Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juni 2015, 17:56   #21
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Waarom zou het huidige uitsterven nu wèl een drama zijn?
Volledig uitsterven is geen drama: dan zijn we een van de vele soorten die datzelfde lot delen.
Gedeeltelijk uitsterven zou ideaal kunnen zijn: met net genoeg overblijven om de resources niet uit te putten.
De ergste catastrofe zou wel eens kunnen bestaan in ongebreideld het blijven vermenigvuldigen.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2015, 17:59   #22
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Komen we uit de lucht gevallen? Ik ben de man die binnen mijn leven zal aantonen dat de mens geen product van willekeur, kans noch toeval is.
Ik wens je veel succes.

Citaat:
Welke wereld wenst u voor uw nageslacht ?
We moeten de pretentie niet hebben om een wereld voor ons nageslacht te wensen.
Ons nageslacht moet zijn goesting doen met hun wereld en hem inrichten naar hun inzichten.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 22 juni 2015 om 17:59.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2015, 18:49   #23
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
We moeten de pretentie niet hebben om een wereld voor ons nageslacht te wensen.

Ons nageslacht moet zijn goesting doen met hun wereld en hem inrichten naar hun inzichten.
Het is net omgekeerd natuurlijk, door erop los te moorden bepalen we al in grote mate de wereld van ons nageslacht. Kortom wat u zegt dat we vooral niet moeten doen, daar zijn we volop mee bezig.

Ik snap niet dat mensen zo'n domme praat kunnen verkopen en er zo apathisch bij blijven.

Dit toont nogmaals de noodzaak van een systeem van taksen en boetes. De mensen hun intellect beperkt zich er heden ten dage in enkel in alles af te wegen aan de hand van centjes tellen. Dat kunnen ze allemaal, van de slimste tot de domste en daarmee heeft men dan ook het meeste kans om een gedragsverandering te bekomen.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2015, 19:22   #24
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Het is net omgekeerd natuurlijk, door erop los te moorden bepalen we al in grote mate de wereld van ons nageslacht. Kortom wat u zegt dat we vooral niet moeten doen, daar zijn we volop mee bezig.
Je overschat je eigen inpact en die van je generatie.

Citaat:
Ik snap niet dat mensen zo'n domme praat kunnen verkopen en er zo apathisch bij blijven.
Misschien snap je het niet wegens het vooroordeel dat een andere dan jouw opvatting per definitie fout of dom is.

Citaat:
Dit toont nogmaals de noodzaak van een systeem van taksen en boetes.
De aloude struikroverij als oplossing voor alle problemen.


Citaat:
De mensen hun intellect beperkt zich er heden ten dage in enkel in alles af te wegen aan de hand van centjes tellen. Dat kunnen ze allemaal, van de slimste tot de domste en daarmee heeft men dan ook het meeste kans om een gedragsverandering te bekomen.
Het ruikt hier naar morele en intellectuele superioriteitswaan.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2015, 19:29   #25
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik wens je veel succes.


We moeten de pretentie niet hebben om een wereld voor ons nageslacht te wensen.
Ons nageslacht moet zijn goesting doen met hun wereld en hem inrichten naar hun inzichten.
Neen de pretentie hebben alles op te brassen alsof het niets is is dan weer beter?
Niet dat ik nog volgens zulk creedo leef. Schijt aan alles en iedereen op uitzonderingen na.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2015, 19:34   #26
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Neen de pretentie hebben alles op te brassen alsof het niets is is dan weer beter?
Wat zou daar fout mee zijn?
We doen onze zin nu, maar we moeten onze zin niet opdringen aan wie na ons komt.
We moeten niet pretentieus denken dat wij het beter weten dan de volgende generatie.

Citaat:
Niet dat ik nog volgens zulk creedo leef. Schijt aan alles en iedereen op uitzonderingen na.
Jaja, gelijk heb je: niet bijten in de hand waaruit je eet.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2015, 19:38   #27
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Point is iet schoner na te laten dan vuile oceanen en lucht ej.
En de natuur ruimte laten. Ik weet dat je me graag in de bloemetjes zet, maar ik ben de kwestie niet. Hoe jammer het ook moge zijn.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2015, 19:42   #28
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Point is iet schoner na te laten dan vuile oceanen en lucht ej.
Waarom?
Als de volgende generatie een schonere wereld wil, moet die daar maar zelf voor zorgen.
Om te beginnen door hun nakomelingschap drastisch te beperken.

