
Belooft het VNJ in die brieven misschien de medewerking aan IJzerwake te stoppen? Een alternatieve bedevaart die de VNJ-ers mee hebben helpen organiseren om de IJzerbedevaart te boycotten.
Dus al wie meehelpt aan de IJzerwake is niet welkom om de IJzerbedevaart? Waarvan akte.
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline  
Oud 6 september 2004, 09:00   #28
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 21 juni 2003
Berichten: 827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Omdat ze N-VA niet sparen van kritiek is de VVB slecht? Vreemde stelling.
Wel geen kritiek op het Blok, wanneer dit nodig was. Zoals bij de kieswethervorming waar het Blok liever de kiesdrempel hielp doorvoeren en het naliet te stemmen tegen een wetsontwerp waar de splitsing B-H-V niet werd doorgevoerd.
Geen kritiek op het Blok die als enige partij de partijfinanciering voor N-VA niet goedkeurde.

Ben eens benieuwd of erin 'Doorbraak' iets zal te lezen staan over de stommiteit van IJzerwake i.v.m. bovenhalen van een figuur als Staf De Clercq.
Een man die openlijk het Nazi-regime ondersteunde. Een regime dat miljoenen mensen de dood injoeg.
Marie-José is offline  
Oud 6 september 2004, 09:13   #29
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 21 juni 2003
Berichten: 827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Dus al wie meehelpt aan de IJzerwake is niet welkom om de IJzerbedevaart? Waarvan akte.
Dat zeg jij!

Het IJzerbedevaartcomité sluit niemand uit die achter de boodschap staat:
Nooit meer Oorlog, Zelfbestuur en Godsvrede, dus een boodschap van 'Vrede, Vrijheid en Verdraagzaamheid'
Marie-José is offline  
Oud 6 september 2004, 09:14   #30
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Een stommiteit voor u misschien, aangezien u duidelijk niet kan nuanceren, en de zaken niet in zijn juiste context en tijdsgeest kan plaatsen.
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline  
Oud 6 september 2004, 09:16   #31
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie-José
Dat zeg jij!
Neen hoor, dat zei jij net. Het VNJ mag binnen als ze de IJzerwake afzweren, dat is hetgeen je net zei. Last van korte termijn-geheugen?

Qua voorbeeld van uitsluiting kan dit overigens wel tellen hé Marie-Joseeke...

Maak nu eens een zin met: pot-ketel-verwijten-zwart-zien
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline  
Oud 6 september 2004, 09:48   #32
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 21 juni 2003
Berichten: 827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Neen hoor, dat zei jij net. Het VNJ mag binnen als ze de IJzerwake afzweren, dat is hetgeen je net zei. Last van korte termijn-geheugen?

Qua voorbeeld van uitsluiting kan dit overigens wel tellen hé Marie-Joseeke...

Maak nu eens een zin met: pot-ketel-verwijten-zwart-zien
Waar heb ik dat gezegd jongen? Last met begrijpend lezen?
Haal die tekst dan maar eens aan waar ik dat beweerd heb.

Citaat:
Welke inhoud hebben deze brieven?
Heeft het VNJ zijn excuses reeds aangeboden voor zijn zeer actieve rol in de grote rel op de IJzerbedevaart van 1996. Waar ze samen met het Blok door intimidatie en geweld de opdrachtverklaring van de IJzerbedevaart een andere ideologische richting wilde insturen.

VNJ-ers mogen nog steeds op de weide en hun vlaggetjes waren dit jaar talrijk op de weide aanwezig.
Op de brug zag ik ook VNJ-ers in uniform.

In gesloten gelederen zullen ze waarschijnlijk niet op de weide mogen gekomen, gezien hetgeen in het verleden is gebeurd. Dit is maar een gissing van mij.

[SIZE=3]Belooft het VNJ in die brieven misschien de medewerking aan IJzerwake te stoppen? Een alternatieve bedevaart die de VNJ-ers mee hebben helpen organiseren om de IJzerbedevaart te boycotten.[/SIZE]
Het IJzerbedevaartcomité sluit niemand uit die achter de boodschap staat:
Citaat:
[SIZE=3]Nooit meer Oorlog, Zelfbestuur en Godsvrede, dus een boodschap van 'Vrede, Vrijheid en Verdraagzaamheid'[/SIZE]
Marie-José is offline  
Oud 6 september 2004, 09:58   #33
Betweter
Parlementslid
 
Betweter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2003
Locatie: Halle-Vilvoorde
Berichten: 1.772
Standaard

De boodschap over VNJ duidt wel degelijk op het feit dat ze eerst moeten afzweren en dan mogen ze binnen.

En dan ben je verbaasd dat je geen volk lokt. Maar goed, ik zal uw boodschap doorgeven aan het VNJ
__________________
Voorts ben ik van mening dat belgië dient op te houden te bestaan.
Betweter is offline  
Oud 6 september 2004, 10:25   #34
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 21 juni 2003
Berichten: 827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
De boodschap over VNJ duidt wel degelijk op het feit dat ze eerst moeten afzweren en dan mogen ze binnen.

En dan ben je verbaasd dat je geen volk lokt. Maar goed, ik zal uw boodschap doorgeven aan het VNJ
Geef je leugens maar door jongen en blijf maar verder ruziestoken, dat zijn we gewoon van Blokkers als jij.

En volk lokken is mijn taak niet, ik behoor niet tot het IJzerbedevaartcomité.

