Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 april 2017, 12:07   #1
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.119
Standaard Ontcijfer het onderschepte gevangenisbriefje.

Onlangs onderschepte het gevangeniswezen een briefje van buitenaf, gericht aan een gevangene in codetaal. Een pientere cipier wist het thuis, na zijn werkuren, in iets meer dan drie uur te ontcijferen. Hij had geen codeersleutel.

Wat maken jullie op uit dit briefje? De enige informatie die je nog krijgt (omdat de cipier die info ook had) is dat Julien een 52-jarige man is die twee cellen verder opgesloten zit wegens fraude met voetbalgokken.

Let's ontcijfer!

Citaat:
Worteldoeksap is niet altijd even goed voor de lijn. Het moet matig aangebracht worden en dan nog enkel op donderdagen die niet in de eerste veertien dagen van een maand met een "j" in de naam vallen. Overigens, de laatste match dateert al van voor de tijd dat de burgemeester zijn linkerbeen amputeerde. Weet je dat nog? 4 Doelpunten in vijf minuten en iedereen doodziek achteraf van de bedorven krab in de hotdogs.
Maar wat ik wou zeggen is; vergeet absoluut niet om het doosje met de bruine kant naar boven te leggen. En ga langs bij Julien. Hij gaat je vertellen over vastgelopen tomatenplanten in overschaduwde serres op het noordelijk halfrond in april. Luister goed. En maak aantekeningen. Voor later. En voor Patricio.
Je weet wat je te doen staat. Ik vertrouw erop dat je het goed doet. Degelijk. En zorg dat de schroeven lang genoeg zijn en de brocolli gaar is.
Na afloop bekeken was Paterstraat 28 nog niet zo'n slecht idee. Jammer dat het regende. Volgende keer.
Krabsla, afgitame en krijt. In die volgorde.
Dot.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2017, 12:09   #2
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.119
Standaard

Ik kan nog meegeven dat elk woord belang heeft en dat Google uw vriend is.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2017, 20:17   #3
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Worteldoeksap is niet altijd even goed voor de lijn. Het moet matig aangebracht worden en dan nog enkel op donderdagen die niet in de eerste veertien dagen van een maand met een "j" in de naam vallen. Overigens, de laatste match dateert al van voor de tijd dat de burgemeester zijn linkerbeen amputeerde. Weet je dat nog? 4 Doelpunten in vijf minuten en iedereen doodziek achteraf van de bedorven krab in de hotdogs.
Maar wat ik wou zeggen is; vergeet absoluut niet om het doosje met de bruine kant naar boven te leggen. En ga langs bij Julien. Hij gaat je vertellen over vastgelopen tomatenplanten in overschaduwde serres op het noordelijk halfrond in april. Luister goed. En maak aantekeningen. Voor later. En voor Patricio.
Je weet wat je te doen staat. Ik vertrouw erop dat je het goed doet. Degelijk. En zorg dat de schroeven lang genoeg zijn en de brocolli gaar is.
Na afloop bekeken was Paterstraat 28 nog niet zo'n slecht idee. Jammer dat het regende. Volgende keer.
Krabsla, afgitame en krijt. In die volgorde.
Dot.
boodschap ontcijferd
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2017, 22:05   #4
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Ik heb koppijn.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2017, 22:18   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.345
Standaard

Willen ze nu weer meer mayo bij hun fritten tsssssss
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2017, 20:02   #6
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik kan nog meegeven dat elk woord belang heeft en dat Google uw vriend is.
Pfeuh!


About 35 results (0,62 seconds)
Search Results

19 doden door crash met luchtballon in Egypte - FOK.nl
frontpage.fok.nl/all/archief/2013/02/26
Translate this page
Feb 26, 2013 - Onderzocht wordt nog wat de rol is van de verdachte bij de ... In het onderzoek werden eerder al een 41-jarige man uit Amersfoort en ... “De laatste tulpen, mevrouwtje, lest best, vier bossen voor 5 euro! ..... De game is gratis en volledig PvP. ...... brak vorige week het middenvoetsbeentje van zijn linkervoet.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be