Citaat:
En de natuur ruimte laten.
Als jij dat wil: doe maar raak.
Maar betuttel anderen niet om te leven naar jouw normpjes.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2015, 19:44   #29
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Waar doe ik dat? Ik nuanceerde madam porto haar lag of perspective.
En bekende een sluikstorter te zijn.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2015, 19:49   #30
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Waar doe ik dat? Ik nuanceerde madam porto haar lag of perspective.

Citaat:
En bekende een sluikstorter te zijn.
Bravo.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2015, 19:50   #31
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Schijt aan alles en iedereen op een paar uitzonderingen na
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2015, 20:10   #32
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Schijt aan alles en iedereen op een paar uitzonderingen na
Dat is een vrij normale houding, en daar is in de grond weinig fout mee.
Beter zo dan de solidaire wereldverbeteraar uithangen met andermans geld.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 05:13   #33
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Waar heb ik dat dan gedaan?
Omdat ik voorstander ben van een basisinkomen?
Het zou de bio diversiteit ten goede uitkomen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 06:53   #34
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Schijt aan alles en iedereen op een paar uitzonderingen na
De spontaniteit wordt ook wel langzaam weggenomen door al die camera's, facebook, twitter en al die andere vormen van controle. Gevolg => een apathische samenleving.

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 23 juni 2015 om 06:54.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 07:04   #35
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

En het vervolgen van uw volk maar de rode loper voor andere ideologieën uitrollen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 10:01   #36
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Je overschat je eigen inpact en die van je generatie.
Mijn eigen impact of deze van een individu is verwaarloosbaar, deze van een groep of generatie is enorm. Vandaar dat je moet proberen het gedrag van een zo groot mogelijke groep te beïnvloeden / veranderen wil men resultaat hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Misschien snap je het niet wegens het vooroordeel dat een andere dan jouw opvatting per definitie fout of dom is.
Het gaat niet om vooroordelen of subjectieve opvattingen, het gaat erom om zorgzaam / respectvol om te springen met de rijkdom die we gekregen hebben en te zorgen dat deze ook voor de toekomstige generatie beschikbaar zullen zijn in plaats van deze al a priori te ontzeggen in de naam van onze destructieve levensstijl en plat egoïsme. Overigens niet alleen voor toekomstige generaties, maar ook al voor onze eigen generatie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
De aloude struikroverij als oplossing voor alle problemen.

Het ruikt hier naar morele en intellectuele superioriteitswaan.
Tja, de feiten zijn wat ze zijn. Mensen zijn ziekelijk bezeten door geld. Dag in dag uit zijn ze bezig met zoveel mogelijk geld te vergaren ten koste van alles en iedereen en nooit hebben ze er genoeg van. Frauderen, drugs verkopen, mensen en dieren vermoorden, vervuilen… mensen doen alles voor geld. Dat is gewoon een objectieve vaststelling en heeft niks te maken met intellectuele superioriteitswaan.

Kortom geld is de universele taal die ze verstaan, ongeacht hun opleiding. Je kan dan ook het beste het gedrag van de mensen sturen door aan hun zuur verdiende centjes te zitten. Sterker nog, een systeem van taksen / bonussen / boetes is hierbij onontbeerlijk. Zelfs u en de meest destructieve mensen zullen hun gedrag aanpassen, zij het om louter financiële overwegingen. Dat maakt echter niet uit, het is het resultaat dat telt.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 19:48   #37
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Dit toont nogmaals de noodzaak van een systeem van taksen en boetes.
Het punt is dat "een systeem van taksen en boetes" nu net precies zou opgesteld worden door exact dezelfde mensen die doen wat jij vindt dat er niet gedaan zou moeten worden.

Ik zal U een geheimpje verklappen: elke generatie is een gigantische uitstervingsgolf. Alle levende wezens die nu leven (op een paar bomen na) zullen binnen 100 of 200 jaar ten hoogste, uitgestorven zijn.

Waar jij het over hebt is over abstracte dingen zoals "soorten". Maar de enige dingen die echt leven, zijn individuen. Of er nadien nog andere individuen zullen leven die wat lijken op een gegeven individu, verandert niks aan het feit dat dat individu in kwestie zal sterven.

Bijgevolg gaat alle leven dat je nu kent, binnen 100 jaar dood zijn. Er zal dan misschien ANDER leven (ttz, andere individuen) leven, of niet. Maar dat verandert niks aan het feit dat al die die nu leven, dood zullen zijn.