Ik sta wel achter hun boodschap:

[SIZE=3]Nooit meer Oorlog, Zelfbestuur en Godsvrede, dus een boodschap van 'Vrede, Vrijheid en Verdraagzaamheid' [/SIZE]
Marie-José is offline  
Oud 6 september 2004, 10:32   #35
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 21 juni 2003
Berichten: 827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Een stommiteit voor u misschien, aangezien u duidelijk niet kan nuanceren, en de zaken niet in zijn juiste context en tijdsgeest kan plaatsen.
Magere en povere reactie op de argumenten die ik heb aangehaald.


Jij schreef:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Omdat ze N-VA niet sparen van kritiek is de VVB slecht? Vreemde stelling.
Mijn antwoord:
Citaat:
Wel geen kritiek op het Blok, wanneer dit nodig was. Zoals bij de kieswethervorming waar het Blok liever de kiesdrempel hielp doorvoeren en het naliet te stemmen tegen een wetsontwerp waar de splitsing B-H-V niet werd doorgevoerd.
Geen kritiek op het Blok die als enige partij de partijfinanciering voor N-VA niet goedkeurde.

Ben eens benieuwd of erin 'Doorbraak' iets zal te lezen staan over de stommiteit van IJzerwake i.v.m. bovenhalen van een figuur als Staf De Clercq.
Een man die openlijk het Nazi-regime ondersteunde. Een regime dat miljoenen mensen de dood injoeg.

Laatst gewijzigd door Marie-José : 6 september 2004 om 17:39.
Marie-José is offline  
Oud 6 september 2004, 18:31   #36
kempenaar
Provinciaal Statenlid
 
kempenaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2003
Locatie: ergens in de Kempen
Berichten: 710
Stuur een bericht via MSN naar kempenaar
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie-José
En wat die VVB-politiek betreft daar heb ik mijn bedenkingen bij. Hun tijdschriftje “doorbraak” puilt uit van de Blokartikelen en aanvallen naar N-VA.
Als VVB-er heb ik dit ook laten weten aan de redactie, als dit zo zou blijven ben ik niet meer geïnteresseerd aan een lidmaatschap.
Ach zo, Doorbraak puilt uit van de Vlaams Blokartikelen en aanvallen naar de N-VA...

Ik hoorde al eens van Vlaams Blokkers dat er in Doorbraak te veel anti Vlaams Blok in stond. dan is Doorbraak goed bezig zeker en bewijst het dat ze geen partij kiezen.

tevens is Doorbraak een uitgave van VDC, en enkel binnendoor is het officiele VVB ledenkatern.
__________________
kempenland, parel aan de Dietse Kroon!
Streven naar Vlaamse eenheid.
weg partijbelang! Allen voor 't algemeen Vlaams belang!


kempenaar is offline  
Oud 6 september 2004, 20:38   #37
Marie-José
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 21 juni 2003
Berichten: 827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kempenaar
[SIZE=3]Ik hoorde al eens [/SIZE] van Vlaams Blokkers dat er in Doorbraak te veel anti Vlaams Blok in stond.
Dat zal dan wel [SIZE=3]zeer lang geleden [/SIZE] zijn, zeker niet in de nummers van de laatste maanden van 2003 en de nummers reeds verschenen van 2004.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kempenaar
tevens is Doorbraak een uitgave van VDC, en enkel binnendoor is het officiele VVB ledenkatern.
Wat voor een gezever is dat nu weer. Wil de VVB zich gaan verschuilen achter een persoon om zijn verantwoordelijkheid over de verschenen artikels in Doorbraak te ontlopen?
Cfr de mantelorganisaties van het Blok, het Blok bedient zich ook van zulke praktijken.

Doorbraak en Binnendoor zijn beiden onder eindredactie van Jan Van de Casteele en het adres voor afgiftekantoor “Passendalestraat 1a 2600 Berchem” is eveneens hetzelfde.

Op mijn lidkaart van de Vlaamse Volksbeweging staat eveneens :
"Lid zijn van de VVB betekent 11X per jaar Doorbraak en Binnendoor"
Marie-José is offline  
Oud 6 september 2004, 21:31   #38
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Zeg, zagewijf, heb jij voor het overige nog iets te vertellen?
Volksstormer is offline  
Oud 6 september 2004, 21:50   #39
Clemens
Parlementsvoorzitter
 
Clemens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Berichten: 2.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Zeg, zagewijf, heb jij voor het overige nog iets te vertellen?
Het ware gelaat van Blokker Volksstormer.

Dezelfde Blokkers die op IJzerwake een NAZI-vriend
als Staf De Clercq huldigen.

[SIZE=2]Een NAZI-regime dat miljoenen moorden op zijn geweten heeft.[/SIZE]

Gelukkig is er geen enkele Vlaamse partij die met zo'n neo-nazi-partij
in een regering wil stappen.

Als Blokkers geen antwoord weten beginnen ze
maar de tegenstaander uit te schelden voor zagewijf.

Laatst gewijzigd door Clemens : 6 september 2004 om 21:52.
Clemens is offline  
Oud 6 september 2004, 22:16   #40
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens
Het ware gelaat van Blokker Volksstormer.

Dezelfde Blokkers die op IJzerwake een NAZI-vriend
als Staf De Clercq huldigen.

[SIZE=2]Een NAZI-regime dat miljoenen moorden op zijn geweten heeft.[/SIZE]

Gelukkig is er geen enkele Vlaamse partij die met zo'n neo-nazi-partij
in een regering wil stappen.

Als Blokkers geen antwoord weten beginnen ze
maar de tegenstaander uit te schelden voor zagewijf.
Moet je daar nu per se (wéér) de 6 miljoen onsterfelijken bijsleuren?

Zagevent! 8)

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 6 september 2004 om 22:16.
Volksstormer is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be