Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 februari 2004, 12:29   #1
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
ANTWERPEN - Justine Henin-Hardenne trekt zich terug uit de Proximus Diamond Games in Antwerpen. Henin zou te kampen hebben met ademhalingsproblemen.

Henin-Hardenne wordt in de tabel vervangen door lucky loser Stephanie Foretz uit Frankrijk.

De eerste wedstrijd van Justine Henin-Hardenne stond gepland voor vanavond en wordt vervangen door de kwartfinale in het dubbelspel van Elke en Kim Clijsters tegen Emilie Loit en Petra Mandula.
Spijtig voor het spektakel. Maar met de afwezigheid van zowel Henin als de Williams zussen maakt onze nationale trots nog meer kans om het tornooi te winnen.

__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 12:34   #2
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

As Kim nu niet wint dan is ze ne loser
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 17:45   #3
joske
Gouverneur
 
joske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Berichten: 1.076
Standaard

nee henin had geen goesting om in antwerpen te spelen,men zou haar eens kunnen vragen om enkele woorden in het nederlands te zeggen.
het succes is haar naar het hoofd gestegen spijtig genoeg.ik heb gehoord dat ze denkt dat kim clijsters in antwerpen meer toegejuicht zou worden dan zij die toch de nummer 1 is.kleingeestig.
__________________
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949
joske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 17:53   #4
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
nee henin had geen goesting om in antwerpen te spelen,men zou haar eens kunnen vragen om enkele woorden in het nederlands te zeggen.
het succes is haar naar het hoofd gestegen spijtig genoeg.ik heb gehoord dat ze denkt dat kim clijsters in antwerpen meer toegejuicht zou worden dan zij die toch de nummer 1 is.kleingeestig.
lolz, hilarisch toch die Blokkersn, waar blijven ze het vandaan halen
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 17:53   #5
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
nee henin had geen goesting om in antwerpen te spelen,men zou haar eens kunnen vragen om enkele woorden in het nederlands te zeggen.
het succes is haar naar het hoofd gestegen spijtig genoeg.ik heb gehoord dat ze denkt dat kim clijsters in antwerpen meer toegejuicht zou worden dan zij die toch de nummer 1 is.kleingeestig.
Dat moet ik tegenspreken. Ze heeft een bronchitis en een ontsteking van de trachma.

Tot gisteren hoopte ze nog op tijd te genezen, maar dat lukte niet, daarom besloot ze nu om toch niet mee te doen. Ze zei dat iedereen erdoor verliest en ontgoocheld is : het publiek, de organisatoren, en zijzelf.

Maar goed, dat geeft onze nationale kampioene de mogelijkheid om zonder tegenstand te winnen.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 17:57   #6
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris
 
Vlaamse Leeuw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 6.048
Standaard

Hopelijk wint Kim Clijsters het tornooi zowel in het enkelspel als in het dubbelspel alhoewel dat laatste moeilijker zal zijn.
__________________


N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 18:00   #7
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Hopelijk wint Kim Clijsters het tornooi zowel in het enkelspel als in het dubbelspel alhoewel dat laatste moeilijker zal zijn.
Dat laatste gun ik vooral haar zusje.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 18:10   #8
joske
Gouverneur
 
joske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Berichten: 1.076
Standaard

jullie zouden er precies spijt van hebben als kim clijsters zou winnen,en van die bronchitis is maar een uitvlucht,heb ikzelf gehoord op het nieuws deze middag.
__________________
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949
joske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 18:19   #9
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
jullie zouden er precies spijt van hebben als kim clijsters zou winnen,en van die bronchitis is maar een uitvlucht,heb ikzelf gehoord op het nieuws deze middag.
TV - VLAAMS BLOK ?
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 19:02   #10
Avan
Burgemeester
 
Geregistreerd: 14 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 512
Standaard

Over kleingeestigheid gesproken ...
Avan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 19:42   #11
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
jullie zouden er precies spijt van hebben als kim clijsters zou winnen,en van die bronchitis is maar een uitvlucht,heb ikzelf gehoord op het nieuws deze middag.
TV - VLAAMS BLOK ?


dat dee mij nog eens naar wat TY Vlaams Blok fragmenten gaan kijken Antoon, ik dank u voor een uiterst hilarisch uur Blok-journalistiek
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be