Als dusdanig is het dan eigenlijk toch kifkif of er nog leven later of niet, nee ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 20:16   #38
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het punt is dat "een systeem van taksen en boetes" nu net precies zou opgesteld worden door exact dezelfde mensen die doen wat jij vindt dat er niet gedaan zou moeten worden.

Ik zal U een geheimpje verklappen: elke generatie is een gigantische uitstervingsgolf. Alle levende wezens die nu leven (op een paar bomen na) zullen binnen 100 of 200 jaar ten hoogste, uitgestorven zijn.

Waar jij het over hebt is over abstracte dingen zoals "soorten". Maar de enige dingen die echt leven, zijn individuen. Of er nadien nog andere individuen zullen leven die wat lijken op een gegeven individu, verandert niks aan het feit dat dat individu in kwestie zal sterven.

Bijgevolg gaat alle leven dat je nu kent, binnen 100 jaar dood zijn. Er zal dan misschien ANDER leven (ttz, andere individuen) leven, of niet. Maar dat verandert niks aan het feit dat al die die nu leven, dood zullen zijn.

Als dusdanig is het dan eigenlijk toch kifkif of er nog leven later of niet, nee ?
Knap! heel duidelijk uitgelegd.

Ik las een eeuwigheid geleden hier op dit eigenste forum eens het verhaal van een Griek met zijn soldaten.....(rest vergeten) en dat kwam op hetzelfde neer. Zijn er hier een paar historici die dit verhaal wel kunnen navertellen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2015, 22:50   #39
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Mijn eigen impact of deze van een individu is verwaarloosbaar, deze van een groep of generatie is enorm.
Dit lijkt me een heel wilde uitspraak.
Waarop baseer je die?

Citaat:
Vandaar dat je moet proberen het gedrag van een zo groot mogelijke groep te beïnvloeden / veranderen wil men resultaat hebben.
Waarom zou ik moeten meestreven naar een resultaat dat jij wenselijk acht?

Citaat:
Het gaat niet om vooroordelen of subjectieve opvattingen, het gaat erom om zorgzaam / respectvol om te springen met de rijkdom die we gekregen hebben en te zorgen dat deze ook voor de toekomstige generatie beschikbaar zullen zijn in plaats van deze al a priori te ontzeggen in de naam van onze destructieve levensstijl en plat egoïsme.
Dat is jouw visie, niet noodzakelijk de mijne, dus je redenering gaat al van bij het begin de mist in, wegens per definitie subjectief.
Jij strooit met termen waarmee ik helemaal niet akkoord ben.
Ik heb geen rijkdom 'gekregen', ik heb mijn rijkdom zelf verworven.
Ik raad u en de komende generatie aan hetzelfde te doen.
Jij gaat er van uit dat ik destructief leef, maar dat is jouw subjectieve assumptie.

Je neemt tevens a priori aan dat ik niet destructief mag leven (wat dat ook in jouw ogen moge betekenen)
Welnu: ik hoef me van jouw morele betutteling geen bal aan te trekken.
Maar daartegenover staat dat jij voor mijn part zo destructief mag leven als je maar wenst.
Mooie deal, niet?

Citaat:
Overigens niet alleen voor toekomstige generaties, maar ook al voor onze eigen generatie.
Laat onze generatie haar zin doen, en laat de volgende dat ook doen.
Wat een aanmatigende gedachte om te geloven dat wij het leven van de komende generatie moeten bepalen.


Citaat:
Tja, de feiten zijn wat ze zijn. Mensen zijn ziekelijk bezeten door geld. Dag in dag uit zijn ze bezig met zoveel mogelijk geld te vergaren ten koste van alles en iedereen en nooit hebben ze er genoeg van. Frauderen, drugs verkopen, mensen en dieren vermoorden, vervuilen… mensen doen alles voor geld. Dat is gewoon een objectieve vaststelling en heeft niks te maken met intellectuele superioriteitswaan.
Jouw houding tegenover geld is net het schoolvoorbeeld van intellectuele superioriteitswaan.
Je kent aan geld een morele waarde toe die het niet bezit, en in een adem be-en veroordeel je mensen die geld vergaren, terwijl dat in feite jouw zaken niet zijn.
Als jij geld foei vindt, blijf er dan af, maar laat anderen er hun zin mee doen.
Trouwens waarom wil je zo dringend via overheidsdwang en beslag geld afnemen?
Om de plannetjes die jij opportuun en superieur acht te realiseren?

Citaat:
Kortom geld is de universele taal die ze verstaan, ongeacht hun opleiding. Je kan dan ook het beste het gedrag van de mensen sturen door aan hun zuur verdiende centjes te zitten. Sterker nog, een systeem van taksen / bonussen / boetes is hierbij onontbeerlijk. Zelfs u en de meest destructieve mensen zullen hun gedrag aanpassen, zij het om louter financiële overwegingen. Dat maakt echter niet uit, het is het resultaat dat telt.
Neen, ik pas mijn gedrag niet aan, al kost het mij een fortuin.
Als jij een resultaat wenst, bekostig het dan uit eigen zak.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 23 juni 2015 om 22:57.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 19:48   #40
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dit lijkt me een heel wilde uitspraak.
Waarop baseer je die?
Een wilde uitspraak nog wel. Hebt u vroeger nooit wiskunde gehad op school? Wat is er moeilijk te begrijpen aan deze evidente stelling?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Waarom zou ik moeten meestreven naar een resultaat dat jij wenselijk acht?
Zoals ik reeds zei is dat niet het resultaat dat ik wenselijk acht, het is gewoon de gedachtengang ieder iets of wat wel denkend mens.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dat is jouw visie, niet noodzakelijk de mijne, dus je redenering gaat al van bij het begin de mist in, wegens per definitie subjectief.
Jij strooit met termen waarmee ik helemaal niet akkoord ben.
Ik heb geen rijkdom 'gekregen', ik heb mijn rijkdom zelf verworven.
Ik raad u en de komende generatie aan hetzelfde te doen.
Jij gaat er van uit dat ik destructief leef, maar dat is jouw subjectieve assumptie.

Je neemt tevens a priori aan dat ik niet destructief mag leven (wat dat ook in jouw ogen moge betekenen)
Welnu: ik hoef me van jouw morele betutteling geen bal aan te trekken.
Maar daartegenover staat dat jij voor mijn part zo destructief mag leven als je maar wenst.
Mooie deal, niet?
U snapt het niet, wellicht omdat een wederom aan geld zit te denken zoals zovele mensen dat doen en waarop ik eerder reeds op gewezen heb. De “rijkdom“ die ik aanhaalde heeft hier niets met geld te maken.
Wat de destructieve levensstijl betreft, dat is wederom een foute stelling. U vrijheid eindigt wanneer u anderen hinder ondervinden van uw levensstijl. U kan dus niet midden van de nacht in een woonwijk een rockconcert organiseren, u kan niet alle bomen in een lokaal park gaan omzagen omdat u dat graag wil doen. Nee, daarvoor hebben we regels en een systeem van boetes voor die individuen die menen dat ze boven de wet staan en zich alles mogen permitteren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Laat onze generatie haar zin doen, en laat de volgende dat ook doen.
Wat een aanmatigende gedachte om te geloven dat wij het leven van de komende generatie moeten bepalen.
U snapt het wederom niet. Door nu soorten te laten uitsterven door menselijk handelen bepaal je net het leven van de komende generatie al zoals ik reeds eerder zei. Het is dus net omgekeerd. Door deze in de mate van het mogelijke na te laten zoals we ze gekregen hebben, kunnen de volgende generatie zelf in alle vrijheid de keuzes maken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Laat Jouw houding tegenover geld is net het schoolvoorbeeld van intellectuele superioriteitswaan.
Je kent aan geld een morele waarde toe die het niet bezit, en in een adem be-en veroordeel je mensen die geld vergaren, terwijl dat in feite jouw zaken niet zijn.
Als jij geld foei vindt, blijf er dan af, maar laat anderen er hun zin mee doen.
Trouwens waarom wil je zo dringend via overheidsdwang en beslag geld afnemen?
Om de plannetjes die jij opportuun en superieur acht te realiseren?
Neen, ik pas mijn gedrag niet aan, al kost het mij een fortuin.
Als jij een resultaat wenst, bekostig het dan uit eigen zak.
Ik zeg nergens dat ik geld foei vindt. Ik stel gewoon vast dat mensen tegenwoordig buiten hun job en centjes tellen geen benul van de wereld en de realiteit hebben waarin ze leven.

He feit dat u hier zo kregelig van wordt, geeft net aan dat een belastingsysteem uitstekend werkt omdat u veel belang hecht aan geld. U zegt wel dat u zich niet zal aanpassen, maar net zoals bijna alle mensen zal u dat wel doen, op hier en daar een uitzondering na.
Of dacht u dat er morgen nog veel diesels gaan verkocht worden als ze de taksen x 5 doen?
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 24 juni 2015 om 19:48.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be